Фарове за мъгла
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 08:06:00 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Фарове за мъгла  (Прочетена 3698 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2336/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« -: Понеделник, 09 Януари, 2017, 21:09:07 »
ОтговорОтговор

Напоследък забелязвам, че ползването на фарове за мъгла е доста интензивно извън случаите, разрешени в закона. Струва ми се доста изнервящо например всеки пети автомобил да ги използва когато няма никакво основание за това. Какво е мнението ви по въпроса?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 09 Януари, 2017, 21:09:07 »

 Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
Re:
« Отговор #1 -: Вторник, 10 Януари, 2017, 06:33:39 »
ОтговорОтговор

Аз го отдавам на факта че половината от шофьорите на пътя и идея си нямат кога се ползват а другите изобщо пък не ги интересува и си пускат всичко налично . Също така и неурегулираните фарове , калпавия ксенон и различните  му разцветки. Също напоследък вижда и автомобили с монтирани допълнителни фарове и лед осветление насочено неясно на къде.
Пп. Тва важи и за камионите в голяма степен , повечето са със не настроени фарове  или  с обилно количество лед крушки от Илиянци.



Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
Re:
« Отговор #1 -: Вторник, 10 Януари, 2017, 06:33:39 »

 Активен
Stoyanpol
Начинаещ
*

Рейтинг: +5/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 48
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #2 -: Вторник, 10 Януари, 2017, 09:51:32 »
ОтговорОтговор

Мисля си, че родната ни полиция също не знае закона.
Ако го знаеше няма да има включени фарове за мъгла (и всякакви други светлинки) извън предвидените от закона случаи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
djingov
Младши потребител
**

Рейтинг: +4/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 78
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Вторник, 10 Януари, 2017, 10:34:13 »
ОтговорОтговор

За мен лично калпавия ксенон е най-дразнещ за очите след него са халогените когато са включени без да има нужда.Полицията не обръща внимание и на двете.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
skumri
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +11/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 112
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #4 -: Вторник, 10 Януари, 2017, 11:22:36 »
ОтговорОтговор

Аз правя следното: дълги , едновременно го псувам и така Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Когато правото се превърне в безправие , съпротивата е задължителна !
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #5 -: Вторник, 10 Януари, 2017, 17:01:06 »
ОтговорОтговор

Аз правя следното: дълги , едновременно го псувам и така Намигване

Е то тва всички го правиме   Усмивчица
Някъде бях чел че в Китай/някаква си провинция/  ако те хванат на дълги като наказание те карат да стойш с отворени очи 5 минути седнал срещу дългите фарове на автомобила.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #6 -: Вторник, 10 Януари, 2017, 17:04:50 »
ОтговорОтговор

Напоследък забелязвам, че ползването на фарове за мъгла е доста интензивно извън случаите, разрешени в закона. Струва ми се доста изнервящо например всеки пети автомобил да ги използва когато няма никакво основание за това. Какво е мнението ви по въпроса?

За коя част от денонощието имаш на предвид?
През деня лично на Мен не Ми пречи и сто фара да има.През ноща правилно регулирани фарове и своевременно минаване на къси, също не са проблем, пък било и с фарове за мъгла.
Фаровете за мъгла се регулират да светят като къси светлини.В противен случай се губи ефекта от тях и са дразнещи и пречещи и на ползващия ги.Отделен е въпроса за така наречените жаргонно "халогени".Там има фарове за дълги светлини и фарове за къси с голямо странично осветяване.
Аз използвам втория вид.Малко по-дълги от късите на камиона, но с голямо странично осветяване.Ползвам ги заедно с дългите и при минаване на къси автоматично гаснат.Така си увеличавам видимоста на пътя без да пречи на някой.
А за лед лампите по камионите не Съм съгласен до някъде.По добре една "планина" да свети и да я видиш от далеч, отколкото в последния момент, когато може вече да е късно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
славее
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +19/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 112
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #7 -: Вторник, 10 Януари, 2017, 18:58:47 »
ОтговорОтговор

За коя част от денонощието имаш на предвид?
През деня лично на Мен не Ми пречи и сто фара да има.През ноща правилно регулирани фарове и своевременно минаване на къси, също не са проблем, пък било и с фарове за мъгла.
Фаровете за мъгла се регулират да светят като къси светлини.В противен случай се губи ефекта от тях и са дразнещи и пречещи и на ползващия ги.Отделен е въпроса за така наречените жаргонно "халогени".Там има фарове за дълги светлини и фарове за къси с голямо странично осветяване.
Аз използвам втория вид.Малко по-дълги от късите на камиона, но с голямо странично осветяване.Ползвам ги заедно с дългите и при минаване на къси автоматично гаснат.Така си увеличавам видимоста на пътя без да пречи на някой.
А за лед лампите по камионите не Съм съгласен до някъде.По добре една "планина" да свети и да я видиш от далеч, отколкото в последния момент, когато може вече да е късно.
Тая планина за да свети правилно се прави от специалист,а не безразборно поставени лампички.В Холандия 700е е разрешителното от класифициран сервиз плюс заплащане на осветлението.



поправен цитат

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Вторник, 10 Януари, 2017, 19:58:10 от SEMPER » Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #8 -: Вторник, 10 Януари, 2017, 20:02:48 »
ОтговорОтговор

Преди години си спомням, че полицията у нас беше много стриктна към светлините. Това беше когато станаха задължителни светлините през деня, и следяха това да са къси, или  фабрични дневни светлини, а не фарове за мъгла, или някакви самоделки.

Мен освен китайски ксенони, които се срещат най вече из балканския полуостров страшно много ме дразнят разни кръстове и полумесци светещи на предния джам.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #9 -: Сряда, 11 Януари, 2017, 00:40:41 »
ОтговорОтговор

Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 12669718_1754850981415076_5854353676073501877_n.jpg (12.48 KB, 540x540 - видяно 357 пъти.)
Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!