Биодизел
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 11:41:23 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Биодизел  (Прочетена 6835 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +190/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 831
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« -: Сряда, 07 Декември, 2016, 04:01:23 »
ОтговорОтговор

По повод това че в темата на колегата стана въпрос за био-дизел и затова че печката не работи на био-дизел пускам тази тема да разискаме био-дизела.

По някаква случайност снощи докато си нямах работа гледах в ютуб едно видео с легендарния кънтри певец Уили Нелсън. От видеото се разбира че Уили е съсобственик на бензиностанция и непосредствено до нея и рафинерия за био-дизел. Не съм бил там но ще запомя мястото и ще гледам да го посетя.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=mF3cIPhwrK0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=mF3cIPhwrK0</a>

Поздрав за всички шофьори:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=NvwojnLeMH4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=NvwojnLeMH4</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
Форум на българските шофьори
« -: Сряда, 07 Декември, 2016, 04:01:23 »

 Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1848
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #1 -: Сряда, 07 Декември, 2016, 08:23:22 »
ОтговорОтговор

Гледай филма " Шоу на колела"

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Сряда, 07 Декември, 2016, 08:23:22 »

 Активен
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +190/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 831
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #2 -: Сряда, 07 Декември, 2016, 16:23:53 »
ОтговорОтговор

В уикипедия пише че особенно след спада на цената на петрола през последните няколко години, цената на био дизела е по-висока от петролния дизел.
Единствения начин да стигне до пазара е държавно регулиране-субсидиране на производителите.

До колкото разбрах се произвежда от всякакъв вид олио, дори животинска мас.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
down_shiftеr
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +9/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 101
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #3 -: Сряда, 07 Декември, 2016, 17:32:19 »
ОтговорОтговор

Преди няколко години четох статия за алтернативните горива - спирта и биодизела.

Може и да са били поръчкови , но изводите до които стигаха са ,че поради заемането на земеделски площи с култури (захарна тръстика , рапица и тем подобни) щял да нарастне дефицита от базови зърнени храни. Което ще допринесе за световния глад.  Ъ?

п.с. ... друг е въпроса че на  майката Земя ... вече бая и натежаваме .... само за двайсетина години населението е нарастнало с около 35%...
 познайте в кои места на *глобуса*.... Ухилен Ухилен Ухилен ;

п.с.2    ... по мое лично мнение електроенергията е близкото  бъдеще - що се отнася до шосейния транспорт

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
gazibarev
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 71
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #4 -: Сряда, 07 Декември, 2016, 17:39:35 »
ОтговорОтговор

Не знам ама карайки на биодизел след 300000 км останките от двигателя на дали и на скрап ще ги вземат. Ухилен Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #5 -: Сряда, 07 Декември, 2016, 19:38:37 »
ОтговорОтговор

Никога не съм карал камион или пък кола с био дизел,ама като гледам колко големи австрийски,немски,чешки фирми камионите им вървят само с въпросното гориво.За колегата Газибарев не знам за 300 000км кво ще стане с двигателя но има доста такива камиони навъртели по милион и отгоре без никакви проблеми,предполагам някой умен го е измислил този вид гориво,няма кво да правя та затова драскам по тази тема Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #6 -: Сряда, 07 Декември, 2016, 20:11:54 »
ОтговорОтговор

Активен е към гумените сединения.
Саа точно към каква гума беше не помня. Но я разлага, и това всичкото влиза по системата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
gazibarev
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 71
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #7 -: Сряда, 07 Декември, 2016, 20:53:36 »
ОтговорОтговор

И не само.   Толкова много производни  на сярата има че отново казвам физически двигателя се унищожава. Да.  Не става за 1 месец. Първо се почва с горивопроводите. Умекват и стават като желе.   После се почва със системата за прочистване от твърди частици. Точно на 50000 става на клей и трябва да се смени с нов каталитик който ще струва поне 2 пъти от икономията за тая глупост.  Следват разпрашители на дюзите и уплътнения.  После поради ниските си смазочни свойства ГНП дефектира не до ниво ремонт а до смяна на цяло тяло ГНП. Ако това не стига следват прегорели клапани и прочие и прочие 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Joro Stoqnow
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +9/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 139
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #8 -: Сряда, 07 Декември, 2016, 21:03:40 »
ОтговорОтговор

gazibarev , май май говорим глупости а?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
LKW
Потребител герой
*****

