• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Седмичната почивка в Германия - съвсем скоро в бели чаршафи

Започната от SEMPER, Сряда, 14 Декември, 2016, 00:30:12

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

rider777

Целта на лобистите е да останат само монополистите на Пазара и тогава ( не знам колко от вас го осъзнават ) шоферските пари ще са максимум до 1500€ месечно а пък вие се радвайте и си мислете, че някой го е еня за шофера ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Boroman21

Цитат на: rider777 - Събота, 27 Май, 2017, 14:24:26
Целта на лобистите е да останат само монополистите на Пазара и тогава ( не знам колко от вас го осъзнават ) шоферските пари ще са максимум до 1500€ месечно а пък вие се радвайте и си мислете, че някой го е еня за шофера ,,,,,,,,,,,,,,,,,

Точно това е целта

Boroman21


hgv_driver

Цитат на: rider777 - Събота, 27 Май, 2017, 14:24:26
Целта на лобистите е да останат само монополистите на Пазара и тогава ( не знам колко от вас го осъзнават ) шоферските пари ще са максимум до 1500€ месечно а пък вие се радвайте и си мислете, че някой го е еня за шофера ,,,,,,,,,,,,,,,,,

Отваряте фирми, ставате бизнесмени, а не знаете елементарни неща за пазарната икономика. Заплатите се определят от търсенето и предлагането на пазара на труда. За да паднат толкова заплатите в Европа, трябва изведнъж да са се появили на пазара на труда нови 100 000-150 000 шофьора отнякъде. Не знам откъде ще дойдат, след като и сега не достигат.

Boroman21

Цитат на: hgv_driver - Събота, 27 Май, 2017, 14:38:21
Отваряте фирми, ставате бизнесмени, а не знаете елементарни неща за пазарната икономика. Заплатите се определят от търсенето и предлагането на пазара на труда. За да паднат толкова заплатите в Европа, трябва изведнъж да са се появили на пазара на труда нови 100 000-150 000 шофьора отнякъде. Не знам откъде ще дойдат, след като и сега не достигат.

Само ако стане схемата с 24ч пауза вместо 45 и 3 към 1 седмица пауза лично на мен ми падат парите с 550 евро. Или смяташ че за да запазя сегашното заплащане бай австриец ще ми дигне надника с 30евро на ден ли. Заплатите ще паднат защото реално ще се работи по-малко 3 вместо 4 седмици.

micyri


hgv_driver

Цитат на: Boroman21 - Събота, 27 Май, 2017, 14:50:48
Само ако стане схемата с 24ч пауза вместо 45 и 3 към 1 седмица пауза лично на мен ми падат парите с 550 евро. Или смяташ че за да запазя сегашното заплащане бай австриец ще ми дигне надника с 30евро на ден ли. Заплатите ще паднат защото реално ще се работи по-малко 3 вместо 4 седмици.


Аз работя на твърда заплата на месец. Теб ако ти плащат на седмица и ако работодателя ти иска да остане без шофьори, да ти намали парите.

Hristo Lishev

Абе търсят начин да ни изгонят елегантно от Европа, това е всичко. Много кеч станахме на "балтаматума" и сън ги не лови как да ни натирят. Това пък от друга страна означава, че всички логистики, Млогистики, "магазони", товарачници и разтоварачици трябва да работят в събота, а как ще реагират на това синдикатите, знаят само дедо Боже и стари баби. Времената стават отново интересни, а както знаем, проклятието на китайците гласи: "Дано да живееш в интересни времена".

briko

Цитат на: rider777 - Събота, 27 Май, 2017, 14:24:26
Целта на лобистите е да останат само монополистите на Пазара и тогава ( не знам колко от вас го осъзнават ) шоферските пари ще са максимум до 1500€ месечно а пък вие се радвайте и си мислете, че някой го е еня за шофера ,,,,,,,,,,,,,,,,,

Райдъре,  защо пак шофьорската заплата ти е в устата? Какво ти пречи тя? Прочете ли мненията на вносителите на въпросния законопроект? Говориш като ходжа!  Там на 1во място е написано НЕ ЛОЯЛНА КОНКУРЕНЦИЯ, къде е виновен шофьора в тази ситуация?

