Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 27 Юни, 2019, 07:56:15 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1] 2 3 ... 15   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС  (Прочетена 20418 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +64/-129
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 955
Теми: 19



Активност
0.2%


« -: Събота, 26 Август, 2017, 10:23:17 »
ОтговорОтговор

Не си падам по политиката и спорове на тази тема,но в момента е актуална още повече ,че закона засяга пряко нас шофьорите.
Предлагам тук споделите разсъждения .
Няма смисъл от заяждания на тема кой е по-по-най от другия .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Събота, 26 Август, 2017, 10:23:17 »

 Активен
SEMPER
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +281/-95
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1264
Теми: 10



Активност
0.4%


« Отговор #1 -: Събота, 26 Август, 2017, 11:40:57 »
ОтговорОтговор

Според мен изначало е сбъркана идеята - да се съберат в общ съюз държави, в които доходите на населението се различават повече от десет пъти.
И този проблем е бил ясен още при приемането в ЕС на държави, в които основната част на населението е в категорията "работещи бедни"
Личното ми мнение е, че според здравата икономическа логика  България, Румъния и Хърватия нямат място в ЕС. Но политиците често се изкушават приемат доста популистични решения.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Събота, 26 Август, 2017, 11:40:57 »

 Активен
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +64/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 278
Теми: 7



Активност
0.2%

Ел. поща
« Отговор #2 -: Събота, 26 Август, 2017, 12:05:57 »
ОтговорОтговор

Изброените по-горе държави са в Евросъюза само и единствено заради геостратегическото си разположение, тоест няма как да бъдат прескочени в траспортните коридори от изток на запад и от север на юг и обратно. Защо нямаме единни ставки за минимално заплащане, защо изравняването на стандарта поне в санитарна величина е истински мираж, в който все по-малко и малко вярваме? Ами, това е положението, Минке. Когато хората с кръв са извоювали правата си, ние сме били под "османско владичество" (боже, как мразя този заместител на турското робство). И сега се радват на благини, а ние плуем в екскременти. Но ето, малко по малко от това да ни пуснат под кревата се получи, че се качихме на него, а и възвратно-постъпателни действия искаме да правим. Да, точно така, говоря за сферата на транспорта. Беззаконието доведе до това сега МакрончУ да обикаля и да търси гласове в подкрепа на "премахването на социалния дъмпинг" (някой не е спал 3 седмици поне, да го измисли това понятие). Всъщност, на никой не му пука къде ще спя аз, къде ще се къпя, и прочие, просто елегантен начин да ни свалят пак под леглото, където според тях ни е мястото. Отдавна се усеща, че клонът вече  много натоварен и започва да пращи. Предстоят интересни времена, без съмнение и не мога да се ангажирам да предвидя какъвто и да е сценарий. А местните работодатели-гурута е нормално да са унили. Бедна ми е фантазията какво ще стане, ако например след 1 септември започнат поголовни проверки за 45 часови паузи. Та, от една страна за нас, шофьорите няма да е лошо да се спазват разпоредбите за минимална ставка на час в определената държава. Но на мен друго ми е по-интересно. Как при новите обстоятелства нашите Остап Бендеровци ще измислят схема за противостоене? Може би ще върнат първото лизингово БМВ от общо три в момента, за да намалят разходите или пък нещо друго? Предстои да разберем.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
hgv_driver
Старши потребител
****

Рейтинг: +70/-105
Неактивен Неактивен

Luxembourg Luxembourg

Публикации: 363
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #3 -: Събота, 26 Август, 2017, 16:56:50 »
ОтговорОтговор

