• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

СТАЖЪТ – колко ни се иска и колко е???

Започната от МИНКО ИЛЧЕВ, Петък, 08 Юли, 2016, 22:06:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Кое може да се счита за шофьорски стаж?

Само и единствено, управление на камион с ремарке или полуремарке, международно
Управление на всички камиони, автобуси и тролейбуси
Управление на всички колесни, включително трактори и комбайни, изключение МПС-та от категория "А" и "В"
Всякакъв допир с МПС-та от професионална категория, включително участие във форуми, трениране на симулатори, гледане на видеоклипове
Както Закона, времето от придобиване на съответната категория

комбайнер

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Петък, 08 Юли, 2016, 22:06:53
     Как се пресмята стажът? Ще каже някой, колко е лесно броиш дните или месеците, години толкова е. Да, ама кое се брои за стаж? Предполагам само на камион и само международен! Инак разни трактористи, комбайнери биха се включили сериозно със стажа. Някои които са виждали отблизо съвременен трактор или комбайн, ще кажат, че има доста повече неща от камионите в тях и не са прости за управление. Но, предлагам да игнорираме това за да не се нарушава хармонията. Засега предлагам да не се брои за стаж и за професии нямащи нищо общо с транспорта като: Тролейджии и автобусаджии!
     Дотук става ли по-ясно? Също така и обратно, кое може да се добави за стаж? Например участие във форуми (помощни, Основен) или гледане на видео клипове. Така например, аз като не съм виждал камион отблизо, ама съм гледал няколко тъпи клипове. Те може да са тъпи, ама приказката "Не е луд този който яде баницата..." Нали затова някой си ги рекламира тук, та Гугъл да му плаща за посещения на негови клипове.
     А, щях да забравя имам и време на присъствие в ОФ, макар че вече съм спрял да пиша тук и ако това се брои за стаж моят е спрял, но имам няколко години, в случай че се брои. Да не се чуди някой как не пиша, влизам понякога да се заяждам със съединители или по-благозвучно казано амбреажи.
     Става ли ясно вече, че нищо не е така просто. Ще дам пример как в много ситуации като се каже някакво число се налага да се правят преизчисления. За съжаление ще се наложат и прости аритметични действия (тези със страхове от формули, най-добре да не четат надолу).
     Попитайте един мъж с колко жени е спал и отговора му разделете на 3, ДБ=К/3 – като ДБ е действителен брой, а К – красавици. Попитайте една жена и отговора умножете по 3, ДБ=Пх3 където П – е пичове (неясно защо в женски род не е с добро име тази дума). Това за жената е добрия случай инак е: ,,Ти си ми втория" - тогава как се смята?

Взе да ме апе любопитството, че не разбрах какво стана с колегата,  дето го хванаха с емигрантите в Сърбия? Мисля че беше Минко Илчев. Отдавна не съм чел от него нещо. Току-що отварям тема започната от него и четейки пак за трактористите и комбайнерите колко са прости, се приготвих да псувам на майка, щото вече съм предупредил. Дай боже повече трактористи и комбайнери като мен. Те тогава думата шофьор ще изчезне.

Та някой знае ли каква е съдбата на този човек?

комбайнер


Hristo Lishev

Знае. В началото на ноември е осъден на 6 месеца ефективно от сръбския съд, за същия срок е задържана и композицията. Спорен е въпросът дали излежаното време от началото на август до момента на влизане на присъдата в сила ще се зачита или не.

Hristo Lishev


admin

Цитат на: Hristo Lishev - Петък, 16 Декември, 2016, 10:42:21
Знае. В началото на ноември е осъден на 6 месеца ефективно от сръбския съд, за същия срок е задържана и композицията. Спорен е въпросът дали излежаното време от началото на август до момента на влизане на присъдата в сила ще се зачита или не.

Изобщо не е осъден в началото на ноември. Във вторник тази седмица бях да го видя. Добре е човека поне на този етап. Още малко и ще се разрешат нещата.
Между другото, от къде имаш тази информация?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

imter

Дано жив и здрав да се прибере вкъщи, и колкото може по-бързо се възстанови от тази нелепа ситуация.

Hristo Lishev

Така ми каза мой бивш колега от фирмата, ако той нещо не е разбрал както трябва, макар че не ми се вярва. Админе, надявам се твоята информация да е по-достоверна и всичко скоро да се оправи.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: комбайнер - Петък, 16 Декември, 2016, 00:06:04
... Мисля че беше Минко Илчев...

Та някой знае ли каква е съдбата на този човек?

     Благодаря, добре съм!


Цитат на: rider777 - Събота, 22 Октомври, 2016, 14:45:42
Нивото при тролейджиите е страшно ,,,,,, ама има вероятност да се повиши,,,, са още един чужд език ще изучаваме,,,, сръбски или хърватски не разбрах ,,,,,,,,,

      Няма и да разбереш. Периодично се появяват изявления, че съм бил длъжен да давам обяснения за това-онова. Отдавна съм заявил, че съм спрял да пиша, само се заяждам с амбреажи. И моето мнение не се променя често, както при ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, сутрин, обед, вечер 5-6 мнения за едно и също.

