Рени - Одеса
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 07:37:36 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Рени - Одеса  (Прочетена 7835 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
highway nomad
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 31
Теми: 3



Активност
0%


« -: Четвъртък, 23 Ноември, 2017, 12:17:52 »
ОтговорОтговор

Здравейте!

Някой може ли да сподели прясна информация за състоянието на тази отсечка?

13-та година ми се наложи да минавам по този маршрут за пръв и последен път. Настилка практически нямаше. 300-тата километра до Одеса ги минавах поне 8 часа.

Миналата година имах пътуване до Русия с колата и карах през Румъния до Унгены (Молдова), след това до Кишинев и накрая се забих в ПМР. Един ужас. Накрая се върнах през Литва и Латвия :-)))

Както и да е. Предстои ми пътуване до Одеса и се надявам някой да сподели опит.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 23 Ноември, 2017, 12:17:52 »

 Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #1 -: Четвъртък, 23 Ноември, 2017, 14:30:49 »
ОтговорОтговор

  От преди 2 години ремонтират участъка докъде са стигнали не знам-курупцията е по-зле от колкото в Бъргария. През Измаил е по-добре отколкото през Болгар.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Четвъртък, 23 Ноември, 2017, 14:30:49 »

 Активен
highway nomad
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 31
Теми: 3



Активност
0%


« Отговор #2 -: Петък, 24 Ноември, 2017, 23:08:04 »
ОтговорОтговор

16-та година все пак в последния момент промених маршрута. Трябваше първо да мина през Дрезден и после към Москва. И накрая да слезна към Ростов. В крайна сметка минах през Украина на отиване. До Кировоград напрактика нямаше път. После до Полтава дупкаляци на корем. Чак след Полтава до Харков можеше да се каже, че шосето беше много добро към отлично. Бях се зарекъл повече през тази страна да не минавам. В крайна сметка народната приказка за "голям х_й лапни, голяма дума не казвай" се оказа изключително вярна.

На 1-ви декември ще пътувам. Веднага щом имам актуална информация за трасето ще напиша.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #3 -: Неделя, 26 Ноември, 2017, 14:17:56 »
ОтговорОтговор

  Джурджулещ се нарича Пункт Пропуска, изкушението да минеш нагора е голямо, но както каза и ти се набиваш в Приднестровието,където изискват виза. В Украйна принципа е малки суми, но редовно - щом си минавал това си го знаеш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
highway nomad
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 31
Теми: 3



Активност
0%


« Отговор #4 -: Понеделник, 27 Ноември, 2017, 10:26:51 »
ОтговорОтговор

Виза в ПМР не ми искаха, защото представих руски паспорт. Което, разбира се, не ме спаси от попълване на митническа декларация и плащане на мито за автомобила по произволна (според звездите) пазарна стойност, плод на митничаря....

Не могат да се ползват международни дебитни карти. Т.е., трябва да плащаш само в тяхна валута, ако искаш нещо да купиш. Пътят до Украйна (20 км) е лош спрямо българските стандарти, но е направо, като френски път пред онова, което ви очаква до Кировоград...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Старши потребител
****

Рейтинг: +288/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 252
Теми: 16



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #5 -: Неделя, 03 Декември, 2017, 14:39:52 »
ОтговорОтговор

  Митото върнаха ли ти го на излизане от ПМР? Вярно ли, е че колата не трябва да е по-стара от 14години за да влезе в ПМР?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
highway nomad
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 31
Теми: 3



Активност
0%


« Отговор #6 -: Понеделник, 04 Декември, 2017, 13:23:39 »
ОтговорОтговор

Не, нищо не са ми връщали. Причината е проста: минах по друг път (Латвия - Литва - Полша - Словакия - Унгария - Сърбия).

Сумата не беше голяма: около 25 евро. Може би 30.

Не, не знам да има такова ограничение във възрастта на автомобила. Колата, с която пътувах тогава, беше на 20 години :-) Експонат в музейно състояние.... Но това е друга тема.

