Bugatti
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 18 Април, 2024, 20:49:03 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Bugatti  (Прочетена 8703 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
SOLAR
Потребител герой
*****

Рейтинг: +234/-16
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Belgium Belgium

Публикации: 530
Теми: 53



Активност
0%

ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ


encho.ganev
« -: Сряда, 03 Август, 2016, 09:25:42 »
ОтговорОтговор

Bugatti разкри наследника на Veyron



Чудовището Chiron

Както и се очакваше, наследникът на Bugatti Veyron не е нищо друго освен чудовищна кола. Chiron бе официално представен в Женева като предпроизводствен модел, а техническите характеристики могат да претърпят малка промяна поради все още протичащите тестове и хомологации.



Въпреки еволюционния вид на дизайн Chiron е почти изцяло нова кола. Двигателят е модифициран W16 8,0 литра с 4 турбини и 1500 к.с. Максималният въртящ момент е 1600 Нм и е на разположение от 2000 до 6000 об./мин. За предавателна кутия е избрана 7-степенна автоматична с двоен съединител, която задвижва четирите колела. Спринтът от 0 до 100 км/ч. е за 2,5 сек., до 200 км/ч. за 6,5 сек. и до 300 км/ч. за 13,6 сек. Максималната скорост е 420 км/ч.



По отношение на габаритите Bugatti Chiron е 82 мм по-дълъг, 40 мм по-широк и 53 мм по-висок от Veyron, също така 155 кг по-тежък, или 1995 кг. Производството отново е 500 бройки, а базовата цена 2,4 млн. евро. Вече са получени 150 поръчки.

Инфо: ТУК


ЛЕКИ ПЪТИЩА !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Форум на българските шофьори
« -: Сряда, 03 Август, 2016, 09:25:42 »

 Активен
Ни_Лук_Ял
Начинаещ
*

Рейтинг: +194/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 44
Теми: 4



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #1 -: Четвъртък, 04 Август, 2016, 00:17:57 »
ОтговорОтговор

Двигателят е модифициран W16 8,0 литра с 4 турбини и 1500 к.с.

За мен обаче това не е ефективен двигател.
Сега далеч съм от мисълта да "критикувам" инженерните решения на такива високотехнологични проекти, но в крайна сметка за мен думата ефективност се връзва с интелигентно и просто решение за да се постигнат определени характеристики.
Когато изкарат 1500 кс. без да бухат един кашон турбини на двигател голям колкото Смарт, иначе казано като ги изкарат от 2000 кубика с оптимална консумация, липса на лаг и добър баланс, тогава бих казал че са постигнали невъзможното.
Иначе колата изглежда много добре.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Breakthrough....
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Четвъртък, 04 Август, 2016, 00:17:57 »

 Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
Re:
« Отговор #2 -: Четвъртък, 04 Август, 2016, 07:30:38 »
ОтговорОтговор

1500 коня от 2000кубика , няма шанс . По-вероятно е нещо на ток .

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SOLAR
Потребител герой
*****

Рейтинг: +234/-16
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Belgium Belgium

Публикации: 530
Теми: 53



Активност
0%

ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ


encho.ganev
« Отговор #3 -: Четвъртък, 04 Август, 2016, 15:35:46 »
ОтговорОтговор

За мен обаче това не е ефективен двигател.
... иначе казано като ги изкарат от 2000 кубика с оптимална консумация, липса на лаг и добър баланс, тогава бих казал че са постигнали невъзможното.

1500 коня от 2000кубика , няма шанс . По-вероятно е нещо на ток .

Двигателя е 8 литров.

Цитат
W16 8,0 литра с 4 турбини и 1500 к.с.

Това не са ли 8000 кубика или нещо греша? Ъ?


ЛЕКИ ПЪТИЩА !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
Re:
« Отговор #4 -: Четвъртък, 04 Август, 2016, 22:34:12 »
ОтговорОтговор

Баш , 8000кубика са . 16 цилиндъра "w"формация ,с по 2 турбини на страна.


Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #5 -: Петък, 05 Август, 2016, 00:43:18 »
ОтговорОтговор


 1500 ама с двата ключа, като при стария. Иначе, за новия незнам, но стария с един вкаран ключ си беше 25% надолу официално. Тоест "само" 750к.с.  Ухилен .
 
 Специално Вейрона, при нас, средният му разход се движеше между 50 и 100+/100, а месечните му разходи никога не са били под 20хил.евро.
 
 Но и при наем 10.000Е на ден, това нямаше особено значение  Ухилен .

 Парадоксално, но при наличието на сума ти и най-елитни автомобили, Вейрона беше най-ангажираната кола :-)).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!