• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Биодизел

Започната от American, Сряда, 07 Декември, 2016, 04:01:23

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Dilyan_Zagorchev

В подкрепа на колегата над мен-когато е измислен дизеловия мотор нефта все още не е бил открит.Горивото е било растително

Dilyan_Zagorchev


rider777

Първият дизел двигател е работел с въглищен прах.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

admin

Цитат на: harpiata - Неделя, 11 Декември, 2016, 10:08:04
В подкрепа на колегата над мен-когато е измислен дизеловия мотор нефта все още не е бил открит.Горивото е било растително

Цитат на: rider777 - Неделя, 11 Декември, 2016, 11:38:22
Първият дизел двигател е работел с въглищен прах.

И двамата пишете пълни глупости. Нефтът е открит много преди изобретяването на дизеловия двигател, а идеята на Рудолф Дизел за въглищен прах като гориво така и не се осъществява.

https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B5%D1%84%D1%82
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B2_%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

rider777

Обичам да пиша глупости,,,,,,,,,,,,,,,,, германските самолети по време на ВСВ са били на въглищен прах.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

loshdancho

Аз също обичам да пиша глупости............................Райбер, Ти си умен. ;D
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

benc


rider777

Не съм умен, но германците са имали самолетни двигатели работещи с въглищен прах, колкото и невероятно да звучи. А ако искате да се нагледате на интересно машини ви препоръчвам филма " И сам воинът е воин" ,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

SEMPER

Райдер, намали малко научната фантастика и теориите на конспирациите, че не отива на възрастен човек  ;D ;D

Дизеловият двигател наистина е бил замислен за въглищен прах, и е профункционирал - дотолкова, че да стане ясно че идеята е работеща, но горивото неподходящо.

А за германците - нямали са огняри на месершмитите, де мятат с лопатата.

Когато доставките на нефт от Норвегия стават трудни и непостоянни, находищата в Кавказ пък трудни за достигане цялата армия разчита основно на румънски петрол, който обаче е крайно недостатъчен.


Тогава някоя умна глава решава да произвежда течно гориво от въглища, които са били на немска територия, и в неограничено количество към него време.

Успяват да постигнат успех, изграждат и действащ завод, обаче производството е безумно неефективно дори и за военно време.  Нещо от сорта че от кило въглища са изкарвали няколко капки гориво.

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

admin

Цитат на: rider777 - Неделя, 11 Декември, 2016, 13:38:17
Обичам да пиша глупости,,,,,,,,,,,,,,,,, германските самолети по време на ВСВ са били на въглищен прах.

Ще ти бъда благодарен, ако това твърдение успееш и да ми го докажеш с някакви факти. Ако обаче неделята ти е любим ден за писане на глупости, продължавай, ще се позабавляваме с още подобни неща.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