     Надявам се забеляза, че миналата събота загуби публика от над 40 000? Стана ли ти хубаво? Важното е, че се изказа в обичайният просташки стил!

     Интересно е, че ако някой пише пълни глупости или дори само символи, емотикони и препинателни знаци. Все ще се намери някои да кажат: Страшни истини пише!!!
     Така че моята цел е да се заяждам, нищо полезно да не пиша. Ако случайно напиша нещо полезно ще е пъти повече от поставената цел! Е, не точно пъти защото деление с 0 е невъзможно!

     Ето пример, три последователни публикации и не е на горния (при него е само понякога):

Цитат на:  link=topic=112.msg5236#msg5236 date=1307132175
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Цитат на:  link=topic=530.msg5249#msg5249 date=1307134297
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;)

Цитат на:  link=topic=112.msg5242#msg5242 date=1307132604
:o ;) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D




Цитат от някакъв помощен форум:
"Гаро,,, извади твоя да го видим !!!!!!!!!!   
04.03.2017 14:39   начало
След 3 седмици стават 30 години откакто работя на камион,,, навъртял съм между 7 и 10 милиона километра и това, че съм обърнал камион не ме прави лош шофер а това, че ти не си обърнал не те прави добър шофер ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Л,ай,, ,,,,,нов 777
   00359879030213"

Какво си рекохте? - Ех, да имах поне на половината!?
Спокойно, произнеслият го това "скромно" твърдение също би се радвал на поне половината от обявеното. Ама уви, истината е доста различна. Твърдението е преди почти 2 години, вероятно сега би било: - Между 8 и 11 милиона км.

     
     Знаете бил съм от екипа на Основния Форум, не съм криел никога, че по граматика съм имал среден 3. Не е ставало на въпрос за образованието ми, ама като стана споделих, че трудно съм завършил 3-ти клас (по-точно ме хвана нов закон - да не се повтаря в началното училище - вечерно). Значи в ОФ (Основен Форум) ви е бил модератор някой с трети клас (аз)?! Дали и някои от ВЕЛИКИТЕ шофьори не е с "начално шофьорско образование"? Практиката досега при мен е, че винаги има огромна разлика. Приказки - реално!

     Начинаещите шофьори послъгвате ли когато питат колко е голям той? Вероятно и си казвате само да направя 2 или примерно 5 години и ще казвам истината. И в разглежданите случаи на нашите ВЕЛИКИТЕ шофьори има послъгване и лъжат за 5-10-15, дори 20 години и много милиони километри.


     За някой път ще повторя, не ме интересува тези с малък размер, ама със самочувствие, че им е огромен (стажът, нали?). Но тези които ми "обръщат" непоискано внимание. Ще извадя една ЕЛКА и ще смятам. И тези които, смятат че им е много голям, ама не занимават с мен - не ме интересуват. Но тези които си мислят, че им нараства по този начин, ще извадим измервателни и сметачни (например ЕЛКА) прибори и ще измерим и сметнем. 
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Колко време е минало от предното ми писане (така се казва, че е писане, по-точно заяждане), въобще много се проточи тази тема. Едно че ме мързи в други случаи нямам достъп до Мрежата и много други неща. Не случайно се наричат: места за лишаване от свобода! Имаше такива слухове за мен, нищо чудно и да има нещо вярно?!


     Да кажа и с какво се занимавам напоследък. За тези шофьорските неща и дума не може да става. Както в началото на темата съм споменал, че съм без никакъв стаж. Не че нямам желание, ама искат образование (основно ли, 10-ти клас, не съм сигурен далечно ми е). Никога не съм крил, че съм имал оценка 3 по граматика, разбира се не съм се и хвалил. Стана на дума и за образованието ми и не съм се опитал да скрия - с начално, завършено вечерно. Дори съм го написал в профила си, ако нататък поизкукуригам. Също съм написал и какви не харесвам, да не си забравя критериите.
     Винаги "надавам ухо" като се заговори за купени книжки и питам за мен, но никой досега не ми е предложил. Друг начин е да си купя диплома и да се пробвам на курсове. Така че искам, не искам ще се работи занапред друго. Както и да е, мислих с какво да се занимавам и реших с животни.
     От отдавна обичам да си общувам с животни, ама е някак едностранно, аз им говоря, а те - не?! Когато децата бяха малки и като видим врабчета питаме ги: - Как сте, студено-топло ли ви е? Но, нищо не казват, ама поне гледат умно. Да направя една вметка - начало: смятам че тези малки животинки са едни от най-свободолюбивите живи създания. Никога не съм виждал врабче в клетка, ако бъде затворено умира за дни. Намирал съм малки врабчета, храня ги привързват се и не се страхуват и само няколко дни и умират. От нищото, защото не са свободни! От друга страна имаме същества които са върха на хранителната верига (за друго не е сигурно), дори "велики шофьори" (най-вече по собствени критерии) и тези същите доброволно се затварят за 3,4,6 до 9-10 месеца!!! Кой е умният от двамата? - Край на вметката. Така и с гълъби (а те наистина са интелигентни), котки, кучета си говорим като ги срещнем. Някой път и като съм сам по навик ги заговарям и пак нищо не отговарят! Това нормално ли е, на вас отговарят ли ви?
     Да вземем дори едно теле, говориш му, то те слуша внимателно, с едни влажни очи, аха да проговори. А има индивиди срещани из Мрежата, говориш му и още по-внимателно (сравнение с тези където разбират, например - теле), обясняваш му и не, и не. За малко почти поне да промучи, но, не!
     Останал съм с впечатление, че за животни се разбира само бозайници. Например - кози, овце, крави, коне, магарета... За птиците не можем да кажем животни, предполагам животинки не е грешно.

