• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Работа за влекачи / транспортни фирми вътрешно в Европа

Започната от emil.milkov, Четвъртък, 11 Август, 2016, 12:23:39

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

emil.milkov

Здравейте, предлагаме изгодни условия за работа с Датска спедиторска фирма.

Работа за транспортни фирми със собствени влекачи с брезентови ремаркета за работа в рамките на ЕС.
Заплащането е както следва - 0.96 евро цента на км.
Поемат се пътните такси на територията на Германия.
Средния пробег е 10000 - 12000км на месец.
Основни релации Германия - Франция, Франция- Холандия, Белгия.


Търсим транспортни фирми, желаещи да си сътрудничат с Датска спедиторска фирма.

За допълнителна информация и условия, моля използвайте за контакти

GSM: 0896629099
e-mail: emil.milkov.trans@mai.bg
Skype: Fieldy555

emil.milkov


rider777

Коя е фирмата и не разбрах със собствени ремаркета ли се работи или се дърпат датски,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

imter


emil.milkov

По лесно е със собствено, но не е проблем да се вземе под наем.

nevega

е коя е фирмата де? или е тайна :)
Плащат ли се празните км и кото пише Германия каква част от км са в Германия

Chefo(SCANIA)


Бриги Магнито

Цитат на: Chefo(SCANIA) - Петък, 12 Август, 2016, 00:58:23
Коя е спедицията  ???  ???  ??? Да не е blue water
Че ко и на blue water?
Freja,HCS и прочее да не са по-убави?


emil.milkov


Rammbon

Цитат на: emil.milkov - Четвъртък, 11 Август, 2016, 12:23:39

Заплащането е както следва - 0.96 евро цента на км.

Основни релации Германия - Франция, Франция- Холандия, Белгия.





Моите въпрсчета са следните:
1. Само таксите за път в Германияли се плащат? Ами за Франция, Холандия, за Белгия където са по 15 цента на км?
2. Малко ми се виждат тези 96 цента. Една спедиция с пощенски пратки дава по 1.55е, за експресните доставки, а те са на всеки курс.

rider777

Холандия са все още на винетките ама във Франция магистралите са от 25 до 45 цента на км ,,,,, не са като в Германия и Белгия всички магистрали на една цена. То и Белгия даже различните райони са различни ама разликата е малка.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Rammbon

Карам ги тези държави и не съм забелязал колко са магистралите по франция, само чувам, че машинката пюлка, като минавам през касите, а кое , колко не ме интересува . Но на машинката за Белгия, виждам, че пише по 15 цента на км., понякога виждам, че за 215 км, е начислило към 26 е, друг път повече или по-малко. За Холандия, шефа ми я плаща онлайн, даже и за там незнам колко е. Миналата година си спомням, че за там и за Белгия, плащаш кеш по 8 е на ден, сега незнам колко е.
Емил още не е отговорил, дали само за Германия поемат таксите.

А между другото да питам за машинката за Унгария. Шук от едни колеги , а може да е слух от ЕШК. Вярно ли е, че машинката за Унгария може да се ползва за максимум 3 камиона, като онлай се сменят номерата им и наново се регистрира машинката в системата им? Но неможе след като е била за един момер на камион и се смени за друг, пак да се връща за номера на първия камион. В рамките на една година.

rider777

Абе ако товарите на тази датска фирма са до 5 тона и не се правят групажи може да остане някой лев и за масълце върху сухия хляб ама всяка цена под 1€ на км води до фалит ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, гарантиран,,,,,,,,,,,,,,  Рамбон, къде караш,,, аз сега съм под Лиеж на път за Люксмбург, от там посока Неверс ама още не съм си измислил маршрут,,,,,,    Админ, що не направиш една рубрика кой къде ще кара уикенда за да можем поне да се видим в очи да се знаем, че тук май повечето сме анонимни,,,, с малки изключения де,,,,,  Рамбон, ти ли бачкаш в Алпе Транс или някой друг от участниците в този форум ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Rammbon

Не съм към Алпе транс, карам за белгиец, основно B, NL, D, А, I, CH, F и частично по UK, само до Лондон. Макар, че фирмата е регистрирана в Люксембург, имаме забрана да влизаме/ минаваме от там. Но сега съм в отпуск- до 30 септ. и съм в BG.

emil.milkov

Съжалявам за закъснението,
Да таксите са само за Германия.
Иво: иска ми се и на мен всички да предлагат над 1 евро, но реалността е различна. Редовно преглеждам цените и на други фирми,понякога ме оферират с чисто Смешни цени, за което просто им благодаря и до там. Просто до момента не попадам на по добри условия, които да ме удовлетворяват. Онзи ден получих оферта за точно 1 евро на км, но се оказа че е интермодал и след разпитване се оказва че км са мн малко. Други пък дълги кирии без групажи и без наем на рем, но на 81 цента..... Според мен избирането на фирма е базирано на баланс между цена и съпътстващите условия.

rider777

Както знаеш аз нямам наем на ремарке и най-обичам късите курсчета дето ми ги плащат на 170€ независимо дали са на 10 или 20 км,,,,,, на ден мога да правя по 4 спокойно а най-ме кефи да прекарваш ремарке на преглед за 3 или 5 км пак 170€ ,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,