Някой, някъде с мнение за ЕКО ТРАНС КЪМПАНИ ЕООД
Форум на българските шофьори
Събота, 19 Октомври, 2019, 12:45:01 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Някой, някъде с мнение за ЕКО ТРАНС КЪМПАНИ ЕООД  (Прочетена 5242 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
Vini
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7
Теми: 1



Активност
0%


WWW Ел. поща
« -: Събота, 14 Юли, 2018, 11:18:40 »
ОтговорОтговор

Реших да отида на едно ''интервю'' от този измислен сайт при тази новоизлюпена фирмичка за каране с В кат. на брезентова платформа и товари с авточасти във Щутгарт.
Фирмата е от 2016та, с привидно нов офис и много собствени хавалби от сорта: ''ние постоянно се разширяваме, наемаме често хора, имаме 25 нови буса, ще купуваме още 30, строим си база там за шофьорите ни, и т.н.....''
Няма някакви обучения или тестове, направо се тръгвам в деня с техен си пътнически бус, някъде по паркингите в Щутгарт се прави размяната с товарния и се бачка с него 28 дни в Германия. Живее се в буса, има някви условия в него уж, плаща се по карта след като се прибереш в БГ, почива се 7 дни и пак се заминава. Стартова заплата първите 3 месеца около 1500лв, след това по 1800 (ама РЕАЛНО не са такива, прочети по-долу).

Обаче понеже не съм кой знае колков в бранша, нито съм някъФ спец и ПРО, а май искам да си чупя главата с шофиране, единственото и най-шокиращо нещо което ми направи впечатление бе, че ти дават 200 евро АВАНС (приспаднати от заплатата ти, т.е. взимат от СОБСТВЕНИТЕ ти пари които тепърва ще заработваш) и ти ги дават като Командировъчни за да оцеляваш там 28 дни (по 7, 15 евро на ден един вид)!?
Значи 1вата заплата ще е 1100лв, щото другите си ги дал лично за командировъчни...?!     Завърти очи Шокиран

Нямам си на идея кое колко струва в Германия (никога и не съм ходил там дори), освен неквяи общи неща които съм чул и чел...

Та, много моля компетентни хора които имат такива сбъслъци или са били в подобни ситуажии да кажат това НАПЪЛНО НОРМАЛНО ли е?
А пък още по добро ако излезат някви мнения и за тази фирма, че всичко ми намирисва на поредната пръкнала се пирамидка...

П.С.  Странното е че намерих И друга ''фирма'' в др. град със същата обява 1 към 1 ЦЪК - или са copy/pаste  нагляри или схемата продължава....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

<<< RESTLESS >>>
Форум на българските шофьори
« -: Събота, 14 Юли, 2018, 11:18:40 »

 Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-30
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1052
Теми: 13



Активност
0.6%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #1 -: Събота, 14 Юли, 2018, 15:17:06 »
ОтговорОтговор

Реших да отида на едно ''интервю'' от този измислен сайт при тази новоизлюпена фирмичка за каране с В кат. на брезентова платформа и товари с авточасти във Щутгарт.
Фирмата е от 2016та, с привидно нов офис и много собствени хавалби от сорта: ''ние постоянно се разширяваме, наемаме често хора, имаме 25 нови буса, ще купуваме още 30, строим си база там за шофьорите ни, и т.н.....''
Няма някакви обучения или тестове, направо се тръгвам в деня с техен си пътнически бус, някъде по паркингите в Щутгарт се прави размяната с товарния и се бачка с него 28 дни в Германия. Живее се в буса, има някви условия в него уж, плаща се по карта след като се прибереш в БГ, почива се 7 дни и пак се заминава. Стартова заплата първите 3 месеца около 1500лв, след това по 1800 (ама РЕАЛНО не са такива, прочети по-долу).

Обаче понеже не съм кой знае колков в бранша, нито съм някъФ спец и ПРО, а май искам да си чупя главата с шофиране, единственото и най-шокиращо нещо което ми направи впечатление бе, че ти дават 200 евро АВАНС (приспаднати от заплатата ти, т.е. взимат от СОБСТВЕНИТЕ ти пари които тепърва ще заработваш) и ти ги дават като Командировъчни за да оцеляваш там 28 дни (по 7, 15 евро на ден един вид)!?
Значи 1вата заплата ще е 1100лв, щото другите си ги дал лично за командировъчни...?!     Завърти очи Шокиран

Нямам си на идея кое колко струва в Германия (никога и не съм ходил там дори), освен неквяи общи неща които съм чул и чел...