Просто по възможност заобикаляйте тази област. Ако нямате възможност (финансова или времева), бъдете готови за много писане и много отговори на дебилни въпроси. От сорта на "защо пренасяте такъв фотоапарат и такава фотографска техника". Явно по презумпция си шпионин.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #7 -: Неделя, 25 Февруари, 2018, 13:59:09 »
ОтговорОтговор

     В Румъния ясно няма какво да ви разказвам вие си знаете. Ако може избягвате Дунав мост1-краде се нафта , резервни гуми, даже чистачки на фаровете. Най-бързия вариянт е КПП Кардам. Около Галац пътищата са поносими, мъгла гъста, но ние се набихме заради изисквания на товарособственика на Оанчеа-Кагул и Вулканещи-Виноградова.
     Няма да повярвате 4 КПП-та минахме за 1-ин час-от 4 през ноща та до 5.
     Румънците си подремваха и малко ги събудихме. Но въпреки това за 15-20 минути преодоляхме мамалигарско, защото бяхме сами на цялого КПП Оанчеа или там както се произнася. След нас дойде румънско TGA с малките гуми и ми беше интересно как ще премине точно опред на навеса е яко разкопано. Тук започва ужаса, не път а направление по което до скоро са свършили бомбандировките. Безмитната зона хвърли едно око много скъпо всичко.
     КПП Кагул само идин влекач прави 9или11. Млада граничарка и връзкарка не се заяждаше, после митничара като взе с фенрчето да гледа всичко, накрая вика дигайте кабината.Аз му разправям му„Братан туда волвовский двугун, наверна никто не откривал” оня не и не. Колегата даже намери ключ(тука се изненадах максимално като си мислих,че въобще нямаме такъв ключ),тъмница нищо не се вижда, не знаеш какво ръгаш, двамата напъваме едва не счупихме ключа и кабината се открехна и оня миряса. Молдовската страна дори да работеше бутките за винетки и Осаго(Гражданска отговорност) пак нямаше да ги купуваме, защото напарника(колегата)избесня и 50-и наколко километра по Молдова ги взе за отрицателно време.Тахографа има тарировка(заверка),но ограничител на скоростта вероятно на 100и нещо.Молдовските пътища са сравними с грузинските, накратко отврат.
      КПП Вулканещи-руснаци пак на двойка със Страдалис хенгер седят в насрещното и блокират пътя, защото на други двама руснаци камиона е на канала. Вероятно правят няква врътка за ПМР(Приднестровска Молдовса Република). Накрая се разбраха с митничарите, междувременно ние минахме между капките.
      КПП Виноградовка започва с ограда като кошара после отдясно дърво зад него става джоб, в който минават легковушките(до 3.5тона общо тегло). Пред джоба-първата барака са пограничники на прозореца ти слагат печат на паспорта, втората са таможники, където се влиза странично.
