Кой какъв микробус кара? (И до къде?)
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 19:37:42 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 [3]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Кой какъв микробус кара? (И до къде?)  (Прочетена 44094 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
driver70
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +42/-26
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 220
Теми: 11



Активност
0%
не казвай хоп преди да си скочил


Ел. поща
« Отговор #30 -: Неделя, 30 Септември, 2012, 15:19:26 »
ОтговорОтговор

Според мен ,трябва да питаш и за друго.Примерно,сам ли ще караш или ще сте двама,тези пари които се дават за курс, на човек ли са или на бус,защото ако е на бус стават 225лв.Тогава какво става с храната,не питай само за спането ,много фирми казват 500лв. до Германия и после става ясно,че наистина са 500лв.ама на кабина.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Неделя, 30 Септември, 2012, 15:19:26 »

 Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #31 -: Неделя, 30 Септември, 2012, 16:41:09 »
ОтговорОтговор

Сам естествено , двойка на бус нестава Усмивчица парите са на човек толкоз.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Неделя, 30 Септември, 2012, 16:41:09 »

 Активен
BURKAN
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 1
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #32 -: Вторник, 20 Ноември, 2012, 10:25:15 »
ОтговорОтговор

Според мен най-добрия който съм карал е Мерцедес 207, 208 и Спринтер. За бързо придвижване е VW transporter, karavelle. А форда е като циганина, не работи и отведнъж умира!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
attackman
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2
Теми: 0



Активност
0%


« Отговор #33 -: Вторник, 04 Декември, 2012, 17:14:25 »
ОтговорОтговор

Според мен най-добрия който съм карал е Мерцедес 207, 208 и Спринтер. За бързо придвижване е VW transporter, karavelle. А форда е като циганина, не работи и отведнъж умира!

Еми колега, аз съм с такъв "циганин" Акула 98-ма. 2,5 мотор дълга база с изнесения мост и средна насдтройка. Плаши се от студа, ама забележки за сега нямам - ефтини части и яко товарене и претоварване. Нафта 10/100. Доволен съм! Преди карах старата акула, голям зор виде докато го строших. Ама 3-пъти си изкара парите за една година! Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Vic
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 3
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #34 -: Вторник, 11 Декември, 2012, 23:57:33 »
ОтговорОтговор

Не съм професионален шофьор, ползвам микробус вместо лека кола. До преди 3 дни карах Transit 1987г. От 3 дни съм "горд собственик" на Ducato 2,8 idTD.  Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Свилен Иванов
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 19
Теми: 2



Активност
0%

« Отговор #35 -: Неделя, 10 Март, 2013, 09:55:04 »
ОтговорОтговор

Сам естествено , двойка на бус нестава Усмивчица парите са на човек толкоз.

Къде ги има тези фирми, които правят курсове из Евроса с бусове?

Благодаря предварително!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #36 -: Сряда, 05 Юни, 2013, 14:10:32 »
ОтговорОтговор

Къде ги има тези фирми, които правят курсове из Евроса с бусове?

Благодаря предварително!

И аз се интересувам по този въпрос : )

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
SOLAR
Потребител герой
*****

Рейтинг: +234/-16
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Belgium Belgium

Публикации: 530
Теми: 53



Активност
0%

ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ


encho.ganev
« Отговор #37 -: Сряда, 05 Юни, 2013, 20:39:57 »
ОтговорОтговор

Къде ги има тези фирми, които правят курсове из Евроса с бусове?
Благодаря предварително!
И аз се интересувам по този въпрос : )

Отиди в Търговище на автогарата и питай за бусове пътуващи за EU. От България, цената е на автобусен билет, на връщане е по-евтин. Спират по заявка на клиента. НЕ очаквай билет или фактура. Колеги от Лудогорието могат да ти помогнат /от турски произход/. Като се свържеш с някой, той ще те пренасочи към бус пътуващ по желаната релация.

ЛЕКИ ПЪТИЩА !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« Отговор #38 -: Петък, 07 Юни, 2013, 18:16:45 »
ОтговорОтговор

Отиди в Търговище на автогарата и питай за бусове пътуващи за EU. От България, цената е на автобусен билет, на връщане е по-евтин. Спират по заявка на клиента. НЕ очаквай билет или фактура. Колеги от Лудогорието могат да ти помогнат /от турски произход/. Като се свържеш с някой, той ще те пренасочи към бус пътуващ по желаната релация.

ЛЕКИ ПЪТИЩА !