     Също така като важно условие беше при избора на работа, да не се отглеждат животинки които пряко (или почти) да отиват за убивани. Нали има приказка: "Обичайте животните, не ги яжте"! Сега това не може да бъде на 100%, например някой каращ цистерна с горива е много против наркотици, но разтоварва и няколко коли зареждат и отиват да продават и/или превозват наркотици. Друг превозва цигари и алкохол и от него ще употребят и невръстни деца (дори и неговите).
      Пак се отплеснах в опит да бъда по-ясен. От изброените причини се насочих да гледам диви животинки. Вместо кози - сърни, елени, но в крайна сметка се спрях на патки или гъски (диви). Тези точни наименования не са ми и на мен много ясни. Когато децата бяха малки птиците които не могат да плуват ги наричахме: пилета. Тези които могат да плуват имат ципа между пръстите са: патки. Като цяло патките са много интелигентни, дори не разбирам защо обиждат животинчетата като ги сравняват с жени например. Да общувам с интелигентни същества е важно за мен, за съжалени по форумите и групите във Фейсбук има изобилно количество, почти безинтелигентни. Патките са интелигентни, плуват грациозно, летят на много далечни полети, единствено ходенето им е като на патки. Обичат водоемите и лятото когато е горещо докато ги гледам мога и аз да се потопя във водата като хипопотам. Освен това са прелетни и през зимния сезон съм отпуск.


     За тези които имат Фейсбук (които нямат, могат да им кажат) ето - интелигентен и работлив черен лебед (ако бъркам - просто черна патка). Ако някой има контакти да ги даде, със сигурност общуването ще бъде и възможно и приятно, за разлика от индивиди наричащи се "хора" - с които нито е възможно, нито е приятно:

https://www.facebook.com/PolarP/videos/645397738996672/


     Ето и един нормален ден при мен:

https://www.facebook.com/garytvcom/videos/1365219460199965/


Цитат на: Бриги Магнито - Петък, 08 Юли, 2016, 22:24:14
Ба го ,туй със стажа на автобус верно ли е?
Ойдеа ми 4-5месеца ако е верно.
Язека освен форумен имам мноо мънечък интернационалски,към коя група а се пишем,по-къде новобранките или редова бичкия?
Оно веке и бичкия не съм даже.
Формулите ,по дефолт ги скокнах

     Вярно е това за автобуса. Към сегашния момент ще се наложи да отпадне повече от 4-5 месеца.  Нататък ще те науча как да го смяташ - просто какъвто стаж си броиш и го умножаваш по - 0, лесно е!
     Убеден съм, че ще го преживееш и затова го дадох така направо.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     От направо години ми се иска да представя "най-големите" карачи или "най-великите" шофьори. Или най-великите лъжци! Вероятно ще стане, но скоро попаднах на едно видео, което се споменава колко е карал годишно на двойка - над половин милион километри (и са почивали, но може и повече)! Не е това което планирам, но поне може сами да чуете малоумни изявления за големината на стажа - разбира се. Да си припомним и над половин милиард построени магистрали от Тиквата, разбира се със собствени средства!
     Той е най-добрият режисьор и оператор, за да може да предава тъпотиите на повече зяпачи! Най-богатият сред шофьорите - ама този талант как да го пропилява?! Най-умният и образован - както самият той казва за себе си, е по-знаещ от много професори по физика! Аз много уважавам такива и умни и образовани. Само дето е много прост, ама много, много. Като един обикновен прост цървул, но добре че е 17-то поколение софиянец поне!

