• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

До кога ще търпим, колеги?

Започната от ekotech11, Петък, 21 Април, 2017, 18:51:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Ал.Стамболийски

Цитат на: ekotech11 - Събота, 22 Април, 2017, 10:02:47
По т.1 ще искаме вдигане на минималния осигурителен праг от 460.00лв. на поне 650.00лв. Никой ли не се дава сметка , че като направи стажа 15години и стигне възраста за пенсиониране ще вземе има няма 200лв. Защото цял жияот са го осигурявали на минимално.     А по т7. Не съм я написал правилно ще искаме реални коридори на Видин, Калотина и Русе за граждани и МПС-та регистрирани на територията на ЕС. А не да се редим с турците ... Една такава организация трябва да е безплатна за всички колеги а не да си плащаме за нищо... ДАПаджийското плащане на км. Не е предпочитано колега. Всеки който ще вземе 50е-55е на ден няма да иска да чуе за км. Говорим за прави курсове

Колега ekotech11, радвам се за написаното но погледни разделите в форума и ще разбереш, че има такава организация. Исканото от нас увеличение на осигурителните прагове е в порядъка от 1200 до 1500 лева.
Относно границите темата е много разточителна и почти невъзможна за разискване защото има замесени много институции и няма с кои да се разисква за решаване на проблема - това си е мисия невъзможна поне за сега.
Безплатното членство в такава организация е идеология граничеща с идеологията за чистия комунизъм. На теория е много хубаво но на практика е невъзможно. Тази организация има нужда от средства за постигането на тези цели, които дори и ти си описал. Това обаче е свързано с много работа на хора, които не са свързани с транспорта, а те искат пари. Става въпрос за юристи, икономисти и т.н. Иначе адмирации за идеите.

Ал.Стамболийски


ekotech11

Колеги, то се говорише, че на повечето камиони евро 6 заради датчиците са керамични или ... Няма да хваща магнита. Мно българинът е изобретателен 1000е и Волва,Скании се сдобоват с ремонт и паузата е факт. Тази джаджа не я слагаме Ние а този на който е камиона. Мно като те хванат с нея ти носиш пълна отговорност , дори и да не си я ползвал никога камионът я има. Всичко може да се направи за един месец. Просто трябва да се въведе единен трудов договор / стандартна бланка , в която всичко дда е уточнено . Втора категория труд възнаграждение 1000 лв. ; Заплащане Австрия, Германия, Франция 9е на час. Стандартна бланка лесно решение и вярвам, че нещата ще се случат.  А за коридорите ако се управят малко пътищата турците и тези от трети страни могат да бъдат пренасочени да минават само през Стрезимировци и за ЕС граждани и ППСта Калотина. За осигурителния праг скоро товарих от Хочланд Полша до мен колега на 68 години - пенсионер показа ми документ, че взема пенсия 220.58лв. Със стаж 32г. Международен. Сега спестяваме данък а след време ще искаме да сме плащали 50-100 лв. Повече. Вкара ли се всичко в правилния ред мисля, че колегите няма да бягат в други страни да работят с чужди фирми.Както казах по-горе двама юристи ми казаха, че с такава бланка ако се приеме от НС илед това се изпраща до Министерството на финансите и Министерството на транспорта и проблемът е решен. Спедитори и диспоненти ги осигуряват на повече пари от Нас. Стига! 

micyri

Колега,аз лично не мога да те разбера.
Говориш за 100 неща едновременно.
В общи линии разбрах ,че си недоволен от много неща.Има ли от нещо да си доволен? :)
Щото,така написано ,само се оплакваш.

shisho

Някой има ли информация как се заплаща на работещите вътрешно в България?
На колко се осигуряват включват ли се командировъчни в заплатата.
Ако при международните практиката е минимална заплата + командировъчни
същата практика ли се ползва за националните?

rider777

Думи на финансист ,,,,,,,,,,,,,,,
Според финансиста възрастта за пенсиониране трябва да е 70 години. Така половината от нас ще си отидат от този свят без да са получили пари, но тези, които ще доживеят годините, ще получат това, което им се полага, за да живеят нормално. Така системата щяла да се балансира.

