?-че по AS-Tronic...
Форум на българските шофьори
Събота, 22 Септември, 2018, 13:53:40 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: ?-че по AS-Tronic...  (Прочетена 1222 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 204
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« -: Неделя, 26 Ноември, 2017, 15:41:52 »
ОтговорОтговор

   Tga с 10500 и няколко кубика 430к.с. диференцял нито бавен, нито бърз, окачване твърдят, че е характерен за Ейре-между кантарни оси характерно за Великобритания и комбинирано ресиори и възглавници, характерно за Швейцария. Самосвална композиция 5-оси маршрута почти изцяло е по-равното, но за нашите пътища кото след бомбандировки често гърмят гуми и се пукат възглавници, защото се нацелват дупките.
   Ако композицията стане 6-оси или към 52 тона общо тегло, ще издържи ли AS-Tronic-а? Някой правил ли е такъв експеримент?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 26 Ноември, 2017, 15:41:52 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +617/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3598
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #1 -: Вторник, 28 Ноември, 2017, 03:08:51 »
ОтговорОтговор

Ще държи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Вторник, 28 Ноември, 2017, 03:08:51 »

 Активен
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 204
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Четвъртък, 28 Декември, 2017, 16:29:02 »
ОтговорОтговор

   Колегата изкара към 40дена ежедневна езда, събота и неделя с чужд карти-похвали се няма нито една спукана възглавница или гума. Логично по около 8 тона и нещо се пада на ос.
   Досадно му е че всеки ден зарежда минимума за деня с цел да пази AS-Tronic-а като намалява общото тегло на композицията.
   Дали защото камиона е на 350хил. реални или по-друга причина за сега няма дефекти. При вноса от Белгия последния мост си плаче за смяна и някой акълия решил освен моста да преправил Tga с автоматик на самосвал. Имаше си хидравлика частично разглобена с липси та се преправяно доста.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +617/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3598
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #3 -: Събота, 30 Декември, 2017, 00:06:47 »
ОтговорОтговор

Ас-троника има усилен амбреаж, щото е автомат.  Може да се закачи на диагностика да се види дали е регистрирал претоварване амбреажа, ако е регистрирал...смяна на съединител. Ман не се оплаква от съединител, по е вероятно да си замине аксиалният лагер от веднъж и да остане паметник на пътя. За това се сменява превантивно всичко ако е регистрирано претоварване(порбуксуване) на амбреажа. Другата подробност е, че едни и същи скорости се слагат на Ивеко, Даф и Ман...Само Ман има склонност да ги чупи, заради софтуера управляващ скоростите.
Дафа обаче ги включва по-бавно, Ивекото по-глупаво. Карайте и се небойте...и не правете новобрански работи с това зареждане на минимума...Ако е опрял до тия 6-700л....по е важно да си слага първа навсякъде при потегляне, и да не си прави експерименти с (М) маневрения режим на скоростте, да избягва  многократното потегляне при маневра.
8тона на ос е нищо, производителя гарантира на 9тона 108км/ч!!! Има табелка на оста на ремаркето. Диференциала е предвиден им гарантиран на най-малко 15-16тона, допълнителната ос също на 8-9тона Предната е 9 минимум, стига до 11тона в зависимост от окачването. Също е предвидил гарантирано процент претоварване +10%.
8години съм карал гондола, 4-5оси,  5оси 50тона е нормално. На 47тона общо тегло  влиза в допуските на производителя,50 влиза в 10% гаранция. стигал съм 65тона на 5оси, с повече внимание.
 