     Ето го, Райбер седемстотин седемдесет и седем,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, около 3-та минута:

https://youtu.be/_Uj6ZJBwBOc

     Сметките са почти елементарни дори за мен, а като се вземе предвид, че повечето сте десетки и стотици пъти по-образовани, ще ги направят за части от секундата. Този работи 5 месеца и един почивка, значи 10 месеца годишно, по 50 хиляди километра месечно - 25 хиляди месечно единият и толкова другият, в случай че и той е "велик" инак нашият герой ще го компенсира. Ако приемем 25 дни за работа в месеца - са по 1 000 км на всеки един дневно. А кога ще правят дневна почивка от 9 часа? Ето виждате ли, каква е разликата с великите, те могат и без нея?! Тези 2 000 км за 24 часа са малко над 80 км/ч средна скорост - напълно постижими. Единият кара, после се сменят и така - днес, утре, вдругиден и така шест дена, дори в неделя (или седми ден) ще мързелуват. Някой като мен биха попитали: кога товарят-разтоварват, кога ходят до тоалетна, кога до баня? Пикаенето е в шише, поне Райбер е обяснявал, а другото на мен не ми е ясно и затова има пропаст между мен и всички велики!


     П.П.: Само за шарани - едва ли има наоколо. Това на снимката какво е? Малко прилича на бастун - не, не е кукичка е. Какво има обикновено на нея - храна? Тук не се вижда, но не е лошо да се пробва, някои искат да ви нахрани, а пък човеците някои искат да ги спасят! И всичко е напълно безплатно! Как да не се кефиш на такъв цървул - богат, умен, образован и много стаж! Поне му се иска и като има шарани, донякъде му се получава!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Ще видим или припомним по какви критерии ще се изчислява, те са изцяло според мнението на тези за които ще стане реч, а не по мое мнение! Дали стана ясно? Аз си имам мнение и критерии от отдавна, но нито ще ги налагам, дори няма да ги споменавам. Ще оценяваме "великите шофьори" според техните собствени критерии за "великост". Така считам за напълно справедливо, точно те обикновено си измислят някакви критерии които мислят към даден момент и оценяват някого, някой, а и мен.
    Този стаж не съм много сигурен в какво да го мерим като време или изминато разстояние. Поне едното ще бъде.
    За стаж може да се приеме само време през което е карано камион или времето от придобиване, при доста изявленията за стажа са дори и по-големи от дата на изпита. Не само каране на някакъв камион, а този който се движи международно. Такива, каращи в големи държави са ощетени, ама тези с малките пък са облагодетелствани. Караш си в Лихтенщайн например, даваш назад и опа влизаш в Швейцария, маневра напред и опа в Австрия - международно е. Това е важно, защото току виж някой върти 20-30 години тролей или автобус и ще вземе да каже, че има някакъв стаж - не бива да позволяваме! Друго изключително важно - ако шофьорът е уволнен или поне така изглежда (слухове са напълно достатъчни и няма да се подлагат на съмнение), този период, ако ще да е 10 години не се приема. Това е разбира се малоумно, но как да е друго като съставителите на тези критерии са такива. По-долу ще докажем, че само камион е "стойностен" стаж!


    В тази връзка може би не за първи път бих попитал: - Откъде ви идва идеята, че искам да се съревновавам с вас, искам да ви се харесам и често ме намесвате?


    Един шофьор на камион си карал и му звъни получателят:
- Здравейте, може те ли да ми кажете точно кога ще пристигнете? - получателят
- Съжалявам, път е изобщо не мога да кажа кога точно ще дойда! - шофьорът.
- Добре де, а грубо можете ли? - получателят.
- Искате грубо? - много учуден шофьорът.
- Да, да можете ли грубо? - с надежда получателят.
- Добре тогава. А бе, малоумник, тъпанар нещастен, не мога да кажа кога точно ще пристигна! - успял да отговори "грубо".


    Та надявам се да успея съчетая "грубо" и "точно" в темата. И в тази връзка да ви попитам
отново по тези критерии, ДРАГИ АМБРИТА: - Откъде ви идва идеята, че искам да се съревновавам с вас, искам да ви се харесам и въобще да приличам по нещо на вас? За втори път поне днес.


    Да припомним, в последствие може да допълваме или леко да променяме критериите. Коя е най-великата професия в света? Хайде на първо време да се ограничим с транспорта - земен, въздушен, воден (морски и речен), железопътен...
    Да използваме някакъв бърз тест. Какво ще рече бърз тест? Например, срещал съм за съвместимостта на двама души, ама нормални мъж и жена, понеже и тук доста често, както и в тази тема се дискутира хора или същества с "нетрадиционна сексуална ориентация" - за краткост НСО. Та не става дума за тези от НСО, а за нормални. Пример мъж прави тест за съвместимост с жена - искам ли да имам такава дъщеря? - Тази ли дето беше пияна на "кирка" и се "нави" за половин минута, а след няколко часа нищо не помнеше?! - Такава дъщеря, никога! Отговорът е ясен колко са съвместими.

