Седмичната почивка в Германия - съвсем скоро в бели чаршафи
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 08:56:49 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Седмичната почивка в Германия - съвсем скоро в бели чаршафи  (Прочетена 96304 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1849
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #60 -: Събота, 27 Май, 2017, 13:24:26 »
ОтговорОтговор

Целта на лобистите е да останат само монополистите на Пазара и тогава ( не знам колко от вас го осъзнават ) шоферските пари ще са максимум до 1500€ месечно а пък вие се радвайте и си мислете, че някой го е еня за шофера ,,,,,,,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Форум на българските шофьори
« Отговор #60 -: Събота, 27 Май, 2017, 13:24:26 »

 Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #61 -: Събота, 27 Май, 2017, 13:31:34 »
ОтговорОтговор

Целта на лобистите е да останат само монополистите на Пазара и тогава ( не знам колко от вас го осъзнават ) шоферските пари ще са максимум до 1500€ месечно а пък вие се радвайте и си мислете, че някой го е еня за шофера ,,,,,,,,,,,,,,,,,

Точно това е целта

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #61 -: Събота, 27 Май, 2017, 13:31:34 »

 Активен
hgv_driver
Старши потребител
****

Рейтинг: +82/-105
Неактивен Неактивен

Luxembourg Luxembourg

Публикации: 363
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #62 -: Събота, 27 Май, 2017, 13:38:21 »
ОтговорОтговор

Целта на лобистите е да останат само монополистите на Пазара и тогава ( не знам колко от вас го осъзнават ) шоферските пари ще са максимум до 1500€ месечно а пък вие се радвайте и си мислете, че някой го е еня за шофера ,,,,,,,,,,,,,,,,,

Отваряте фирми, ставате бизнесмени, а не знаете елементарни неща за пазарната икономика. Заплатите се определят от търсенето и предлагането на пазара на труда. За да паднат толкова заплатите в Европа, трябва изведнъж да са се появили на пазара на труда нови 100 000-150 000 шофьора отнякъде. Не знам откъде ще дойдат, след като и сега не достигат.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #63 -: Събота, 27 Май, 2017, 13:50:48 »
ОтговорОтговор

Отваряте фирми, ставате бизнесмени, а не знаете елементарни неща за пазарната икономика. Заплатите се определят от търсенето и предлагането на пазара на труда. За да паднат толкова заплатите в Европа, трябва изведнъж да са се появили на пазара на труда нови 100 000-150 000 шофьора отнякъде. Не знам откъде ще дойдат, след като и сега не достигат.

Само ако стане схемата с 24ч пауза вместо 45 и 3 към 1 седмица пауза лично на мен ми падат парите с 550 евро. Или смяташ че за да запазя сегашното заплащане бай австриец ще ми дигне надника с 30евро на ден ли. Заплатите ще паднат защото реално ще се работи по-малко 3 вместо 4 седмици.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #64 -: Събота, 27 Май, 2017, 14:36:13 »
ОтговорОтговор

Турските сериали ,ряпа да ядът Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
hgv_driver
Старши потребител
****

Рейтинг: +82/-105
Неактивен Неактивен

Luxembourg Luxembourg

Публикации: 363
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #65 -: Събота, 27 Май, 2017, 14:48:22 »
ОтговорОтговор

Само ако стане схемата с 24ч пауза вместо 45 и 3 към 1 седмица пауза лично на мен ми падат парите с 550 евро. Или смяташ че за да запазя сегашното заплащане бай австриец ще ми дигне надника с 30евро на ден ли. Заплатите ще паднат защото реално ще се работи по-малко 3 вместо 4 седмици.


Аз работя на твърда заплата на месец. Теб ако ти плащат на седмица и ако работодателя ти иска да остане без шофьори, да ти намали парите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +585/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 317
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #66 -: Събота, 27 Май, 2017, 14:51:43 »
ОтговорОтговор

Абе търсят начин да ни изгонят елегантно от Европа, това е всичко. Много кеч станахме на "балтаматума" и сън ги не лови как да ни натирят. Това пък от друга страна означава, че всички логистики, Млогистики, "магазони", товарачници и разтоварачици трябва да работят в събота, а как ще реагират на това синдикатите, знаят само дедо Боже и стари баби. Времената стават отново интересни, а както знаем, проклятието на китайците гласи: "Дано да живееш в интересни времена".

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #67 -: Събота, 27 Май, 2017, 15:08:39 »
ОтговорОтговор

Целта на лобистите е да останат само монополистите на Пазара и тогава ( не знам колко от вас го осъзнават ) шоферските пари ще са максимум до 1500€ месечно а пък вие се радвайте и си мислете, че някой го е еня за шофера ,,,,,,,,,,,,,,,,,

 Райдъре,  защо пак шофьорската заплата ти е в устата? Какво ти пречи тя? Прочете ли мненията на вносителите на въпросния законопроект? Говориш като ходжа!  Там на 1во място е написано НЕ ЛОЯЛНА КОНКУРЕНЦИЯ, къде е виновен шофьора в тази ситуация?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #68 -: Събота, 27 Май, 2017, 15:15:46 »
ОтговорОтговор

Аз работя на твърда заплата на месец. Теб ако ти плащат на седмица и ако работодателя ти иска да остане без шофьори, да ти намали парите.
а дали шефа ти ще е съгласен да ти дава същата заплата а да работиш по-малко?
От къде ще дойдат тея мангизи дето ще ни ги подаряват шефовете?

micyri цялата работа е една сапунка , верно ама авторите не сме ние .