Boroman21

Цитат на: hgv_driver - Събота, 27 Май, 2017, 15:48:22
Аз работя на твърда заплата на месец. Теб ако ти плащат на седмица и ако работодателя ти иска да остане без шофьори, да ти намали парите.
а дали шефа ти ще е съгласен да ти дава същата заплата а да работиш по-малко?
От къде ще дойдат тея мангизи дето ще ни ги подаряват шефовете?

micyri цялата работа е една сапунка , верно ама авторите не сме ние .


Цитат на: hgv_driver - Събота, 27 Май, 2017, 16:29:17
Как ще работиш по-малко? Вместо да почиваш събота и неделя, ще почиваш само неделя. Реално за целия месец ти се падат 2 работни дни по-малко.

Виж ся , моето заплащане е на ден и е фиксирано 60евро независимо дали почивам или работя.
Моята кръчмарска сметка сега е следната:
30дниХ60€= 1800€ + 535€ заплата/получава се всеки месец независимо дали почивам или работя/
По схемата която писах ще ми стане следната:
21дниХ60€=1260 +535€ като последната седмица ще си почивам у нас и съответно губя командировъчните е верно айде почивам
Е кажи има ли разлика или няма , и къде е разликата?

briko
Именно шофьора е разковничето в нелоялната конкуренция.Разликата в заплащането е много голяма 639евро срещу 1560евро  бруто заплати съответно в Чехия и Австрия. Данъците за едната и другата сума са много различни.
После разликата в почасовото и дневното заплащане също е голяма и ето ти едни пари спестени на месец от всеки един шофьор.
Следователно по-веригата надолу вече има възможности за бутане на навло , договори на загуба и всякакви други нечестни практики спрямо фирмите НЕразполагащи с водачи назначени на западно европейски контракти.
И тук идва момента че пари само се изнасят от дадена икономика без реално да има някакви постъпления за нея. Всички постъпления от данъци отиват в държавата издала контрактите на водачите но не и в родната хазна на фирмата майка. Тоест лошо за държавата ама добро за фирмата до един момент. Този процес е известен и като глобализация.
Целта на всички тези мерки е да накарат фирмите да започнат да правят контракти в собствените си държави отново с западноевропейски водачи предимно заради постъпленията идващи от това.
Та briko в случая има замесени 3 страни държавите , фирмите и после ние/шофьорите/ та мисля че можеш да познаеш за кого е дръвцето .

hgv_driver

Цитат на: Boroman21 - Събота, 27 Май, 2017, 16:15:46
а дали шефа ти ще е съгласен да ти дава същата заплата а да работиш по-малко?

Как ще работиш по-малко? Вместо да почиваш събота и неделя, ще почиваш само неделя. Реално за целия месец ти се падат 2 работни дни по-малко.

briko

Какво означава по малко? Та ние в Бг сме на минимума, а колегите, които работят в нормалните държави са на почасова ставка и там промяната в посока надолу е много трудна.

майн рид

Според мен единствената разлика е: Че до сега се бачкаше три месеца и се почиваше един.
Сега ще бачкаш и четирите с по една седмица дома . Което има и плюсове и минуси ?
За мен така е по добрия вариант , през 23 24 дена си при семейството + това за тези дни спокойно можеш да се подсигуриш с цигарки ,да си вземеш домашни консерви и така на татък.
Което значи по малко разходи по време на работа , все пак сме навън да печелим .
Минусите , че няма много последователни дни за море или за ремонт по вилата но пълно щастие няма !


п.п. А това че Европа се чуди как да се отърве от нас е ясно като бял ден !!!
Не позволяваи на магаретата да ви четат
конскоо

Boroman21

Реално пак ще се правят големи паузи , няма как клиентите да се задължат да работят и в събота.
Тоест малко си противоречат така  и изобщо това е голям абсурд. Поне аз не ги виждам как ще го направят логистично цялото това нещо , все пак обхваща трудовото право в цяла европа .


Sent from my iPhone using Tapatalk

micyri

Сериала с заплащането го оправихме,дайте да мислим ,като отидем на хотел ,дигиталната карта или шайба кво я правим?! :)

rider777

Трябва да се мисли как ще си опазиш камиона,,,,,,,, за туристите дето са тръгнали с едно сакче парцалки и лаптоп е лесно, взимат си ги с тях в хотела ама за истинските шофери, които си пътуват с пълно оборудване става сложно ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,