Хладилни агрегати-търся майстор или сервиз в София или областта.
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 10:20:22 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Хладилни агрегати-търся майстор или сервиз в София или областта.  (Прочетена 5259 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« -: Четвъртък, 07 Септември, 2017, 15:28:25 »
ОтговорОтговор

  Някой прехвърлял ли е хладилен агрегат от микробус на друга марка микробус? Ако е, какви са проблемите? Има изведен или раздвоеен компресора на климатика в товарното отделение и в кабината. При всички варианти ли ще изтече фреона?
 Това е вариянт който мога да сложа, но е дублиран и ще стане още по-сложно .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 07 Септември, 2017, 15:28:25 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #1 -: Петък, 08 Септември, 2017, 06:58:49 »
ОтговорОтговор

Баце официалният сервиз на Термо кинг е в Дружба има майстори в Булгарплод и на Нирата.....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Петък, 08 Септември, 2017, 06:58:49 »

 Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Петък, 08 Септември, 2017, 07:15:03 »
ОтговорОтговор

  Ти лично пробвал ли си ги? Ако може да нямам болки в областта на джоба.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +465/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0.6%


« Отговор #3 -: Петък, 08 Септември, 2017, 07:30:30 »
ОтговорОтговор

  Ти лично пробвал ли си ги? Ако може да нямам болки в областта на джоба.
Ще береш ядове ! Фреона е и отровен!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #4 -: Събота, 16 Септември, 2017, 13:22:04 »
ОтговорОтговор

Тариката как се вкара в този филм?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #5 -: Вторник, 24 Октомври, 2017, 00:10:23 »
ОтговорОтговор

Още не съм се вкарал, но на там вървят нещата.
 Накратко един познат иска да си купува Спринтер с хладилен агрегат и пита за какво да гледа. Аз му казвам външен признак, ако е врязан агрегата в средния или високия таван вероятно е с обръщана дирекция. Вътрешен признак - четеш № на рама отзат напред първите 3 или 4 цифри са данните от сервиза, следва буква и след нея 1 ляв,2 десен волан. И след няколко седмици ми се жалва, че читавите на външен вид с полска или българска регистрация са с обръщан волан. тези от Германия и Централна Европа не си знаятт километрите. Разяснявам, че където има мюсулмани километража се пренавива до официалните данни от последното посещение в сервиза. Друг редовен номер е от Ц или Е клас да се размени двигателя с този на спринтера. Мотора се износва два пъти по-бързо с хладилен агрегат със отделен компресор и три пъти по-дълго при вързан компресор от климатика.
 Моя познат направи компромис ще додаде повече пари за микробусче с автопилот и заводска навигация, което да ползва и за лични цели. В последствие ще се термоизолира и оборудва с хладилен агрегат.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
znamc
Младши потребител
**

Рейтинг: +20/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 97
Теми: 6



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #6 -: Вторник, 07 Ноември, 2017, 13:05:31 »
ОтговорОтговор

Аз работя редовно с ТермоПро ,това е сервиза в дружба. Като професионалисти са ТОП ,нямам оплакване ,но да знаеш ,че на цена са офин (пак нямат стигане) Един TermoKIng V300max на дизел+ток излиза към 8 000 евро и отделно изолация като му пляснеш и оставаш доволен от живота Усмивчица
Другия сервиз в Булгарплод е на Брат Пит Усмивчица той работи на по-ниски цени ,но е типичния български майстор (все някъде ще си остави ръцете) , та филма с хладилния агрегат е сериозен.
Нека провери и Carrier ,те ползват сервиза на Силвърстар (бившия Балканстар) и ,като сервизиране имат 24/7 ,а ТермоПро са комунисти ,по празници и викенди- нихт арбайт.
Най-тънко излиза да си вземе хладилен бус втора ръка , сега ние сме купили 2 чисто нови буса на шаси ,но понеже един фургон с един кинг нови са 30 000лв ,сме решили да купим бусове втора ръка с агрегат и фургон и да ги прехвърлим на новите бусове ,а старите да продадем тънко и пак ще сме на далавера уш ,пък ще видим...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #7 -: Неделя, 07 Януари, 2018, 14:41:04 »
ОтговорОтговор

Вътрешен признак - четеш № на рама отзат напред първите 3 или 4 цифри са данните от сервиза, следва буква и след нея 1 ляв,2 десен волан. И след няколко седмици ми се жалва, че читавите на външен вид с полска или българска регистрация са с обръщан волан. тези от Германия и Централна Европа не си знаятт километрите. Разяснявам, че където има мюсулмани километража се пренавива до официалните данни от последното посещение в сервиза. Друг редовен номер е от Ц или Е клас да се размени двигателя с този на спринтера. Мотора се износва два пъти по-бързо с хладилен агрегат със отделен компресор и три пъти по-дълго при вързан компресор от климатика.
  Вие се чудите зимата защо не пали голфа, Пасатора, Ц и Е класата?! Ето къде е ключа от палатката!
    Километража като се пренавива до официалните данни от последното посещение в сервиза-за периода в Германия може да минат 2 години и никой не знае колко ще навърти отгоре.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!