Та, много моля компетентни хора които имат такива сбъслъци или са били в подобни ситуажии да кажат това НАПЪЛНО НОРМАЛНО ли е?
А пък още по добро ако излезат някви мнения и за тази фирма, че всичко ми намирисва на поредната пръкнала се пирамидка...

П.С.  Странното е че намерих И друга ''фирма'' в др. град със същата обява 1 към 1 ЦЪК - или са copy/pаste  нагляри или схемата продължава....
За 900€ вярно ще се счупиш от кране , по добре общак в накоя строителна бригада .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Събота, 14 Юли, 2018, 15:17:06 »

 Активен
krasisof
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-13
Неактивен Неактивен

Публикации: 88
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #2 -: Понеделник, 16 Юли, 2018, 18:31:51 »
ОтговорОтговор

Vini  защо си готов да си го причиниш бе човек? Ясно е че това е измама. После следвящият ти пост ще е, че не си взел нищо а си се изкъртил от работа. Не те знам кой си и какъв си ама не се ли обичаш, нямаш ли самоуважение. Забрави за тая идиотщина докато е време

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Vini
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7
Теми: 1



Активност
0%


WWW Ел. поща
« Отговор #3 -: Петък, 20 Юли, 2018, 07:47:13 »
ОтговорОтговор

A, не бе, приятели.... Не съм започнал, не съм ходил след това, не съм се обаждал въобще. Тия 20-30 шофера там сигурно вече нема накъде за това са се Фанали да се гърбат за тия робовладелци, или не уважават себе си или просто са тотално отчаяни/непукисти... Или пък 500-700 евро ги устройват за 28 дни мизерия в кабинка 1 на 1 метра, по зле и от най скопеният влекач за международни превози. (ако им ги дадът накрая де)

Иначе разбира се, че е повече от ясно за тая къртовско-робска схема която скапва наивните хора.  Просто търсех мнения, па и споделих кви са тия от очи в очи с тех.
Ако нЕкой се сблъска като мене, преди да е станало късно, да си знае.

Благодаря за вниманието!


П.С. krasisof, братко, новобранка съм в бранша, макар и вече не години.
Шофирам любителски и отчасти работно от 20 лета почти и нещо напоследък ми блъска у кратуната да се пускам ли в джаза с психота, компетентности, C+Eта, полуремаркета, магистрали, нерви, липса на живот  и кръв и пот.  Ма май закъснех доста във времето....?!  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

<<< RESTLESS >>>
Радко
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #4 -: Неделя, 22 Юли, 2018, 20:33:56 »
ОтговорОтговор

Vini  защо си готов да си го причиниш бе човек? Ясно е че това е измама.
И кое те кара да мислиш, че е измама? Според мен фирмата е коректна. Когато отидеш на интервю ти обясняват всичко- и добрите и лошите неща. Решението дали, ще започнеш и дали те устройва е твое. Все пак за кандидати без опит и без категории е добър вариант за начало.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
krasisof
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-13
Неактивен Неактивен

Публикации: 88
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #5 -: Вторник, 24 Юли, 2018, 23:51:50 »
ОтговорОтговор

И кое те кара да мислиш, че е измама? Според мен фирмата е коректна. Когато отидеш на интервю ти обясняват всичко- и добрите и лошите неща. Решението дали, ще започнеш и дали те устройва е твое. Все пак за кандидати без опит и без категории е добър вариант за начало.

