• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС

Започната от micyri, Събота, 26 Август, 2017, 10:23:17

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

briko

Цитат на: Boroman21 - Сряда, 12 Декември, 2018, 19:52:54
Briko като отворят големите играчи офиси в съответните държави и си наемат местни. Много по му е евтино отколкото да те експедира до България и обратно като вече ти плаща като на местен.
Така ще стане и с нас , въртиш България , Румъния и Гърция след това цюрук и хоп една мижава заплата. 
Бизнеса има това свойство като тока , намира най-лесният и евтин начин да съществува.
Вече има една родна фирма отворила представителство в чужбина и наела местни , там от филибето беше , следващата която се готви е една с жълти камиони дето се пречкат само по пътя .

И ще останете изненадани как отново големите са сити а ние гладни ,че и е*ани.


Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk



Малко е странно, но като работиш в Германия плащаш германски заплати и германски данъци, а като фирмата ти е в България плащаш български данъци, а печелиш като германец. Тук във форума имаме участник, който може да каже колко е БРУТНАТА заплата на един шофьор там, та моля го да вземе участие:)

briko


Joro Stoqnow

Отговарям ти
Защо като съм с БГ карта не съм изгоден за превозвач от ЕС? -  По новите правила трябва да се прибираш до страната по лична карта след всеки 4 седмици ( за кой ще са разходите си отговори сам но не си мисли че ще са на работодателя + това немеца ще се прибере за събота и неделя в тях си а на теб ти трябва леглова база или хотел)

Как Бг фирма ще наеме германец в Германия за минимално заплащане? - Как на минимално ти да не взимаш минимално ( минимално в БГ е 450лв ако не знаеш )... но да осигуряваш се на минимално

По повод избора на работодател тук в БГ си в абсолютна грешка има договорка м/у тях и като работник нямаш избор, изпитал съм го! - На това немога да отговоря но ако шофьорите са малко а работните места много , тази договорка може да е само в главата ти

Защо ще паднат заплатите при положение на недостиг на шофьори ? Като почиваш 1 месец, а три работиш като Скот и ситуацията стане 4 към 1 седмица ДЕ ФАКТО ще почваш по малко!  - Защото ти си неизгоден за ивропа ако не си поемеш сам разхода за прибиране и отиване  , ти си изгоден да си близко до личната си карта или за прави курсове ноооо ще има много като теб и правите курсове ще са за жълти стиотинки.

И последно.,.как ще пълня хазната на Франция, Германия и т.н.?  - Когато ти се принудиш да работиш за чужда фирма защото на нашите им остава малко. Ще се регистрираш там ( Франция, Германия и т.н.)  за да го направиш обаче ти трябва адрес (демек наем ) няма да се прибираш в БГ ( освен за 30 дни в годината) следователно ще си харчиш парите там

Е това уникален пример на ЕШК, прости ама акъл раздават  -  както кажеш ...... помисли по добре за имиграция  или се сблъскай с родната действителност и заплата от не повече от 1600лв.

Joro Stoqnow


briko

Изпуснах си сериала :)
Чакам Майкюри да каже за мин. заплата на шофьор в Германия и тогава ще говорим.
Ама във всъщност, ако си с БГ карта и си на германски договор... Макрон не те лови, така че първото ти притеснение изчезва!

Boroman21

Отговарям ти с въпрос .
Защо тогава всички фирми изнасящи за Германия например не плащат като на немец ? Тук визирам износа на стоки , не на услуги . И още,  защо много фирми чужди и мулти милионни отварят сателити в по-ниско развитите страни? Мислят за нас , грижа ги е за насъщния ни или гонят печалба?
 