rider777

Забавлявайте се на воля ,,,,,,,,,,,,,, https://www.google.co.uk/search?q=%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD+%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB+%D0%BD%D0%B0+%D0%B2%D1%8A%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D1%89%D0%B5%D0%BD+%D0%BF%D1%80%D0%B0%D1%85&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=CLNNWKHLHdPv8AfQ5qLQDQ Toзи вид ДBГ e изoбpeтeн oт Pyдoлф Дизeл в ĸpaя нa 19-ти вeĸ. Идeятa зa пocтpoявaнe нa тaĸъв двигaтeл Дизeл paзвил c тeopиятa cи зa "paциoнaлeн тepмичeн двигaтeл" пpeз 1890 гoдинa, ĸoйтo дa paбoти вcлeдcтвиe нa cилнoтo ĸoмпpecиpaнe нa въздyx и внacянe в цилиндъpa нa "идeaлнoтo гopивo" - въглищeн пpax. Зa тoвa e пoлyчил пaтeнт пpeз 1893 гoдинa. Πъpвoнaчaлнaтa идeя нa P. Дизeл двигaтeлят дa paбoти c въглищeн пpax ce oĸaзaлa нeyдaчнa, пopaди виcoĸaтa aбpaзивнocт нa гopивoтo, тpyднoтo мy внacянe в гopивнaтa ĸaмepa нa цилиндъpa и бaвнoтo мy изгapянe. Maĸap дa ca cъщecтвyвaли идeи зa пocтpoявaнeтo нa пoдoбeн двигaтeл и oт дpyги aвтopи, caмo Дизeл e ycпял дa пpoзpe виcoĸaтa eфeĸтивнocт нa тoплинния пpoцec пpи caмoзaпaлвaнe пpи виcoĸa ĸoмпpecия нa въздyxa в цилиндъpa. Cлeд нeycпexa c въглищния пpax, пpeз 1897 гoдинa, cлeд дълги oпити и мнoгoбpoйни нeyдaчи, Дизeл cъздaвa eдин eĸcпepимeнтaлeн мacивeн двигaтeл paбoтeщ c тeчни гopивa. Πpи тeглo 5 тoнa, мoщнocт 20 ĸoнcĸи cили и 172 oбopoтa в минyтa, двигaтeлят e дoĸaзaл пo-виcoĸ KΠД oт cъщecтвyвaщитe пo тoвa вpeмe двигaтeли. Ocвeн paбoтa c пo-тeжĸи тeчни гopивa, пo-ĸъcнo ce възпpиeмa идeятa зa изпoлзвaнe нa pacтитeлнo (фъcтъчeнo) мacлo ĸaтo гopивo. Πpeз 20-тe гoдини нa XX вeĸ нeмcĸия инжeнep Poбepт Бoш ycъвъpшeнcтвa и вгpaждa гopивнa пoмпa зa виcoĸo нaлягaнe пpи впpъcĸвaнe нa гopивoтo, ĸoятo ce изпoлзвa и дo днec. Toвa нoвoвъвeдeниe пpoмeня пъpвoнaчaлнaтa ĸoнцeпция зa oтдeлeн въздyшeн ĸoмпpecop, ĸaĸтo и пoзвoлявa дa ce пoвишaт знaчитeлнo paбoтнитe oбopoти нa двигaтeля, a c тoвa дa ce paзшиpи пpилoжeниeтo мy.



Πpeз 1936 гoдинa пъpвия cepийнo пpoизвeждaн лeĸ aвтoмoбил c дизeлoв двигaтeл e Mepцeдec Бeнц 260D.



Дизeлoвитe двигaтeли ce нaлaгaт пopaди peдицa пpeдимcтвa ĸaтo: KΠД, пo-виcoĸo oт тoвa нa бeнзинoвитe двигaтeли, виcoĸa гopивнa иĸoнoмичнocт и гoлям въpтящ мoмeнт пpи ниcĸa чecтoтa нa въpтeнe нa ĸoлянoвия вaл, нo ca пo-тeжĸи и шyмни oт бeнзинoвитe (пpи eднaĸвa eфeĸтивнa мoщнocт), a ocвeн тoвa, aĸo нe ca дoбpe peгyлиpaни, oтдeлят дocтa миĸpo-чacтици caжди и дим. Ocнoвнитe cи cфepи нa пpилoжeниe дизeлoвитe двигaтeли нaмиpaт тaм, ĸъдeтo e нeoбxoдимa гoлямa мoщнocт и виcoĸa гopивнa иĸoнoмичнocт.

https://mercedes-bg.info/index.php?topic=414.0
Но както казахме в първа глава — една беля никога не идва сама за тайния глобален банкерски елит. Не само, че д-р Зенгер конструира тези невероятно прости двигатели, но той и немските химици имат наглостта да открият и още по-прости и евтини горива за тях, от които петролните монополи не печелят нищо. За да се изпробват тези алтернативни горива, е конструиран един огромен правопоточен двигател с диаметър от 1,5 м, работещ с най-обикновени каменни въглища. Експериментира се с обикновени въглищни гранули или фин антрацитен прах с големина на зърната от порядъка на микрони (Бориславов, 96). От ,,резервоара"-бункер те са подавани по тръба вероятно от един шнеков винт и са изсипвани отпред, непосредствено преди въздухозаборния отвор на двигателя, за да бъдат засмукани в него от въздушната струя. С тази гениална хитрина се елиминира даже необходимостта двигателят да има и сложна горивна турбопомпа както при ракетите, която да нагнетява горивото срещу високото налягане в горивната камера. Двигателят с мощност от 20 000 к.с. (14700 kW) е инсталиран в специално конструирания за целта едноместен околозвуков изтребител-прехващач Sk-14 Шкода-Куба, ,,Shkoda-Kouba", за който се говори, че е достигнал височина на полета от 18 000 м, и скорост от 1 000 км/ч — приближаваща се до скоростта на звука. С едно пикиране на пълна газ този самолет би станал и първия свръхзвуков самолет в света, летящ с каменни въглища. Следващият свръхзвуков вариант с делтовидни криле е проектиран за скорост около Мах-3 — 3 200 км/ч. С каменни въглища!