Рейтинг: +199/-87
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 540
Теми: 15



Активност
0%

Teodor Vasilev Stoqnov
Ел. поща
« Отговор #9 -: Сряда, 07 Декември, 2016, 21:18:29 »
ОтговорОтговор

Газибарев некакви смешки разтегаш.Био дизела има по ниска температура на горене от колкото нафтата.При био дизела се зарежда 60-70 процента био и 40-30 процента нормален дизел.Единственото нещо което скапва био дизела е горивните филтри.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +190/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 831
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #10 -: Сряда, 07 Декември, 2016, 21:41:34 »
ОтговорОтговор

Аз не усещам разлика във вървежа на камиона. Веднъж в месеца да ми се случи да сложа биодизел.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
gazibarev
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 71
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #11 -: Сряда, 07 Декември, 2016, 21:51:20 »
ОтговорОтговор

Елкаве да съм споменал температура на горене?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
LKW
Потребител герой
*****

Рейтинг: +199/-87
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 540
Теми: 15



Активност
0%

Teodor Vasilev Stoqnov
Ел. поща
« Отговор #12 -: Сряда, 07 Декември, 2016, 22:25:45 »
ОтговорОтговор

Елкаве да съм споменал температура на горене?

Не си , но си написал "прегореле клапани".

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com
juli76
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +14/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 101
Теми: 21



Активност
0%


« Отговор #13 -: Четвъртък, 08 Декември, 2016, 05:42:27 »
ОтговорОтговор

Това което аз знам е че смазочните качества на това гориво са по ниски от чистата нафта и съответно заминава по бързо гориво нагнетателния елемент за високото налягане на помпата говоря за TDI.Става въпрос за микрони.После няма палене.Казвам го от личен опит.Карах известно време с подобен бъркоч и съответно после ремонт на помпата,и спестените пари от икономията не покриха ремонта и.Явно бях попаднал на кофти партида. Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
benc
Начинаещ
*

Рейтинг: +13/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 26
Теми: 3



Активност
0%

« Отговор #14 -: Четвъртък, 08 Декември, 2016, 12:23:13 »
ОтговорОтговор

  Газибарев,само глупости си написал байко,какви прегорели клапани те гонят какви пет лева ?!??
    Био дизела се произвежда от специални създадени за целта маслодайни култури като най-често използваните са маслодайна рапица и слънчоглед.
    Като смазочни качества има дори и по-добри от минералния дизел,но има и разяждащи свойства върху обикновената гума,двигателя и неговите съставни части си остават цели  Намигване....даже има и почистващо действие....премахва нагара от горивната камера,клапани и т.н.
    Ако иска някой да си кара леката кола на био,просто трябва да си подмени маркучите по горивната система със силиконови и да си носи един резервен горивен филтър през зимата.
    Колите до 2002-2003г. нямат никакви проблеми да карат изцяло на такова гориво,за студените зимни месеци могат да добавят по около литър бензин на 50-60л. био дизел или по малко спирачна течност(колкото и чудно да звучи),на камионите на 600л.резервуар една тубичка.
    По-старите дизели даже започват да работят по меко.
    Возил съм такова гориво от Сливо Поле (до Русе) и от Лехлиу Гара (RO) и говоря от опит,а не само моабет да става и да трупам мнения за гъдел на егото !!!
     Като цени е доста по-скъпо от минералния и по закон трябва да го има в дизеловото гориво на всяка една база или бензиностанция в определено съотношение.
     Освободено от това изискване е само безакцизното гориво (червената нафта),която в същност е чист минерален дизел без био компонента с оцветител,около 400гр. на 32000л.,иначе и за нея са ластици и локуми от 1001 нощ,че била суха,че трябвало масло да и се слага и други глупости. Ухилен
  
    П.П.  През зимата,когато температурите са ниски на дъното на тубите или варелите в,които се съхранява,се образува една утайка подобна на маргарин тя е и причината за запушването на филтрите,по-горе пише как се лекува  Намигване.....може и спирт.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1] 2 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!