Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС
Форум на българските шофьори
Понеделник, 03 Август, 2020, 20:44:19 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: 1 ... 14 15 [16]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС  (Прочетена 37648 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +94/-14
Неактивен Неактивен

Публикации: 677
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #225 -: Четвъртък, 12 Декември, 2019, 18:10:24 »
ОтговорОтговор

Има движение по темата:
https://www.dnes.bg/eu/2019/12/12/v-es-postignaha-syglasie-po-paketa-mobilnost-za-nas-nepriemlivo.432751

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #225 -: Четвъртък, 12 Декември, 2019, 18:10:24 »

 Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +137/-30
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1071
Теми: 13



Активност
1%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #226 -: Четвъртък, 12 Декември, 2019, 21:12:22 »
ОтговорОтговор

Тоест 45ч в кабината или НЕ?  Така както го чета и разбирам в кабината защото цитирам ..
Водачите ще могат свободно да избират мястото за прекарване на седмичната си почивка ..

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #226 -: Четвъртък, 12 Декември, 2019, 21:12:22 »

 Активен
SOLAR
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +234/-16
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Belgium Belgium

Публикации: 529
Теми: 53



Активност
0%

ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ


encho.ganev
« Отговор #227 -: Петък, 13 Декември, 2019, 14:01:08 »
ОтговорОтговор

Тоест 45ч в кабината или НЕ?  Така както го чета и разбирам в кабината защото цитирам ..
Водачите ще могат свободно да избират мястото за прекарване на седмичната си почивка ..

Цитат
Председателят на парламентарната комисия по транспорт Халил Летифов обяви, че България ще сезира Съда на ЕС, ако предварителното споразумение между евроинституциите за пакет Мобилност бъде окончателно утвърдено. Той изрази недоволство от договореното изискване не само шофьорите, но и камионите де се връщат в страната си през определен период от време.
https://www.kamioni.bg

Все още не е прието.

ЛЕКИ ПЪТИЩА !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Tarykata
Начинаещ
*

Рейтинг: +8/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 39
Теми: 1



Активност
0.4%


Ел. поща
« Отговор #228 -: Сряда, 04 Март, 2020, 15:32:57 »
ОтговорОтговор

Кембълът имал една мечта едновременно да ходи по голяма нужда, да яде и да прави секс едновремено. Нашите родни политици това правиха цели три години после гръмна скандала по медийте и вече сме пред свършен факт.
Сега също се крие информация от властта. От 01юли2021 влиза в сила закона на микрона, от началото на тази година сме в преходен период.https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/sviat/2019/12/12/4004944_pregovorite_po_paketa_makron_zasega_sa_blokirani/

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +71/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 293
Теми: 7



Активност
0.4%

Ел. поща
« Отговор #229 -: Четвъртък, 09 Юли, 2020, 19:47:47 »
ОтговорОтговор

https://www.bgonair.bg/a/4-world/198248-othvarliha-popravkite-na-paket-mobilnost-veche-stava-zakon
Брей! (Хем търговска марка, хем възклицание.)
Демек, който карал тройки карал, кака се омъжи...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +137/-30
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1071
Теми: 13



Активност
1%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #230 -: Четвъртък, 09 Юли, 2020, 20:11:36 »
ОтговорОтговор

Според мен е на лошо ама ако питаш масово колеги ще им е добре.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1659/-320
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1479
Теми: 79



Активност
4.4%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #231 -: Неделя, 12 Юли, 2020, 19:38:20 »
ОтговорОтговор

Според мен е на лошо ама ако питаш масово колеги ще им е добре.

     Направо първа грижа им е за източноевропейските шофьори! Дори има такива да вярват в това. Важното е, че ще има някой на някой друг да се присмива. Сега като се реве, че се чака по границите - тези които са на ден им се присмиват, че са глупаци да работят на заплащане възоснова на изминато разстояние. Ако много от шофьорите не могат да си направят елементарни сметки дали и при работодателите е така? Като видят, че няма пробег, а се дават пари, ще намалее и заплащане на ден. Срещал съм тук пишещи да се кефят, че били на твърдо за курс (големи тарикати са)Ъ?!!! Има далавера, ако разчетът е до началото на Германия, а повече курсове са до другия край. Да знаете има на печалба, но не е за шофьора. Като се разделят парите на дните отсъствие тогава може да се види как е, независимо от вида на заплащане. Въпросът е "като гори къщата на съседа", освен злорадството което в повечето случаи е задължително, а дали и нашата къща няма да "прихване" от пламъците, та дори да изгори?

     Няма страшно за тези които вярват на Бащицата. Тези дни каза, че е приятел с Макрон, така че каквото и да се случи той няма да е на загуба.
     Все си мисля че е най-добре да питаме жената на Макрон. Не знам точно, дали е на същата възраст като майка му или е малко по-млада, в случай че го е родила късно (майка му)? Малко очакванията са нереалистични, че при извратено съжителство и двамата са съвсем наред и са загрижени за останалите нормални хора. Кой командва в това семейство е ясно.

