Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС
Форум на българските шофьори
Неделя, 24 Март, 2019, 15:26:42 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: 1 ... 11 12 [13]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС  (Прочетена 13916 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +128/-29
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1028
Теми: 13



Активност
0.4%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #180 -: Неделя, 06 Януари, 2019, 01:04:52 »
ОтговорОтговор

Направиха бази съвместно с унгарски фирми и товата се прехвърля директно на унгарски превозвач,който продължава към западна Европа.
Това се практикува и в куриерските фирми


Те турците си правят вноса така , и нашите  правят тая врътка само че с ремаркета от Турция.   Това е вариант но определено ще оскъпи транспорта поради многото превозвачи по трасето.
Българските фирми работещи в ЕУ масово правят международен трансфер(в рамките на ЕС) , каботаж е по-непопулярен.
Трябва ясно да разграничиш международен транспорт от каботаж.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #180 -: Неделя, 06 Януари, 2019, 01:04:52 »

 Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +64/-127
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 945
Теми: 19



Активност
2.2%


« Отговор #181 -: Неделя, 06 Януари, 2019, 15:00:49 »
ОтговорОтговор


Те турците си правят вноса така , и нашите  правят тая врътка само че с ремаркета от Турция.   Това е вариант но определено ще оскъпи транспорта поради многото превозвачи по трасето.
Българските фирми работещи в ЕУ масово правят международен трансфер(в рамките на ЕС) , каботаж е по-непопулярен.
Трябва ясно да разграничиш международен транспорт от каботаж.
Нищо не се оскъпява,работил съм го това преди 5г. до като бях в БГ.
Няколко фирми от различни националности си правят група с ясно цени на доставка.
Как мислиш един пакет от 5кг. е с цена примерно 40лв. от холандия до софия?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #181 -: Неделя, 06 Януари, 2019, 15:00:49 »

 Активен
m_a_rtins
Младши потребител
**

Рейтинг: +19/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 98
Теми: 4



Активност
0.6%

« Отговор #182 -: Четвъртък, 10 Януари, 2019, 12:29:01 »
ОтговорОтговор

  Честито

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +128/-29
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1028
Теми: 13



Активност
0.4%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #183 -: Четвъртък, 10 Януари, 2019, 17:03:31 »
ОтговорОтговор

  Честито
 
Мерсаж

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +24/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 215
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #184 -: Петък, 18 Януари, 2019, 15:32:46 »
ОтговорОтговор

  Времето доказва, че Меглена Кунева като главен преговарящ много добре се е договорила по глава Транспорт. Обаче тия гербери ги мързи да гледат, те трудно четат- също доказано - сричат.Трудно вникват в казаното и написаното, както казва президента Радев-също доказано. За една бройка да бастисат 18% от брутния вътрешен продукт, още нищо не е сигурно... агонията на българския транспорт продължава...Случано попаднали хора на неправилните места.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +87/-14
Неактивен Неактивен

Публикации: 645
Теми: 10



Активност
1%

Ел. поща
« Отговор #185 -: Четвъртък, 21 Март, 2019, 13:20:10 »
ОтговорОтговор

В понеделник внасят за гласуване "пакет мобилност 1" в Европейския парламент. В същност какво направиха нашите евродепутати и защо те "не знаят" и "не са чули и разбрали", че ще се гласуват текстовете в понеделник, това е въпроса?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +64/-127
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 945
Теми: 19



Активност
2.2%


« Отговор #186 -: Четвъртък, 21 Март, 2019, 16:37:06 »
ОтговорОтговор

Ами защото ще се види,че изобщо не са фактор .
Няколко пъти споделям статий от чуждата преса за да можете все пак да разберете за какво става на въпрос в този пакет.
В бг медии , за пакета се акцентира само,че ще има фалити на фирми и колко семейства ще останат без работа......иначе пазара на нови камиони всеки месец се увеличава Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +87/-14
Неактивен Неактивен

Публикации: 645
Теми: 10



Активност
1%

Ел. поща
« Отговор #187 -: Четвъртък, 21 Март, 2019, 17:08:50 »
ОтговорОтговор

Питам, защото беше голямо фукане, победи, приказки, организирани митинги на хора протестиращи срещу собственото благо, а то било предизборна шоу програма....
А кажете ми за кой да гласувам, за да го изпратя депутатин в Ервопата, бах мааму Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +62/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 274
Теми: 7