     Чемерешкаджиите трябва много хляб да изядат за да станат за Тираджий. Не става само с „Долари у джобата и Сейко на ръкъта” трябва си опит. Колегата така застана с ремаркето да запуши портата и джоба та никой да не може да минава така си сидиме двамата в кабината и си говориме. Хахлъй(украинци-те) викат дай напред, колегата вика дай бумажки. Накрая самите таможники донесоха документите, но не може да излезем от „Замес”(няколко МПС-та, които ги обработват едновременно)-отпред навътре има друга ограда, която пак блокирахме всички. Хахлъй почнаха да гледат злобно и не ни пускат дакато не дадохме 3$.Така 4 КПП за час и много емоций.Ако можете избягвайте КПП Галац-КПП Джурджулещ-КПП Рени,така ще си спестите до 3 денонощия, злобни и нагли таможники.
     Влизаме в Покрайнина(пряк превод на Украйна), следва населения с етнически българи Болград. Повече дупки отколкото асфалт. Накрая на града има Автозаправачная 27гривни литър нафта-средни по качество и цена,чак там има нова настилка. Около Сарата пак населен с етнически българи и пак няма път,а направление. Около Измаил е с една идея е по-добре. При Татарбунари вече е новоасфалтирано, но не се радвайте няма да е за дълго. 50-ина километра преди Одеса е стигнало обновяването на трасето. Като преминавате природния парк на вхада дават бележка с броя на пътниците на изхода се връща. Има ограничиния на скорастта, а и някоя птица може да се блъсне и напука предното стъкло.
    Ако ходите до Киев не минавайте през град Умань-ще си спестите вълни, коловози и нерви.В Киев Демеемская(гара и спирка на метро)се разделихме с колегата. 5гривни и едно прекачване и отидох на Киев Вуйдубъчи(гара и спирка на метро).Тук взех автобус за Люблин, където ме чака друг колега на двойка.
    На украинската страна има само едно платно, ако може да се нарече така, защото клоните на дърветата не са изрязани.Автобуса(този е легален, защото минава граница. Иначе повечето са нелегални маршрутки и не дават билети) не можа да пробоксува въпреки метель(навевки) от снега заради огромните дупки-веднъж да има полза от дупките!!! КПП Угринев-КПП Долгобичур е ново КПП, но все още не може да минават камиони.40минути на шлагбаума(бариерата) мотаене, защото за първи път видждаха български паспорт, после ми поискаха вадителские права и внутрений паспорт. Питам един от пътниците защо седим един час,той се хвали че стоял 14часа на украинската страна. Понеже се занимаваха с мен та другите хора прекараха котрабанда цигари и алкохол. През Румъния и Украйна са разрешени литър твърд алкохол и само 2кутий цигари като глобите се огромни.Ако пътувате с автобус пускат го по маршрута,а контрабандиста остава на КПП-то.Забранено е да се разхождате на украинско КПП, ако искате да ходите до тоалетна питайте иначе също ви очаква голяма глоба.
     Сравнитерно бързо се минава през КПП Яготин-КПП Дорогуск. Останалите КПП-та също са разрешени за камиони всичко е въпрос на късмет, колко време ще отнеме.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +465/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0.6%


