• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Евалс Карго Кеър - коректни и точни

Започната от rabotlivko85, Вторник, 20 Септември, 2016, 11:45:30

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Mr.Balkanski

И на папагалите в офиса ли плащат по този начин? Лихва дават ли? Да ти настръйне гъзо от коректност и точност!
Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.

Mr.Balkanski

Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.

hunter_75

Работливко,откакто има нет е нужно да се напънеш съвсем малко преди да почнеш работа някъде,да се поинтересуваш за какво става въпрос,и после няма да има нужда да "тераш" нищо.Запомни от мене,както ти тръгне работата в тая професия,така и ще завърши,т.е,свалиш ли си един път гащичките да работиш на такива калпави условия,така ще си цял живот.Повярвай,трябва да си много заухав да попаднеш днес във фирма дето не плащат,така че това отдавна не е критерии.Важно е колко и кога плащат,и за колко работа,а за сервиза,сега на тия нови камиони ти и да искаш нищо не можеш им направи,така че и това не е важно.

hunter_75


ANIMAL

Честно казано като чета тук стана колко теми,всеки казва,че на еди какви си условия няма да се хванел никога.Искам без да се разпалвате много някой от въпросните колеги,да каже той на какви условия работи и според него добри ли са,за да могат останалите да си сверят часовника.А относно румънците си мисля,че скоро никой в Европа няма да ги иска.Скоро ми разправяха,как някакъв румънец спрял някъде в Унгария,дошли още трима с някакъв бус и свалили двигателя и кутията на Актрос-а на първия и заебали камиона и изчезнали.
ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ

ANIMAL

Цитат на: hunter_75 - Сряда, 05 Април, 2017, 17:18:20
Само да те светнем,че никой уважаващ себе си професионалист няма да работи само на аванси,па накрая да чака да му изчистят,евентуално.За мене ти си платен трол  ;)
Колега,искам да ти кажа,че последните две години имам наблюдения,че професионалистите все повече намаляват.Куцо кьораво чуло че по Европата вземат по 2000+ евра и карат набързо категорията и бегат да се излагат.Миналата година имах такъв пример-цял живот карал такси,изкарал Ц-то,без да се качи на камион след година и Е-то и хукна по Европата ама какво стана с него повече не чух
ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ

hunter_75

Тия ги заеби,аз тях въобще не ги броя.Има доста хора които са професионалисти,ама те май само четат тия глупотевини и умират от смях,а не се впрягат за щуротии като мене

briko

Цитат на: ANIMAL - Петък, 07 Април, 2017, 20:49:35
Честно казано като чета тук стана колко теми,всеки казва,че на еди какви си условия няма да се хванел никога.Искам без да се разпалвате много някой от въпросните колеги,да каже той на какви условия работи и според него добри ли са,за да могат останалите да си сверят часовника.А относно румънците си мисля,че скоро никой в Европа няма да ги иска.Скоро ми разправяха,как някакъв румънец спрял някъде в Унгария,дошли още трима с някакъв бус и свалили двигателя и кутията на Актрос-а на първия и заебали камиона и изчезнали.

Заплата 1000лв. 4седмици на работа в ЕС, 7дни в Бг, 20дни платен отпуск,  командировка 50е на ден.

micyri

Цитат на: ANIMAL - Петък, 07 Април, 2017, 20:49:35
Честно казано като чета тук стана колко теми,всеки казва,че на еди какви си условия няма да се хванел никога.Искам без да се разпалвате много някой от въпросните колеги,да каже той на какви условия работи и според него добри ли са,за да могат останалите да си сверят часовника.А относно румънците си мисля,че скоро никой в Европа няма да ги иска.Скоро ми разправяха,как някакъв румънец спрял някъде в Унгария,дошли още трима с някакъв бус и свалили двигателя и кутията на Актрос-а на първия и заебали камиона и изчезнали.
Цитат на: briko - Петък, 07 Април, 2017, 22:15:13
Заплата 1000лв. 4седмици на работа в ЕС, 7дни в Бг, 20дни платен отпуск,  командировка 50е на ден.
Е сега ще почнат да се разтягат едни локуми..... :)
Дано някой данъчен да не прочете темата.