    Подобен критерий прилагаме за да открием най-великата професия в транспорта! Да проверим за автобуси - чували ли сте да е станала някаква авария в България и да се коментира в новините? А ако има ранени или пострадали, а по света? Не се напрягайте да си спомните - няма! А когато има произшествие с камион и да кажем кара железа и те не са пострадали, но са се разместили. Тогава знаете се обявява национален траур! Ето как лесно доказахме, че автобусите (евентуално подобни разсъждения и за тролейбусите) са почти безполезни и шофьорите на камиони буквално хиляди пъти имат по-големи отговорности.
    Например шофьор на линейка, това е напълно излишно, дори се нарича шофьор - как му е удобно?! Може да се нарече линейкаджия, но не и шофьор. Ако иска да е шофьор да вземе камион и с тях да кара пациентите.
    За другите? Да сте чували някога да се съобщава по новините за инцидент с кораб, влак, самолет? Бързам да кажа: - Не се напрягайте! Не сте чували.

    Виждате сами колко бързо установихме, как шофьорите на камион са буквално на светлинни години разстояние (нали знаете, че "светлинна година" е мярка за разстояния?) пред шофьор на автобус, шофьор на кораб, шофьор на влак, шофьор на самолет. Дори както знаете повечето ги е срам да се наричат шофьор на влак се назовават машинист, шофьор на самолет се нарича пилот и шофьор на кораб капитан. Какво ти разбира един пилот учил няколко години и някакви сериозни медицински изисквания и готово, ами капитан на кораб? Учил 20-30 години и готово. А шофьор на камион, колко качества е нужно да притежава и те не се научават, само може да се роди такъв. Нищо че практиката показва, че поне половината от "великите професионални шофьори" не знаят на кръстовище с две МПС-та кой е първи (а с 3 и повече е страшно). Има и още такива "дребни" недостатъци, но важното е, че се е родил такъв, нищо друго не му е нужно - Правилник, Регламент, образование и дори стаж!

    Както виждаме (доказахме) шофьор на камион е най-важната професия, няма шофьор на линейка, шофьор на автобус, шофьор на тролейбус (това е абсурд), шофьор на кораб, шофьор на самолет!

     Остава само да извадя стажомера и да мерим на "великите" колко им е голям. Това когато му дойде времето, дано е дошло?!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Неделя, 26 Септември, 2021, 20:55:00

    Този стаж не съм много сигурен в какво да го мерим като време или изминато разстояние. Поне едното ще бъде.
    За стаж може да се приеме само време през което е карано камион или времето от придобиване, при доста изявленията за стажа са дори и по-големи от дата на изпита. Не само каране на някакъв камион, а този който се движи международно.

    Ново и буквално "горещо", според гуруто, идолът... на шофьорите, на въпрос към Райбер седемстотин седемдесет и седем:
- Ивайло Стефанов аха...колко  време ти е опита с композицията,
Честно,обаче?
    Отговаря:
- След 3 месеца ще станат 36 години ,,,,,

https://m.facebook.com/groups/workfordriver/permalink/2751227145007190/

    Явно е някой 70 годишен? Не, не е! Тези 36 години ще рече сега март 2023 година или е започнал март 1987 година и е непрекъсваем. Както стана на въпрос скоро, роден е около 23.01.69 година. Започва на Жук и явно този стаж се зачита за международен с композиция, нали така?! Кара понякога в казармата, стаж за международен с композиция, кара си такси, но това е стаж международен с композиция, кара си маршрутка, стаж международен с композиция, кара си тролей, стаж международен с композиция. Последното беше за проба дали внимавате, едва ли може да кара тролей, то и за камион не е сигурно. Продължаваме, нали знаете: ами като не сте учили за доктори,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,. Ама той е учил не доучил 2 години в Медицински университет Плевен, стаж международен с композиция. Това последното вероятно много ще усъмнят, освен тъпанарите, крадците и некадърници както нарича повечето шофьори и те му се кланят като на светия. Сега ще опитам да го защитя, като оборя тези които твърдят, че медицина няма задочно или поне деветдесетте години на предния век. Значи кара си камиона и има часове по дисекция на крайници, има си фризер с ръце, крака... Върви си прави по поне 40-50 хиляди километра месечно (за тези които му вярват за "милионите километри"), пуснал е тенджерата вари боб, пуснал е камерата снима и плещи простотии, бърка във фризера и се подготвя за доктор и стажът и "милионите километри" ЯКО вървят. Вероятно има някой ще каже, че не достигат ръце - няма проблем във фризера има много.
     Като оставим настрана, че ще има още някой като мен да се съмнява, че стажът на Жук, в казармата вероятно най-дългите преходи са село Ясен - София (160 км) както сам казва, че се е прибирал с камион във вкъщи. Освен че '91 година бил първият българин в австрийска  фирма, по неговите думи (той като каже нещо и има някаква хипотетична възможност да е вярно) и после някъде в началото на 21 век (започнал е на 1.01.2001 година) за Испания и няма данни в тези 10 години, освен такси, маршрутка, щях да забравя още е учил в СУ факултет по физика, успял е да стане "по-учен и по-образован от повечето професори по физика". Някой да не помисли, че му прекъсва стажът? Няма, няма особено за неговата аудитория която "галено" нарича: тъпанари, некадърници и пияници!
    Оставяме настрана, че май навсякъде е бил уволнен като шофьор, а както сам твърди: който е уволнен е некадърник и вероятно не може да се приеме за стаж. Но пък той е:
" - Аз съм от тия 0,0000001 % родени шофери
06.11.2016 18:56?

