• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Diebel spedition - моя опит от там

Започната от taman, Петък, 17 Ноември, 2017, 09:35:32

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

taman

здравейте колеги .Да Споделя моя опит от фирма Дибел спедишън - Германия .Имат обява от време на време в джобса .Фирмата превозва контейнери на DPD - композиция камион с ремарке.Работи се само нощно време , пет последователни нощни смени , от понеделник вечерта до събота сутринта.Когато започвате ви дават курсове на колеги които отсъстват в дадената седмица - най-гадната работа(За тях курса си е постоянен за вас е нов)около и над 600 километра нощно каране , се добавят до 5 смени на контейнери (което за камион с ремарке е 20 контейнера на нощ) .Последната ми седмица там имах два дни с по пет смени в нощ- като това се оказа че ще е и постоянният ми курс .За смяната на контейнерите имате половин час , което е възможно при идеални условия.В графика ви не се оставя време за спиране за тоалетна , да не говорим за 45 минути почивка.Имах и график в които  бяха  "забравили " да ми напишат дори и време за смяна на контейнери.От къде идват проблемите - Графика е направен при изчисляване на времето за шофиране от точка а до б със скорост 80 км/ч . невъзвможно е да се достигна такава средна скорост при положение че се отбивате в градски региони.Забавяния в DPD .Ремонти по пътищата .Тесни депа - не стига че е трудно да натовариш контейнера на ремаркето , но наоколо е пълно с бусовете на куриерската компания(по рано вечерта) , както и с други камиони.В този половин час трябва да питате къде да разтоварите , да установите номерата на контейнерите които трябва да натоварите , да ги намеите и да ги натоварите(всяко депо си има различна организация)и да вземете документите.Елементарен немски е необходимо да се знае.Понеже  графика ви е направен да свършвате сутрин около 6-7-8 часа най-късно(на хартия) , трупайки закъснения чакайки из депата- доста пъти принудително - не ви дават да разтоварите поради задръстване в депото, това увеличава работния ви ден.Закъснявате , към това се добавя и сутрешния трафик и задръстване - още час.Вадех картата - фирмата не иска картите да се вадят заото глобата е голяма и за ТЯХ тогава.Последната ми смяна карах 11 часа  без прекъсване, с пет спирания за смени на контейнери ,  започване на работния ден в 17.30 , в последното депо пристигнах в 8 и нещо сутринта , когато товареха бусчетата за разнасяне на пратки , чакане да разтоваря още час и половина приключих около 10- 10.30 . това е без да съм ползвал и минута от задължителните 2 по 45 мин. Има някои по леки дни(с по малко смени и километри) но са рядкост.За мен е много тъй като след толкова работа ставаш опасен на пътя - риск от заспиване от преумора.
Положителни страни - немски договор , нови камиони ,относителна коректност при парите. При работа на пълен график - всички седмици от месеца може да се достигнат 2500 евро на месец чисто.Всички глоби са си за ваша сметка и се удържат от заплата(фирмата ги плаща веднага като пристигнат и си ги взема после) . Разделено на времето което работите - като часове , плюс нощен труд , парите не са нещо особенно според мен.Ако изберете да си ползвате почивките - означава че увеличавате работния си ден и ще свършите по късно през деня - недостатъчно време за спане и почивка.Ако не сте базирани в Касел - тогава  спането е в камиона през уикенда - вие си се оправяте с тоалетна , душ и т.н.Може да искат да ползват личния ви автомобил за да отивете до мястото където е камиона. Плащат го но за мен не си струва.
Ако графика е малко по нормален - може да се работи и аз също бих останал , но при този график които те дават - може да се изпълни но само ако шофирате лек автомобил, не камион.

taman


Boroman21

Не напразно търсят НЕнемци за тая работа , те техните шофьори да не са луди да бачкат на тоя  график.

Boroman21


rider777

Важното е, че бачкате в голяма фирма и най- важното е, че е немска а не при някой като мен дето дава 2300€ месечно и където не можеш да се умориш даже ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  Юруш към големите немски фирми !!!!
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Petroff

Пак не пропусна да се изцъкаш май,бе райбере.

krasisof

Добре описано. Напоследък от 1-2г. не съм чул некой да каже добра дума за немска фирма къдъто бачкат чужденци. Най-добре при райбера. Пари много, уважение големо и кратки курсове. Честно според мен Германия е бита карта. Там закони за немски фирми няма. А тук и мисури дето все пита къде се правят паузите го чакам да почне да ги хвали.
А на колегата... браво. Аз ако бях още първият ден съм си тръгнал

imter

Бате Иво много си вдигнал парите :),сега ако кажеш че и престоя е 45-50 дни с 1-2 седмици почивка,направо идвам :).

hgv_driver

Тия немските фирми имам чувството, че използват някакъв софтуер, който подбира товарите и прави курсовете. Всичко е ичислено до минута, eдва ли не да караш 8:59 h. Пълно изцеждане. Но софтуера не е толкова умен да предвиди задръствания и ремонти по пътя.

rider777

ПетроФФ се опитА да се направи на умник ама от единственото му изречение мога да позная, че е кух кът гъдулка ,,,,,,,,,, Имтер,,,, при мен парите винаги са били повече отколкото в немска фирма ама такива престои по 50 дни нема как ,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

imter

Бате Иво годината е 2017,почти 2018,не е 2007-08-09,няма кой да седи повече от 2 месеца,или ако има не може да бъде пълноценен,работата вече е много по-тежка и напрегната от преди 10 години!!!Вземи това в предвид и ще си намериш хора,евнтуално.....

rider777

Хора има вече предостатъчно и точно защото сега се работи далеч по- леко отколкото преди 10 години един от шофьорите ми точно днес след 9 месеца работа с месец почивка ми се обади да ме пита дали имам нещо против след Нова Година да стои по повече от 6 месеца,,,,, моят отговор естествено беше ДДДДАААААА ,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

imter

Излез вече от филма :D :D :D :D,има всякакви скотове,но съм срещал хора на 4-5 месеца командировка и честно казано много им личеше,че не са нормални!!!Дай му на този човек сега една премия от 3000-4000 евро и ще седи и 2 години без прибиране ;D ;D ;D ;D ;D

Petroff

Бате Иво,за пореден път ме убеждаваш колко тъп като слонски задник си,но защо винаги усираш темите на колегите и защо винаги се имаш за толкова велик и компетентен по фсички въпроси?Аз съм по- голям от тебе и със сигурност съм видял повече,но винаги съм се старал да помагам,а не като теб да бъда форумния филосов и всезнайко.Имаш манталитета на всеки дребен собственик на дръгели,именно че си е най- велик и другите са будали.Моля те слез малко на земята и можеш да срещнеш много стойностни хора.А може и тогава и свестни шофьори да си намериш.

rider777

ПетроФФ, независимо, че си по- голям от мен, със сигурност не си помогнал на толкова много хора на колкото аз съм помогнал. И кво да ти кажа ???  Не по Фсички въпроси съм компетентен ама веднага усещам, кога ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, абе аре весел  уикенд, пък слез ти на Земята и си смЕни манталитета ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

briko

Колеги, не се занимавайте с г-н Райдера тук във форума. Винаги прецаква темите с цел самореклама и писане на пълни глупости. Така е от години!

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,