Явно означенията се различават. Аз имам такъв, 2016 година, някъде в темите на подфорума съм слагал снимки, но се води Фиат Дукато 250 Кастен 130 мултиджет L2H4. Предполагам, че разликата в това, което ти си написал е единствено малко в дължината.
Моя е вече на 42 000, досега съм му сменял двете крушки за дълги, бушона за осветлението на кабина, и масло с филтър.
В германски сервиз смяната на маслото ми струва 70€. Останалата част от сервизното обслужване ще си я направя сам, като намеря време, но консумативите едва ли ще надхвърлят 50€.
Цената за смяната на маслото е малко "приятелска", по принцип пълно сервизно обслужване на нормална цена в Германия ще стъпи към 400€
Като стане за смяна на ремък горещо ти препоръчвам да го прибереш към България за смяната.... То така или иначе ще се налага да го прибираш и за преглед ..., ако ти върви добре работата смяната на ремък ще съвпада със срока за ГТП.
Това съм му правил досега, в момента се замислям дали да не му купя зимни гуми, че оригиналните са всесезонни и не се държат добре на пресен сняг. След като изчистят няма проблем, но вече два пъти ми се случва да трупа сняг докато карам и не е голям кеф.
За разход - смятай си го около 8, ако ще го кара друг. А ако работата е свързана с гонене на срокове и яко шпорене по аутобана - между 9 и 10
Рено, Опел горят една идея по малко, карал съм такова, но Дукатото е по удобно.
Направи си добре сметката, ако можеш да го избиеш за максимум година и половина - скачай смело и не му мисли много.
Ако работата е свързана за работа като подизпълнител за някакви куриерски фирми - най добре не се захващай, много нерви, много напрежение, много юркане и в крайна сметка за няма нищо.