Ама инак всички се мислите за добри шофери нали ,,,,,,,,,"

    Само да сметнем 0.000,000,1 на 100, прави един на милиард. Значи 8 за цялата планета, сигурен съм е забравил да добави някоя нула след десетичният знак. По-умните от професорите бъркат понякога.

    Нали знаете, че карал бакалавър след средното (предполагам е толкова умен, че е завършил по-рано поради голям интелект) или пък му липсват общообразователните за да може да изкара поне "С" категория.

"Zlatko Dermendzhiev  Новото име на този някогашен техникум, който беше номер 1 в България е Хенри Форд и за жалост и от там вече излиза плява, както във всички учебни заведения в Родината ни, но това е наложено от новите еврогейски правила за дебилизиране и опростачаване на нацията ни ,,,,,,,,,,,,,,,"

    Интересно, ако осъзнава защо ЯКО прегръща идеята за опростачване? Вероятно е под прикритие?!
    Тези с недостатъчен стаж ви дадох достатъчно идеи как да умножите малкия си стаж (нататък ще има още). Не си мислете, че този е от изключенията, повечето са така, този е от много вресливите и ми е "симпатичен". Дори да се нарече под нисък мост или обърнете камион, вземайте пример от този, хич не му намалява самочувствието. За изминато разстояние спокойно може да слагате по поне 50 000 км месечно, а и 100 хиляди да слагате повече няма да забележат или да сметнат колко идат на месец. Например някой е взел "СЕ" или дори само "С" преди 5 месеца, казвайте имам 200, 300 и дори 500 хиляди километра и обяснявайте какви некадърници са другите. По форумите и социалните мрежи ще имате гарантиран успех. Толкова съм сигурен, че бих предложил обещетение, ако не работи - 20 ст, например.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Дали има някой, особено от тези които са карали само камион и лека кола, ако се качат на нещо различно дали ще се справят? Вероятно има, толкова често колкото срещаме НЛО, обикновено колкото някой по-малко знае и може, толкова обратно пропорционално е самочувствието. С времето, евентуално знанията и моженето се увеличават, а самочувствието спада, дори могат да се доближат.
    Някой с огромен стаж и даже казва, че може да ползва атлас, замислял ли се е, ако се качи на трактор, дали ще се справи по-добре от обикновен тракторист? Ето вариант да се пробвате, защото може би тракторите са направени за глупаци и умни, можещи (включва и ползване на атлас) с много "милиони километри" - просто ще се объркат. НИКОЙ НЕ БИ СИ ПОМИСЛИЛ, ЧЕ НЕ МОГАТ.

     Тази редосеялка я тегли явно при някакви идеални условия, ако вземе да завие с тези два моста отзад така ще се окопае, че и трактор може да не помогне.


https://www.vbox7.com/play:16fbdbe0
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Драги работодателите, искатели перфектен шофьор? Обърнат камион, неуспешно минаване под мост - не го прави лош шофьор, по негови думи. Колко е голям стажът му - много, преди 5 години беше между 7 и 10 милиона километра. Сега може да е 15, 20 или 50 и повече. Те неговите почитатели много не се замислят. Ако искате и 100 милиона километра са, дори може за последната година само. Инфлацията си върви, но неговата цена си е такава. Тази обява се върти от август '22 година. Побързайте да го не изпуснете. Понеже аз, ако бях шофьор и си търсих работа, той не само съм сигурен, че би го направил за мен, а и имам пример за точно това, ще спомена няколко положителни неща. Когато 2008 година твърдеше, че не бива да се работи за по-малко от 3 600 евро и задължително да се открадне поне още половината на тези пари. Сега нищо не иска допълнително, вярвайте му. Направо си е без пари с такава квалификация и за тази инфлация.

"3190€ ,,, ама преди 16 години в тази фирма не падах под 3600€ а тогава Живота беше точно 10 пъти по- евтин ,,,,,, та все едно сега взимам 300€ ,,,,,,"

     На ваше място бих взел няколко.