« Отговор #8 -: Неделя, 25 Февруари, 2018, 21:25:42 »
ОтговорОтговор

     В Румъния ясно няма какво да ви разказвам вие си знаете. Ако може избягвате Дунав мост1-краде се нафта , резервни гуми, даже чистачки на фаровете. Най-бързия вариянт е КПП Кардам. Около Галац пътищата са поносими, мъгла гъста, но ние се набихме заради изисквания на товарособственика на Оанчеа-Кагул и Вулканещи-Виноградова.
     Няма да повярвате 4 КПП-та минахме за 1-ин час-от 4 през ноща та до 5.
     Румънците си подремваха и малко ги събудихме. Но въпреки това за 15-20 минути преодоляхме мамалигарско, защото бяхме сами на цялого КПП Оанчеа или там както се произнася. След нас дойде румънско TGA с малките гуми и ми беше интересно как ще премине точно опред на навеса е яко разкопано. Тук започва ужаса, не път а направление по което до скоро са свършили бомбандировките. Безмитната зона хвърли едно око много скъпо всичко.
     КПП Кагул само идин влекач прави 9или11. Млада граничарка и връзкарка не се заяждаше, после митничара като взе с фенрчето да гледа всичко, накрая вика дигайте кабината.Аз му разправям му„Братан туда волвовский двугун, наверна никто не откривал” оня не и не. Колегата даже намери ключ(тука се изненадах максимално като си мислих,че въобще нямаме такъв ключ),тъмница нищо не се вижда, не знаеш какво ръгаш, двамата напъваме едва не счупихме ключа и кабината се открехна и оня миряса. Молдовската страна дори да работеше бутките за винетки и Осаго(Гражданска отговорност) пак нямаше да ги купуваме, защото напарника(колегата)избесня и 50-и наколко километра по Молдова ги взе за отрицателно време.Тахографа има тарировка(заверка),но ограничител на скоростта вероятно на 100и нещо.Молдовските пътища са сравними с грузинските, накратко отврат.
      КПП Вулканещи-руснаци пак на двойка със Страдалис хенгер седят в насрещното и блокират пътя, защото на други двама руснаци камиона е на канала. Вероятно правят няква врътка за ПМР(Приднестровска Молдовса Република). Накрая се разбраха с митничарите, междувременно ние минахме между капките.
      КПП Виноградовка започва с ограда като кошара после отдясно дърво зад него става джоб, в който минават легковушките(до 3.5тона общо тегло). Пред джоба-първата барака са пограничники на прозореца ти слагат печат на паспорта, втората са таможники, където се влиза странично.
     Чемерешкаджиите трябва много хляб да изядат за да станат за Тираджий. Не става само с „Долари у джобата и Сейко на ръкъта” трябва си опит. Колегата така застана с ремаркето да запуши портата и джоба та никой да не може да минава така си сидиме двамата в кабината и си говориме. Хахлъй(украинци-те) викат дай напред, колегата вика дай бумажки. Накрая самите таможники донесоха документите, но не може да излезем от „Замес”(няколко МПС-та, които ги обработват едновременно)-отпред навътре има друга ограда, която пак блокирахме всички. Хахлъй почнаха да гледат злобно и не ни пускат дакато не дадохме 3$.Така 4 КПП за час и много емоций.Ако можете избягвайте КПП Галац-КПП Джурджулещ-КПП Рени,така ще си спестите до 3 денонощия, злобни и нагли таможники.
     Влизаме в Покрайнина(пряк превод на Украйна), следва населения с етнически българи Болград. Повече дупки отколкото асфалт. Накрая на града има Автозаправачная 27гривни литър нафта-средни по качество и цена,чак там има нова настилка. Около Сарата пак населен с етнически българи и пак няма път,а направление. Около Измаил е с една идея е по-добре. При Татарбунари вече е новоасфалтирано, но не се радвайте няма да е за дълго. 50-ина километра преди Одеса е стигнало обновяването на трасето. Като преминавате природния парк на вхада дават бележка с броя на пътниците на изхода се връща. Има ограничиния на скорастта, а и някоя птица може да се блъсне и напука предното стъкло.
    Ако ходите до Киев не минавайте през град Умань-ще си спестите вълни, коловози и нерви.В Киев Демеемская(гара и спирка на метро)се разделихме с колегата. 5гривни и едно прекачване и отидох на Киев Вуйдубъчи(гара и спирка на метро).Тук взех автобус за Люблин, където ме чака друг колега на двойка.
    На украинската страна има само едно платно, ако може да се нарече така, защото клоните на дърветата не са изрязани.Автобуса(този е легален, защото минава граница. Иначе повечето са нелегални маршрутки и не дават билети) не можа да пробоксува въпреки метель(навевки) от снега заради огромните дупки-веднъж да има полза от дупките!!! КПП Угринев-КПП Долгобичур е ново КПП, но все още не може да минават камиони.40минути на шлагбаума(бариерата) мотаене, защото за първи път видждаха български паспорт, после ми поискаха вадителские права и внутрений паспорт. Питам един от пътниците защо седим един час,той се хвали че стоял 14часа на украинската страна. Понеже се занимаваха с мен та другите хора прекараха котрабанда цигари и алкохол. През Румъния и Украйна са разрешени литър твърд алкохол и само 2кутий цигари като глобите се огромни.Ако пътувате с автобус пускат го по маршрута,а контрабандиста остава на КПП-то.Забранено е да се разхождате на украинско КПП, ако искате да ходите до тоалетна питайте иначе също ви очаква голяма глоба.
     Сравнитерно бързо се минава през КПП Яготин-КПП Дорогуск. Останалите КПП-та също са разрешени за камиони всичко е въпрос на късмет, колко време ще отнеме.

