• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

До кога ще търпим, колеги?

Започната от ekotech11, Петък, 21 Април, 2017, 18:51:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ekotech11

Историята е доказала, че девизът ,,Обединението прави силата" не е напразен.
Превозвачите са си направили какви ли не органицазии, събират се, празнуват и обсъждат транспорта и работниците им. В това число и трудовите възнаграждения, а в същото време няма нито една организация, която да защитава НАС ШОФьоРИТЕ. Има няколко много теми, за които е крайно време да се обърне внимание и проблемите да се решат.

1. Осигуряването върху минималния праг 460.00лв. НЕ , а върху реално заработеното и полученото възнаграждение колеги.
2. КОМАНДИРОВЪЧНИТЕ НЕ СА ТРУДОВО ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕ, а дължим и законен начин за покриване на личните нужди 35 евро за календарен ден.
3. Заплащането на километър трябва тотално да се изкорени от съзнанието на българските провозвачи.  
-   Когато извършваме товаро-разтоварни дейности или т.нар. друга работа на Нас това не ни се заплаща защото сме на километър.
-   Заплащането на километър също така е предпоставка за нарушения, с цел повече и повече изминати километри за ,,повече" пари мно за сметка на здравето и другите колеги и участници в движението.
4. Абсолютно спазване на Регламент ЕО 561/2006г. БЕЗ МАГНИТИ, КОПЧЕТА.... и РАБОТОДАТЕЛЯТ да НОСИ ПЪЛНА ОТГОВОРНОСТ ПРИ НАЛИЧИЕТО НА ТАКИВА ПО КОМПОЗИЦИЯТА.
5. Според мен трябва държавата или дадена организация да ни защитава от некоректни работодатели, които си измислят какви ли не причини за да удържат , честно заработените от Нас средства.
6. Цялото трудово възнаграждение за месеца да бъде вписано реално в трудовите ни договори. Всеки знае, че няма международен шофьор, който да получава месечна заплата от 460.00лв. Това е смешно!
7. При чакане повече от един час на ГКПП да имаме право да минаваме в лентите за леките коли. А не да чакаме с дни и часове на Видин, Калотина и Русе.

Това трябва да си го издействаме за Нас, НИЕ да сме добре, за да си гледаме живи и здрави семействата , да работим като бели хора и да не ни слагат всичките под общ знаменател, заради недобросъвестни колеги бивши и настоящи.

Да се прекрати практиката със записни заповеди, депозити и други подобни глупости.

Който краде има полиция, съд и прокуратура. Работодателят не е банка или не банкова институция да удържа и събира пари от шофьорите си.  

Това ще се изпрати и до НС, Европейската комисия и всички онези, които сме ги избрали и могат да внасят законопроекти и наредби.

ekotech11


micyri

Колега,като за начало бих ти казал ,че от скоро СБТР е организацията която защитава интересите на шофьорите.Има теми,може да потърсиш.
Второ,ако се направи анкета за начина на заплащане на труда на межд.шофьор,сигурно 80% ще предпочетат заплащането на км.
Трето ,практиката да се осигуряват шофьорите на 460лв. е може би смешна,но законна и пак породена от искането на шофьорите ,за да избегнат плащането на по-големи данъци.
Точка седем изобщо не подлежи на коментар,защото е смешна.
Това за сега от мене. ;)

micyri


rider777

СБТР ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  а пък за СБПШ, организацийката на Бай ти Крас да не говорим ,,,,,, усещам как скоро последният ще стане милионер от наивните балъци дето им промиват мозъците в канала на СЕЛЛО и му дават по 120 кинта  ,,,,,,,,,   а иначе точка 7 е интересна и може да се пробва с нея,,,,,,,,,,,,,,,, нещо като борбата с вятърните мелници ще е ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

ekotech11

По т.1 ще искаме вдигане на минималния осигурителен праг от 460.00лв. на поне 650.00лв. Никой ли не се дава сметка , че като направи стажа 15години и стигне възраста за пенсиониране ще вземе има няма 200лв. Защото цял жияот са го осигурявали на минимално.     А по т7. Не съм я написал правилно ще искаме реални коридори на Видин, Калотина и Русе за граждани и МПС-та регистрирани на територията на ЕС. А не да се редим с турците ... Една такава организация трябва да е безплатна за всички колеги а не да си плащаме за нищо... ДАПаджийското плащане на км. Не е предпочитано колега. Всеки който ще вземе 50е-55е на ден няма да иска да чуе за км. Говорим за прави курсове