     За мен няма начин да се мисли към по-добро и въобще целият проект. Особено от не съвсем в ред хора. Разбира се може да греша и бабката да му роди дете или направо внуче. Ще съм сбъркал в преценката.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +158/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 934
Теми: 33



Активност
0.2%


Ел. поща
« Отговор #232 -: Неделя, 12 Юли, 2020, 20:04:36 »
ОтговорОтговор

Истината за цялата тази схема е,че просто западните работодатели ще се възползват от алчността,безхаберието и глупостта на източноевропейските управници и работодатели.Тази схема в никакъв случай не е разработена от Макрон,а от всички западноевропейски партньори в така наречения съюз.За някой ще е по-добре,за други ще е по-зле,въпрос на адаптация и човешки нужди за нормален живот!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Tarykata
Начинаещ
*

Рейтинг: +8/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 39
Теми: 1



Активност
0.4%


Ел. поща
« Отговор #233 -: Понеделник, 13 Юли, 2020, 11:05:15 »
ОтговорОтговор

Истината за цялата тази схема е,че просто западните работодатели ще се възползват от алчността,безхаберието и глупостта на източноевропейските управници и работодатели.Тази схема в никакъв случай не е разработена от Макрон,а от всички западноевропейски партньори в така наречения съюз.За някой ще е по-добре,за други ще е по-зле,въпрос на адаптация и човешки нужди за нормален живот!
Закона на Микрона е създаден от Франция и Бенелюкс и по тоцно от тяхни синдикати. Нормалните държави си защитават техните интереси. Въпроса е как и защо нашите евродепотати, министри и Боко са проспали всичко. Дали са взели банкноти по 500евро, златни кюлчета или по някакъв друг начин са ги убедили. Вече пакетът Мобилност влезе в сила, с изключение на няколко разпоредби, които ще влязат в сила след месеци. Резултатът намаляване на БВП, пререгистрирани вългарски фирми в Германия и Белгия.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +71/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 293
Теми: 7



Активност
0.4%

Ел. поща
« Отговор #234 -: Понеделник, 13 Юли, 2020, 14:05:22 »
ОтговорОтговор

След като така усилено се говори за пререгистрация на познати нам стари или регистрация на нови с познатия ни вече манталитет изникват няколко въпроса:
1. След като българин ще е назначен за водач на транспортна единица в, да го наречем небългарска фирма, не следва ли той да стане "резидент" на съответната държава, с осигурителен номер, постоянен адрес на пребиваване и прочее плюсове и минуси?
2. След облагане на съответните транспортни фирми къде ще отиват данъците? (малко риторичен)
3. Нима новоизлюпените евробизнесмени в сферата на транспорта, респективно със старото мислене как и по какъв начин да "любят", меко казано водача не са се замислили, че като такива от бившия източноевропейски блок ще подлежат на много по-строг мониторинг относно формирането на РЗ и всички прилежащи счетоводни документи от страна на компетентните органи в съответната държава?
А дали пък това няма да е едно "приземяване", както казваше един наш бивш държавник, лека му пръст и всички ще започнат да прилагат честно, почтено и коректно отношение към изпълнителите си...
Дявол знае...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +137/-30
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1071
Теми: 13



Активност
1%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #235 -: Понеделник, 13 Юли, 2020, 16:38:31 »
ОтговорОтговор

По точка 1 : Да трябва да стане резидент , тоест да плаща наем , да има банкова сметка и т.н Тук може да поставя един от най-толумия минус а именно наличието само на 21-24 дни платен отпуск и един макс 21 дни не платен . Общо ги смятайте 42-45 дни в годината , за сравнение до сега  винаги по поне 80 до 90 дни годишно.
По точка 2: Отиват в държавата по регистрация на фирмата а печалбата по сметки в топлите страни.
По точка 3: Ще се адаптират не напразно е казано че 1 шофьор издържа 4ма работника , 2ма от тях работят днес 8ч за да го прецакат по някакъв начин. В западна фирма е същото , и там не им се дават пари ей така за работа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1659/-320
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1479
Теми: 79



Активност
4.4%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #236 -: Вторник, 14 Юли, 2020, 02:38:44 »
ОтговорОтговор

     Последните няколко десетки години шофьорска професия стана изключително финансово непривлекателна сравнено с преди. Ако около '90 година в Германия с три шофьорски заплати (най-много 10 с най-ниските заплати) си взимаш от магазина Мерцедес 124 (струва ми се, че бяха около 40 000 марки), като през времето на спестяване си живееш охолно. Тази кола подръжка почти не изисква. Сега например (през 2016 година) мой приятел Асен си взима Мерцедес Е класа, 2007 година избиран на 200 000 км и трудно му смогва на ремонтите. Повреда на стартер, в България се оправя за 100 лв. се изхвърля и заменя изцяло за 1 000 евро. Другият месеца тръбичка за спирачките 20-30-50 евро, но със смяната 800. И почти всеки месец има нещо така. Нов Мерцедес Е класа е на цена композиция с по-малко екстри. Дали с 3 заплати ги събира? Немски шофьор кара и във времето за почивка товари и разтоварва и така до 15 час. Така са почти всички. И някой на друга длъжност за половината време взима същите пари и има време да се почесва (не много, ама е нещо). И защо немец би работил такава идиотска работа?

     Дали не е това целта - не малко източноевропейски шофьори да отидат на работа в западните страни? И разбира се повече и за още по-малко пари. Като не малко от заплатата ще я оставят в държавата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Етикети:
Страници: 1 ... 14 15 [16]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!