• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Събота 29.07.17-и се чудим

Започната от Бриги Магнито, Събота, 29 Юли, 2017, 08:55:24

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

 Ми ще буксуват, след като китайците им спряха малките волекси и им дадоха да сглобяват пикапи.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

hgv_driver

Цитат на: Бриги Магнито - Събота, 29 Юли, 2017, 08:55:24
Бацета от неколко дена се чудим,как У страна де Дунаво нема водА и ферито лъзга по 5-6 таралясника на курс да не запецне и как у същата тая страна къде нема един останал завод или фабрика със свето.
Се вият километрични опашки по границите от таралясници наблъскани със стока за къде ли не.
И се чудим от де толкова производство та да я докараме до опашки недостиг на дръгели и ора ,при положение че и ората избегаа и нема и кой да работи.
Некви виждания ако имате по въпроса,че ли ме осветлите как стаа тоА номер

Тя опашката не е само от български камиони. А някои от бг камионите са натоварени в Турция.

hgv_driver


Тариката

Цитат на: Haydutyn - Вторник, 01 Август, 2017, 13:59:03Great Wall какбо беше? Бяха тръгнали автобуси да сглобяват и историята завърши като подобно на скандала със суджука.
http://www.manager.bg/biznes/proizvoditelyat-na-great-wall-pred-falit  Дори да искаш няма на кого да се оплачеш, няма и кой да ти помогне.

Бриги Магнито

Е как ми го разяснихте излиза че у Фелибе двете фабрики за колелета и турските авточасти са главната причина за броя камиони по опашките.
Оно и от Шишеджам (Търговище),Стомана(Перник)и Дойренци кат сложим и цъфнааме.
Тц ,манете тия официални версии.
Оти верно,че се окаже,че произвеждаме хладилници у Пловдив,нищо че идват готови.


admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Тц,не е за нас инвестиции,менвестиции.
Друго си е да влиза карго с надпис Маде ин Дзян Дзъ и да излиза с надпис Маде ин ЕУ или Маде ин България.
Сегашната власт не е фен на прозрачността във бизнеса,по-клони към врътките .


loshdancho

Цитат на: Бриги Магнито - Неделя, 06 Август, 2017, 09:10:06
Е как ми го разяснихте излиза че у Фелибе двете фабрики за колелета и турските авточасти са главната причина за броя камиони по опашките.
Оно и от Шишеджам (Търговище),Стомана(Перник)и Дойренци кат сложим и цъфнааме.
Тц ,манете тия официални версии.
Оти верно,че се окаже,че произвеждаме хладилници у Пловдив,нищо че идват готови.

