Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 10:33:29 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС  (Прочетена 65108 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #90 -: Сряда, 05 Декември, 2018, 23:24:47 »
ОтговорОтговор

Абе кой ще пусне кокала толкова лесно?
Иво,ти как я мислиш тая работа,ще продаваш ли камионите?
Не мисля!
Просто ще се приспособиш към новите условия,а те не са никак лоши.
Да ,ще трябва да промениш и малко договорите на шофьорите си ,но в Европа е така.
  Лошото е че ако не се приспособи ще хлопне кепенците и ще завлече доста хора с него . От тук натам нещата стават лавинообразно .
Както знаеш никъде по света фалита на една компания не води до нищо добро . Напротив , създава се една несигурност която може да доведе до проблеми от всякакви аспекти.
И тук говорим за обикновенния работник/шофьор , а не за боса и рицарите на кръглата му маса .

Много себично гледате на въпроса , истината е че трябва да се концентрираме върху усилията да подобрим стандарта на обществото.
Вдигане на МРЗ , минималната пенсия , детски надбавки и т.н. Всичко това е свързано пряко с БВП  , част от който правят тея дето са на път да бъдат съкратени , уволнени или напуснали с цел да си оправят положението и да вдигат БВП на Германия , Франция , Холандия , Белгия , кралството и т.н.
 Така “колеги” не оправяте проблема на България , оправяте вашия и на вашето семейство което ще бъдете принудени рано или късно да го евакуирате от все повече обезлюдяващите се населени места из родната ви пустиня.
Всички избрали гурбета са избрали лесния път , път по които  не трябва да се бориш .

Успех на хората готови с лека ръка да загърбят родината си в името на чужда кауза. 
Аз и малкото други млади хора като мен дето си обичат страната ще останем да се борим със системата. Пък дано вашите деца и внуци вече европейци дойдат някога и заварят една по- добра България .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #90 -: Сряда, 05 Декември, 2018, 23:24:47 »

 Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #91 -: Четвъртък, 06 Декември, 2018, 08:03:44 »
ОтговорОтговор

Ако имаш предвид като цяло ситуацията в България съм съгласен, но специално с транспортния бранш не е така. Освен с високото възнаграждение на тези, които са командировани извън страната за дълъг период от време с нищо друго не вдигат ВБП. Не се плащат данъци, защото се осигуряват на МРЗ и командировки и по този начин държавата се ощетява сама, защото е законно. Фактически изпращаме евтини работници в ЕС.......някой по-умен да продължи

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #91 -: Четвъртък, 06 Декември, 2018, 08:03:44 »

 Активен
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +585/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 317
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #92 -: Четвъртък, 06 Декември, 2018, 09:04:38 »
ОтговорОтговор

Държавата отдавна е загърбила всички ни, колега Boroman. Подчертавам държавата, не родината, която обичам. Картелите и мафията така са се просмукали на всички нива, че просто отърване няма. Всеки е човек на някого, вски казва "не ме интересува, след мен и потоп", и то хора, от които зависи добруването на мнозина. Така наречните представители на бизнеса, Търговска камара и прочие абревиатури, които непрекъснато скимтят, че държавата им извивала ръцете с повивашането на МРЗ и мерки за поне минимално повдигане стандарта на живот на обикновения човек, не са ли просто за разстрел? Всичко се разсипа, всичко, с цел обогатяване на определена група хора. Само управление тип Пиночет би оправило нещата или би затрило всичко за вечни времена. Няма повече накъде. Така че, аз казвам за себе си: "Не ме интересува, след мен и потоп". С болка го казвам, но това е чистата истина.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #93 -: Вторник, 11 Декември, 2018, 22:30:45 »
ОтговорОтговор

Днес отново по канал 1 казаха, че ще има протести организирани от българските превозвачи срещу този закон, наречен Макрон. Колеги, бъдете така добри и напишете Вашето мнение тук, все пак ще протестирате вие, а не фирмите за които работите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #94 -: Сряда, 12 Декември, 2018, 10:53:41 »
ОтговорОтговор

100% подкрепям

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SOLAR
Потребител герой
*****

Рейтинг: +234/-16
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Belgium Belgium

Публикации: 530
Теми: 53



Активност
0%

ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ


encho.ganev
« Отговор #95 -: Сряда, 12 Декември, 2018, 12:06:46 »
ОтговорОтговор

Днес отново по канал 1 казаха, че ще има протести организирани от българските превозвачи срещу този закон, наречен Макрон. Колеги, бъдете така добри и напишете Вашето мнение тук, все пак ще протестирате вие, а не фирмите за които работите.