Явно обичаш приключенията Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
BISER1975
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-2
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 45
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #9 -: Понеделник, 26 Февруари, 2018, 08:55:56 »
ОтговорОтговор

Признавам си без бой, релацията на Haydutin не е за мен. То една Македония ме нервира с това дай, какво остава за Североизток.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #10 -: Понеделник, 26 Февруари, 2018, 14:21:40 »
ОтговорОтговор

  Релацийте са от Балкански полуостров към бившия СССР и обратно най-често. Без приключения не е интересно от Банат нагоре рабво скука тъпня имам чуството, че времето е спряло. Има си 2-ма колеги с хладилни хенгери-титуляри, аз запълвам дупките като има нужда на едната или на другата композиция.Така не си умръзваме взаимно-много от вас мразят работата на двойка. Македония нали се сприятелихме или още не сме?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +465/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0.6%


« Отговор #11 -: Вторник, 27 Февруари, 2018, 23:07:10 »
ОтговорОтговор

  Релацийте са от Балкански полуостров към бившия СССР и обратно най-често. Без приключения не е интересно от Банат нагоре рабво скука тъпня имам чуството, че времето е спряло. Има си 2-ма колеги с хладилни хенгери-титуляри, аз запълвам дупките като има нужда на едната или на другата композиция.Така не си умръзваме взаимно-много от вас мразят работата на двойка.
Едно време  нямах проблеми , сега нямам нерви  Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #12 -: Понеделник, 09 Април, 2018, 13:03:55 »
ОтговорОтговор

 
Накрая самите таможники донесоха документите, но не може да излезем от „Замес”(няколко МПС-та, които ги обработват едновременно)-отпред навътре има друга ограда, която пак блокирахме всички. Хахлъй почнаха да гледат злобно и не ни пускат докато не дадохме 3$.
Вие сте класа!!1 Без ирония. Това е разликата между "чемерешкаджията", на който му дават СМР и евентуално пакинг листа в ръцете и е готов и "тираджията" , който се оправя сам почти във всяка ситуация.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 212
Теми: 12



Активност
0%


« Отговор #13 -: Петък, 20 Април, 2018, 14:11:24 »
ОтговорОтговор

  Първо румънците при Базъу, после и молдовците при Иаши ми скъсаха нервите!
Базъу няма такива серпантини, после молдовците ги мързи за направят една транзитна декларация.
   Вие сте класа!!1 Без ирония. Това е разликата между "чемерешкаджията", на който му дават СМР и евентуално пакинг листа в ръцете и е готов и "тираджията" , който се оправя сам почти във всяка ситуация.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #14 -: Неделя, 24 Юни, 2018, 22:06:13 »
ОтговорОтговор

   Минавах транзитно през Молдова и Украйна-добре,че не беше с мойто МПС.КПП-то се произнася Оанча. От същия маршрут като вашия отидох и се върнах през Измаил. Където живеят етнически българи има само дупки, без преувеличение. Кадрите са стари сега пътя е по-зле<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Cl-TccVQOdc" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Cl-TccVQOdc</a>.Хахлъй не заслужават нито ЕС, нито нищо. За съжаление същото е положението на етническите българи в Косово и Албания. Къдеса нашите политици? Защо не защитават правата на всеки един българин, без значение къде по света живее?! България е там, където има дори един българин!
   Не вероятно ами със 100% правят няква врътка за ПМР(Приднестровска Молдовса Република)-стоките, най-често продуктите се обмитяват в Гагаузка автономна република, ако са от Евразийски съюз. После отиват в ПМР. Другия вариянт е ако са от Унгария или Гърция товара отиват директно в ПМР.Тук има друг риск-фирмата на която се водят камионите може да има проблеми при следващо влизане в Молдова и/или Украйна.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!