Отговора е конкурентноспособност. Колкото по-евтино произведеш услуга/стока толкова ти скача густото на края на годината.
В случая колкото повече разходи прави една компания за производство/услуга  толкова и пада процентната печалба.
Това което ни засяга нас директно е не вдигането на заплатите или спането по хотелите а разходите по цялата логистика на прибирането и връщането на работника на работното му място.  Колкото повече е разстоянието работник-работно място  толкова разходите скачат. Все пак едно е да прибереш човек от Мюнхен в Бърно друго е Провадия например.
За това най-ревем ние и румънците , щот сме на 3 дена път от централна Европа .
На там мисля че няма нужда от обеснение какво ще стане , може да се досетят всички.

Пп. Австрия минимална брутна за международни над 7.5т е 1573евра(90% работят на нея , другото са добавки необлагаеми) .
Пп.2  прибирането е по адрес на фирмата работодател не по лк , следователно разхода е фирмен.


Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk

Joro Stoqnow

Ами аз ще ти отговоря , и ако объркам "micyri - ГЕРМАНЕЦА " да ме поправи
В Австрия такъв като micyri взима чисто 1600 евро ( говоря за такива които сутрин отиват на работа и вечер се прибират ) А как изкарват с тея пари в Австрия незная но и не е моя работа.

briko ти колко вземаш чисто ?  може да не ми отговаряш но ми стана интересно

Кой сериал гледаш ?


Joro Stoqnow

Boroman21 и аз мислих да повдигна този въпрос но не ми се пишеше толкова.

Та в тази връзка си представям какви ще станат навлата от и за БГ


briko

Новите съседи :)
И така, бългаския работодател прави фирма в Германия за по евтино и командирова Хенрих за 4 седмици в Белгия.....

Joro Stoqnow


Boroman21

Цитат на: briko - Сряда, 12 Декември, 2018, 20:46:44
Новите съседи :)
И така, бългаския работодател прави фирма в Германия за по евтино и командирова Хенрих за 4 седмици в Белгия.....
Сериала кърти , чакаме 11ти сезон ;)

Защо 4 седмици , поради географски късмет може да си го прибира всеки петък. Какво са 300-400-500км в Германия. Виж до Аспарухово са 2000+ км сигурно  а и командировка върви мани мани.

Joro ,работите трябва да се пишат и пак и пак до изтъркване на клавиатурата защото поради ниското интелектуално ниво на колегите от бранша те остават неосведомени и един вид ,"излъгани" пак.
Единственото ако си забелязал което виждат са заплатите по 3-4 000€  и всяка седмица на хотел + бонус проститутка за това че са шофьори .

По.Километрите споменати горе са илюстривни , колко са реално нямам си на идея.

Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk


briko

Една порода сме :) Но не мога да се съглася, че да отвориш фирма в старата част на Европа, дори да използваш аутсорсинг услуги ще е по изгодно да работиш от тук. Първо Хенрих няма да иска да остане почти месец в Белгия или Холандия и т.н.
Във всъщност, защо не внасяме шофьори от трети страни?

Joro Stoqnow

Boroman21, да те питам ?
От това което чета след отпадането на правилото за прибиране на камиона по регистрация , можеш да наемеш "немец" на български трудов договор който отговаря на минималното заплащане в Германия? или не е така?

briko

  В БГ можеш да наемеш всеки гражданин на ЕС като шофьор на МРЗ. Ама къде е мераклията ;D
Максималното заплащане няма значение, осигуровки и данъци се плащат до 2600лв.

micyri

Цитат на: briko - Сряда, 12 Декември, 2018, 20:24:40
Изпуснах си сериала :)
Чакам Майкюри да каже за мин. заплата на шофьор в Германия и тогава ще говорим.
Ама във всъщност, ако си с БГ карта и си на германски договор... Макрон не те лови, така че първото ти притеснение изчезва!
Ще се включа по късно,само ти отговарям на бързо.
Мин./час. 8,84€
От 2019 г.става 9,19€

briko

 ;D Евтина работна ръка. Нашите работодатели ще стават европейски....

Joro Stoqnow

briko виж какво е писал" micyri" и тогава кажи ти къде се вписваш с лична карта от БГ

Joro Stoqnow