Как ще работиш по-малко? Вместо да почиваш събота и неделя, ще почиваш само неделя. Реално за целия месец ти се падат 2 работни дни по-малко.

Виж ся , моето заплащане е на ден и е фиксирано 60евро независимо дали почивам или работя.
Моята кръчмарска сметка сега е следната:
30дниХ60€= 1800€ + 535€ заплата/получава се всеки месец независимо дали почивам или работя/
По схемата която писах ще ми стане следната:
21дниХ60€=1260 +535€ като последната седмица ще си почивам у нас и съответно губя командировъчните е верно айде почивам
Е кажи има ли разлика или няма , и къде е разликата?

briko
Именно шофьора е разковничето в нелоялната конкуренция.Разликата в заплащането е много голяма 639евро срещу 1560евро  бруто заплати съответно в Чехия и Австрия. Данъците за едната и другата сума са много различни.
После разликата в почасовото и дневното заплащане също е голяма и ето ти едни пари спестени на месец от всеки един шофьор.
Следователно по-веригата надолу вече има възможности за бутане на навло , договори на загуба и всякакви други нечестни практики спрямо фирмите НЕразполагащи с водачи назначени на западно европейски контракти.
И тук идва момента че пари само се изнасят от дадена икономика без реално да има някакви постъпления за нея. Всички постъпления от данъци отиват в държавата издала контрактите на водачите но не и в родната хазна на фирмата майка. Тоест лошо за държавата ама добро за фирмата до един момент. Този процес е известен и като глобализация.
Целта на всички тези мерки е да накарат фирмите да започнат да правят контракти в собствените си държави отново с западноевропейски водачи предимно заради постъпленията идващи от това.
Та briko в случая има замесени 3 страни държавите , фирмите и после ние/шофьорите/ та мисля че можеш да познаеш за кого е дръвцето .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
hgv_driver
Старши потребител
****

Рейтинг: +82/-105
Неактивен Неактивен

Luxembourg Luxembourg

Публикации: 363
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #69 -: Събота, 27 Май, 2017, 15:29:17 »
ОтговорОтговор

а дали шефа ти ще е съгласен да ти дава същата заплата а да работиш по-малко?

Как ще работиш по-малко? Вместо да почиваш събота и неделя, ще почиваш само неделя. Реално за целия месец ти се падат 2 работни дни по-малко.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #70 -: Събота, 27 Май, 2017, 15:40:38 »
ОтговорОтговор

Какво означава по малко? Та ние в Бг сме на минимума, а колегите, които работят в нормалните държави са на почасова ставка и там промяната в посока надолу е много трудна.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
майн рид
Младши потребител
**

Рейтинг: +7/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 61
Теми: 3



Активност
0%


Асен Георгиев
Ел. поща
« Отговор #71 -: Събота, 27 Май, 2017, 18:11:00 »
ОтговорОтговор

Според мен единствената разлика е: Че до сега се бачкаше три месеца и се почиваше един.
Сега ще бачкаш и четирите с по една седмица дома . Което има и плюсове и минуси ?
За мен така е по добрия вариант , през 23 24 дена си при семейството + това за тези дни спокойно можеш да се подсигуриш с цигарки ,да си вземеш домашни консерви и така на татък.
Което значи по малко разходи по време на работа , все пак сме навън да печелим .
Минусите , че няма много последователни дни за море или за ремонт по вилата но пълно щастие няма !


п.п. А това че Европа се чуди как да се отърве от нас е ясно като бял ден !!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не позволяваи на магаретата да ви четат
конскоо
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #72 -: Събота, 27 Май, 2017, 18:25:48 »
ОтговорОтговор

Реално пак ще се правят големи паузи , няма как клиентите да се задължат да работят и в събота.
Тоест малко си противоречат така  и изобщо това е голям абсурд. Поне аз не ги виждам как ще го направят логистично цялото това нещо , все пак обхваща трудовото право в цяла европа .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #73 -: Неделя, 28 Май, 2017, 11:07:22 »
ОтговорОтговор

Сериала с заплащането го оправихме,дайте да мислим ,като отидем на хотел ,дигиталната карта или шайба кво я правим?! Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1849
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #74 -: Неделя, 28 Май, 2017, 11:16:24 »
ОтговорОтговор

Трябва да се мисли как ще си опазиш камиона,,,,,,,, за туристите дето са тръгнали с едно сакче парцалки и лаптоп е лесно, взимат си ги с тях в хотела ама за истинските шофери, които си пътуват с пълно оборудване става сложно ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Етикети:
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!