"Привет младежи ,,,,,,, до 13ти Август съм на терапии и след 15ти съм на линия ако някой има нужда от някой Мунчо да му кара желязото.
Камион съм виждал само на снимка но онзи ден имаше промоция в ЛИДЛ на СУМПС за категория С + Е и си купих една ама към днешна дата като знам какъв глад е за шофери смятам, че всеки чорбаджия, който има между ушите си друго освен вакуум би се възползвал от предложението ми ,,,, Условията ми са МИНИМУМ 120€ за всеки ден в камиона, без измислени норми за разход защото при 40 градуса навън а 50 в будката изобщо не гася двигателя и климатика ,,,,,,,, поемане на пътните до камиона и обратно с личният ми автомобил и превеждане на парите още първата седмица след отработеният месец. Без нощно каране и ползване на магнит. Без фриго. Имам и други изисквания ама ще свърши мастилото на Правеца докато ги изпиша ,,,,, Очаквам предложенията на ЛС или телефон 0879 030213 до 14ти Август ,,,,,,,,,,,,,"


"Сега в Холандия обикалят по паркингите да агитират камионджии както правеха в Испания едно време ,,,,, на мен ми предложиха работа за по 1200€ седмично, което месечно е 4800€ ама трябва да живееш тук и отпуск само 2 пъти в годината ,,,,,"


    Няма време до няколко години го вземете, че като нищо ще го налапат като "топъл хляб*.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

#57
     Пак за същия, ей много стаж има и много милиони километри - във фантазиите си. Одеве говорих с един съфорумник, който ми е съгражданин, не е трудно ми е съученик и понякога сме на едно мнение - тоест сме в съмнение. Този Райбер седем стотин седемдесет и седем си е намерил работа, че и още една. Моят "съ" бил гледал видеоклип със започване му на последната работа. Твърдение: 35 години стаж на камион, пробег може би ще каже 20-30 милиона, надали ще се замисли някой от почитателите му. Бих му дал стаж, от една седмица, би обяснило незнанието и неможенето. Едно е, че не се харесваме с него. В този случай показва потресаващо неразбиране, което би нормално за някой със стаж до няколко дни. И това нещо е КУМИР на разни дечковци, по писането, често му давам възраст около 10 годишен. Не само на хлапетата, ами и на хората с наистина някакъв стаж и зрялост и на тях им е кумир. Биха се заклели, че той има огромен стаж - от него са чували много пъти.
    Пищеше му сигнализацията за непоставен колан, добре е, че при по-висока скорост спира. Забеляза, че мигачът не "цицикъл". Вероятно това е мигането само с натискането на "мекия спусък"? При повечето камиони е 5 пъти, а при МАН 7 пъти, но след като сложиш отметка "комфортно мигане" - нещо такова съм чувал. Което ме навежда на мисълта, че освен Жук, който е карал '87 година, може и камион да е виждал. После настъпи лента и забръмча, ама какво ли е? Според него, радиото нещо е "укасило". Към края нещо получи свише, че било свързано с осевата линия. Горе-долу половината случаи откри. Екранчето на таблото показваше грешка и няма кой да натисне бутона "OK". Ама то нещо не е на ниво движение - то това не е важно.

     Райбер777, след "35 години и десетки милиони километри"!


    Ако искате да доближите по "умения" своя кумир, действайте, но с по-голяма засилка - може да премине. Марката е същата, само че цветът е бил бял.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Все отлагам измерването на стажа, поне от 2016 година и досега, ама ще почна от следващия път. Искаше ми се да почна с шофьор номер Едно, ама Райбер 777 ми дава много поводи, от неговият "37 годишен" стаж и "милиони" километри. Истината е много далеч, ама като му дойде времето. Единствено вярно което казва е: "че е голямо лайно" и "тъпо копеле". Бих добавил, недей да скромничиш, много голямо лайно си! Няма как да не признаем и неговите "КАЧЕСТВА" и могат да се научат някои неща. Например: как може да се пикае, в шише с тясно гърло и то в камиона, колко от вас го могат и правят? Как се вари боб в движение или печене на пица. Вероятно много идеи за крадене, ама още се има за шеф и не споделя напоследък.

