• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Американски влекач в България

Започната от American, Петък, 04 Ноември, 2016, 16:42:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

American

Не изглежа много трагично.
Това годишна винетка ли е ?

ОК двапъти по-скъпо, но колко по две ? Някаква цифра все-пак ?
smoking gun

American

smoking gun

djingov

Ще трябва да минеш и Технотест,което ще е чакане и пари поне за леките коли беше,но мисля и за камион ще е също.

djingov


SEMPER

Много е различно, най добре в конкретната община да се провери.
Намерих ти един линк - опитай с него да се ориентираш http://www.mestnidanaci.info/danachen_calculator/danak-na-kamioni
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

American

Митниците ще искат ли мито за внос на камиона от страна извън евопейски съюз ?
smoking gun

Бриги Магнито

Цитат на: American - Неделя, 06 Ноември, 2016, 04:57:49
Митниците ще искат ли мито за внос на камиона от страна извън евопейски съюз ?
М да,ма ти ше му пишеш ниска себестойност.
Хамериканецо,единственото нещо де се вкарва от америчко са мотори обикновенно кросови.
Всичко останало йок файда,чеп за зеле не стаа,то като хамериканците вмеждупрочем.
Изчакай малко Канада да клекне с визите и мое се появи некоя пътека за внос на дръгели по нашенски


Dilyan_Zagorchev

Преди имах таблица с разценките в Австрия,но изчезна нейде.Ще пиша по спомен-Евро5-15 евроцента/км.Евро3-45 евроцента/км.Да речем тунела Монблан във Франция е забранен за клас Евро2 и по-ниски.Август го минавах и платих 322Е за Евро6.
Зле ли е по Америката,че ще пращаш камионите тука?

Boroman21

Австрия има забранени участъци от аутобаните за Е0-Е2

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

loshdancho

Ама то "тираджия" писател...не е читател.
Чул видял нещо някъде и да се направи на знаещ. Нищо, че човека каза още в началото, че камиона/и ше се карат само вътрешно.
ЕЕЕЕ Момче, само за да  стигне до Йостерайх че плати камиона йош един път у  мамалигарско и маджарско....
А па  за Фрижус  нема да му стигне нафтата.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Boroman21

Я подчертай де че не вида , а ти по-мое  да четеш нале си "Профи".

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Monster

 Първо помисли и след това прави глупости.http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=2195.75 То Магнум с американския двг трудно се потдържа ти говориш фантазий.
   ЕГР кой и как ще ти го изолира?
   Грешките в компютъра кой ще ти ги прочете и отстрани?

American

Не съм решил да напускам Америка, гражданин съм и на двете страни така че съм свободен като пиле. Работа има нормално, не се оплаквам.

Камиона няма EGR, никога не е имал, и няма грешки в компютъра.

Просто ми е интересно мога ли да го домъкна до БГ, пък ако ще и като паметник да седи, не ми пука. Тука му плащам по $200 на месец паркинг. А е камион на който съм направил основен ремонт на мотора за $12000 и е много добър. В момента е на 1 230 000 мили.
smoking gun

Nachinaesht

Американецо, задължителната застраховка за година е около 1800 лв., данъка за евро 0 ще е около 1800 лв., год.винетка 1750 лв. Ще трябва да минеш технотест - около 300 лв., регистрация - около 80 лв. Мито и ДДС при вноса - нямам си на идея, но предполагам, че няма да е повече от 1000 - 1500 лв.
За това се сещам първоначално. След това сервизирането и намирането на части ще е "интересно", но все си мисля че в днешния глобализиран свят няма да е толкова трудно. Едва ли части ще има тук на склад, но предполагам доставка за няколко дни ще е възможна. Ако се решиш на тази авантюра, моля пиши за резултата - ще е интересно.

Haydutyn

Цитат на: American - Понеделник, 07 Ноември, 2016, 16:09:54Не съм решил да напускам Америка, гражданин съм и на двете страни така че съм свободен като пиле. Работа има нормално, не се оплаквам.Камиона няма EGR, никога не е имал, и няма грешки в компютъра.
Просто ми е интересно мога ли да го домъкна до БГ, пък ако ще и като паметник да седи, не ми пука. Тука му плащам по $200 на месец паркинг. А е камион на който съм направил основен ремонт на мотора за $12000 и е много добър. В момента е на 1 230 000 мили.
Със/без основен ремонт рано или късно опираш до специализиран сервиз и части, които трябва да ти ги доставят.
    Като няма ЕГР значи отговаря на Евро от 0 до 3, къде ще ти го сертифицират/хомологизират за ЕС?
    Спирачната система за америките и европа няма почти нищо общо.Това е огромен проблем-това е по повод клипчетата с катастрофите.
     Как ще сложи евростандарт на американски такъв. Проблемът се решава само в руски специализиран сервиз като ти монтират реле-регулатор.

loshdancho

Цитат на: Haydutyn - Вторник, 08 Ноември, 2016, 14:26:05
   Със/без основен ремонт рано или късно опираш до специализиран сервиз и части, които трябва да ти ги доставят.
   Като няма ЕГР значи отговаря на Евро от 0 до 3, къде ще ти го сертифицират/хомологизират за ЕС?
   Спирачната система за америките и европа няма почти нищо общо.Това е огромен проблем-това е по повод клипчетата с катастрофите.
    Как ще сложи евростандарт на американски такъв. Проблемът се решава само в руски специализиран сервиз като ти монтират реле-регулатор.
Бая глупости изписа.
Опирането до специализиран сервиз се решава с пари. Волво може да достави всичко и ремонтира всичко. Всяка една част си има партиден номер. Или  през доставчик директно от Америка. Има интернет, кредитни карти, шипинги,  Живеем в 21век.
Волво с ЕГР ще видиш.....
Спирачната система се преправя за един ден от специалист.
Реле-регулатор може да монтираш на Камаз... На камионите се прави софтуерно от/в сервиз  при поставянето на тахографа.
Друг е въпроса, че не виждам смисъл в цялата операция.
Нито заплащането в транспорта тук е такова, че да осмисля нещата, нито си заслужава всичките проблеми.
Ако иска американо може да си купи влекач тук и да работи. Но нещата нямат нищо общо с Америка.
За доставката може да се ползва контейнерна линия директно до Варна. Има   платформи-контейнер. качва се камиона и пристига на пристанище-Варна. Има си спедиции занимаващи се точно с такъв морски транспорт. Лично съм виждал на пристанището качени камиони 3бр. на една платформа и чакащи  за кораб.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.