Mr.Balkanski

Да разтегна и аз локума. Досега бях чувал за почасово, дневно, седмично и месечно заплащане. Заплащането на километър да го пропуснем. Аванс въз основа на вече свършена работа, според мен е подигравка. Не мога да си представя друг работник, освен българин, да се съгласи на това. Дори неграмотен пакистанец или туземка от остров Мапуту (не се сещам как им викат съкратено). Може би сме твърде широко скроени (отзад)?!
Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.

ANIMAL

Цитат на: micyri - Петък, 07 Април, 2017, 23:19:12
Е сега ще почнат да се разтягат едни локуми..... :)
Дано някой данъчен да не прочете темата.
Напротив,колегата е прав това е добро което иска и така трябва да е и според мен.И кеша в картата до 5 число след изработения месец.Аз съм попадал и на по голяма гавра-10 цента на км. по 100Е всеки вторник в карта,а останалите след прибиране след минимум три месеца вътрешно и след отчет.И ми говореше все едно съм боклук и ми обясняваше всичките му шофьори за нищо не ставали и какви мърлячи били >:(.Как да започнеш при такива.Скоро по случайност се срещнах с едни шефчета на една автобусна фирма варненска и те така говорят за шофьорчетата,че били мърлячи всичките и тоя път не се сдържах и им сипах здраво да разберат че каквото почукало такова се обадило
ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ

Hasan Alimehmed

Заплата 1000лв. 4седмици на работа в ЕС, 7дни в Бг, 20дни платен отпуск,  командировка 50е на ден.

Всяка една фирма в България може да прави така, но нали по-важното за тях е голямата печалба. Като те вържат 2-3-4 месеца да им караш, така поне са спокойни, че няма да им плащаш пътните всеки месец, като са на вътрешното над 2-3-4 месеца, няма да се откажат, защото си ги вързал с една заплата и няма да им я дадеш, още и поне 20% от колеги, които са на вътрешно, не са  се върнали не повтарят в същата фирма, а сега в този глад на шофьори къде да ги търсят. Има фирми дават 1350 е , има дават и 2200е чисти на месец, има влакове и за всички фирми. На ниската заплата се хващат най-вече от нашите, от дълбоките села на Родопи, от търговишкия, добричко и разградско, там където безработицата е много голяма и на 2000лв чисти пари са царе в селата си.

А , ще добавя също , че Ewals  вече карат в целия EС  и вече и в Норвегия, Швейцария и Мароко. Но това не го казват на интервюто в София, а искат един куп документи. Над 16 бяха.

Boroman21

Това за Мароко потвърдена информация ли е ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

plwned

Актуално: от 45 до 50е на ден 260е заплата 8 работа на 2 седмици почивка пътуваш с бус от България

rabotlivko85

"от 45 до 55 евро на ден + основна 235 евро бруто за неопитни шофьори и двойки и 300 евро бруто за опитни шофьори на единична езда"

Mr.Balkanski

И в Мароко би му харесало на наш Работливко, дотук са го клатили "де юре", но кога му теглят калема "де факто", ще зареве от удоволствие, като грузинската вдовица Захуйцвили, примерно:
"И кво искате вий, хората си плащат пари да ги онождат...и тооо...веднага, а неее след три месеца вънкашно, а мен без пари ме мандръсаа!"
Не е лесно да си член в наши дни. Комшията ти е *ъз, колегите ти са т*шаци, а най-добрият ти приятел е *утка.

ivo_drifta

Колеги инфо от колега който работи там в момента?благодаря
Бързата работа – срам за майстора.

ivo_drifta

Бързата работа – срам за майстора.