• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Предпочитано заплащане, на км., на заплата + командировъчни или твърдо?.

Започната от Zaron, Петък, 28 Октомври, 2016, 22:41:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

rider777

Всички говорите за чужди фирми ама там карате като изоглавени ама нали са чужди ,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Zaron

Според мен няма тъп шофьор, има голямо Его и неправилен подход към индивида.
На запад всеки който се е застоявал повечко със сигурност е виждал най-различни шофьори,куци дебели с изкривени физиономии,с очила,с недъзи,араби,негри и какви ли не още,но всички те си бачкат и въобще не им пука.
Но има правила които се спазват и работодатели с акъл в главите, не от този тип дето се обучават от форума как да си купи камиони,да пита каква ще му е печалбата и колко се плаща на шофьора.

Zaron


imter

Бате Иво пак смени бирата и пак започна с глупостите,само да те питам дали товаренето,отварянето,слагането на колани,чакането за документи и ред други дейности не е работа?За вас псевдо работодателите,работниците вечно се скатават.Няма как цял ден да се занимаваш с глупости и накрая да врътнеш 1000 км.,имаше една такава фирма в моето село,но безславно си замина,даже и офиса и къщата им взеха.Иначе по темата,за мен най-справедливо е заплащането да бъде или твърдо или на заработен час и в никакъв случай на километър!!!

hgv_driver

Цитат на: rider777 - Събота, 29 Октомври, 2016, 18:47:11
Всички говорите за чужди фирми ама там карате като изоглавени ама нали са чужди ,,,,,,,,,,,,,,

Аз знам 4 български фирми, които плащат твърда сума на месец.  Със сигурност са повече и ще стават все повече. Който плаща на км да си кара сам камиона.

imter

Фирмите просто нямат избор вече,ако ще и виетнамци пак да докарат.

цецодебел

Не съм сигурен , но май според законите в ЕС ,заплащането на километър е противозаконно!
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

benc

Цитат на: rider777 - Събота, 29 Октомври, 2016, 18:47:11
Всички говорите за чужди фирми ама там карате като изоглавени ама нали са чужди ,,,,,,,,,,,,,,
Райбер,и тоя лаф не върви и е вече изтъркан.........
   Дреме ми на мене дали е българска,чужда или е регистрирана на луната,не ми ли изнасят условията и отношението им си тръгвам без даже да се замислям.
    Ако е по-лошо по фирмите в Европа защо всички натам дърпат,пък и седят даже по бая време и не се сещат за българските фирми.
    Едно нещо искам да ми кажеш,човек от хубаво бяга ли..... ??? ??? ???
   

m_a_rtins

 Може би трябва да погледнем на нещата от по-друг ъгъл ,,, т.е  как бг работодателите разбират думата ТРАНСПОРТ (     вътрешно   ) В ЕВРОПА ,,,, откъде почва европата ???????    искам да кажа следното ако се вози  РУМЪНИЯ, ГЪРЦИЯ, това влиза в една напълно друга категория =    композицйите за под всякаква критика , договори фалшиви , НАРУШАВАНЕ НА регламент 561 , . ако се транспортира в ГЕРМАНИЯ, ХОЛАНДИЯ, АНГЛИЯ ,   примерно  нещата са коренно различни   .    В Италия съществува една много интересна дума -   ESTERO ,,,,  т.е  в превод  -  външен, чужд , . Когато там шофъор трябва да  замине НАВЪН държавата за която е заминал е без значение ,,, той просто е напуснал страната си .  А дали трябва на км или твърдо - моето мнение е че отношенията с работодателите трябва да са упоменати документално на 100 процента ,,,  и плащане на по- малък период от време т.е ,,,, 15 дни превод в банковата сметка ,,,  защо ли - защото напоследък е модно малка фирма 3- 5 камиона неплащане на шофъори 1-2 месеца, икономия от подръжка на композицйите  - бързи пари ,,,, после процедурата се повтаря, друго име ,  нов спедитор , нови тел.номера  .