ИЛСТР: от Бориславов, стр. 134, Skoda-Kouba Sk-14 в 3 проекции.

Проект за евтин изтребител Шкода-Куба Sk-14 с правопоточен двигател Зенгер, работещ с каменни въглища (стрити до микрогранулен размер).



ИЛСТР: от Бориславов, стр. 132, Skoda-Kouba Sk-14 в полет, на 2 съседни страници.
Мезосферният хиперзвуков правопоточен бомбардировач ,,Липиш-делта VI".

След цялото това огромно разнообразие на авангардни свръхзвукови конструкции за планери и изтребители, проф. Александер Липиш решава да проектира следващата своя ,,бомба" — по-точно своя уникален хиперзвуков бомбардировач. Нека да проследим как той стига до това свое съвършено творение.

След като завършва основното проектиране на своя делтовиден околозвуков ракетен изтребител Месершмит Ме-163 Комет някъде към 1942 г., проф. Липиш продължава трескаво да експериментира със свръхзвуковия си планер DM-1, за който споменахме по-рано; и с още много други авангардни делтовидни геометрии. Натрупаната безценна информация му помага да проектира през април 1944 г. поредния си свръхзвуков самолет — хиперзвуковия бомбардировач Липиш-Делта VI, обединяващ делтовидното крило с правопоточния двигател. От цялата огромна галерия от невероятни самолети с устремени клиновидни 10:53 (корпуси, с които той експериментира, проф. Липиш избира най-доброто за това свое велико творение.

Революционния модел на новия правопоточен двигател пък той доразвива от първоначалните груби прототипи на Рене Лорин и на д-р Зенгер. Каква е уникалната идея на конструктора? Да сплеска двигателя и да го напъха в крилото: да напъха цилиндричните Зенгерови двигатели в своите сплескани клиновидни корпуси-летящи крила. За тази цел той метаморфозира цилиндричната тръба на двигателя в един клиновиден контур с променливо сечение, вертикално-сплескан като калкан, това сплескано сечение точно следва тънкото клиновидно делтовидно крило, вътре в което се вмества двигателя. По аналогия на мокрите крила-резервоари, Липиш открива и построява и ,,горещите" крила-двигатели (Липиш, 52).



ИЛСТР: от Бориславов, стр. 135, Липиш-делта VI.

Трябва да помним, че все пак този двигател не е нищо повече от една сплескана куха и празна тръба без нищо в нея. Само трябва да се спази точната геометрия и вътрешни сечения на последователните секции на двигателя. Въпреки това д-р Зенгер получава един уникален мезосферен хиперзвуков бомбардировач без нито една подвижна и въртяща се част в своя двигател — може би с изключение на горивната помпа, която сигурно е една стандартна помпа от турбореактивен двигател. Освен това ако няма керосин под ръка, самолетът му би летял и с въглища, със захар на пясък, с рициново масло, свинска мас или мляна изсушена царевица, която също вероятно е разглеждана като възможно алтернативно и ,,подновяемо" гориво от изобретателните немски химици. Един шнеков винт би ги доставял пред входния въздухозаборник на двигателя, и след това една ,,торо-разпръсквачка" би ги размесвала с въздушната струя, нахлуваща в двигателя.

Да не забравяме, че шестте хиляди ракети Фау-2, които са изстреляни срещу Англия по време на войната, и които предизвикват евакуацията на един милион души само от Лондон, също летят с ,,подновяемото" гориво (renewable fuel) метанол или метилов алкохол, произведен от бракувани ферментирали гнили картофи. В действителност мезосферният бомбардировач на проф. Липиш би летял с всяко едно въглеводородно гориво освен с извънземния елемент 115 р. А една малка пилотска грешка би могла да го изкара и в орбита, по аналогия на Черната птица. Това би било наистина твърде много за тайния банкерски елит!

