Действие на два резервоара от една страна
Форум на българските шофьори
Петък, 19 Април, 2024, 11:39:28 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Действие на два резервоара от една страна  (Прочетена 4794 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
cariks
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 20
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« -: Понеделник, 01 Май, 2017, 16:12:45 »
ОтговорОтговор

Моля, ако някои е в час, да обясни как действат резервоарите на камиона. Само видях, че действат чрез вакум. Интересува ме точно как действат. Кой дърпа първи, кой втори и защо е така. Благодаря за помощта предварително.





Граматически редакции.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 01 Май, 2017, 16:19:50 от SOLAR » Активен
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 01 Май, 2017, 16:12:45 »

 Активен
cariks
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 20
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #1 -: Понеделник, 01 Май, 2017, 21:08:08 »
ОтговорОтговор

ебаси колко профита и никои да няма да ми обясни как деиства тази загубена система.не мога да повярвам

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 01 Май, 2017, 21:08:08 »

 Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #2 -: Понеделник, 01 Май, 2017, 21:47:28 »
ОтговорОтговор

Абе колега,започни като за начало с това какъв е камиона Намигване обикновено при всички по големия е първи.При всеки камион системата е различна при ман  са скачени съдове с тръба отдолу,при даф има помпа да прехвърля от единия в другия резервоар(така съм чувал),при волво и рено е с 2 сонди чрез някакъв вакум мисля,при мерцедес е друго,ако питаш за Газ,Зил,Шкода,Татра там не мога да ти кажа нищо ще търсиш отговора сам Ухилен Ухилен Ухилен Ухилен Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
cariks
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 20
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 01 Май, 2017, 22:04:13 »
ОтговорОтговор

ее наи после се осмели.камиона е рено.да резервоарите работят с вакум.вакум помпите са отгоре.интересува ме принципа.знам че дьрпа от пьрвия.кога започва да дьрпа от втория че до сега беше отделен.сега го пуснах.незнам лаинарите какво са правили с него

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2367/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0.2%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #4 -: Понеделник, 01 Май, 2017, 23:19:07 »
ОтговорОтговор

Cariks, оправи леко правописа, защото в противен случай скоро няма да имаш възможност да задаваш въпроси във форума.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #5 -: Вторник, 02 Май, 2017, 07:25:11 »
ОтговорОтговор

Аз рено не съм карал,ама не съм чувал за някакви вакум помпи може би говориш за самите сонди на резервоарите когато работи камиона прави вакум във резервоара и според зависи клапана на капачката мисля дърпа от всеки резервоар определено количество.По принцип сондите се запушват и спира да дърпа от единия резервоар и в един прекрасен момент нафта има камиона гасне,затова свалят и чистят сондите на определен период от време и някакви клапанчета имало някъде ама който е карал волво или рено ще ти обясни аз това съм чул по въпроса ти.Гледам на по старите слагат кранчета на всеки резервоар за да нямат тези дертове който е отворен от него дърпа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
cariks
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 20
Теми: 3



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #6 -: Вторник, 02 Май, 2017, 12:35:09 »
ОтговорОтговор

Ок. Това ми е ясно. Въпроса ми е: ако примерно в основния резервоар има 50 литра нафта и фулирам 2-рия резервоар, дали ще изравни нивата в резервоарите или ще харчи до някакъв момент първия и започва да дърпа от втория. Също така ако запуша отдушника на първия т.е. основния, няма да харчи само от него докато не го пресуши и после, ако не го отпуша дали камиона няма да загасне ?





Cariks, това е последна редакция. Админа те предупреди.
Постарай се малко.  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Вторник, 02 Май, 2017, 14:02:58 от SOLAR » Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #7 -: Неделя, 08 Октомври, 2017, 19:12:49 »
ОтговорОтговор

Ок. Това ми е ясно. Въпроса ми е: ако примерно в основния резервоар има 50 литра нафта и фулирам 2-рия резервоар, дали ще изравни нивата в резервоарите или ще харчи до някакъв момент първия и започва да дърпа от втория. Също така ако запуша отдушника на първия т.е. основния, няма да харчи само от него докато не го пресуши и после, ако не го отпуша дали камиона няма да загасне ?

Cariks, това е последна редакция. Админа те предупреди.
Постарай се малко.  Намигване


При премиум евро 5 ако в основния имаш 50 литра,а напълниш допълнителния-тоест левия ;)Изравнява нивата след време-не дълго и в двата резервоара Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!