• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Събота 29.07.17-и се чудим

Започната от Бриги Магнито, Събота, 29 Юли, 2017, 08:55:24

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Бацета от неколко дена се чудим,как У страна де Дунаво нема водА и ферито лъзга по 5-6 таралясника на курс да не запецне и как у същата тая страна къде нема един останал завод или фабрика със свето.
Се вият километрични опашки по границите от таралясници наблъскани със стока за къде ли не.
И се чудим от де толкова производство та да я докараме до опашки недостиг на дръгели и ора ,при положение че и ората избегаа и нема и кой да работи.
Некви виждания ако имате по въпроса,че ли ме осветлите как стаа тоА номер


Бриги Магнито



nevega

Бриги мога да се съглася с теб, че останалите заводи не са много, но пък за сметка на това има ред чисто нови и най-важното работещи фабрики и фабрички който успяват и изнасят. Не е чак толкова да няма производство напротив - Вие ходите и виждате какво се товари виждате и реалната индустрия.
Аз примерно бях приятно изненадан миналия месец от енда никаква фабричка в София карахме мебели в центъра на Мюнхен - хората обзавеждаха цял хотел и то доста голям хотел.
Беления слънчоглед друго голямо перо в износа - пълно е с цехчета за белене и всяко от тях бълва по няколко хиляди тона
Бе има си производство не е кто да е умряло всичко - но възможностите на транспорта са много по-големи затова и навлата са такива

nevega


briko

Бриги, само около Пловдив новите производствени предприятия построени от европейски компании  през последните 10г. са повече от 30.  Товари се и обратното постоянно и към Европа.

micyri

Цитат на: Бриги Магнито - Събота, 29 Юли, 2017, 08:55:24
Бацета от неколко дена се чудим,как У страна де Дунаво нема водА и ферито лъзга по 5-6 таралясника на курс да не запецне и как у същата тая страна къде нема един останал завод или фабрика със свето.
Се вият километрични опашки по границите от таралясници наблъскани със стока за къде ли не.
И се чудим от де толкова производство та да я докараме до опашки недостиг на дръгели и ора ,при положение че и ората избегаа и нема и кой да работи.
Некви виждания ако имате по въпроса,че ли ме осветлите как стаа тоА номер
Ти не гледай само курвите по Видин,Враца и Ботевград,а вдигни още малко главата.
Южна България и столицата,наистина тръгнаха нагоре,по морето също се откриват нови фирми ,но там все още групировките държат здраво сивия сектор.
Растежа на заплатите обаче се забавя.




admin

Цитат на: micyri - Събота, 29 Юли, 2017, 21:42:10
Ти не гледай само курвите по Видин,Враца и Ботевград,а вдигни още малко главата.
Южна България и столицата,наистина тръгнаха нагоре,по морето също се откриват нови фирми ,но там все още групировките държат здраво сивия сектор.
Растежа на заплатите обаче се забавя.

Ти не чувстваш ли, че в случая се изразяваш грубо и му дължиш извинение?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

micyri

Уау......
Колко дена ми е бана?

Monster

Цитат на: briko - Събота, 29 Юли, 2017, 19:02:38
Бриги, само около Пловдив новите производствени предприятия построени от европейски компании  през последните 10г. са повече от 30.  Товари се и обратното постоянно и към Европа.
Като си толкова отворен што не работиш там за 550 лева/мес.?

juli76

Белите роби са на свършване и в Пловдив и региона.Въпросните нови предприятия едвам намират персонал.Заплата макс 700-800лв. Бачкане на 3 смени и нощен труд.Голяма далавера....Предпочитам да си карам камиона навън за сега.

briko

Цитат на: Monster - Неделя, 30 Юли, 2017, 14:20:15
Като си толкова отворен што не работиш там за 550 лева/мес.?
На теб пък, какво ти стана? Ако искам ще работя за 500-600лв.! В Кауфланд към мометна стартова заплата 1050лв + ваучери. Абб 850лв стартова. Наистина няма кой да работи и заплатите ще се вдигнат. В околните села хората се видяха с пари, магазините са пълни, кафенета, ресторанти всичко работи! Знаеш ли какво беше преди 10-12г. ПУСТИНЯ! Аман от мрънкащи хора в Бг!

loshdancho

 Когато свършат работниците ще почнат да вдигат заплати, после ще си търсим имиграция да запълва празните заводи. :D
Ама баба Меркел предвидливо ни взе всички емигранти....Швабата си е шваба.
http://www.dnevnik.bg/biznes/2017/07/21/3010951_iznosut_na_stoki_ot_bulgariia_prez_2016_g_beleji/
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Monster

   Дързава, която закрива/убива единствения си автомобилен завод какви инвеститори да има освен изедници и измекяри?
   В Румъния има премиер и 6 министри в затвора, после зашо им се вижда 2000 евро заплата ниска ...

SEMPER

Че кога пък е имало автомобилен завод в България  ???

Преди много време във Варна задръстиха бившия завод за двигатели с Ровър Маестро.... Произвеждаха, произвеждаха, напроизвеждаха се, и се ометоха. Колите доста по късно и на етапи ги ометоха и тях. Производство е много силно казано - събираха купета двигатели и мостове. Същото още по рано го правиха на открито на пристанище Варна запад. Събираха Хюндаи на същия принцип. Но понеже ставаше под открито небе операцията - не вървеше да се нарекат завод. Но за хюндаите поне имаше осигурен пазар, и ги товареха вече сглобени за износ. Докато тези от БМВ , някой ги беше излъгал че ще си продават Маестрото успешно на вътрешния пазар....
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

briko

 :)Така де, същото е като през 1990г. в Пловдив се произвеждаше Марлборо, инвеститорите избягаха след 2години.....такива кражби не бяха и сънували, щяха да ги унищожат за броени месеци.

Haydutyn

   Great Wall какбо беше? Бяха тръгнали автобуси да сглобяват и историята завърши като подобно на скандала със суджука.

admin

Цитат на: SEMPER - Понеделник, 31 Юли, 2017, 20:59:26
Че кога пък е имало автомобилен завод в България  ???

Преди много време във Варна задръстиха бившия завод за двигатели с Ровър Маестро.... Произвеждаха, произвеждаха, напроизвеждаха се, и се ометоха. Колите доста по късно и на етапи ги ометоха и тях. Производство е много силно казано - събираха купета двигатели и мостове. Същото още по рано го правиха на открито на пристанище Варна запад. Събираха Хюндаи на същия принцип. Но понеже ставаше под открито небе операцията - не вървеше да се нарекат завод. Но за хюндаите поне имаше осигурен пазар, и ги товареха вече сглобени за износ. Докато тези от БМВ , някой ги беше излъгал че ще си продават Маестрото успешно на вътрешния пазар....

И в момента има завод в близост до Ловеч. Произвежда Great Wall, но напоследък като че ли нещата буксуват.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!