• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Американски влекач в България

Започната от American, Петък, 04 Ноември, 2016, 16:42:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

American

Колеги, какво може да се правя ако докарам един или два американски влекача в България ? Може ли да се намери работа за такъв вид камион ?
Благодаря

smoking gun

American

smoking gun

navara

Може.Стига да отрежеш дупето на ремаркето и да го докараш до към 18 метра

navara


hgv_driver

Виждал съм във Франция такъв с полуремарке цистерна, което е по-късо от стандартно полуремарке.

И тези от снимките обикалят по Франция.

Dilyan_Zagorchev

И с 40 фута контейнер съм виждал,но най-много са цистерните.Триосна Сканиа Т(с муцуната)колко ли разлика ще има от един американец?

American

Лесно ли се вгражда тахограф ? Колко ще струва ?

Ако шофьора си спи всеки ден вкъщи, трябва ли да спазва регламент и да има тахограф ?

Някой може ли да ми каже какво е разтоянието от (царският болт където влиза в лафета - до кабината) защото ми изглежда че вие имате повече разтояние там, и ако тръгна да закачам ваше ремарке може да тресна кабината в ремаркето преди да е закачило.
smoking gun

American

Цитат на: navara - Петък, 04 Ноември, 2016, 17:39:38
Може.Стига да отрежеш дупето на ремаркето и да го докараш до към 18 метра

Само влекач ме интересува.
smoking gun

nevega

според мен може да ходиш на къмпинг с нрго :)

извинявам се за шегата дано не се засегнеш. Посъщество точмо в БГ не знам какъв смисъл би имало да вкараш влекачи от Америка. МОже наистина да караш насипни товари (зърно) до пристанище но определено ще ти трябва тахограф и ограничител на скоростта. а и регламента трябва да се спазва независимо къде спиш

loshdancho

Цитат на: American - Петък, 04 Ноември, 2016, 19:49:54
Лесно ли се вгражда тахограф ? Колко ще струва ?

Ако шофьора си спи всеки ден вкъщи, трябва ли да спазва регламент и да има тахограф ?

Някой може ли да ми каже какво е разтоянието от (царският болт където влиза в лафета - до кабината) защото ми изглежда че вие имате повече разтояние там, и ако тръгна да закачам ваше ремарке може да тресна кабината в ремаркето преди да е закачило.
Тахо се вгражда лесно, колко ще струва...1000лв само тахото+ работа и инсталация и датчик.
Регламента  се спазва независимо от всичко.
Разстоянието от царският болт до кабината беше някъде към 2 метра, по спомен. Пък и вашите  лафети са подвижни.
Ето Ти за Италия, Нали сме европейци ...та ще важи и за нас.
http://smp-eu.org/%D0%B8%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8/%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%8F/%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B8-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%B8-%D0%B8-%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8-%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%8F/
Излиза, че се мери разстоянието от царският болт до ъгъла на ремаркето, а там максимална6та дължина я дават 204см.
Значи от центъра на отвора на лафета до най близката част (тавана на кабината премерено вертикално от отвора на лафета) и до стойката на маркучите трябва да има поне 220-240см.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

briko

Полуремаркетата за влекач с две оси и такъв с три оси са с различни параметри относно закачането към влекача, точна информация можеш да получиш от производителите им. Тахографа е задължителен. Мечта за всеки евро/бг/ шофер да си има каравана, докато е на тримесечно заточение :)

loshdancho

Цитат на: briko - Петък, 04 Ноември, 2016, 21:13:34
Полуремаркетата за влекач с две оси и такъв с три оси са с различни параметри относно закачането към влекача, точна информация можеш да получиш от производителите им. Тахографа е задължителен. Мечта за всеки евро/бг/ шофер да си има каравана, докато е на тримесечно заточение :)
Били са някога. Даже имаше ремаркета с две дупки за царски болт.
В днешно време лафетите се местят.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

briko

Ок, съгласен съм, обаче аз съм влачил ремарке на което изрично беше маркирано, че не става за. "боге"

American

В момента на ремаркето ми, царският болт е на 91 сантиметра от предния ръб на ремаркето.
Сперед документа който данчо даде (– преден радиус (разстояние между царския болт и предния ляв или десен ръб на полуремаркето) – 2,04 м.)
Разликата е над един метър, и ще бъде проблем.
Трябва да премеря колко ми е всободното пространство между ремаркето и кабината с дръпнат докрай назад лафет.
smoking gun

American

Още два теоретични въпроса:
Да речем че го пратя до Амстердам с лодка, после какво правя ?
Регистрацията и регистрационния му номер са Американски, мога ли да го придвижа до БГ?
Имам книжка Американска, но не и българска.
Ще мога ли да го придвижа без тахограф до БГ, или трябва там в Амстердам да монтирам?
smoking gun

Boroman21

Само на платформа , след това    декра да го въведат в експлоатация спрямо еу стандарта и тогава чак кат и т.н.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

nevega

Не че ми е работа но не разбирам какво ще го правиш тук този влекач?
Първо как ще го подържаш то тук освен твоя друг такъв камион едва ли ще има още по-малко части за него. Така като го гледам е и доста тежък а в България яко се гони тотал. Преди гондолите яко надвишаваха но дойде време и ги хванаха по пристанищата. Чува се че догодина и на Бургас над 40т няма да може да влиза в пристаниче а като се има в предвид навлата не мисля че ще си конкурентен на пазара.

nevega