• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Един труден въпрос

Започната от Бриги Магнито, Четвъртък, 13 Октомври, 2016, 08:45:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

цецодебел

Не бе Дино ,свесно е момчето и като гледам не е тъпо  ;) Още е много младо и фръчи,
  ма че улегне..... :-\
Те тиа младите сите са такива ...диви  ;D
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

цецодебел

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

rider777

Га се фали нещо се пише ,,, Име на фирма и се обяснява на финикийски за  ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

hgv_driver

Цитат на: dino412 - Неделя, 16 Октомври, 2016, 21:43:24
Цецо що Ми се струва, че тоя е driver само на симулатора?
Нещо много не Ми се връзват нещата. :o :o Хем новобранец, хем заплата по една торба пари, той доволен от шефа, шефа доволен от него, справя се наравно пък и по-добре от "старите кучета", разнася се по аутобаните като принц на бял кон. ??? ??? ???
Коя ли е тая идеална фирма дето бачка за нея и за две-три години ставаш мильонер?
Явно е фирма "Мечти и Фантазий ООД".Или просто е убъркал млякото.


Добра е фирмата. Нови камиони. Евро 6. Карат се до 350-400 хил. и се взимат нови. Благодарен съм на шефа, че ми гласува доверие и ме пусна по коловоза въпреки това, че имах стаж само на соло камион. В Европа не бях карал, но не е чак толкова голяма философия. Справям се, колкото и да не ви се иска. Не знам що толкова скачате на новобранците кога се справят, понякога по-добре и от някое старо куче.

rider777

Нямаме нищо против новобранците, когато не се правят на философи,,,,,,,,,,, кажи най- сетне коя е фирмата де ,,,,,, да не влачите ремаркета на Карс и Карго ,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

hgv_driver

Цитат на: rider777 - Неделя, 16 Октомври, 2016, 23:13:31
Нямаме нищо против новобранците, когато не се правят на философи,,,,,,,,,,, кажи най- сетне коя е фирмата де ,,,,,, да не влачите ремаркета на Карс и Карго ,,,,,,,,,,

Реклама на фирмата няма да правя. Когато я проучвах, половината мнения бяха не става, другата половина - става. Взеха ме и съм доволен. Когато си вършиш добре работата и фирмата е добра. Парите на датата са в картата.

rider777

От години е така в абсолютно всяка българска фирма ама торбата с кинтите не навсякъде е толкова голяма като твоята та затова питам,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

dino412

Иво дали е торба или торбичка? Преди време говирих с един колега бачка във фирма на Мой приятел със четириосен самосвал.Знаеш ли как се чудеше че тая седмица (плащат им всеки патък) за четири дена работа на табан (500м в едната посока и 5-6 курса на ден) е взел 300лв заплата.За него това бяха тоооррба пари.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

rider777

4 седмици в месеца си стават 1200 лева,,,,,, за някои е малко, но има хора, които взимат толкова на месец, колкото и малко да ви изглежда,,,,,,,,,,,,,,,,,, всеки си гледа от неговата си черга.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

dino412

Парите не са много но не са и малко. При положение че си спиш в къщи до жената и на меко легло са даже добри.Но колегата беше свикнал да се гърби по 5-6000км за 500-600лв на месец та 300лв седмично за има-няма 30км Му дойдоха образно казано свише и ги гледаше като шестица от тото-то.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

ANIMAL

НЕ ИСКАМ ДА ЗАСЕГНА НИКОЙ ОТ СТАРИТЕ КОЛЕГИ.Няма лошо да разбираш от монтьорство,аз също се опитвам да поназнайвам доста от тоя занаят(добре,че имам зад гърба си човек с 43 години стаж по камионите-баща ми) и още от 4-5 годишен се друсам край него.Никога няма да забравя Зила с две вътрешни гуми на огледалата и смяна насред поле гора и т.н.Отплеснах се малко та,аз също си правя доста неща сам,но сегашните шефове само това чакат.Стария ми шеф беше стигнал до там,че ако няма да се сваля нещо с тежест 100кг. ;D ми го оставяше за мен,ама накрая не ми даваше лев и за монтьор,а само за пътя.Сегашния и той се пробва на два три пъти,ама аз само вдигам рамена и му викам незнам.Даже не знае,че съм си взел голямата гедория ако се наложи нещо да се дотътря до вкъщи пък за другото си бия паса.Пък иначе както се казва неволята учи в тая фирма има асистенция ама в другата не се знае пък тогава ще види колегата откъде духа......А то колеги не само при младите има безсмъртни,то и при вас колегите с 5-6 милиона има много такива.И моя стария постоянно храни младата генерация въпреки,че моя стил на каране е точно копиран от неговия и той го знае ама винаги държи да има разделение
ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ

dino412

Цитат на: ANIMAL - Вторник, 18 Октомври, 2016, 21:42:47
НЕ ИСКАМ ДА ЗАСЕГНА НИКОЙ ОТ СТАРИТЕ КОЛЕГИ.Няма лошо да разбираш от монтьорство,аз също се опитвам да поназнайвам доста от тоя занаят(добре,че имам зад гърба си човек с 43 години стаж по камионите-баща ми) и още от 4-5 годишен се друсам край него.Никога няма да забравя Зила с две вътрешни гуми на огледалата и смяна насред поле гора и т.н.Отплеснах се малко та,аз също си правя доста неща сам,но сегашните шефове само това чакат.Стария ми шеф беше стигнал до там,че ако няма да се сваля нещо с тежест 100кг. ;D ми го оставяше за мен,ама накрая не ми даваше лев и за монтьор,а само за пътя.Сегашния и той се пробва на два три пъти,ама аз само вдигам рамена и му викам незнам.Даже не знае,че съм си взел голямата гедория ако се наложи нещо да се дотътря до вкъщи пък за другото си бия паса.Пък иначе както се казва неволята учи в тая фирма има асистенция ама в другата не се знае пък тогава ще види колегата откъде духа......А то колеги не само при младите има безсмъртни,то и при вас колегите с 5-6 милиона има много такива.И моя стария постоянно храни младата генерация въпреки,че моя стил на каране е точно копиран от неговия и той го знае ама винаги държи да има разделение

Колеги няма да засегнеш.Засягат се "безсмъртните".
Напълно Съм съгласен с Теб колега.Не е нужно да влагаш труд умения и знание след като не се оценява от шефовете.Но трябва да знаеш и да можеш за да не мръзнеш при -15 докато чакаш един час или повече да дойде сервиз.Радвам се че има младежи като тебе.А за "безсмъртните" е вярно но хората са го казали отдавна:За Рак мерак и простак лек няма.Това е болест до гроб.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.