Стига сте оплаквали българските фирми.Аз съм прост и не разбирам, но така като се замисля... Никой не пречи на една българска фирма да си регистрира дъщерна фирма в Германия примерно. Да си регистрира половината камиони в Германия. Да си плаща данъците в Германия. Да вози на по-високи навла както е в немските фирми. И да наема пак българи ако иска... естествено на немски трудови договори. Те ще си имат квартири съответно. И като излезе курс Дормунд - София, Пешо, който живее в Кьолн примерно, товари ремаркето, кара го до Грац и си сменя ремаркето с Гошо от София примерно, който кара товар за Essen. Пешо се връща на другия ден, на третия разтоварва и се прибира в квартирата при жената. А Гошо след 3 дневен курс и той се прибира по живо по здраво. И така Пешо доволен, че се прибира често. И Гошо доволен, че няма да прави 45 часа по кабините в Германия. Има хора които искат да работят в Германия. Има хора им се работи в Испания. Има хора които искат да работят в България. За всеки влак си има машинисти. И така може да си правите фирми в която държава искате и да си сменяте ремаркета колкото искате.
Ако няма самолети от София до Ню Йорк, може да направи прикачане в Париж.
Де да знам, аз не разбирам.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +369/-1060
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #4 -: Събота, 26 Август, 2017, 17:21:19 »
ОтговорОтговор

Интересни разсъждения, но никой не се светка ква е скритата идея в лицемерието на Микрончо ,,,,,,,,,,,,,,,,  само няколко месеца остават до спукването на балона, само дето този път ще бъде с много по- силно ехо от 2007 - 2009 г ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #5 -: Събота, 26 Август, 2017, 17:31:48 »
ОтговорОтговор

Икато се спука,кво ще настъпи?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +64/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 278
Теми: 7



Активност
0.2%

Ел. поща
« Отговор #6 -: Събота, 26 Август, 2017, 17:55:01 »
ОтговорОтговор

Айде де, бате Иво, изплюй камъчето, не ни дръж така в неведение. Добре, аз ще го изплюя вместо теб. Мислиш, че след Нова година във връзка с новите правила в транспорта много фирми ще фалират, пазарът ще се наводни с шофьори и за всеки камион ще има поне по пет кандидати. Оттам падане на заплатите, световна криза и хаос, ужас и безумие... Ти от коя страна мислиш, че ще си? От тази на фалиралите или на тези с 5 шофьора за камион? Кучето не е заровено там, а другаде. Защо осигуровкитв в България, Румъния и Полша са в пъти по ниски от тези във Франция, Германия, Италия, Испания? Защо така стои въпросът и с регистрации, прегледи, застраховки, поддръжка и т. н.? Та, кучето е заровено в една сграда, на която пише "Съединението прави силата". Хайде нека всичко се изравни, включително заплащането на час и тогава да видим кой кой е. Кой ще реши да намали от личната си печалба и да продължи бизнеса и кой вече няма да може да прилага хитринките си и просто ще хлопне кепенците. Да видим кой тогава ще предлага навла от 75 цента на километър с мисълта, че ще си прецака шофьорите и неговото си е пак негово, важно е гумите да се въртят. За каране по магистрали, шофьор, той и монтьор и прочие "екстри" изобщо не говоря, те се подразбират. И моля, без излишни приказки за перални, съдомиялни, вградени фурни и прочее. Дано, ама надали. Сега започва голямото цакане на лобита, скоро ще видим резултата.

ПП: Колега hgv_driver, къде видя някой да оплаква българските фирми?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1544/-784
Активен Активен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7051
Теми: 527



Активност
0.4%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #7 -: Събота, 26 Август, 2017, 18:33:55 »
ОтговорОтговор

Естествено, че не само сме се качили на главите на западноевропейците, ами на всичкото отгоре правим и разни неприлични неща върху тях.
От друга страна обаче и те не ни остават длъжни. Развяват си гащите в България кой както намери за добре. Правят например разни вериги магазини, в които заплащането на наетите работници и служители рядко надхвърля установената минимална работна заплата. Това социален дъмпинг ли е?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-14
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 916
Теми: 33



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #8 -: Събота, 26 Август, 2017, 18:43:36 »
ОтговорОтговор

Според мен допуснат ли спукване на балона,ще означава Трета Световна Война,много по-тежка от предните две,така че Бате Иво продавай железата и си гледай кефа,че не се знае до кога???