Не знам за колегата, но аз търся фирми занимаващи се с бусове но за транспорт на стоки а не пътнически на хора. Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
AxL
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 16
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #39 -: Четвъртък, 02 Януари, 2014, 19:16:06 »
ОтговорОтговор

Не знам за колегата, но аз търся фирми занимаващи се с бусове но за транспорт на стоки а не пътнически на хора. Намигване

Аз имам такава фирма, пиши какво те интересува да видя дали мога да съм полезен.

Между другото - 12.2013 спрях да приемам поръчки/заявки от фирми с плащане 30-45 дни. Лично мое решение. Ако не е за цял бус едно 80% от спедиторите предлагат навло като за голям камион, а доставка Амстердам-София за 48 часа... А парите някога си. Има и сериозни фирми, но слаба работа, ако нямаш договор. Пак мое мнение.

Относно бусовете за мен съществува само една марка: Мерецедес-Бенц, особено 02 311 цди макси. Икономичен - празен 6,5-7,2 95-120 км/ч, пълен с 0,5-1,0 литра повече. Моят беше на 150 хил. км. С перфектно работещи агрегати. И съм го засичал в Германия.
След това купих 313 2006, всички екстри, макси, но не видях разход под 8/100, без значение от скорост и товар.
И двата двигателя трябва да се пазят от прегряване, особено внезапно, защото пукат главите. Но сменяш и продължаваш.
Искат поддръжка, не са като 312-ките, но се изплащат при редовна работа.

Карал съм, под наем и Ивеко 35С.., не съм доволен от комфорта и разхода, Евро 5 Ситроен Джъмпер, слаб комфорт, тиха кабина, разход около 8/100, ако се гали педала и с тировете. Ивековците горяха между 9 и 12-13, най-големите с двойна гума, 2002 и 2007.

Бих купил отново 311цди 01-05 макси със добро купе и малко километри.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #40 -: Четвъртък, 02 Януари, 2014, 20:32:13 »
ОтговорОтговор

Ще се радвам да разбера повече за работата с тези бусове в Германия и дали има лесен начин човек да си намери работа на такъв бус.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #41 -: Четвъртък, 02 Януари, 2014, 20:40:23 »
ОтговорОтговор


 Честно казано , отдавна не бях виждал активен шофьор и/или собственик да се изказва толкова ласкаво за Спринтер cdi :-). И въпреки, че човека явно визира бус до 3,5т, единична гума, аз ще кажа моето мнение по въпроса. Говоря САМО за малки автовози (големите-истинските са ми съвсем отделна тема).
 Всички данни да се четат като усреднена стойност при курсове България ( Варна) - Холандия/Белгия - България..... Италия е съвсем отделна тема! Скорости на движение 90+ км/ч  Ухилен - АКТИВНО, силно каране, а не спане!!
 
 При мен Спринтер 412 за една кола + двойна платформа..... празен около 9 , пълен 10,5. Върви отлично, стабилен и изключително здрав. Специално автовозчета имах 3 такива + около десетина бусове докарани оттам и Германия такива.За CDI-та имам опит около поне 15 докарани оттам ( навръщане, или закачена платформа, или каравана по-голяма). Вътрешните покупко-продажби в Бенелюкс въобще и не ги броя, десетки са..... В изключително редки случай са падали под 10 пълни + теглене, говоря за прибиране до БГ!!!

 Ивеко Деили - най-доброто нещо което може да се купи с пари. Тонаж като на камион, без никакъв аналог. По никакъв начин не му пречи, понякога и не го усеща дори. Вървене....... около 3 класи над всичко друго, ФАКТ. Здравина - единственото което може да му се доближи е донякъде 312/412 и отчасти ЛТ ( но по-малко). Единственото което му е на нивото откъм здравина, и дори бих казал, че може да го мине е Исузу, но това вече е друга тема.
 Разхода на Деилито зависи от доста неща. Мойте 65ц15 ( с турбина БЕЗ променлива геометрия) за 4 ( словом - ЧЕТИРИ коли, 2 на камиончето + двоина сгъваема платформа) и ДВОЙНА кабина....... празен 9-10, пълен 11-14 според зависи от много неща. Под празен, имам предвид КАЧЕНИ, а не дърпани две платформи, една двойна сгъваема ( или перфектната на Блис Германия - три моста, първи управляем с лафет, два етажа,.... или боклука велик на онзи русенски смешник) + втора единична. Така, че под празен, да се има предвид - около тон и половина товар. Пълен - ВИНАГИ почти ФУЛЛ - 10 тонна композиция!!!
 Общо взето, някакъв общ ориентир за около 2350+2350 км на дълго + 500-700 км вътрешно в Бенелюкс....... според зависи, около 12,5 среден разход. Добре ли е? При това с КАРАНЕ, ане спане.
 При по-новия модел 70ц17, горе долу , единствената разлика беше още по-голямото вървене. Разход същата работа.