ekotech11

Цитат на: micyri - Петък, 21 Април, 2017, 23:41:37
Колега,като за начало бих ти казал ,че от скоро СБТР е организацията която защитава интересите на шофьорите.Има теми,може да потърсиш.
Второ,ако се направи анкета за начина на заплащане на труда на межд.шофьор,сигурно 80% ще предпочетат заплащането на км.
Трето ,практиката да се осигуряват шофьорите на 460лв. е може би смешна,но законна и пак породена от искането на шофьорите ,за да избегнат плащането на по-големи данъци.
Точка седем изобщо не подлежи на коментар,защото е смешна.
Това за сега от мене. ;)
Ок и какво става с рестото от 360лв. След като се приспаднат осигуровките и данъка. Всеки има право на мнение на мен и на доста колеги сегашния не ни харесва и затова действаме. Всеки има право да изразява свободно волята си и да иска да му е добре.

micyri

Не съм казал ,че сегашния вариант ми харесва.Просто избираш,големи данъци и добра основа за пенсия или малки данъци и смърт.
СБТР имаха някаква идея и дори внасяне на промени в закона за границите.Нещо сериозно,но не се сещам.

admin

Цитат на: rider777 - Събота, 22 Април, 2017, 05:04:29
СБТР ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  а пък за СБПШ, организацийката на Бай ти Крас да не говорим ,,,,,, усещам как скоро последният ще стане милионер от наивните балъци дето им промиват мозъците в канала на СЕЛЛО и му дават по 120 кинта  ,,,,,,,,,   а иначе точка 7 е интересна и може да се пробва с нея,,,,,,,,,,,,,,,, нещо като борбата с вятърните мелници ще е ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Сериозно ли някой плаща по 120 лева?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

rider777

Пробвай да влезеш в канала им да се наслушаш на агитации от дивите селяндури бай ти краско и бобчо йорданов, който си мислех, че е пич ама се оказа баси комплексирания селяндур и Админе, моля те не ми коригирай поста, независимо от написаното ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Joro Stoqnow

Това за осигоряването мисля че не е проблем за никой , говориш с шефа, вдига ти осигорителния доход и в следствие ти удържа по големи осигурителни вноски .... на което 90% не са съгласни , но са такива законите .
Колкото до магнитите , хе хе а работодатела ли слага магнита че да носи той отговорност ...... отказваш да слагаш ,а ако настоява торбичката и при другия работодател щом не ти харесва , а той да си прибира камиона. Тук обаче отварям една скоба защото 100% от шофьорите при постъпването си на работа в дадена фирма са знаели ще слагат ли магнит или не ..... така че кой е виновен според вас ???
Заплащането на километър е същото като магнита ...... като не ти изнася има други фирми , някой ги устройва ...... мързеливите по принцип нищо не ги устройва
Седма точка е наистина повече от абсурдна

Написах горното защото всеки знае за какво се захваща а после се жалва ......... но това ни е национална черта все да се оплакваме и да правим на другите сметките като не виждаме самите нас

briko

Аз не знам за друга професия, водеща се като квалифициран труд и прага за осигуровки да е равен на минималната работна заплата ! Не е само това, тук в Бг имаме психотест/3г/ и завишени изисквания за здравословно състояние сравнено с колегите от ЕС. Всичко това е направено с цел, някой да печели пари от българските шофьори!

M.Traykov

Днес бях на психо-тест и твърдя,че това нещо е безсмислено.Единствено машината има някакъв смисъл да провери реакции и бързина другото си е загуба на време и пари.

rider777

Ааааааааааааа Трайков,,,,, не се знае къде се събират данните ама е мнооооо важно за разни определени кръгове да знаят кого обичаш повече -  майка си или баща си ,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

M.Traykov

Точно и дали ако ме ударят ще отвърна.Всички ако напишат истината сигурно 10% само ще го вземат теста.

rider777

И аз в първата седмица на тази година ходих на психо и наистина на няколко пъти се задаваше въпроса дали би отвърнал на удар,,,,,, трябва да се правиш на шушумига иначе нема минаване,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

micyri

Цитат на: rider777 - Събота, 22 Април, 2017, 21:38:04
И аз в първата седмица на тази година ходих на психо и наистина на няколко пъти се задаваше въпроса дали би отвърнал на удар,,,,,, трябва да се правиш на шушумига иначе нема минаване,,,,,,,,,,
Що не си пишете в темата за психото ,ами тука?
Голяма боза стана и тука.

micyri