Радко далеч съм от мисълта на давам наклон на теб или някой друг. Може да караш 20ч а може и цяла пауза да де го гасиш. Под измама аз разбирам дори и това когато работиш повече отколкото получаваш. И все пак точно тази оферта не е добър вариант за никой дето поне мъничко знае що е то труд и нормално заплащане. Аз напр. като започвах за голям камион бяха супер ама супер претенциозни навсякъде и навсякъде им показвах среден докато не започнах там където мен ме устройваше. А конкретно за тия Еко ли или кво е там---да си търсят украинци или литовци, латвийци. Това се тия народности дето са по-разработени отзад и от българите. Мисълта ми е следната. Нов или стар, с опит или без важно е да ставаш и да вярваш в себе си като сова е подплатено с нужната езикова култура, външен вид, знания и умения или просто ставаш като ония дето са с джапанките,анцуга, с празната уста и небръснатата глава. Избора е изцяло твой. Животът си е твой. Така или иначе всички сме ппрецкан нека поне да има малко достойнство в това

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Vini
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7
Теми: 1



Активност
0%


WWW Ел. поща
« Отговор #6 -: Сряда, 25 Юли, 2018, 22:32:52 »
ОтговорОтговор

Според мен фирмата е коректна.
Би ли споделил повече за въпросната коректност? Може би си част от този екип и ако е така в действителност, ако имаш време и желание, моля напиши подробноссти - ама реални такива!
Когато отидеш на интервю ти обясняват всичко- и добрите и лошите неща.
  Аз освен хвалби и добрини нищо друго не чух... Никъде не се спомена за нищо лошо, ама никъде.
Все пак за кандидати без опит и без категории е добър вариант за начало.
  Ако кандидата без опит го устройва да МУ ВЗИМАТ ОТ ЗАПЛАТАТА за да му ДАВАТ КОМАНДИРОВЪЧНИ?!! и да МИЗЕРСТВА 28 дни в тая кабинка 1 на 1 метра (И ако УЦЕЛИШ предният ''колега'' да не се къпал по цяла седмица, буса е пълна кочина и смърди на обор, пък се оказва и ЧЕ НЯМА КЛИМАТИК) навъртайки около 10 000 км за въпросният период (според техните думи) - нямам нищо против за него, проблем си е изцяло негов, и психически и физически!

Излиза, че за тия 28 дни ти се падат по 7,15 Евро на ден (толкова дават ''командировъчни'' от ЛИЧНИТЕ ТИ ПАРИ) или образно казано по около 0.35-0.36 евро цента на км (ако правилно ги смятам).  Е, ся баш камионджиите и ПРОтата да кажат колкото и да си новобранец, неук, слабак и ограничен, без опит и стаж, ЕПТЕН ли да нямаш УВАЖЕНИЕ към себе си бре... баси!?  Аз ВСЕ ОЩЕ нямам С+Е и др. мурафети, НО си знам възможностите, цената и ЕЛЕМЕНТАРНИТЕ ''претенции''.

И ЕВАЛА krasisof - точно на място казано, братко!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

<<< RESTLESS >>>
Радко
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #7 -: Сряда, 25 Юли, 2018, 23:24:07 »
ОтговорОтговор

Ако имаш само категория "В" и нито един ден стаж като шофьор, колко да ти е стартовата заплата- 2000 евро? Съмнявам се! В тази фирма предлагат 900 евро (след 3тия месец!). Всеки сам избира дали го устройват условията или не. Когото не го устройват, изкарва "С". категория, след една година и "С+Е" и се качва на голям камион, където условията и парите са други...
А иначе според мен, щом са обяснили всичко, включително за командировъчните, не знам защо krasisof ги определя като измамници. Едно е да излъжеш (измама) някого, друго е просто условията да не ти харесват... Както и да е, нито съм адвокат на фирмата, нито ми се спори с вас. Безаварийни километри на всички! Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Радко
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #8 -: Четвъртък, 14 Март, 2019, 22:31:30 »
ОтговорОтговор

