Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС
Форум на българските шофьори
Събота, 19 Януари, 2019, 02:17:30 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: 1 ... 11 12 [13]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС  (Прочетена 10367 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +125/-28
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1013
Теми: 13



Активност
2.2%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #180 -: Неделя, 06 Януари, 2019, 01:04:52 »
ОтговорОтговор

Направиха бази съвместно с унгарски фирми и товата се прехвърля директно на унгарски превозвач,който продължава към западна Европа.
Това се практикува и в куриерските фирми


Те турците си правят вноса така , и нашите  правят тая врътка само че с ремаркета от Турция.   Това е вариант но определено ще оскъпи транспорта поради многото превозвачи по трасето.
Българските фирми работещи в ЕУ масово правят международен трансфер(в рамките на ЕС) , каботаж е по-непопулярен.
Трябва ясно да разграничиш международен транспорт от каботаж.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #180 -: Неделя, 06 Януари, 2019, 01:04:52 »

 Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +64/-125
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 923
Теми: 19



Активност
1.6%


« Отговор #181 -: Неделя, 06 Януари, 2019, 15:00:49 »
ОтговорОтговор


Те турците си правят вноса така , и нашите  правят тая врътка само че с ремаркета от Турция.   Това е вариант но определено ще оскъпи транспорта поради многото превозвачи по трасето.
Българските фирми работещи в ЕУ масово правят международен трансфер(в рамките на ЕС) , каботаж е по-непопулярен.
Трябва ясно да разграничиш международен транспорт от каботаж.
Нищо не се оскъпява,работил съм го това преди 5г. до като бях в БГ.
Няколко фирми от различни националности си правят група с ясно цени на доставка.
Как мислиш един пакет от 5кг. е с цена примерно 40лв. от холандия до софия?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #181 -: Неделя, 06 Януари, 2019, 15:00:49 »

 Активен
m_a_rtins
Младши потребител
**

Рейтинг: +19/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 95
Теми: 4



Активност
0.4%

« Отговор #182 -: Четвъртък, 10 Януари, 2019, 12:29:01 »
ОтговорОтговор

  Честито

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +125/-28
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1013
Теми: 13



Активност
2.2%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #183 -: Четвъртък, 10 Януари, 2019, 17:03:31 »
ОтговорОтговор

  Честито
 
Мерсаж

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +23/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 209
Теми: 14



Активност
0.6%


Ел. поща
« Отговор #184 -: Петък, 18 Януари, 2019, 15:32:46 »
ОтговорОтговор

  Времето доказва, че Меглена Кунева като главен преговарящ много добре се е договорила по глава Транспорт. Обаче тия гербери ги мързи да гледат, те трудно четат- също доказано - сричат.Трудно вникват в казаното и написаното, както казва президента Радев-също доказано. За една бройка да бастисат 18% от брутния вътрешен продукт, още нищо не е сигурно... агонията на българския транспорт продължава...Случано попаднали хора на неправилните места.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 11 12 [13]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!