Сложи и Миролио Ямбол, Дружба глаз(бутилки, буркани, чаши), хартиената фабрика Септември, Стилмет(ЕТЕМ), София МЕД, Милка Своге, Нестле София, Кока Кола и фанта даже изнасяме, Монтюпе Русе,  хартиената в Пазаджик.  Възглавнички, столчета, масички, легла, и кви ли не мебели от Русе, Троян, Стара Загора, Монтана, Ловеч Севлиево...всичко това за Икеа. Кондензатори от Кюстендил, тапицерии от Мусачево, фитинги от Монтана, радиатори от Стражица, цимент даже изнасяме от Титан и Девня, желязо от Дебелт и Лом, хидравлики от кърджалийско и Казанлък, оръжейните заводи също в Казанлък и Сопот,  жито, царевица, слънчоглед, и рапица, Соди Девная, акумулатори от Монтана. Даже изнасяме дялани камъни някъде от Гоце Делчев,  Видима идеал-стандарт Севлиево, Рока Каспичан,  Каолин, кварцов пясък и производните от Каолиново и Сеново.  Секретни автопатрони от Русе, автостъкла от Шише Джам, закалено стъкло за печки от същия завод, право стъкло от същото място, изнасяме дори бира от Стара Загора, Смолян има цехове за шприцване на пласмаси за автоиндустрията. Изнасяме(реекспорт) дори чинии и кофи, метли, и всякакви домакински пособия от Вертекс, торове от Торовия във Варна, Сандвич панели от Плевен, гипскартон от Раднево и Медникарево. Даже изнасяме и кафе Нова Бразилия от Костинброд.  Живи пиленца, яйца и пилешка тор от Градус.  Храна за птици ( слънчоглед..всеки ден по 6-7 контейнера от Шумен и Добрич. Цигари също се изнасят, в Стряма има фирма Магна...май се казваше прави цамови отливки и ги обработва, работи за Скания, Ферари и куп други западни фирми. В Бухово правят някакъв химикал за петролните рафинерии. От Благоевград- до кулата всичко бачка за износ Гърция. Свилозата още си работи и изнася, а колко серпарирани и балирани отпадъци изнасяме(хартия, пластмаси, алуминий . ТМЦ Асеновград си изнася цинк още. Производството на велосипеди сме световен лидер, в лавандулата също. Производството на пчелен мед също.
Изнасяме и тютюн, за Филип Мориц, хладилниците си ги казал, ягоди, чушки, череши,  даже видях румънец натоварен със зелен боб насипно...за консерви.  Кроасани от Чипита. Пластмасови чинийки чашки и др. от Правец.  В последно време даже и дърва за огрев виждам да се изнасят посока Румъния.  Русе правят тръби всякакви видове, изнасят за Румъния, там се огъват и режат на размер, после се връщат и хромират отново Русе,  след което отново отиват в Румъния за мебели. Изнася се даже Минерална вода и лютеница за Англия и Испания за зареждане на българските магазини.  Амилум Разград бълва нишесте, декстроза, глюкоза и спирт. Захарните заводи в Горна оряховица  все още произвеждат спирт.  Шумен Теси са пробили в почти цяла източна Европа и изнасят радиатори, бойлери. Тоалетна хартия също се изнася от  Белово, За Костинброд не знам дали работи за износ.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Тариката

    Те и другите държави правят същия евтинджос. Защо не произвеждаме совалки? Американски фирми конкуриращи се с Спейс Екс купуват прдишното и по-предишното поколение на руските совалки с цел да развиват тази индустрия. Междувремено изтребват с руска ракета американски сътелити в орбита.
   В България проблемът е че нямаме стоки с добавена стойност от където идва печалбата и устойчивото развитие. Например статистика от края на 90-те години Мерцедес имат 5000основни подиспълнители, под тях 25000субконтрактори и накрая около 50000 доставчици общо - резултатът провинция Баден Вюртембер е една от трите най-богати. Естествено Порше също допринасят.
   Бавария като най-голяма по територия има най-много автопроизводители и затова са напред с матеряла. Само в двете южни провинций има нат 100 университета и научни институти които са пряко свързани с машиностроенето като резултат, имат най-много патенти и лицензи спрямо цяла Германия.
    Северен Рейн - Вествалия е с най-голямо население, заради което са напред в класацията. Трите града провинций там случая е друг. Отават 10 провинций, които са направо бедни спрямо първите три.
    Изводът нямаме стоки с добавена стойност, нямаме сериозна индустрия и бизнес.
   

