Евалс Карго Кеър - коректни и точни
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 17:40:11 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 10 11 [12]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Евалс Карго Кеър - коректни и точни  (Прочетена 86565 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
TzVelkov
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 16
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #165 -: Четвъртък, 03 Януари, 2019, 21:29:40 »
ОтговорОтговор

rider777 гоУем си,
https://www.youtube.com/watch?v=lD7ugmHxuL0&t=19s   ,,,,, https://www.youtube.com/watch?v=jJ1L7DJO82Y&t=1439s

,,,,,,, А сега и забелязах, че под името ми пише " Потребител герой " .......  това пък какво означава си нямам идея :-)))))
  ама много се хвалиш, не разбирам защо ?
гоУем си Тигрее', особедно как обясняваш в клипа ти за гъбите, където в единия ти долап са ти картофите, лука и гъбите, а в другия ти долап са ти тенджерите и черпаците и газовиЪт котлон, явно си от тези дето още от събота още от 10:00ч си си сипал първата водна чаша със уиски и цяла събота и неделя   -  бъркаш манджи и манджориш и от алкохол не знаеш на кой свят си - тамън изтрезнееш и пак се напиеш!
РеспекТ Вее Тигрее' гоУем си !
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #165 -: Четвъртък, 03 Януари, 2019, 21:29:40 »

 Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #166 -: Четвъртък, 03 Януари, 2019, 21:40:42 »
ОтговорОтговор

Колега Велков, Бат Иво е свестен човек! Нещо си се объркал като го замесваш във вашата история с фирмата за която си работил. В чужда кабина не се гледа и влиза..…..и никога коментира!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #166 -: Четвъртък, 03 Януари, 2019, 21:40:42 »

 Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1848
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #167 -: Четвъртък, 03 Януари, 2019, 21:43:06 »
ОтговорОтговор

На мен не ми пука, че някой ми гледа в будката ,,, ама как така Велковия не знае, че съм скаран с алкохола бре Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #168 -: Четвъртък, 03 Януари, 2019, 21:50:56 »
ОтговорОтговор

Шофьорския кодекс трябва да се спазва, макар и неписан! За това сме нагъзени!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rabotlivko85
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 21
Теми: 2



Активност
0%


« Отговор #169 -: Петък, 04 Януари, 2019, 23:04:41 »
ОтговорОтговор

За много години колеги! пожелавам 2019 година да донесе на всички здраве и късмет.


Велков, секи има възможност да си каже мнението по темата и с тва се слага край. нема смисъл от заяждания с другите колеги. утре се засечем на некои паркинг и ко праим тогава....

Безаварийна на всички и ай наздраве!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
TzVelkov
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 16
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #170 -: Събота, 05 Януари, 2019, 20:39:16 »
ОтговорОтговор

rabotlivko85  -

О.К. , така е , прав си !

За много години rabotlivko85  и на колегите !

Пожелавам Ви през 2019 -   здраве ,  щастие  , късмет и мноооо кинти !


Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
metotruck
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 2
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #171 -: Сряда, 09 Януари, 2019, 21:27:40 »
ОтговорОтговор

Здравеите колеги, да ви е честита новата 2019 година. Желая ви много здраве, сполука и берекет с хубави мезета.

Четем какво се пише по тази тема и исках и аз да се включа обаче не вдевам грам от регистрации и профили та сина като дойде за празниците и направи. Гледам много компетентни мнения и обвинения от шофьори и ментори та даже и работливковци. Ще споделя и мое мнение без да назовавам имена на колеги че гледам много нападки и обиди а все пак сме всички Българи.

Имам 12 години стаж като шофьор и съм работил предимно на контейнери и гондола в Испания, Франция и България основно. Стар боен другар ме покани в тази фирма преди близо две години след като се бях върна у дома. Отидох във фирмата с приятела представи ме пред техния шеф и асистента му Андриан. Договорихме се за парите на минималната заплата и стартово 50 евро на ден. На обучение бях с още четирима колеги двама от които новобранци за ментори. Обучението беше трагедия, като този асистент само четеше и показваше видео, а при всеки въпрос от наша страна отговора беше - на место ще ви се обясни по-добре от диспечера. Те диспечерите у София но ще ни обясняват на место..... Този учител дори няма и категориите но ни обучава, накрая се попълва тест с резултат, но на който му е лош и резултата и по правило не може да замине с ментор, асистента отваря отговорите и попълва теста наново. По този начин заминава за обучение всеки кандидат който има категориите.

Работата си е работа, релациите в различни държави предимно Бенелюкс, Германия, Англия и Швеция. Диспечерите не знаят къде се намират с изключение на главния диспечер. Млад господин с гадно отношение, но в критични моменти само той може се справи като хората. Камионите и ремаркетата са добри и подържани няма място за забележка. Лошото относно камионите е че те прибират в базата петък вечерта към 10 или 11и до сутринта требва да оправиш камиона да го измиеш и изчистиш когато трябва си тръгваш за България с буса, иначе получаваш глоба 50 евро.