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +64/-129
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 955
Теми: 19



Активност
0.2%


« Отговор #9 -: Събота, 26 Август, 2017, 18:53:28 »
ОтговорОтговор

Дааа,знаех си ,че ще стане хубавa дискусия.
Аз нямам мнение по въпроса и за сега не ме вълнува.
Само ще кажа на hgv_driver по повод регистрирането на бг фирма в Германия,че това автоматично води до фалит.
Има друг вариант и фирмата в която работих в БГ преди да дойда в Германия работеше с партньори.
Ние карахме БГ-Wurzburg(D),от там товара групаж тръгва за Испания,Холандия,Дания,Италия с наши партньори.
Всички тези фирми бяха под шапката на група и за всеки товар си имаше ценоразпис и навло.Така навлото се разпределяше по равно за всеки.Съответно обратните товари за Бг идваха пак Wurzburg и ние си ги карахме .
Аз мисля ,че закона Макрон няма да може да проработи,поне така както иска за момента.
Съпротивата на източно-европейските държави е голям(BG+RO+H+CZ+SK+PL).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +64/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 278
Теми: 7



Активност
0.2%

Ел. поща
« Отговор #10 -: Събота, 26 Август, 2017, 19:04:02 »
ОтговорОтговор

Жоро, я кажи защо западнооевропейският работодател си развява гащите тук? Ами защото законът му го позволява. Щом може да плаща 200 евро, защо да плаща 1500, да не е луд? Пак казвам, нямат интерес онези Божидарданевци и прочие уроди да се смени статуквото, със зъби и нокти се борят. Западнякът просто се възползва от ситуацията, за него това е дюшеш. Ако се сменят нещата в посока добро за работника, ще си каже просто "Е, поиграх си, време е да вляза в крак" и ще го направи. Как ли обаче ще постъпи собственикът на Ганевтранс например? Аз лично не знам. Българският чорбаджия не може да се предвиди по никакъв начин.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #11 -: Събота, 26 Август, 2017, 19:05:49 »
ОтговорОтговор

Дааа,знаех си ,че ще стане хубавa дискусия.
Аз нямам мнение по въпроса и за сега не ме вълнува.
Само ще кажа на hgv_driver по повод регистрирането на бг фирма в Германия,че това автоматично води до фалит.
Има друг вариант и фирмата в която работих в БГ преди да дойда в Германия работеше с партньори.
Ние карахме БГ-Wurzburg(D),от там товара групаж тръгва за Испания,Холандия,Дания,Италия с наши партньори.
Всички тези фирми бяха под шапката на група и за всеки товар си имаше ценоразпис и навло.Така навлото се разпределяше по равно за всеки.Съответно обратните товари за Бг идваха пак Wurzburg и ние си ги карахме .
Аз мисля ,че закона Макрон няма да може да проработи,поне така както иска за момента.
Съпротивата на източно-европейските държави е голям(BG+RO+H+CZ+SK+PL).
Е как да те вълнува...тебе те вълнува да става аудитория Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +64/-129
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 955
Теми: 19



Активност
0.2%


« Отговор #12 -: Събота, 26 Август, 2017, 19:21:24 »
ОтговорОтговор

Е как да те вълнува...тебе те вълнува да става аудитория Намигване
.....не ме вълнува ,защото не пътувам извън Германия!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +64/-129
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 955
Теми: 19



Активност
0.2%


« Отговор #13 -: Събота, 26 Август, 2017, 19:41:38 »
ОтговорОтговор

https://fakti.bg/mnenia/256391-balgarite-rumancite-i-socialniat-damping
Абе имам чувството,че някой или не е разбрал или не иска да каже за какво точно е закона!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-2490
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 114



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #14 -: Събота, 26 Август, 2017, 20:00:10 »
ОтговорОтговор

.....не ме вълнува ,защото не пътувам извън Германия!
Тва кво общо има,че не пътуваш извън ГЕРМАНИЯ ;DГермания,замириса ми на кореком отсекъде ;)Ти чувстваш ли се,като некъв артикул от ГЕРМАНИЯ Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1] 2 3 ... 15   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!