Хърсев коментира и състоянието на пенсионните фондове: ,,За пенсионните фондове смятам, че работата им не е много читава. Всички сравнения, които излязоха, показват, че издръжката им у нас е значително по-висока от средната за Европа. Едната причина е, че те са много по-малки от другите, а в същия момент разходите за поддръжка са едни и същи. В тяхната дейност се наблюдава лакомия, но тя е законна, отбеляза той.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Joro Stoqnow

ekotech11 , кое би приел ти:  1800 евро чисто и да те осигоряват на 600 лв  ..... или да те осигуряват на 1600лв и да вземаш чисто 1560 евро
Отговори честно , сумите са що годе реални и ако си съгласен на това шефат ти на дали ще се дърпа
Но имай на предвид че си в БГ и това което внесеш сега се запитаи дали ще го видиш като се пенсионираш???

ekotech11

Цитат на: Joro Stoqnow - Неделя, 23 Април, 2017, 16:32:54
ekotech11 , кое би приел ти:  1800 евро чисто и да те осигоряват на 600 лв  ..... или да те осигуряват на 1600лв и да вземаш чисто 1560 евро
Отговори честно , сумите са що годе реални и ако си съгласен на това шефат ти на дали ще се дърпа
Но имай на предвид че си в БГ и това което внесеш сега се запитаи дали ще го видиш като се пенсионираш???
Колега не говоря за вътрешните а за правите . Отговарям ти честно предпочитам да ме осигиряват на 600-7р00лв. И да взимам 1800е. Мно на правите те осигуряват на 460лв. и накрая взимаш на за 8000км. 1600лв. Цял месец. Понеже има колеги от северозапада къде карат на 17-18 ст. Колеги подбиват пазара даже ако може да не ги осигуряват още по-добре, за 100лв отгоре и ремонт ще прави на камиона в Европа само части да му изпратят.     micyri колега щом за теб всичко е перфектно ОК. Никой не те кара да правиш каквото и да е. От каквото не съм доволен съм го написал , напиши ти доволен ли си.

micyri

Веднага ти отговарям.
Много съм се борил с несправедливостта в БГ.
В един момент разбрах,че не мога и няма смисъл да се боря с огромната бюрократщина и простотия и реших да заживея в Германия.
Сега се чувствам много по-добре,не че съм бил зле!
Сега по темата.
Знам,че проблемите са много,но всичко постепенно може би ще се нареди.Няма как всичко на веднъж.
Първо в главите ви трябва да настъпи промяна!

Rammbon

Кой кого търпи? И ако искат шофьорите нещо, според мен е , да се договарят още в началото на колко да се осигуряват, колко да е заплатата на ден, а не на километър, както е в доста фирми. И ако не им отърва, да не почват в дадената фирма.
Не работете за без пари!
Преди време , като карах правите курсове, една от фирмите ме осигуряваше като член кооператор за земеделска кооперация или това е трета категория труд - 540 лв основна, после в следващата основна 460лв , те не я даваха, а получавахме само заработката, от по 15 ст на км за двойка и 18 ст на км за единичка. В същата фирма и сега не плащат основната заплата, а всички се разписват, че я получават, също не плащат и платения годишен отпуск. Тя вече е история за мен. Най-добре ми беше като карах вътрешното. Български договор, основна заплата по договор 550лв, осигуровка на 998лв, чисти пари за получаване 3716 лв, фирмата ни плащаше осигуровката, имахме и платена от фирмата медицинска застраховка за по 30 000 е на човек, платена отпуска на 550лв.

rider777

На моите шофери им давам по 2000€ месечно и ги осигурявам на 460 лева защото на всички ни е ясно каква измама е пенсионната система в България,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

m_a_rtins

 rider777  ,, искам да те попитам нещо непонятно за мен и за твой колеги шефове ,,,,  на доста места вече  срещам точно предложение за заплата точно като описаните от теб ., когато  по време на преговорите   стигнем  до тези 2000 евро и аз попитам как ще получа впоследствие тези заработени от мен пари който не са описани никъде   от другата страна настъпва мълчание ,,,, та молбата ми към теб  е - качи една или повече снимчици на типа документ с който ти гарантираш цялата сума на работника си .          п.с     има точно определена сума командировъчни от европейското законодателство което работодателя трябва да заплати на работника си за работен ден    .    Мерси предварително за снимковия материал който ще изпратиш и в помощ на други работодатели .

micyri


shisho

Цитат на: rider777 - Неделя, 23 Април, 2017, 22:41:20
На моите шофери им давам по 2000€ месечно и ги осигурявам на 460 лева защото на всички ни е ясно каква измама е пенсионната система в България,,,,,,,

Не е измама системата ние я мамим. Не може да не пускаш нищо в касичката и да очакваш когато я счупиш да намериш нещо вътре.

admin

Цитат на: shisho - Понеделник, 24 Април, 2017, 11:30:20
Не е измама системата ние я мамим. Не може да не пускаш нищо в касичката и да очакваш когато я счупиш да намериш нещо вътре.

Напротив, пълна измама е. Почти няма държава, в която да не се вдига възрастта за пенсиониране, което подчертава пирамидалната структура на пенсионните системи.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!