Искам да чуя мнения относно..
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 09:23:33 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Искам да чуя мнения относно..  (Прочетена 9067 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #15 -: Сряда, 23 Ноември, 2016, 21:50:12 »
ОтговорОтговор

Здравейте ! Имам Фиат Пунто 1.9 JTD 86к.с. Тъй като наближава вече студа,смених свещи,смених акумулатора с нов.Но тия дни (особенно днес) сутринта беше -6 градуса,колцата пали някак мудно.Притеснявам се така ли трябва да пали..стартера ли нещо не е в ред,или пък горивния филтър може да е проблемен? Понеже като гледам другите дизелчета как палят,някак си доста по рязък старт имат..знам ли ?

http://sendvid.com/wtbsqncg ето и клипче от сутринта.
Колега, на първо четене свали(или ако имаш гараж или сигурно място) и зареди акумулатора, и го остави на топло, сложи го на колата не посредствено преди да запалиш. Ако няма дори и малка разлика тогава сваляй стартера, писал съм в една друга тема къде се намира стартера на 1.9 JTD , т.е , че на този мотор това не е работа за 20 мин, за да разбереш, че си свалил стартера за нищо.
Така или иначе колата върти мудно и няма много варианти от какво може да е това.
Ако горивната с-тема "дърпаше" въздух все отнякъде щеше да избие нафта, тази горивна с-тема на Бош работи с подкачваща помпа в резервоара, т.е с налягане, а тази нафта под налягане все щеше да омазни отнякъде. Ако с-темата работеше на принципа Нафтова помпа с подкачващ елемент т.е с вакуум(примерно комън рейлите на Сименс или Делфи) тогава може да смуче въздух и да няма избила нафта или омазнено от нафта т.е да НЕ се види пропуска в с-темата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Сряда, 23 Ноември, 2016, 21:50:12 »

 Активен
Tihomir78
Старши потребител
****

Рейтинг: +32/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 254
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #16 -: Петък, 02 Декември, 2016, 18:25:26 »
ОтговорОтговор

JTD-то не пали като TD-то на четвърт, така че относно горивната система няма какво да се притесняваш. А иначе наистина върти като че ли по бавно. Както ти каза колегата зареди си хубаво акумулатора и ако няма промяна сваляй стартера. Когато са ти износени втулките върти по бавно.
ПС: На колко късо разтояние пътуваш? Като време и разтояние?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Петък, 02 Декември, 2016, 18:25:26 »

 Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #17 -: Събота, 03 Декември, 2016, 18:42:13 »
ОтговорОтговор

Акумолатор!А и не видях проблем-колата пали добре,като се има предвид мудното въртене...акумолатор,ако е ел мотор въртенето е много по мудно,но сега е студено и е възможно и той да е-при по студено върти по убаво,при топло по бавно...Жтд е най добрия комън рейл,и при 2 изгорели свещи пали одма...провери да не са повече...италянския дизел е Н1,като не броиме допотопните мотори на МБ за безотказност Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!