Активност
0.2%

Ел. поща
« Отговор #188 -: Четвъртък, 21 Март, 2019, 19:12:41 »
ОтговорОтговор

Аз казаА ли ви, че Макроня ще стане... Тъкмо гледах интервюто с Андрей Новаков как мрънка като пърцан поп. Нямали време за реакция, ами за какво седиш там, бе чоджум, за х... ли...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tarykata
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 18
Теми: 1



Активност
1.2%


Ел. поща
« Отговор #189 -: Петък, 22 Март, 2019, 12:38:00 »
ОтговорОтговор

   На 27.03 пак ще се опитат да пробутат Мобилност 1 като окончателното гласуване ще бъде на 01.04. Ако това не стане в  Мобилност 2, който се отнася за автобусите обаче се дублират текстовете с Мобилност 1. Копаят ни гроба бавно, но сигурно!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +64/-127
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 945
Теми: 19



Активност
2.2%


« Отговор #190 -: Петък, 22 Март, 2019, 13:00:55 »
ОтговорОтговор

   На 27.03 пак ще се опитат да пробутат Мобилност 1 като окончателното гласуване ще бъде на 01.04. Ако това не стане в  Мобилност 2, който се отнася за автобусите обаче се дублират текстовете с Мобилност 1. Копаят ни гроба бавно, но сигурно!
Колега,за какъв гроб споменаваш?
Естественно ,че закона ще мине,аз обаче очаквам леко да променят точката с пребирането на мпс по адр.регистрация.Защо ли?Не заради бг превозвачи,а заради многото холандски и белгийски фирми който регистрираха камиони в Полша,Словакия и Румъния.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tarykata
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 18
Теми: 1



Активност
1.2%


Ел. поща
« Отговор #191 -: Петък, 22 Март, 2019, 19:24:02 »
ОтговорОтговор

    Гробът и в пряк и в преносен смисъл. 18% от БВП на България. В прехваления Ай-Ти сектор включително кол-центровете работят 12 000души. В спедиция, логистика и транспорт са поне 10пъти повече хора. Издадените валидни карти на водача са почти 70000 и около 60000 работят вътрешно. 120 000 семества се изхранват от сектора пряко и поне два пъти повече косвено. Разбра ми мисълта.Ако бъркам някоя цифра поправете ме!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +64/-127
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 945
Теми: 19



Активност
2.2%


« Отговор #192 -: Събота, 23 Март, 2019, 11:12:48 »
ОтговорОтговор

    Гробът и в пряк и в преносен смисъл. 18% от БВП на България. В прехваления Ай-Ти сектор включително кол-центровете работят 12 000души. В спедиция, логистика и транспорт са поне 10пъти повече хора. Издадените валидни карти на водача са почти 70000 и около 60000 работят вътрешно. 120 000 семества се изхранват от сектора пряко и поне два пъти повече косвено. Разбра ми мисълта.Ако бъркам някоя цифра поправете ме!
Естественно ,че бъркаш със статистиката.
Не може да слагаш всички в един кюп, извадили карти не означава ,работейки вътрешно в ЕС!
"120 000 семейства се изхранват пряко"- пълни глупости.....
Не искам да споря с никого,ама вдигнете малко тия глави и се огледайте и ослушайте.
Да, промяната ще е трудна,но и осъществима.
Нито ще има фалити,нито шофьори без работа.
Въпроса за заплатите я оставям за друга тема.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tarykata
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 18
Теми: 1



Активност
1.2%


Ел. поща
« Отговор #193 -: Събота, 23 Март, 2019, 15:59:35 »
ОтговорОтговор

  Статистиката е от българските медии, които пък цитират Националния Статистически Институт. Колоко е стъкмистиката е друг въпрос.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +128/-29
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1028
Теми: 13



Активност
0.4%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #194 -: Събота, 23 Март, 2019, 16:02:38 »
ОтговорОтговор

Бе то тогава и втората световна война е била за добро , я виж сега колко сме добре .
Там некви си милиони жертви , ама ко ти пука за добро е.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 11 12 [13]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!