    За шофьор Едно ми се иска да почна, че от години все го отлагам. Педро, като че ли е подходящо име?! Бездруго е скъсал с България всичко е разпродал, само работи за български "организации"! Пак работи, преди мислих, че е държанка или държан и жена му го издържа, няма срамна професия, нали? Тези "великите" се наричат помежду си с НЕЖНИ имена: Вал (този цървул или българофоб, ако предпочитате), Ив е онзи с много големия стаж и Рос, е онзи гнусен помак с пуделското име Рошко. Обичат да се занимават с клюки и други женски работи. Та този е Педро1, не съм казал като амбреаж-педро, ама може да си го помислите. Нежно вероятно е Педрино1. Знаете има професии, от които е крайно нежелателно да се преквалифицирате, например от шофьор на тролей, на шофьор на камион. Вероятно и от автобус е същото, което е съвсем нормално за не особено интелигентни, които много малко могат и само самочувствието е на високо ниво. Обикновено това самочувствие се появява, към 2-3 година и ако все още не е помъдрял след 10 години реален стаж, вероятно и тези 10 години са много под въпрос. Ето в предната публикация Райбер се запознава с камион - мое мнение с около седмица стаж някой би се справил по същия начин. Както и да е, много пъти е обсъждано. Все пак интересува ли в коя е професията която ви "изстрелва" сред великите? Жените отдавна знаят и го ползват, при толкова амбреажи, това също е начин. Ето я професията: ШЛОСЕР, съвсем естествено е и ни се показва, няма тролеи, автобуси. Шлосер е школата за велик шофьор. Няма нужда да си роден за такъв (шофьор), въпреки че си роден точно за шофьор, да учиш цели 4 години само за "С" - Ив, не Вал. Никак не му пречеше на самочувствието, дори години след като не е доближавал камион последно януари 2013 година. А времето вече е повече от 11 години, както казваше щом не караш камион - значи си некадърник. Не мога да го цитирам точно, ама нещо такова е. Разбира се многото му почитатели могат да научат от него, от професията която практикува, вероятно близо 11 години. Тя се нарича форумен трол, нали знаете че се плащат може би 20 стотинки за публикуване на възхвали в социалните мрежи, на политиците които не са обичани?! Новото име е ясно, а старото е ибрикчия. Когато вождът, кралят много, много, крал Тиква се е понаакал, онзи тича да му забърсва и замива задника. Вече може да е сменил работодателя, но не и професията - ибрикчия. Просто Киро и Асена Кокорчева, имат нужда от подкрепа. Важен е принципът: не ме гледай какво правя, а какво говоря. При Тиквата е много добре да се живее, само че всичко в България е разпродадено и се живее във Валенсия, Испания.


    Ето едни разсъждения, въпреки че са пак няколко години след като е видял камион последно - някъде около 4 години. Как да не признаеш голям е.
    Малко ме смущава когато все пак е бил шофьор. Има ли някой от вас, малки, големи, огромни и да тръгнат с отворени врати след дневна почивка? Отдолу е цитатът, ако не вярвате цъквате на линията с името и ви отвежда на оригиналната му публикация. Това добре ли е за шофьор - ибрикчия? Не мисля че ще смути много, щом е казал, че е много велик - така е. А може би това е начинът? Онзи Райбер напъва мостове отдолу, обръща камионите нагоре с колелата и вероятно десетки и стотици такива, за които не знаем.


    Ето, не изглежда ли един ерудиран шофьор, Педро1?!

"Като, че ли не се знае от всеки шофьор как се снажда въже...Още повече, че някъде беше написано, че точно така е станало. А проверката на въжето става за около минута с няколко по-здрави подръпвания и оглед на характерни места.
Съгласен съм, че с опашките по границите е трудно всякога да се планира преминаването през Сърбия, но това е само един от начините да се предпазиш.
08.08.2016 15:46
Валери Цветанов (Driver1)
  0034664687857"

    Не ме гледайте какво правя, а какво говоря!

Цитат на: driver1 - Четвъртък, 27 Октомври, 2011, 19:26:03
Искам да ви разкажа как ме обраха мен преди две години: спрях ма пследната бензиностанция на А8 преди спускането към Ница в посока Италия. Беше привечер, много горещо. Колегата до мен, румънец с едно Ивеко дълго беше с работещ двигател заради климатика и дори се поскарахме, защото камиона му беше старичък и всичкия дим влизаше в кабината ми. Все пак го угаси. Изобщо не съм поспалив и спя много леко, събуждам се и от най-слабото разклащане, дори и от вятъра да е. Но не и тогава! А не бях уморен - предния ден бях тръгнал от Каркасон и след един нормален преход спрях на онова място защото имах разтоварване на сутринта в района на Ница.
     Сутринта, когато ме събуди будилника на телефона, се събудих с ужасно главоболие. Ужасно! Но си го обясних с погълнатите газове от предната вечер и колегата отнесе задочно по още някоя ругатня...След кратък тоалет в бензиностанцията (на 50м.!), без да погледна зад ремаркето (много ми беше лошо), потеглих и излязох на аутопистата. Веднага почнаха да ми светкат настигащите ме коли и се сетих кво е станало. Отбих в аварийната и що да видя отзад - вратата на ремаркето отворена и от превозваните групажно 8 палета с кашони със (това го разбрах после), скъпи маркови маратонки, липсваха кашоните от 4 палети! Яко товарене е паднало - с микробус! И не съм усетил нищо! После полицията ме гледаше странно и вероятно не вярваха на версията ми, макар, че настоявах за медицински преглед. Та така! Няма спасение! При толкова камиони, камери и т.н. да те претоварят с толкова много стока за мен е необяснимо. Но пък и как да си лягаш в тая жега на затворени прозорци...

    Не за първи път го споделям, надали ще е за последен. Не вярвате, че всички "велики" шофьори имат огромно разминаване между моженето и фукането нали така?! Дори чакам да ми се даде пример само с един, който покрива поне 50% от обявеното.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

цецодебел

Тези които карат такива стоки за Декатлон-Италия знаят, че нямат право да спират за почивка, дори да надхвърлят 10 часа.
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

цецодебел

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