Много добра тема.
 Работещ шофьор съм от десетилетия, ЩЕ БЪДА ОЩИТЕН ОТ ПРИЛАГАНЕТО НА ЗАКОНА, но не бих протестирал под егото на тези, СРЕЩУ които трябва да се протестира.
Не бих протестирал под егидата на тези, заради които е създаден този закон.  Не подкрепям инициаторите на протеста, заради които създадоха този закон.
Не обичам да давам квалификации, но прочетете в този или в някой друг шофьорски форум, във ФБ за предупрежденията на колеги към "чорбаджиите", че возят на ниски тарифи, че подбиват цените, за "которите" които имат тези "чорбаджии". Прочетете за нарушенията които искат да се вършат, за да спечелят някой лев, за сметка на шофьора. Именно заради тя
Сложете ръка на сърцето и кажете спазвате ли скоростта и защо бързате. Така ли работят западните ни колеги, а заплащането такова ли е както и при тях, не говоря само за стойността, а и за начина на заплащане. В коя западна фирма ти заплащат след завръщане на курса. В колко фирми шофьорите получават всеки месец заплата, дори и когато са в компенсация, според Регламента. (въпросите ми са риторични и затова не поставям въпросителен знак)
 Защо когато проверяващите на запад видят български номер, ни спират за проверка. Ами знаят хората, че работим на ръба на закона. Примери няма да давам, има предостатъчно във форумите, във ФБ, за документи, за технически неизправности, за нарушения на Регламента.
 А с какво заплашват отправят превозвачите - излизане от Европейския Съюз. Те и сега могат да направят  това.  Защо ли не го правят,  там няма да са ощетени от този закон.
 Прав е един „вожд“ който говореше за „мат‘ряла“.  Считам се за мислещ  човек и не бих позволил да ме използват за „мат‘рял“ под чужд флаг.
 ПРОТИВ закона съм, но НЯМА да подкрепя "баш бабаитите".
 Протестирам срещу тях, като не работя в техните фирми.
 П.П. Не желая да съм пророк, но ще бъдат създадени още закони, които ще ни накарат да влезем  в релсите на развитите страни.

-с малка редакция ще публикувам това и във ФБ.


ЛЕКИ ПЪТИЩА !!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

m_a_rtins
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +24/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 111
Теми: 6



Активност
0%

« Отговор #96 -: Сряда, 12 Декември, 2018, 15:28:32 »
ОтговорОтговор

Тази тема поражда куп други въпроси
   
   1 -  Даденият потребител който ще отговори на поставеният въпрос към коя категория спада  , Работодател или Работник
   2 -  Дали самите ние Работниците (шофьорите ) в името да запазим работата си ще застанем зад бляновете на Работодателите ни .
   3 -  Дали на този въпрос не трябва да отговорим само тези които возим извън пределите на България .
                         п.с  Аз лично подкрепям промените който ще се случат във близко бъдеще с риск да загубя работа си като работник  , защо - всяка седмица пътувам България - Италия и затова давам мнението си .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #97 -: Сряда, 12 Декември, 2018, 16:49:00 »
ОтговорОтговор

Подкрепям пакета"Мобилност",макар изобщо да не ме засяга!
Щом работиш в EU,трябва да си по тяхните правила.
Briko,много добре си акцентирал върху думите: "все пак вие ще протестирате,а не фирмите..."
Това е най страшното,никой не пита шофьора!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #98 -: Сряда, 12 Декември, 2018, 17:28:17 »
ОтговорОтговор

"  3 -  Дали на този въпрос не трябва да отговорим само тези които возим извън пределите на България ."
Мартинс, нека не се делим някой хора точно това чакат Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #99 -: Сряда, 12 Декември, 2018, 17:48:14 »
ОтговорОтговор

Подкрепям пакета"Мобилност",макар изобщо да не ме засяга!
Щом работиш в EU,трябва да си по тяхните правила.
Briko,много добре си акцентирал върху думите: "все пак вие ще протестирате,а не фирмите..."
Това е най страшното,никой не пита шофьора!