benc

Цитат на: m_a_rtins - Събота, 29 Октомври, 2016, 21:28:51
 А дали трябва на км или твърдо - моето мнение е че отношенията с работодателите трябва да са упоменати документално на 100 процента ,,,  и плащане на по- малък период от време т.е ,,,, 15 дни превод в банковата сметка ,,,  защо ли - защото напоследък е модно малка фирма 3- 5 камиона неплащане на шофъори 1-2 месеца, икономия от подръжка на композицйите  - бързи пари ,,,, после процедурата се повтаря, друго име ,  нов спедитор , нови тел.номера  .
Така е,напълно си прав колега.....транспорт се прави с пари не с букова шума,продал цървула две ниви и купил дръгел и големец станал.
    Не бил получил превод за нито един курс дето съм направил,как да ми превел пари..... ???
   Моя работа ли е да го мисля......моята работа свършена ли е......
      Българския работодател е неземна гад,все крив,все недоволен.

imter

Така е момчета,но естествения подбор си знае работата и малко по-малко изчезват такива недоразумения :).

benc

     Искат ли БГ "работодателите" да са успешни трябва да разберат едно нещо...........ЗА ДА ПОЛУЧИШ ПЪРВО ТРЯБВА ДА ДАДЕШ !!!!!!!!!!!
   Да четат какво пише nevega и да вникват в написаното !!!!!!!!!
     За да върви една фирма напред трябва и двете страни да са доволни (работник/работодател) иначе не става.

nevega

Иво ако искаш вярвай това за съвестните шофьори го бях написал ама го изтрих :)
Така е когато има доверие между хората не е проблем да се плаща твърдо, дори да се плаща авансово ако някой е позакъсал.
Ще Ви дам пример с един от моите шофьори ново момче младо - цяла седмица няма нито една 9-ка налага се в събота да покара около 2h за да е на адрес-а навреме в понеделник. В петък е сприра за пауза в 22:00 в събота тръгва 10:00 кара до 13:00 и разбирасе прави 42h пауз-а. За следващата седмица (тази) вече трябва да прави 45 поради което ни отказаха 1200 км курс в Петък. 1-ви Ноември има забрана във Франция той ще почива ден който му се плаща както всеки друг и Петък му се плати въпреки че е работил само 4h. Ето такива неща с опитни и добри шофьори не се случват, но аз го отдавам на факта че е млад и се надявам да се научи ..
Не ме разбирайте погрешно аз от моите шофьори не се оплаквам пожелавам на всеки работодател хора като тях....

imter

Бате Иво,да ти припомня ли,че и ти караше,като изоглаван в Испания и Франция и само ревеше за пари,за това сега или ще плащаш или мълчи,но по-добре мълчи.....

Hristo Lishev

Цитат на: rider777 - Събота, 29 Октомври, 2016, 18:21:51
Невега, твърдото заплащане е добро само ако шоферите са съвестни,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, тук съм се нагледал на уникални тъпанари, които само се чудят как да им мине деня в лежане и да си вземат твърдото ,,,,,,,,,,,,,

Бате Иво, я кАжи как тук ни прецени кой е съвестен и кой лежач? Имаше един в моя роден град Плевен, всичко казваше по почерка, ти ги преценяваш по постовете сигурно. nevega, твоят шофьор ако има 3 работни дни в седмицата над 13 ч., все едно е направил три 9-ки. Не бъркайте ориза с барута, всички работодатели, диспоненти, "дисниленди", дето им викаше един само гледате паузите, а не работния ден. А стратегията за разпределение на часове не е проста работа така или иначе, но все пак трябва да се знае крайната цел, а не от днес за днес.

nevega

Христо поназнайва ме ги и ние тези неща за работни дни паузи и и т.н
Примерно ето ти казусче спираш в 22:00 - 14h работен ден кога тръгваш на следващата сутрин :)

Крайната цел винаги е една ако може в 8:00 да си на адрес и не прецаквай ненужно 45h паузи - повече трудно може да се каже. Мен курс ми дават след като камиона разтовари нито знам какъв ще е следващия нито за къде нито кога. Исками се да имам месечен график ама няма :)

nevega