• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Фарове за мъгла

Започната от admin, Понеделник, 09 Януари, 2017, 21:09:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

admin

Напоследък забелязвам, че ползването на фарове за мъгла е доста интензивно извън случаите, разрешени в закона. Струва ми се доста изнервящо например всеки пети автомобил да ги използва когато няма никакво основание за това. Какво е мнението ви по въпроса?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Boroman21

Аз го отдавам на факта че половината от шофьорите на пътя и идея си нямат кога се ползват а другите изобщо пък не ги интересува и си пускат всичко налично . Също така и неурегулираните фарове , калпавия ксенон и различните  му разцветки. Също напоследък вижда и автомобили с монтирани допълнителни фарове и лед осветление насочено неясно на къде.
Пп. Тва важи и за камионите в голяма степен , повечето са със не настроени фарове  или  с обилно количество лед крушки от Илиянци.



Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Boroman21


Stoyanpol

Мисля си, че родната ни полиция също не знае закона.
Ако го знаеше няма да има включени фарове за мъгла (и всякакви други светлинки) извън предвидените от закона случаи.

djingov

За мен лично калпавия ксенон е най-дразнещ за очите след него са халогените когато са включени без да има нужда.Полицията не обръща внимание и на двете.

skumri

Аз правя следното: дълги , едновременно го псувам и така ;)
Когато правото се превърне в безправие , съпротивата е задължителна !

Boroman21

Цитат на: skumri - Вторник, 10 Януари, 2017, 11:22:36
Аз правя следното: дълги , едновременно го псувам и така ;)

Е то тва всички го правиме   :)
Някъде бях чел че в Китай/някаква си провинция/  ако те хванат на дълги като наказание те карат да стойш с отворени очи 5 минути седнал срещу дългите фарове на автомобила.

dino412

Цитат на: admin - Понеделник, 09 Януари, 2017, 21:09:07
Напоследък забелязвам, че ползването на фарове за мъгла е доста интензивно извън случаите, разрешени в закона. Струва ми се доста изнервящо например всеки пети автомобил да ги използва когато няма никакво основание за това. Какво е мнението ви по въпроса?

За коя част от денонощието имаш на предвид?
През деня лично на Мен не Ми пречи и сто фара да има.През ноща правилно регулирани фарове и своевременно минаване на къси, също не са проблем, пък било и с фарове за мъгла.
Фаровете за мъгла се регулират да светят като къси светлини.В противен случай се губи ефекта от тях и са дразнещи и пречещи и на ползващия ги.Отделен е въпроса за така наречените жаргонно "халогени".Там има фарове за дълги светлини и фарове за къси с голямо странично осветяване.
Аз използвам втория вид.Малко по-дълги от късите на камиона, но с голямо странично осветяване.Ползвам ги заедно с дългите и при минаване на къси автоматично гаснат.Така си увеличавам видимоста на пътя без да пречи на някой.
А за лед лампите по камионите не Съм съгласен до някъде.По добре една "планина" да свети и да я видиш от далеч, отколкото в последния момент, когато може вече да е късно.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

славее

#7
Цитат на: dino412 - Вторник, 10 Януари, 2017, 17:04:50
За коя част от денонощието имаш на предвид?
През деня лично на Мен не Ми пречи и сто фара да има.През ноща правилно регулирани фарове и своевременно минаване на къси, също не са проблем, пък било и с фарове за мъгла.
Фаровете за мъгла се регулират да светят като къси светлини.В противен случай се губи ефекта от тях и са дразнещи и пречещи и на ползващия ги.Отделен е въпроса за така наречените жаргонно "халогени".Там има фарове за дълги светлини и фарове за къси с голямо странично осветяване.
Аз използвам втория вид.Малко по-дълги от късите на камиона, но с голямо странично осветяване.Ползвам ги заедно с дългите и при минаване на къси автоматично гаснат.Така си увеличавам видимоста на пътя без да пречи на някой.
А за лед лампите по камионите не Съм съгласен до някъде.По добре една "планина" да свети и да я видиш от далеч, отколкото в последния момент, когато може вече да е късно.
Тая планина за да свети правилно се прави от специалист,а не безразборно поставени лампички.В Холандия 700е е разрешителното от класифициран сервиз плюс заплащане на осветлението.



поправен цитат

SEMPER

Преди години си спомням, че полицията у нас беше много стриктна към светлините. Това беше когато станаха задължителни светлините през деня, и следяха това да са къси, или  фабрични дневни светлини, а не фарове за мъгла, или някакви самоделки.

Мен освен китайски ксенони, които се срещат най вече из балканския полуостров страшно много ме дразнят разни кръстове и полумесци светещи на предния джам.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.