Или по точно по Немските , Френските , Холандските , Белгийските , Италианските , Австрийските и другите изкащи закона на макарона.
Уточнявам защото в момента си бачкат по ЕУ закони все фирми  ама тия по-горе ги фана шубето .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #100 -: Сряда, 12 Декември, 2018, 17:51:30 »
ОтговорОтговор


Или по точно по Немските , Френските , Холандските , Белгийските , Италианските , Австрийските и другите изкащи закона на макарона.
Уточнявам защото в момента си бачкат по ЕУ закони все фирми  ама тия по-горе ги фана шубето .

briko , според макарон аз не съм шофьор защото возя само БГ . Паре ми не трябват и може и да си умра от глад .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #101 -: Сряда, 12 Декември, 2018, 18:30:33 »
ОтговорОтговор

Тц, не е виновен Макрон, а нашето правителство, защото не променя минималните ставки за заплащане. В Франция не можеш да наемеш работник за по малко от 8е на час, ако ще и да си от ранга на П МК Намигване
В смисъл Макрон се погрижил за френските работници, а бат Бойко за българските не е.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Joro Stoqnow
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +9/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 139
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #102 -: Сряда, 12 Декември, 2018, 19:08:55 »
ОтговорОтговор

Виждам че болшинството тук са ограничени от към мислене
А трябва да знаят че една българска фирма ще и е по изгодно да си наеме немец ,французин , или испанец отколкото българин с тези правила след 4 седмици да е прибира . Така че вие ще си карате Румъния и Гърция но на по ниска заплата .
Относно парите ... само при тази дума мозъците ви работят ... ви казвам следното  . Не са ви виновни работодателите а самите вие . Като не ви харесват парите и на какво ви осигуряват не почвайте!!!
Вие мислите че тези правила ще ви повишат заплатите ..... сериозно сте се объркали .. защото докато сте с лични карти от БГ не сте изгодни за никой европейски превозвач.
Прозрете истината .. никой не мисли за вас а как да напълнят хазната на Франция , Германия и т.н.



Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #103 -: Сряда, 12 Декември, 2018, 19:35:15 »
ОтговорОтговор

Виждам че болшинството тук са ограничени от към мислене
А трябва да знаят че една българска фирма ще и е по изгодно да си наеме немец ,французин , или испанец отколкото българин с тези правила след 4 седмици да е прибира . Така че вие ще си карате Румъния и Гърция но на по ниска заплата .
Относно парите ... само при тази дума мозъците ви работят ... ви казвам следното  . Не са ви виновни работодателите а самите вие . Като не ви харесват парите и на какво ви осигуряват не почвайте!!!
Вие мислите че тези правила ще ви повишат заплатите ..... сериозно сте се объркали .. защото докато сте с лични карти от БГ не сте изгодни за никой европейски превозвач.
Прозрете истината .. никой не мисли за вас а как да напълнят хазната на Франция , Германия и т.н.




Аз може и да съм ограничен като количество мозък, ама и ти нищо смислено не си написал.
Защо като съм с БГ карта не съм изгоден за превозвач от ЕС?
Как Бг фирма ще наеме германец в Германия за минимално заплащане?
По повод избора на работодател тук в БГ си в абсолютна грешка има договорка м/у тях и като работник нямаш избор, изпитал съм го!
Защо ще паднат заплатите при положение на недостиг на шофьори ? Като почиваш 1 месец, а три работиш като Скот и ситуацията стане 4 към 1 седмица ДЕ ФАКТО ще почваш по малко!
И последно.,.как ще пълня хазната на Франция, Германия и т.н.?
Е това уникален пример на ЕШК, прости ама акъл раздават

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #104 -: Сряда, 12 Декември, 2018, 19:52:54 »
ОтговорОтговор

Briko като отворят големите играчи офиси в съответните държави и си наемат местни. Много по му е евтино отколкото да те експедира до България и обратно като вече ти плаща като на местен.
Така ще стане и с нас , въртиш България , Румъния и Гърция след това цюрук и хоп една мижава заплата. 
Бизнеса има това свойство като тока , намира най-лесният и евтин начин да съществува.
Вече има една родна фирма отворила представителство в чужбина и наела местни , там от филибето беше , следващата която се готви е една с жълти камиони дето се пречкат само по пътя .

И ще останете изненадани как отново големите са сити а ние гладни ,че и е*ани.


Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!