Ето защо конструкциите на проф. Липиш са толкова строго забранени за употреба и никога не са популяризирани след войната — малкото на брой монополни производители на авиационни двигатели и авиационно гориво от развитите страни, всичките от тях контролирани задкулисно от няколкото глобални банкерски фамилии, биха загубили своя абсолютен монопол върху тези световни пазари, именно за да могат да задържат този монопол в своите ръце, след войната те ,,прокараха" с техния финансов булдозер използването на изключително скъпите и ненадеждни турбореактивни двигатели с техните хиляди прецизни части, вместо простата празна ,,канализационна тръба" на правопоточния двигател, работеща на въглищен прах. На карта бяха поставени трилиони долари приходи за тях от тоталния монопол върху глобалния пазар на турбореактивни двигатели и на авиационно гориво през следващите 75 — 100 години.
Антигравитационната орбитална совалка-бомбардировач на проф. Липиш.

От всички разгледани досега модели на антигравитационни чинии, това поредно гениално творение на проф. Липиш е подчертано моят любимец поради факта, че то е наистина най-простата летяща чиния, построена някога на нашата планета. Тя има най-ниския технологически праг от всички останали немски чинии с двигатели с вътрешно горене, и практически само една движеща се част — големия лещовиден жироскопиращ резервоар за гориво. Въпреки това по мое мнение тя би могла да излети не само в орбита, но даже и извън гравитационното поле на Земята.



Дори след като е готов с революционния проект на своя мезосферен хиперзвуков бомбардировач, разгледан току-що, даже и след възможността на неговото творение да излети в орбита може би само с тягата на своя правопоточен двигател — даже и след всичките тези уникални характеристики на своя бомбардировач, проф. Липиш все още не е доволен. Причината за това е много проста — над главата му с всеки изминат ден все повече се усилвал побъркващият и всепроникващ тътен на стотиците летящи крепости, който кънтял непрекъснато, по 24 часа в денонощието.

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

SEMPER

E точно за това те посъветвах да намалиш глупостите де ги четеш  ;D Да оставим въпроса за германските самолети настрана, стана ясно с какво са летяли

Да ти обясня с две думи какво представлява този правопоточен двигател, де никога не бил видял бял свят заради евреите  ;D ;D  
Това е основата на всеки ракетен двигател, известен на всички, независимо с какво гориво работи - твърдо, течно или газообразно. Примерно руските катюши са стреляли точно на този принцип. Всички военни ракети и в момента са с правопоточен двигател, космическите също....

И да, няма проблем да се зареждат въглища с шнек (ако това устройство ти се струва много напредничаво - разгледай една ръчна мелачка за месо и ще разбереш какво е шнек )   ;D
Няма и проблем да се изгорят въглища в правопоточен двигател. Има само един мъъъъъъъъъъъъъничък проблем - освен самолета с такъв двигател, трябва някак си и поне 30-40 тона въглища да преодолеят някак си земното притегляне, за да са на разположение на мистичния шнек, който да ги зарежда  ;D

А и освен това на всички е ясно, че както нефта, така и въглищата са собственост на световния империализъм, и не би трябвало особено да ги брига с кво точно летят айропланите и космическите ракети  ;D ;D ;D

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

rider777

Двигателите с вътрешно горене не са единствените двигатели, които съм изучавал ,,,,,,,,,,,,,,,,,, имам и диплома даже ,,,, не можах само да разбера защо го написа последния пост ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

SEMPER

Само заради цитата от не знам коя точно глава на световната конспирация


Иначе съм съгласен, че може да се направи двигател който да гори свинска мас, няма никакъв проблем. И двигател, който да работи  с 21 годишно уиски също може да се направи без проблем.

Въпроса е дали е рентабилно. Иначе не е трудно да се напише една статия .... и да се обясни че двигателите за свинска мас са саботирани от масоните, за да не може чичо от село по коледа да си кара москвето с остатъците от прасето.

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

комбайнер

Абе това да не е  мохабет в кръчмата? 
Всичко Мара втаса, та се чекне показно с голямата лъжица.
Много умни, брей!

SEMPER

Чшш, остъй на ся да си мерим тука дипломитИ  :D  И без туй темата е "строго научна".

Аз па имам една диплома за мноо големи двигатели, колко два прицепа с полуремаркетата. И де се въртят с 50-60 оборота, на пълен форсаж едвам едвам прехърлят 100 оборота за минута.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната