• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Achtung kontrolle по kabel eins-интересно!

Започната от micyri, Сряда, 28 Юни, 2017, 20:19:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

SEMPER

Ако не вярваш - позвъни на полицията в реално време като се е случила случката, дай им данните за номер, цвят марка модел и после им покажи случката заснета ;)
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

micyri

Така е.
Тука полицията е полиция,хората се обаждат за какво ли не и работата и е да помага на населението.

micyri


SEMPER

По скоро нямат достатъчно работа, и се захващат за всяка дреболия.

Мен са ме викали в полицията за да ме питат дали съм чул какво точно е казала една баба на друга баба при междусъседски скандал. "СКАНДАЛ" не е като при нас де, просто си размениха по две изречения накриво.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

krasisof

Това с клипче да сурвакаш някой са глупости за мен. Аз карам ограничен на 85, но реално върви с 83. Е супер гадно е за мен, за другите ми е ясно. При това гоня и кораби и транзит на UK.  И да ви споделя, че вече няколко дни сам в т.нар. Обетована земя или както ниея знаем Германия отново... Е бях позабравил. Не са нито толкова работливи,  нито възпитани,  нито любезни. По официална немска статистика около 35% от населението е с основно образование. Вярвате ли? Сигурен съм, че НЕ.  Та идеята ми е,  че вярно е че сме скапан народ и за това сме на тоя хал...но сме си българи. Не е нужно да изпадаме в транс при споменаването на Германия, Англия или Белгия. Боклуци има навсякъде и принципно те преобладават. Най-интересни са ми тия дето в Бг някой чужденец ги пита нещо на неговият си език и услужливият и страхуващ се българин за да не се изложи пред чужденците почва да обяснява на немски, английски или занзибарски. В D,E,F,I не става така нали? Малко трябва да се уважаваме самите ние за да ни уважават и другите.
Всеки има право на мнение и всеки има право да го сподели.
Лека работа

micyri

   Карал съм камион ограничен на 85км. супер гадно е,не за друго ами защото не можеш да изпреварваш когато ти се наложи и изпадаш в рискови ситуации особено в Румъния и БГ и това е пак някаква БГ измислица да се пести гориво(пълни глупости).В една немска фирма в която работих,по договор бях задължен да карам с 83км. макар да се караха само товари с термини,но камионите си вървяха до 89км.
   Не съм съгласен с тебе относно това ,че германците не били работливи.
Не знам къде на друго място ще видиш фирми да започват работа в 5:00 или вечер до 22:00ч.
Ако не бяха работливи,икономиката нямаше да е номер 1 в ЕU.
Просто тук се работи по друг начин,почти всички са на почасово заплащане и няма смисъл от бързане или претупване на работата, за да си тръгнеш по рано.Свършиш ли си работата по-рано от заплануваното ,ти се дава друга.Да не говорим за хората на бюро в държавните институциите където са като роботи.Не си пият кафето по един час до като се наприказват както в БГ.
Разликата с БГ е ,че тука има държава.От там тръгва всичко!

Ще помоля админа да премести двата коментара в подходяща тема.Благодаря!

Boroman21

А защо карате на ограничител ? Не е ли малко опасно ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

micyri

Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 13 Юли, 2017, 16:02:20
А защо карате на ограничител ? Не е ли малко опасно ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Естествено ,че е опасно.Камиона който карах аз ,така си беше поръчан.Не знам някой щофьор да иска камиона му да е с ограничител!

krasisof

Единствената причина да се кара с ограничение е консумацията на гориво. Всякви други приказки за безопасност, за ISO и куп други глупости са за наивници. За пръв път работя така и е мъка голяма. Не стига, че губиш от разликата ами губиш и от това че нямаш възможност да под ржаш скорост с главната колона. Особенно като захвана за Дувър ми идва да се тресна директно в кораба. Да ви споделя днес товарим от Braun D за IRL. Питам на англ. те ми отговарят на немски. Само че аз знам точно 4 думи на немски. Сериозен диалог се получи. А иначе икономика н1 в Европа е UK. Германия води но само като индустрия колкото и нелогично да звучи. И работното време не е признак за работостособност и ефективност. В Англия пак бачкат на час. Германия не я харесвам и това е. За мен те са повреден в главата народ. С две войни свалиха света на колене, а сега ще довършат Европа и даже идея си нямат. Надеждата ми е Алтернатива за Германия. Но едно е сигурно и за Дания и за Германия та даже и за Англия. Системата не е съвършенна, НО работи. В България няма система, освен такава за присвояване. Дълга тема и въпрос на вкус... казало кучето и си облизало задника :D

Dilyan_Zagorchev

Да,много е опасно на ограничител.Карах Трактрос на 86км/ч.Ми щяха да ме бият у френско по националите.Тя малко дълга историята,но е кофти на ограничител и то с кофти камион.По Испания и Франция летят с 94-95 по националите.

Boroman21

Винаги трябва да имате мегдан да натиснете газта с поне 4-5км/ч за да   може да компенсирате при евентуално гърмене на гума.
За това е разликата между ограничение и ограничител . Обикновенно е 80-89 или 90-95км/ч.
Иначе ограничението си е малоумно , трябва да е поне 100км/ч за камиони и с до 130 за автомобили така пропускателната списобност на магистралите ще се увеличи доста. Немския модел 80 за камиони и неограничения за автомобили предразполага към сериозни инциденти на пътя .


Sent from my iPhone using Tapatalk

SEMPER

Аз мразя страшно много тези фирми с ограничителите.

Получава се така, че в най дясна лента карат ограничените, в средната лента са неограничените камиони, които пъплят с 5 км. отгоре, и само лявата лента остава за всички останали  - от бусове с ремаркета, автобуси, до поршета и ламборджинита.

Заради двеста грама икономия настава суматоха и щау без никаква причина.

По девятката преди Мюнхен направиха скоро система, която следи трафика, и отваря четвърта лента (аварийната) при необходимост, но пак е пълен кошмар
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

micyri

 Цитат :
''А иначе икономика н1 в Европа е UK. Германия води но само като индустрия колкото и нелогично да звучи. И работното време не е признак за работостособност и ефективност. В Англия пак бачкат на час. Германия не я харесвам и това е. За мен те са повреден в главата народ.''

Не съм чул немци да ходят да работят и живеят в UK,aма в Германия е пълно с англичани и не искат и да чуят за UK.

Boroman21

Не ходят да работят шофьори или да берат ягоди , виж мениджърски , финансови и ИТ .


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dilyan_Zagorchev

А като ви е номер ино икономиката що хансовете ходят да бачкат в Швейцария и Люксембург?

micyri

Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 13 Юли, 2017, 22:17:06
Не ходят да работят шофьори или да берат ягоди , виж мениджърски , финансови и ИТ .


Sent from my iPhone using Tapatalk
В фирмата къде работя имаме 2 англичани, холандец, испанец, французин.

micyri