 Сега, едни уточнения. Като говорим з аразход, трябва да се има предвид следното нещо. ТОЧНАТА спецификация, съобразно това за което ще се ползва буса. Два идентични модела, при САМО разлика в предавателните отношения, дават ОГРОМНИ разлики. Затова и аз винаги съм си ги избирал с най-подходящите за МОЯТА дейност дифове. Друго - за цялостното състояние, за това откъде е купен, как е поддържан ДО този момент и ОТ този момент нататък.....темата е огромна. Аз винаги съм плащал много повече пари за БАЗОВО перфектен бус, след което съм си го поддържал в идеално състояние. Това са важни неща. Както и шофьора и нафтата. Нафтата може да е причината за големи разлики в разхода стигащи до 30%, вървенето, дори и здравината като цяло. Аз винаги съм карал с хубава нафта и проблеми съм нямал. Мои познати обаче, за 5-10 евро спестени......айде да не казвам, но това вече е друга тема.

  Това което мога да определя като минус на Ивекото е наистина комфорта в кабината. Ако е двойна е ок горе долу, но като цяло комфорта вътре както и самата возия е.......зле. Не кой знае колко по-зле от конкурентите, но все пак зле. Фаворита в това отношение се нарича Спринтер/Крафтър последното поколение "братовчеди" :-) . Те са светлинни години пред всички други в това отношение. За съжаление, това им е единственият плюс над конкуренцията, но и това е друга тема......
 
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
naum4o
Потребител герой
*****

Рейтинг: +737/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 707
Теми: 71



Активност
0%

Cogito ergo sum


Ел. поща
« Отговор #42 -: Четвъртък, 02 Януари, 2014, 20:56:15 »
ОтговорОтговор

Renault Master 2.2 dci. Пъргавичък е. За толкова малък двигател има добра товароподемност. Изчислени са отвори за укрепване(колани и пр.), има и доста  голяма ниша зад кабината. 3 евро палета 1,90 височина.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!
AxL
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 16
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #43 -: Петък, 03 Януари, 2014, 14:03:28 »
ОтговорОтговор

Ще се радвам да разбера повече за работата с тези бусове в Германия и дали има лесен начин човек да си намери работа на такъв бус.

Лесен начин аз не знам.
Най-лесен начин е да се научи малко немски и да се закачиш към някой местен куриер или спедитор. Работата е доста като обем, но трябва да се вземе немски бус под наем или лизинг, съответно немски адрес и немска фирма. Парите не са кой знае какви.
Друг вариант са бордовите камиончета с легла отгоре, те возят експрес в цяла Европа. Какви пари изкарват и каква е схемата не знам, но само във Франция срещам огромно количество от тях. Отделно Германия. 90% ги държат поляци. Идват често и до България. Там трябва да се хване човек с някой читав спедитор, аз нямам такъв опит.
http://www.blyss.de/products/82/p/98 Ето така изглеждат, на по-долните снимки.

За мен лесни пари в този бизнес няма. Аз лично правя между 20 и 25 хиляди километра на месец. Разработвал съм го няколко години. Рядко съм на нула, повечето месеци съм доволен. Но работя за себе си.
Има и фирми в България, които търсят от време на време да дават гарантирани курсове на цени от 1500-1800 лв в едната посока до популярните дестинации в Европа, но е трудно да се намери ниша там. Обаче трябват поне три буса, а няма как първо да подпишеш и после да ги купих/наемеш. Но с много тичане, малко помощ и коректност може да се получи.

Западна Европа дава много работа за бусове, но там пък е трудно със собствен стар бус.  Език, ако не се знае трябва да се работи за някого. Което пък поставя въпроса дали не е по-добре да се взимат едни 1500-1600 евро и да си караш към някоя фирма камионче до 7,5 т.
Като за начало може да посътветвам да си направите регистрации по сайтовете като спедитор.нет. Да загубите известно време и да разберете къде ще ви допадне най-много.
Всеки трябва да си реши индивидуално.

Темата е много по-дълга, ще пиша отделно, ако има конкретни въпроси.
Относно Германия например първо език и другото си идва. Или пък човек, който да даде едно рамо.

Накратко лесен начин за сам човек няма!



Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!