Така, работих точно 6 месеца и 4 дена във фирмата. Изключително коректно отношение от страна на шефовете. Всичко обещано като пари се изплаща в обещания ден до стотинка. Няма забавяния, нито удръжки, глоби и др. такива.
Заплатата за 28 дена (4 седмици) е следната:
- първите 3 месеца - 1540 лв. (55 лв. на ден);
- следващите 3 месеца - 1820 лв. (65 лв. на ден);
- след 6-тия месец - 1920 лв. (70 лв. на ден);
+ ще бъдат въведени и бонуси, какви точно не знам, понеже аз докато бях на работа, не съм вземал такива.
Фирмата вече има база от няколко месеца. В нея има спални, баня, тоалетна, пералня, сушилня, кухня, сервиз и т.н. Има постоянно човек там, който отговаря за базата и е на разположение по 24/7 за всичко.
Бусовете са нови на по 1 - 2 години, оборудвани с всичко необходимо- вериги, кабели, блустери за палене, печки, газови котлони, навигации, служебни телефони и т.н. Минус във фирмата е наличието на няколко броя Пежа, които са абсолютни "кенефи" и не стават за нищо!, но доколкото разбрах, ги изтеглят към България. Останалите бусове са Рено и постоянно се купуват нови. Те са с много по- удобна кабина и в тях няма никакъв проблем да прекараш дори повече от 28 дена. Всички колеги отбелязват като проблем, че при всяко прибиране за почивка (което става с пътнически бус на фирмата), някой друг колега се качва на твоя бус и така постоянно се въртят бусовете. Много по- добре щеше да бъде, ако можеше само един човек да кара един бус, но поне на този етап не е така.
От Нова година насам, фирмата работи и със свои диспоненти, а не с тези от Кюстендил. Предполага се, че това за в бъдеще, ще бъде плюс! Лично аз, не съм убеден, че ще е така.
Относно работата, средно на месец съм правил м-у 8 и 10 хил. км. така че изказванията, че се кара денем и нощем и нямаш почивка, са повече от абсурдни.
Горе долу, това са нещата според мен, доколкото мога да бъда обективен. За хора само с "В" категория, без опит като шофьори, които имат желание да карат бус и да обикалят Европа, смело мога да ви препоръчам ЕКО ТРАНС!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
hunter_75
Старши потребител
****

Рейтинг: +94/-31
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 324
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #9 -: Неделя, 17 Март, 2019, 16:11:34 »
ОтговорОтговор

Радко бе,къде бе батко го нареди тоя багаж дето го изреди във буса бе?Че и бустер даже  Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Vini
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7
Теми: 1



Активност
0%


WWW Ел. поща
« Отговор #10 -: Понеделник, 01 Април, 2019, 18:43:46 »
ОтговорОтговор

Е, дори и след толкова месеци, евала Радко, че сподели това инфо.
Хубаво е да се чуят/прочетат някои неща, макар, че все пак на различни 'Ора, различни ''мирогледи''. Винаги ще има разминавания...
В частност, за протокола, стажа ми с В и всичко което може да се кара с нея вече е 20год към днешна дата и дори в момента съм зад геврека по цял ден.
Далеч съм от мисълта за 2000 или дори 1000 евро с тези възможности, но за 500-700 при тези изисквания и условия така или иначе пропуснах въпросната ф-ма.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

<<< RESTLESS >>>
Радко
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #11 -: Вторник, 02 Април, 2019, 13:54:59 »
ОтговорОтговор

Е, дори и след толкова месеци, евала Радко, че сподели това инфо.
Надявам се мнението ми да е полезно за останалите хора, които за в бъдеще, ще търсят информация за фирмата в интернет.
И един съвет към всички настоящи и бъдещи работници на фирмата: Когато решите да напускате, не бързайте да го съобщавате на шефовете. Аз така си пуснах предизвестие, че ще напусна след 1 месец, като си бях направил сметка, че ще карам още един курс и ще получа още една заплата..., но точно преди да замина за последния курс ми съобщиха, че ме освобождават... и така ми объркаха сериозно плановете и сметките. Може би случая с мен е изключение, а не практика, но все пак имайте едно на ум! Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-95
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #12 -: Сряда, 03 Април, 2019, 22:48:26 »
ОтговорОтговор

Стига бе Радко, аз в това Рено трудно изкарвах 2 часа, ти казваш че било удобно да живееш в него 28 дни.  Не знам колко трябва да се мразя, за да спя и една вечер в бус, но щом казваш ..... И за чий са ви тези стартиращи в чисто новите бусове Смотан Вечер на фарове ли спите.  За синджирите няма да  коментирам, за има няма десетина години в Германия не ми се е случило да видя превозно средство с монтирани вериги ...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!