• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Анкета за избор на автомобил

Започната от American, Неделя, 14 Август, 2016, 22:20:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Моля направете своя избор ?

1999 Mercedes-Benz CLK 320 http://www.cars.bg/c1672248
2006 Lancia Thesis 3.2 http://www.cars.bg/c1689835

Amateur

Нищо не пречи на Американ да хвърли едно око и на Ситроен  C5 .
Абсолютен индианец

Amateur

Абсолютен индианец

ivopifeca

За Тезис,нямам наблюдения-екзотика.Ако говориме за Ланча,горещо препоръчвам Капа-уникално здрав и комфортен автомобил.Купето е поцинковано,окачването железно.За двигателите,да се гледа за ЖТД,а ако иска бензин-да гледа добрите стари шестаци,които идват от АЛФА РОМЕО,монтирани в тази лимузина.За жалост с предно предаване :)Капа бензин с пет цилиндров мотор си е -Фиат мотор,монтиран в Браво...Капа с шестака е друга музика...АЛФА РОМЕО мотор и то от истинска Алфа ;)

ivopifeca


динко

Те тая Пиф де я разправяш-не е тая.Туй да не ти е бит пазар,мотор Алфа е мотор Алфа и т.н. не  че мотора се не прави на едно място,но на блока има емблема Алфа иначе го връщат со колата.Разлики колко ти душа сака-всяка марка е част от групата на Фиат иначе Вагините имат апетит към Алфа но не им се плаща.Американ дано си намериш добиче да те кефи,ние само коментираме нашите си виждания.Може и някой да сподели къде са по-качествени вносители на тая техника,що туй е по добре от всичко което се изписа.

Mr.Balkanski

Така като гледам, броят на цилиндрите трябва да е шест. В тоя ред на мисли, забелязвам, че и двата модела са с по два три-цилиндрови двигателя. Според мен, цилиндрите трябва да са или в редица, или да са срещуположни, имам предвид шест-цилиндровите двигатели. Относно задвижването, всеки който е карал велосипед с предно предаване, може да ви каже, че не струва. BMW, Subaru, Lexus или Porsche. Това е лично мое мнение, но всеки прави любов с магарето си както си иска.
Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.

Hino


ЛКВ, не бъркай понятията. Уникална кола съм написал и съм визирал БУКВАЛНИЯТ смисъл на думата, а НЕ ....уличният  ;). Забелязал съм, че 5 от 10 човека си определят колите като "уникат". Но какви всъщност им е уникалното и те незнаят  ;D . Пак ти казвам, аз визирам буквалният смисъл на думата, точното определение е в тълковният речник, а не на улицата  ;) . Уникален значи - различен по своята същност и рядък. Разликата е голяма и считам, че ме разбра какво визирам. Ако беше другият, масовият смисъл, щях да сложа кавички.

А защо ги спират от производство? Еми много просто, точно защото са уникални ( в буквалният смисъл на думата) и респективно, нищо което е уникат или по просто казано рядко срещано, неможе да е масово. И оттам...... малък брой продажби и практическа липса на печалби. Дори напротив. Тези коли се правят поради друга причина, а именно да покажат какво може дадената марка. Те са нещо като визитна картичка, като ..."фукане" и показност. Такива модели много рядко могат да са печеливши. И производителите го знаят много добре това нещо.

И моля, не бъркайте уникалността със здравина, безпроблемност или каквото и да е било друго. Това са различни неща. Много различни.

А за сравнението с Пасат и Октавия  :D, честно да си призная, много смешно ми стана. Особено предвид ФАКТА, че са почти ЕДНАКВИ, а и принадлежат на един и същ собственик тези двете марки. Технически също са си от едно мнооого голямо семейство с безброй много аналогични елементи, така че да говорим, че Октавията има, как беше "евтина поддръжка", "малко електроника" и т.н. ме напушва на смях, ама много сериозно  ;D. Извинявай наистина, нищо лично, ама това повече не го пиши. Наистина нищо лично, но все пак да не ставаме смешни нали  ;).

И пак казвам, определението уникат е за нещо различно от масовката. Няма допирни точки с уличната "перфектност" изразяваща се в знайни и незнайни определения за техническо състояние, вид, предишни собственици и т.н. глупости. Това е друго. Съвсем различно нещо.
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

rider777

10 годишна С6 струва доста повече от S класа същия набор ,,,, а Тезиса е проектиран специално за Папата,,,, даже има лимузина на тази база,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

American

Взех мерцедеса. Вчера почти цял ден в КАТ, но до края на деня всичко оправих. Колата ще ми върши работа, доволен съм.
Липсва информационната книга за колата, а искам да сменя от Италиански на Английски съобщенията на таблото. Ако някой знае онлайн PFD user manual ще съм благодарен.
Тенкс
smoking gun