Ей това е претоварване... и е Ман. 75t общо тегло
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=Hd4eBs6G5Gk" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Hd4eBs6G5Gk</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 204
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #4 -: Сряда, 03 Януари, 2018, 15:43:31 »
ОтговорОтговор

 На клипа оритинално е с бавен или най-бавния диференцял, ДВГ ако е 480 или 540 к.с. е 12419кубика, ако е 510 или 530к.с. е 12816кубика.
  Аз му казах на началника питай не е срамно. Най-добрия вариянт варно няма да е Евро 4 а 3 според мен F2000 с десен волан 4 осен за ококо 7-8хил.паунда на около половин милион производство 2002 или 2003г.
  Дори да му обърнеш волан, което става лесно и бързо/спрямо другите марки/, пак лепиш 2 осно ремарке-много по-рядко се чупи и е по-евтино за потдръжка от TGA.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +16/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #5 -: Неделя, 11 Февруари, 2018, 13:06:15 »
ОтговорОтговор

   На клипа е слаба резолюцията, може и да е 16.162 cm³ и 680к.с. F2000 си е класика на снимката е на 200 и няколко хиляди км, комуналната версия на метан с Д2866 и 233к.с., въпреки че е 12000кубика отговаря на Евро 4Красота!!!
   Скандинавците са открили, че разпределението на товара върху повече точки/гуми/не разваля пътната настилка.Например Финландия е разрешено 76тона, технические е възможно 77тона върху 9 оси, което е пак около 8 тона на мост.
   В Норвегия са разрешени само 7оси/знаменцата са финландско и норвежко/за сега. Викингите карат само изпитани във времето марки и модели, които могат да понесат такива натоварвания.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 204
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #6 -: Петък, 23 Февруари, 2018, 15:43:38 »
ОтговорОтговор

  Не знам откъде ги намираш тези снимки...всичко е красота!!!
  Конкретно за  Tga с 6-оси и към 52 тона общо тегло проверено е всичко за около 80 дни няма нищо шчупено или дефектирало. После курсове и работата е свършена.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +16/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 192
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #7 -: Понеделник, 26 Февруари, 2018, 15:22:55 »
ОтговорОтговор

  Ако може ремаркето да е Акерман с волво оси.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 204
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #8 -: Вторник, 27 Февруари, 2018, 15:34:33 »
ОтговорОтговор

Ако може ремаркето да е "Акерман" с волво оси.
По-здрави от тях няма, но вече не произвеждат такива.
    Първи Акерман се сетиха да слагат "Волво" оси от средата но 80-те години, чак през средата на 90-те Мерцедес запобнаха да слагат техни оси на Кроне и Шмитц. 
     Tırsan купиха Kässbohrer и Talson и вече всичко ще е турско.
     

 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +617/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3598
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #9 -: Четвъртък, 01 Март, 2018, 21:38:53 »
ОтговорОтговор

От тия мерцедес оси нищо не стаа и не са почнали те да ги слагат, а просто имаше криза за оси..(чакал съм да ми сглобят гондола с BPW два месеца) мерцедес хванаха вълната и реализираха печалба. После като се видя какъв шит са  спряха да ги влагат. По тирсан електроника, спирачки, окачване оси е внос BPW, Wabco,Knor.... Турска май ще остане само конструкцията, ама и тя е копирана... Weltonе купиха френските ремаркета Фрьоф, та и там е същата работа. Hardox, BPW,wabco...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 204
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #10 -: Петък, 02 Март, 2018, 15:43:55 »
ОтговорОтговор

   Wielton купиха Fruehauf и Langendorf и там ще стане всичко полско.
    Кроне и Шмитц сега правят огромни продажби щото те останаха да се водят качествени т.е немски.
   Schwarzmüller са австрийски, нещо ги избягват-нямам обяснение.
   Важното, е че никой не слага ROHR оси, който е най-големия боклук от всичките.-лично мнение.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +617/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3598
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #11 -: Събота, 03 Март, 2018, 01:21:35 »
ОтговорОтговор

Слагат се в талянските каруци, това рор-а е най-капризната ос според мен. Виждал съм чисто нова гондола(и то не една) с саморазхлабени лагери след само 30-50 000км...  Даже в гаранционното обслужване влизаше и проверка и притягане на главините.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!