• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС

Започната от micyri, Събота, 26 Август, 2017, 10:23:17

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

rider777

Мисури ,,, на 05ти Януари 1990та година започнах като шофьор в Раушер Транспорт Клагенфурт ,,,,  изкарах в тази фирма 2 години,,,, бях единствен ауслендър в нея ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,   Тези приказки за източното и западното мислене ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, аре друг път,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Haydutyn

Гледайте да не стане някоя грешка под душовете, защото тоалетните са "джендър френдли".

Водачите няма да могат да ползват нито седмичната, нито намалената седмична почивка в кабината, освен ако не са паркирани на сертифицирани зони за паркиране, които ще трябва да отговарят на дълъг списък с условия като брой тоалетни, душове, пейки за отдих, други санитарни и хигиенни условия, които следва да бъдат съобразени с пола (gender friendly);

Седмичната и намалената седмична почивка ще трябва да се ползва в хотел или на място, осигурено от работодателя. Компенсацията за намалената седмична почивка ще се ползва задължително преди изтичането на третата седмица, но няма да бъде задължително водача да се прибира вкъщи, а може след предварително подадена декларация до работодателя да избере да ползва почивката си на друго място.

От друга страна, Комисията по транспорт и туризъм прие като задължение на всеки три седмици превозното средство да има поне едно натоварване и едно разтоварване в държавата членка на регистрация; По отношение на правилата за осъществяване на каботажа - разрешен е в рамките на 7 дни от последното разтоварване в приемащата държава членка в хода на входящ международен превоз, при условие че престоя в тази държава-членка не надвишава 48 часа след влизането им на територията на тази държава членка.

По темата Агенция ,,Фокус" потърси представители на транспортния бранш:"

Цитат отhttp://m.focus-news.net/?action=news&id=2530148

Haydutyn


naum4o

Това слага точка на дискусията. Да го духат източноевропейските превозвачи. Товари ще се взимат само от западните спедиции, разбира се след процента на спедициите. Казва се КАРТЕЛ.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

lumpen

Цитат на: rider777 - Сряда, 06 Юни, 2018, 19:59:59
Мисури ,,, на 05ти Януари 1990та година започнах като шофьор в Раушер Транспорт Клагенфурт ,,,,  изкарах в тази фирма 2 години,,,, бях единствен ауслендър в нея ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,   Тези приказки за източното и западното мислене ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, аре друг път,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Аз 1990 почнах във willi betz .наздраве за ония шашави години ☺

rider777

Хубави си бяха годините ,,,,, луди,,,,, сега 561 ,,, Микрон,,,,, абе п_далска работа,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Kockkata

Аз 1990 почнах във willi betz .наздраве за ония шашави години ☺
Колега,да беше писал поне СО МАТ ;D

lumpen

Колега ,почнах в Reutlingen с немски договор е на гащеризона ми беше бродирано WilliBetz :(

Kockkata

Браво колега,
сигурно си познавал и
г-н Ненов и г-н Бояджиев там.
Поздрави

lumpen

Колега, на така популярния Комар който тогава беше шофер, щерка му идваше от Австрия лятото да бачка в складовете, ходили сме си на гости семейно, нема значение минало заминало,.

i_voo

Най добре е да фалират всички бг превозвачи,това са банда измамници и мошеници как може при равни навла да ме осигуряват на 200 евро и да ми плащат по малко отколкото в европейските фирми . На всичкото отгоре като им кажеш че нещата не те устройват и искаш да напуснеш те режат с последното плащане и няма как да ги осъдиш защото единствения документ е за заплата на 500 лв.

Как може италианския превозвач като си на италиански договор да плаща 2000евро заплата и 30 евро командировка на ден ,въобще да НЕ ГОВОРИМ НА КАКВИ ПАРИ осигуряват, а нашенеца да вика че при такива УСЛОВИЯ ще фалира.Няма да фалира просто печалбите му много ще намалеят и няма да може да подлива вода на нормалните превозвачи .За всичко са прави хората трябва да са равни условията ,източноевропейските превозвачи осъществяват адски нелоялна конкуренция и всичко е за сметка на шофьора/по малко пари ,по лоши условия ,малки осигуровки ,липса на на медицински застраховки/.Време е това да свърши и който може да работи при равни условия да работи ,който не да се връща към адски печелившия бизнес с царевични пръчици/сезирам пимк ,нали казват че така са почнали/

rider777

Отиваш да бачкаш в италианска фирма и спираш да ревеш !!!!!!!!!!! 2000€ и 30€ командировъчни на ден :-))))))))))))))))  Баси, ще ме скъсате от смях бре,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Hristo Lishev

Скоро, скоро, бате Иво... Задал се е Видов ден, ще влезете в час или както каза колегата, царевичните пръчици на нова сметка. ;D
Ааа, колега i_vooo, да добавя, хич не са равни навлата, нашите правят зверски дъмпинг на нашия шофьорски гръб и затова съответно ще бъдат натирени най-безцеремонно. Превозвачът ще дава пари за товар да изкара композицията от България, натам се очертават нещата. А какво чух за Петко, ако е вярно... Ама да не приказвам на ангро, че може да е ЕШК.

lumpen

А пък не къде четох одеве ,че в УСА немало шофери е давали били 10000 долара на специалисти .щели да правят интервюта по бедните държави като нашта

rider777

Отдавна в САЩ наемен шофер не може да вземе и 6000$ въпреки, че ЕШК друго,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

lumpen