loshdancho

Не знам от къде идва тая мегаломания да се сравняваме с най-развитите държави във света?
Държава, която фалира 3пъти по времето на Живков, и после още Един път при Луканов, след което отново при Виденов... Държава  губеща Балканските войни, 1-та и 2-та световни, Държава, не получила план Маршал, държава, в която имаше само мегаломански заводи без перспектива за реализация на продукция.
Дайте да се мерим със съседите, след като ги изпреварим всички.... после със средните..ако  достигнем някакво средно ниво, трябва да сме доволни.
Иначе се получава смешно-цинично..Тръгнал  бай-Ганьо да си мери пишката с  Бавария...
Мерцедес е първият производител на леки автомобили, Германия е влагала години и пари в наука, След войната им се дават пари по плана Маршал за да се възстановят.
Дай да си гледаме в кочинката и да си бачкаме.... всичко идва малко по-малко.
Да ти кажа ли, че в България се пише софта са 90% от новите автомобили?
Знае ли го някой тоя факт...Знае ли някой за ф-ма Терелиг разполагаща с 500човека и над 50 офиса зад граница предлагаща цялости решения за софт и автоматизация ...Купена от американската ф-ма Прогрес за 280милиона долара
Знае ли някой, че Монбат е най-големия производител на акумулатори в източна Европа  има филиали в Сърбия и Румъния и купи Две германски фирми(на сред Германия) занимаващи се с разработка и производство на литиеви батерии.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Тариката

   Дори да сравним със съседните държави пак сравнинието няма да е в наша полза като изключим Македония.
   Сърбия през последните 25-30 години мина през военни действия с останалите бивши югорепублики, пак са по-добре от нас. Ако живееш в Косово или Метохия получаваш още една пенсия, съответно една заплата. Даже не искат да чуят за ЕС.
   Румънците им се подигравахме по какви ли не поводи, но от 10-11 години насам рязко дръпнаха и незнам дали ще ги стигнем. В Букурещ има доста мениджъри на ниско и средно ниво българи, защото вземат ли румънци ще им излезнат двойно по-скъпи.
   Албания от държава с 24км асвалт днес даже сърбите ходят на албансо море, защото няма наркотици и проституция.
   Гърците като част от еврозоната си получават траншове, техните заплати и пенсий също са гигантски в сравниние с нашите.
Цитат на: admin - Неделя, 06 Август, 2017, 10:41:16Приятно четене! http://a-specto.bg/fatalnata-kitajska-greshka-na-balkanskiya-lider-i-geopolitik-borisov/
Всички пътища ни заобикалят, а можеше китайците бесплатно да ни направят инфраструктура, но България остана извън балканския път на коприната.
   "Път на Коприната" с железница е създаден главно заради Хюлет Пакард от централен Китай-Казахстан-Русия-Беларус-Полша-Германия вече не е в една посока, Испания в обратната посока изнася зехтин и вино.
   Северния морски път през ледовития океан контейнера от Китай до Европа стига за 30-35дни това е най-бързия вариянт заради атомните ледоразбивачи.
   Южния морски път е вече през два Суецки канала контейнера от Китай до Европа стига за 40-45дни.
   
   

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

abator

Алкомет (Шумен) и Мегапрофил (Русе) изнасят за цяла Европа. Биовет(Пещера) изнасят за цял свят.
На Варна-запад основно се изнася зърно, белен слънчоглед, скраб, керамика,  дървен материал, олио, вино, сирене. Внася се керамика, мебели, котешки тоалетни, риба, ориз.

Nachinaesht

Бриги, не се чуди. Гръбнака на икономиката са малките и средни предприятия. Само немските инвестиции у нас са за над 3 милиарда евро. Немските предприятия са близо 5000. Двустранния стокообмен е над 6,6 милиарда евро за миналата година. Макар и малко бавно, нещата започват да се случват и тук.

micyri

Аре спрете се ,че като ви чета какъв внос и износ осъществява БГ става страшно.
Бих искал да споделите статистиката от къде я взехте?
Да не сме изпреварили Китай и нарочно да не го съобщават  :)

briko

 ;) Ааааа, никакво спиране, трябва да обясним на Бриги от къде и защо има опашки по границите с Бг композиции. Та още няколко предприятия на външни инвеститори от които ежедневно тръгват по няколко камиона към Германия, Италия, Англия, Франция:
Уилям Хюз
Агри България
Сокотаб
АББ България
Магна Б-я
Мекалит
Вили Елбе
Сенсата
Дзобеле и .......

briko