Връщам се аз след 8 седмици и ми казват че имам една глоба 50 евро от холандците понеже не съм бил стегнал добре щората, ама кога са ме проверявали явно съм спал и не съм разбрал. Икономията на гориво, Андриан не бил я сметнал още да почакам няколко дни, пет месеца по късно като напуснах икономията още се сметаше. Обаче ми казва началника бил много доволен от мене и ми вдига командировките на 55 евро на ден. Зарадвах се и си мисля тая фирма на ниво. Минава почивката, правя нови 8 седмици връщам се: бонус за икономия трябва да почакам и имам 150 евро глоби, 100 от холандците и 50 от нашия диспечер понеже съм се държал ароантно по телефона. Не аз ще медитирам докато го чакам да се накани да ми вдигне телефона да му обясня че има спукана гума и трябва разтоварвам след 3 часа, пълен цирк. Удържат ми глобите но пак са доволни от мене и ми вдигат заплатата с 250лв. Минава ми почивката и се тръгвам отново за Венло, бачкаме си за радост няма инциденти прибирам се обратно в офиса с чмр-та за отчет, за икономията е ясно. Идва Андриан и вика шефа го нема, но сме доволни от тебе обаче има пак глоби 250 евро, от холандците, закъснение като ти се била спукала гумата и от диспечера че не си го информирал по Трансикса че отиваш на пазар. Това беше последният ми разговор в тая фирма, казах им да удържат каквото искат и по живо по здраво. Още повече в този период моята съпруга беше болна и парите бяха от огромно значение обаче ако останех и минута в офиса но този андриан просто му разбивах мустака. От период на период глобите се вдигат без никакви документи за нарушение или факти, не се издава нищо за тия глоби просто ми ги спират от парите. Тук е и друг важен момент, че докато шофьора е на камиона получава на всеки две седмици по 300 евро а остатъка се изплаща след пълния период на каране. Тоест аз получавах 600 евро на месец с които си покривах нуждите и трябва да пратя некой лев на децата. Ама като почваш работа никой не ти казва че това било служебен аванс и от него трябва да плащаш такси в Словакия например или да купиш някакъв консуматив за техниката.

За радост се запознах със свестни шофьори в тая фирма с които се виждаме до ден днешен и има приятелство. И те като мен не са в Евалс. А понеже гледам че са писали и ментори и ученици и прочие ще кажа и за това няколко думи като човек на който най добрия му приятел в тая фирма беше точно ученик при ментор. Млади момчета които искате да се учите в Евалс Карго схемата е следната: отивате при ментор който трябва да ви обучава и затова получава между 7-10 евро на ден допълнително. Този ментор как ви обучава е въпрос на късмет и желание. Щото има ментори които съм ги виждал лично пияни да се качват на десната седалка а ученика на 23-24 години почва първи курс. Та схемата между менторите и началниците у офиса е по този начин: ментора прибира пари за да ви учи па как ви учи това е друга тема, накрая попълва оценителна бланка как сте се справили но дори и да напише че ви трябва още време с ментор това не се взима под предвид а директно получавате ултиматум от шефовете или се качвай сам или те уволнявам и се прибирай. По този начин шефовете си пълнят празните камиони защото редовно напускат хора заради това отношение и тия глоби, а отделно използват факта че сте неопитни и като се прибирете пак ви глобяват. Понеже вие естесвенно ще допуснете някои грешки но глобата ако реално ви е сто 100 автоматично става 250 евро примерно. Затова менторите както са написали някои са доносници защото просто те правят пари от новобранците а от другата страна шефовете ги глобяват с балтията и прибират с потни ръце парите. Затова офертата за новобранци е толкова примамлива за да ви гепят както се казва. Но с времето както всички колеги тук знаят, когато не си коректен хората го научават това и те отбягват.

Надявам се да съм бил полезен и да не съм обидил някои колега.
Бъдете здрави и се подкрепяйте и като шофьори и като сънародници!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #172 -: Сряда, 09 Януари, 2019, 21:42:49 »
ОтговорОтговор

Колега, чест и почетания! Къде са коректните хора като теб в нашия бранш?
Бъди жив и здрав!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
metotruck
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 2
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #173 -: Четвъртък, 21 Март, 2019, 20:31:43 »
ОтговорОтговор

Благодаря ти колега !

Чест и почитания за всички наши колеги, които с труд и пот си изкарват хляба в кабините.

А доколкото тази фирма, то на лъжата краката са къси. Така са ме възпитавали мен моите родители навремето. Пък нашите колеги Българи, ако искат да карат румънски камиони, шото български камиони нема да има повече, много напуснали.... и да бъдат глобявани да бързат към Мегата Тръкинг България. Щото от 80 човека вече са 40, от които 25 току що взели категорията. Да са живи и здрави и да си берат плодовете на труда.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kasov
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 5
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #174 -: Неделя, 24 Март, 2019, 02:18:06 »
ОтговорОтговор

Колко останахте в тази изключително коректна фирма? Доколкото чух наскоро май около 10на човека, но нали Инков казваше "шофьори по път и над път". Сега ми е интересно с това си мислене дали е още на същото мнение?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 10 11 [12]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!