• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС

Започната от micyri, Събота, 26 Август, 2017, 10:23:17

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Boroman21

Цитат на: micyri - Неделя, 06 Януари, 2019, 00:10:41Направиха бази съвместно с унгарски фирми и товата се прехвърля директно на унгарски превозвач,който продължава към западна Европа.
Това се практикува и в куриерските фирми


Те турците си правят вноса така , и нашите  правят тая врътка само че с ремаркета от Турция.   Това е вариант но определено ще оскъпи транспорта поради многото превозвачи по трасето.
Българските фирми работещи в ЕУ масово правят международен трансфер(в рамките на ЕС) , каботаж е по-непопулярен.
Трябва ясно да разграничиш международен транспорт от каботаж.

Boroman21


micyri

Цитат на: Boroman21 - Неделя, 06 Януари, 2019, 01:04:52

Те турците си правят вноса така , и нашите  правят тая врътка само че с ремаркета от Турция.   Това е вариант но определено ще оскъпи транспорта поради многото превозвачи по трасето.
Българските фирми работещи в ЕУ масово правят международен трансфер(в рамките на ЕС) , каботаж е по-непопулярен.
Трябва ясно да разграничиш международен транспорт от каботаж.
Нищо не се оскъпява,работил съм го това преди 5г. до като бях в БГ.
Няколко фирми от различни националности си правят група с ясно цени на доставка.
Как мислиш един пакет от 5кг. е с цена примерно 40лв. от холандия до софия?

micyri




Monster

  Времето доказва, че Меглена Кунева като главен преговарящ много добре се е договорила по глава Транспорт. Обаче тия гербери ги мързи да гледат, те трудно четат- също доказано - сричат.Трудно вникват в казаното и написаното, както казва президента Радев-също доказано. За една бройка да бастисат 18% от брутния вътрешен продукт, още нищо не е сигурно... агонията на българския транспорт продължава...Случано попаднали хора на неправилните места.

briko

В понеделник внасят за гласуване "пакет мобилност 1" в Европейския парламент. В същност какво направиха нашите евродепутати и защо те "не знаят" и "не са чули и разбрали", че ще се гласуват текстовете в понеделник, това е въпроса?

micyri

Ами защото ще се види,че изобщо не са фактор .
Няколко пъти споделям статий от чуждата преса за да можете все пак да разберете за какво става на въпрос в този пакет.
В бг медии , за пакета се акцентира само,че ще има фалити на фирми и колко семейства ще останат без работа......иначе пазара на нови камиони всеки месец се увеличава :)

briko

Питам, защото беше голямо фукане, победи, приказки, организирани митинги на хора протестиращи срещу собственото благо, а то било предизборна шоу програма....
А кажете ми за кой да гласувам, за да го изпратя депутатин в Ервопата, бах мааму ???

Hristo Lishev

Аз казаА ли ви, че Макроня ще стане... Тъкмо гледах интервюто с Андрей Новаков как мрънка като пърцан поп. Нямали време за реакция, ами за какво седиш там, бе чоджум, за х... ли...

Tarykata

   На 27.03 пак ще се опитат да пробутат Мобилност 1 като окончателното гласуване ще бъде на 01.04. Ако това не стане в  Мобилност 2, който се отнася за автобусите обаче се дублират текстовете с Мобилност 1. Копаят ни гроба бавно, но сигурно!

micyri

Цитат на: Tarykata - Петък, 22 Март, 2019, 12:38:00
   На 27.03 пак ще се опитат да пробутат Мобилност 1 като окончателното гласуване ще бъде на 01.04. Ако това не стане в  Мобилност 2, който се отнася за автобусите обаче се дублират текстовете с Мобилност 1. Копаят ни гроба бавно, но сигурно!
Колега,за какъв гроб споменаваш?
Естественно ,че закона ще мине,аз обаче очаквам леко да променят точката с пребирането на мпс по адр.регистрация.Защо ли?Не заради бг превозвачи,а заради многото холандски и белгийски фирми който регистрираха камиони в Полша,Словакия и Румъния.

Tarykata

    Гробът и в пряк и в преносен смисъл. 18% от БВП на България. В прехваления Ай-Ти сектор включително кол-центровете работят 12 000души. В спедиция, логистика и транспорт са поне 10пъти повече хора. Издадените валидни карти на водача са почти 70000 и около 60000 работят вътрешно. 120 000 семества се изхранват от сектора пряко и поне два пъти повече косвено. Разбра ми мисълта.Ако бъркам някоя цифра поправете ме!

micyri

Цитат на: Tarykata - Петък, 22 Март, 2019, 19:24:02
    Гробът и в пряк и в преносен смисъл. 18% от БВП на България. В прехваления Ай-Ти сектор включително кол-центровете работят 12 000души. В спедиция, логистика и транспорт са поне 10пъти повече хора. Издадените валидни карти на водача са почти 70000 и около 60000 работят вътрешно. 120 000 семества се изхранват от сектора пряко и поне два пъти повече косвено. Разбра ми мисълта.Ако бъркам някоя цифра поправете ме!
Естественно ,че бъркаш със статистиката.
Не може да слагаш всички в един кюп, извадили карти не означава ,работейки вътрешно в ЕС!
"120 000 семейства се изхранват пряко"- пълни глупости.....
Не искам да споря с никого,ама вдигнете малко тия глави и се огледайте и ослушайте.
Да, промяната ще е трудна,но и осъществима.
Нито ще има фалити,нито шофьори без работа.
Въпроса за заплатите я оставям за друга тема.

Tarykata

  Статистиката е от българските медии, които пък цитират Националния Статистически Институт. Колоко е стъкмистиката е друг въпрос.

Boroman21

Бе то тогава и втората световна война е била за добро , я виж сега колко сме добре .
Там некви си милиони жертви , ама ко ти пука за добро е.


Boroman21