ivopifeca

Цитат на: динко - Петък, 19 Август, 2016, 22:05:56
Те тая Пиф де я разправяш-не е тая.Туй да не ти е бит пазар,мотор Алфа е мотор Алфа и т.н. не  че мотора се не прави на едно място,но на блока има емблема Алфа иначе го връщат со колата.Разлики колко ти душа сака-всяка марка е част от групата на Фиат иначе Вагините имат апетит към Алфа но не им се плаща.Американ дано си намериш добиче да те кефи,ние само коментираме нашите си виждания.Може и някой да сподели къде са по-качествени вносители на тая техника,що туй е по добре от всичко което се изписа.
За моторите много бъркаш.....Шестцилиндровия мотор монтиран в Капа, си е истински алфа-мотор.Същия е монтиран и в Алфа 164.164-ката за разлика от Капа,има и 4 цилиндрови мотори,които са си чисти АЛФА РОМЕО.164 е изцяло еднаква с фиат крома,и ланча тема с тази разлика,че на нея се монтират алфа двигателите ,от някога истинските алфи,без да участва Фиат.Те изцяло бяха разработка на самостоятелната тогава компания АЛФА РОМЕО.Визирам последната истинска АЛФА 75!При 155 е същата работа,докато Фиат не му набутва последните години от производството 16 клапановите мотори,които са си вече чист ФИАТ.....Допреди това си ползва двигателите от 116 серия АЛФА РОМЕО.На 155 без мотора всичко е еднакво с Фиат Темпра,Ланча дедра,делта,АЛфа 145-146........

LKW

Цитат на: Hino - Събота, 20 Август, 2016, 00:44:28
ЛКВ, не бъркай понятията. Уникална кола съм написал и съм визирал БУКВАЛНИЯТ смисъл на думата, а НЕ ....уличният  ;). Забелязал съм, че 5 от 10 човека си определят колите като "уникат". Но какви всъщност им е уникалното и те незнаят  ;D . Пак ти казвам, аз визирам буквалният смисъл на думата, точното определение е в тълковният речник, а не на улицата  ;) . Уникален значи - различен по своята същност и рядък. Разликата е голяма и считам, че ме разбра какво визирам. Ако беше другият, масовият смисъл, щях да сложа кавички.

А защо ги спират от производство? Еми много просто, точно защото са уникални ( в буквалният смисъл на думата) и респективно, нищо което е уникат или по просто казано рядко срещано, неможе да е масово. И оттам...... малък брой продажби и практическа липса на печалби. Дори напротив. Тези коли се правят поради друга причина, а именно да покажат какво може дадената марка. Те са нещо като визитна картичка, като ..."фукане" и показност. Такива модели много рядко могат да са печеливши. И производителите го знаят много добре това нещо.

И моля, не бъркайте уникалността със здравина, безпроблемност или каквото и да е било друго. Това са различни неща. Много различни.

А за сравнението с Пасат и Октавия  :D, честно да си призная, много смешно ми стана. Особено предвид ФАКТА, че са почти ЕДНАКВИ, а и принадлежат на един и същ собственик тези двете марки. Технически също са си от едно мнооого голямо семейство с безброй много аналогични елементи, така че да говорим, че Октавията има, как беше "евтина поддръжка", "малко електроника" и т.н. ме напушва на смях, ама много сериозно  ;D. Извинявай наистина, нищо лично, ама това повече не го пиши. Наистина нищо лично, но все пак да не ставаме смешни нали  ;).

И пак казвам, определението уникат е за нещо различно от масовката. Няма допирни точки с уличната "перфектност" изразяваща се в знайни и незнайни определения за техническо състояние, вид, предишни собственици и т.н. глупости. Това е друго. Съвсем различно нещо.



Ами , ако 490лв. за смяна на ангренаж и ролки , 300-350лв предни и задни накладки , дискове предни и задни 500-550лв , съединител компелкт 800лв. , малсо и филтер 110-180лв(зависи от пробега на маслото) ти е скъпо.Като това са цени в ЕураТек Шкода с труд и части и ДДС.
Цените в Порше за Пассат са с едни 100 -200-300лева нагоре за отделните услуги.
Първо имах голямо желание за Волво ХЦ 90 2.5 Д5 .Но там цените бяха за подръжка в МотопФое олеле малеле.Една смяна на масло на скоростите(автомат) с масло и филтер 1100лв.
Имам познати в доста представителства на марките и преди да направя покупка на дадения автомобил съм си направил разценка за подръжката.Защото не е важно да дадеш една шапка пари за нещо , а важното е дали ще ти е изгодна подръжката му.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Hino



LKW, аз не това имах предвид. Не за консумативи, а за извънпланова поддръжка и проблемност. Както и практическата идентичност на много от елементите, модулите и частите между тези два визирани от теб модела.
  Иначе, абсолютно същите части, ама наистина абсолютно същите, ако си ги купиш от частен магазин или направо от реномиран вносител на части, ще ги платиш с до 50% под това което си платил в момента. И предполагам го знаеш това нещо. Пак казвам СЪЩИТЕ неща, а не ментаци, важно уточнение. Но иначе си си прав, за да ти е мирна главата - официален вносител на съответната цена.

Ако е XC90 , то само бензин. И по възможност Ямаха мотора  ;) . Бягайте от дизелите им, лично мнение.

Но преди всичко, важното е на теб да ти харесва колата. Ти ще си я караш, на теб ще ти носи удоволствие. Успех  ;) .
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

Joro Stoqnow

 American ,честито за мечо  ;D със здраве да си го караш и много безаварийни километри

American

Благодаря на всички за постовете в темата.
Забавлявам се страхотно в България!
smoking gun

American

smoking gun