• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Американски влекач в България

Започната от American, Петък, 04 Ноември, 2016, 16:42:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

SEMPER

Tеоретично в България доста трудно можеш да намериш гаечен ключ, с който да развиеш кое да е болтче на този камион, а недай си боже му изгори крушката на мигача  ;)
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Dilyan_Zagorchev

Доколкото съм чел теглото им е подобно на нашите влекачи.
Това към колегата nevega

Dilyan_Zagorchev


loshdancho

Теглото е надвишаващо нашите влекачи. Габаритите също. Няма да може да закчи стандартно 13.60м ремарке законно. Остават цистерни, гондоли и извънгабаритно, бурета и стъкларски ремаркета и евентуално контейнер. Но се очертава огромен проблем с маневрите по фирмите. На места дори с стандартен влекач е тясно. После кантарите, дали ще може да ги преминава безпрепятствено, или ще потроши камиона. Голям проблем е и поддръжката, там всичко е с инчови размери, една гайка да превърти и.... За мен само извънгабаритнонто остава вариант. Сиконко имат все още един уестърн стар с хладилник(бяха два) , ама си джиткат само по едни и същи техни обекти та си знаят.  И не сум чул да ги закачат за извънгабарит
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Максимус

Да, така е, всичките им болтове и гайки, са по конската мерна система.
Така наречената имперска система, всичко е в инчове, дюймове, галони, мили и т.н. глупотевини..... ;D

loshdancho

Между другото, в Руси е пълно с такива влекчи. Ако американо намери форум на руснаците и попита там ще получи сигурно по-точни отговори. С една уговорка, че и техният стандарт(маси и габарити) не отговаря на европейския.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

juli76

Малко извън темата въпрос към нейния автор.Какъв е разхода на тези американски влекачи и на какви екологични норми отговарят съпоставимо с европейските производители ? Също така ми е интересно защо не се продават европейски влекачи в Америка при положение че всеки производител предлага вариант с 3 оси по висока товароносимост и достатъчно широка кабина или монопола не допуска външни играчи изключая Волво които се произвеждат там и май са доста наложени на пазара.Тези американци са пълна екзотика за Европа макар че съм засичал макар и много рядко дори и в БГ.

loshdancho

Точно с еврокатегорията се очертава още един проблем.
Трябва сертификат за еврокатегория, който се издава от завода производител. За американците знам, че имат съответстващи категории, ама как ще стане номера с издаването  на сертификат?
За волво може и да стане, даф(пакард) също, но другите....
Най-гадното е ако се наложи смяна на агрегати (дюзи, катализатор, софт, адблу)за да попадне в изискванията.
Иначе без сертификата при регистрация ще го приравнят на евро 0 и шат на патката главата.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

American

Този на снимката е Volvo VNL с двигател Volvo VED12 / 12.7 литра редови шестак / минава 6.5 мили с галон.
Харесвам го защото е пре-емишън, няма никакви екологични състеми. Вероятно евро 2 или 3.
smoking gun

American

Цитат на: loshdancho - Събота, 05 Ноември, 2016, 17:35:31
Иначе без сертификата при регистрация ще го приравнят на евро 0 и шат на патката главата.

Какво означава това ?
smoking gun

SEMPER

Означава неприятно висок данък и пътни такси.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

juli76

Цитат на: American - Събота, 05 Ноември, 2016, 17:39:14
Този на снимката е Volvo VNL с двигател Volvo VED12 / 12.7 литра редови шестак / минава 6.5 мили с галон.
Харесвам го защото е пре-емишън, няма никакви екологични състеми. Вероятно евро 2 или 3.
С една дума са по неикономични от европейските си събратя а май и екологията не е същата.Сещам се че на Mercedes Actros MP4 двигателя който е редови е разработен и изпитван в Америка и се вгражда в камиони там собственост на марката.Така че на екология са го докарали.

American

Цитат на: SEMPER - Събота, 05 Ноември, 2016, 17:47:54
Означава неприятно висок данък и пътни такси.

Може ли да дадеш някакви цифри?
Благодаря
smoking gun

loshdancho

Ако става дума за Волво....Има точният човек на точното място.
Ина Игнатова мениджър (или нещо подобно) във Волво България. Наш човек за конспириран при врага или обратното.
Ако наистина искаш да внесеш влекач може да я попиташ. https://www.facebook.com/ina.ignatova.7?fref=ts
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

American

Цитат на: loshdancho - Събота, 05 Ноември, 2016, 17:35:31
Най-гадното е ако се наложи смяна на агрегати (дюзи, катализатор, софт, адблу)за да попадне в изискванията.

Това няма да го направя, ако ще и за паметник само да го ползвам.

Очаквам някой да сподели колко струва евро 0 / регистрация и пътни такси.

Благодаря
smoking gun

SEMPER

Винетка - около 1800 лева, при около 1000 за високо Евро.

Данъците в БГ за МПСта са различни в различните общини, но принципът е следния - Данък за камион с Евро 0 1 и 2  е два пъти по висок отколкото за Евро 5 и 6
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната