Кавказ последни вести имате ли?
Форум на българските шофьори
Петък, 23 Февруари, 2018, 20:02:29 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Кавказ последни вести имате ли?  (Прочетена 543 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 187
Теми: 14



Активност
0.8%


Ел. поща
« -: Петък, 29 Декември, 2017, 15:27:24 »
ОтговорОтговор

Хачиките още ли не пропускат месо на Руско-Грузинската граница?
Абхазия със Столица Сухуми, ако отидеш в Грузия те глобяват хачиките 430$-отпада като вариянт. Остава Верхний Ларс, където не се знае кога ще минеш заради другия политически проблем Осетия.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Петък, 29 Декември, 2017, 15:27:24 »

 Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 171
Теми: 8



Активност
0.8%


« Отговор #1 -: Неделя, 31 Декември, 2017, 14:58:25 »
ОтговорОтговор

  Последните вести от средата на декември...на двойка с хладилен хенгер.
    Не може да минем през Украйна защото е забранено влекача/камиона и полу/ремаркето да са с различна регистрация или ремаркето да е празно. Камиона е с българска регистрация и вози месо(хладилен агрегат Митсубиши до шасито и почти не се чува), а ремаркето с немска(агрегата не се ползваше защото вози групаж).
    Овен това поне денонощие се губи за заобикаляне на Донецка и Луганска област, отделно трябва руска виза.
    Нямаше алтернатива и черноморието го атакуваме по южния фланг. Мустафа Маркет скъпотия до шия, в големите вериги хипермаркети в България е по-евтино. Турция ви е до болка ясна, малко след завода на Тойота рязко свършва цивилизацията, чак при Самсун и Трабзон малко уживление.
   На Турско-Грузинската граница бяхме 2-3ч. през ноща след 4-5 километра опашка и малко тунелче за камионите, автобусите и другите МПС-та го заобикалят. Един турчин на пластмасов стол пуска пред бариерата за около 2 часа едните след това другите. Тегавото на КПП Сарпи, е че са 2 бариери/съответно за влизане и излизане/. Колегата ме събуди, взимай си сака и пешеходирай заедно с пътниците от автобусите се минава през „Концлагера”/около километър тунел от ламаринени стени, таван и бодлива тел така минаваш пеша безмитната зана, по средата се намират тоалетните/. При бутките и бариерите се бутат грузински клошари със ръждави самоделни колички, пренасят товари срещу заплащане. Куфапната търговия направо е епидемия две възрасни жени с 3 сака+14 куфара на колела+2 големи плика+2 дамски чанти. Страшна цигания!!!
    Концлагера свършва пак с будки и бариери, композицията точно минава втората бариера и запушва пътя като спира на пешеходна пътека. Пътниците пречат на камионите чакат автобусите да си вземат багажите преди да влязат в сграда на буквата „Г”. Отсреща има стъклена бутка камионджийте чакат сигнал от там или от митницата да отидат под навеса. Грузински митничар гледа пломби, разрешително и карнет, после ги носи при компютрите. Почти на сутритнта колегата дойде под навеса и грузинеца му иска бакшиш. Колегата почва да разиграва постановка прави се на немец-показва брифа и рег.№ на ремаркето, същия цирк го разигра още веднъж пред полицейски патрул следващата вечер. Двата пъти се разминахме без рушвет, защото грузинците рядко говорят чужди езици.
    Колегата зареди кофти нафта по 2лари/литъра и камиона почна да губи мощност,а навън брули вятър като в Скандинавия. Пред нас иранско полуремарке цистерна зарежда бензиностанция. По моя идея заредихме тук 100литра, после още 100от азерската Сокар, още 100на Лукойл/тук питайте кое е солярка защото всичко е написано с грузински йероглифи/. В Батуми речния порт освободихме месото. Постепено се подобри работата на двигателя, който е Евро2+руспартикел филтър така отговаря на Евро4 по документи.     
   Пътищата са по-гадни от нашите, ако стигнеш 60км/ч. е голям успех. Летището на Кутаиси разтоварихме групажа и следва катерене много прилича на Петрохан.
   В страната на джигитите ако ти бибиткат означава да не правиш маневра. Непрекъснато виждаш ударени МПС-та без брони, фарове, решетки или мигачите стоят в пластмасови шишета. Понятието извънгабаритен товар тук не съществува.                                             
   После е магистралата по-хубава е от нашите, колегата ми показа къде е Ортачала /произнася се Ортхаджала/-автогарата на Тибелиси. Ранния следобет минахме оттам след около 40 километра и две градчета-адрес на обратния товар се разделихме с колегата. Взимам маршрутка до гарата Форд Транзит/освен нормалните седалки има три сгъваеми детски столчета до подлакътниците/. От Ортачала взимам автобус за Анкара, естествено изтървах втория автобус/прекачвам се/за Байрам-Паша Истамбул. Целта е двойка на друг колега.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Неделя, 31 Декември, 2017, 14:58:25 »

 Активен
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 187
Теми: 14



Активност
0.8%


Ел. поща
« Отговор #2 -: Неделя, 31 Декември, 2017, 15:52:17 »
ОтговорОтговор

  Евро 5 и нагоре не е добра идея в Кавказ. Ортхаджала е силно казано гара, по скоро автоморга. Не ги разбирам хората ходежти на екскурзия в Грузия. Мерси за отговора!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 171
Теми: 8



Активност
0.8%


« Отговор #3 -: Вторник, 02 Януари, 2018, 14:13:55 »
ОтговорОтговор

  Насред Ортхаджала изоставили О 403 до него раглобили главата на Дафина 105 евро 5 пак лоша нафта с полска регистрация. То полу/ремарке с полска регистрация не трябва де се купува-друга тема. От другата страна на плаца на турско Травего/познава се по липсата на тоалетна и аналоговия тахограф/му смениха възглавницата за 7-8 минути без да свалят колелото. После забелязах, че всички си носят по 1 или 2 възглавници-това си е консуматив.
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +22/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 187
Теми: 14



Активност
0.8%


Ел. поща
« Отговор #4 -: Сряда, 03 Януари, 2018, 14:27:50 »
ОтговорОтговор

  Имаш предвит това е до оградата на Ортхаджала, а извън моргите и гаражните сервизите са неясно количество.
  КПП Вале изглежда е най-добрия вариянт на Турско-Грузинската граница.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +16/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 200
Теми: 11



Активност
0.8%


Ел. поща
« Отговор #5 -: Неделя, 11 Февруари, 2018, 12:25:18 »
ОтговорОтговор

хладилен агрегат Митсубиши до шасито и почти не се чува.
   Постепено се подобри работата на двигателя, който е Евро2+руспартикел филтър така отговаря на Евро4 по документи.
Батуми няма речен, а морски порт.
   Вярно ли, е че хладилен агрегат Митсубиши изкарва поне 6000моточоса/общо на ток и нафта/спрямо реномираните Кериър и Термокинг?
   Руспартикел-а прави чудесаот Евро2 става на Евро4 за ДВГ от 3900до 6900кубика.
 Нямам идея дали в България ги сертифицират, но в Германия и Дания със сигурност.
   

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!