Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 12:24:34
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Пътувания
>
Пътища и пътувания
>
Кавказ последни вести имате ли?
Страници: [
1
]
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Кавказ последни вести имате ли? (Прочетена 5832 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +288/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Кавказ последни вести имате ли?
«
-:
Петък, 29 Декември, 2017, 15:27:24 »
Отговор
Хачиките още ли не пропускат месо на Руско-Грузинската граница?
Абхазия със Столица Сухуми, ако отидеш в Грузия те глобяват хачиките 430$-отпада като вариянт. Остава Верхний Ларс, където не се знае кога ще минеш заради другия политически проблем Осетия.
Активен
Форум на българските шофьори
Кавказ последни вести имате ли?
«
-:
Петък, 29 Декември, 2017, 15:27:24 »
Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
Рейтинг: +25/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 212
Теми: 12
Активност
0%
Re: Кавказ последни вести имате ли?
«
Отговор #1
-:
Неделя, 31 Декември, 2017, 14:58:25 »
Отговор
Последните вести от средата на декември...на двойка с хладилен хенгер.
Не може да минем през Украйна защото е забранено влекача/камиона и полу/ремаркето да са с различна регистрация или ремаркето да е празно. Камиона е с българска регистрация и вози месо(хладилен агрегат Митсубиши до шасито и почти не се чува), а ремаркето с немска(агрегата не се ползваше защото вози групаж).
Овен това поне денонощие се губи за заобикаляне на Донецка и Луганска област, отделно трябва руска виза.
Нямаше алтернатива и черноморието го атакуваме по южния фланг. Мустафа Маркет скъпотия до шия, в големите вериги хипермаркети в България е по-евтино. Турция ви е до болка ясна, малко след завода на Тойота рязко свършва цивилизацията, чак при Самсун и Трабзон малко уживление.
На Турско-Грузинската граница бяхме 2-3ч. през ноща след 4-5 километра опашка и малко тунелче за камионите, автобусите и другите МПС-та го заобикалят. Един турчин на пластмасов стол пуска пред бариерата за около 2 часа едните след това другите. Тегавото на КПП Сарпи, е че са 2 бариери/съответно за влизане и излизане/. Колегата ме събуди, взимай си сака и пешеходирай заедно с пътниците от автобусите се минава през „Концлагера”/около километър тунел от ламаринени стени, таван и бодлива тел така минаваш пеша безмитната зана, по средата се намират тоалетните/. При бутките и бариерите се бутат грузински клошари със ръждави самоделни колички, пренасят товари срещу заплащане. Куфапната търговия направо е епидемия две възрасни жени с 3 сака+14 куфара на колела+2 големи плика+2 дамски чанти. Страшна цигания!!!
Концлагера свършва пак с будки и бариери, композицията точно минава втората бариера и запушва пътя като спира на пешеходна пътека. Пътниците пречат на камионите чакат автобусите да си вземат багажите преди да влязат в сграда на буквата „Г”. Отсреща има стъклена бутка камионджийте чакат сигнал от там или от митницата да отидат под навеса. Грузински митничар гледа пломби, разрешително и карнет, после ги носи при компютрите. Почти на сутритнта колегата дойде под навеса и грузинеца му иска бакшиш. Колегата почва да разиграва постановка прави се на немец-показва брифа и рег.№ на ремаркето, същия цирк го разигра още веднъж пред полицейски патрул следващата вечер. Двата пъти се разминахме без рушвет, защото грузинците рядко говорят чужди езици.
Колегата зареди кофти нафта по 2лари/литъра и камиона почна да губи мощност,а навън брули вятър като в Скандинавия. Пред нас иранско полуремарке цистерна зарежда бензиностанция. По моя идея заредихме тук 100литра, после още 100от азерската Сокар, още 100на Лукойл/тук питайте кое е солярка защото всичко е написано с грузински йероглифи/. В Батуми речния порт освободихме месото. Постепено се подобри работата на двигателя, който е Евро2+руспартикел филтър така отговаря на Евро4 по документи.
Пътищата са по-гадни от нашите, ако стигнеш 60км/ч. е голям успех. Летището на Кутаиси разтоварихме групажа и следва катерене много прилича на Петрохан.
В страната на джигитите ако ти бибиткат означава да не правиш маневра. Непрекъснато виждаш ударени МПС-та без брони, фарове, решетки или мигачите стоят в пластмасови шишета. Понятието извънгабаритен товар тук не съществува.
После е магистралата по-хубава е от нашите, колегата ми показа къде е Ортачала /произнася се Ортхаджала/-автогарата на Тибелиси. Ранния следобет минахме оттам след около 40 километра и две градчета-адрес на обратния товар се разделихме с колегата. Взимам маршрутка до гарата Форд Транзит/освен нормалните седалки има три сгъваеми детски столчета до подлакътниците/. От Ортачала взимам автобус за Анкара, естествено изтървах втория автобус/прекачвам се/за Байрам-Паша Истамбул. Целта е двойка на друг колега.
Активен
Форум на българските шофьори
Re: Кавказ последни вести имате ли?
«
Отговор #1 -:
Неделя, 31 Декември, 2017, 14:58:25 »
Активен
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +288/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Re: Кавказ последни вести имате ли?
«
Отговор #2
-:
Неделя, 31 Декември, 2017, 15:52:17 »
Отговор
Евро 5 и нагоре не е добра идея в Кавказ. Ортхаджала е силно казано гара, по скоро автоморга. Не ги разбирам хората ходежти на екскурзия в Грузия. Мерси за отговора!
Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
Рейтинг: +25/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 212
Теми: 12
Активност
0%
Re: Кавказ последни вести имате ли?
«
Отговор #3
-:
Вторник, 02 Януари, 2018, 14:13:55 »
Отговор
Насред Ортхаджала изоставили О 403 до него раглобили главата на Дафина 105 евро 5 пак лоша нафта с полска регистрация. То полу/ремарке с полска регистрация не трябва де се купува-друга тема. От другата страна на плаца на турско Травего/познава се по липсата на тоалетна и аналоговия тахограф/му смениха възглавницата за 7-8 минути без да свалят колелото. После забелязах, че всички си носят по 1 или 2 възглавници-това си е консуматив.
Активен
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +288/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Re: Кавказ последни вести имате ли?
«
Отговор #4
-:
Сряда, 03 Януари, 2018, 14:27:50 »
Отговор
Имаш предвит това е до оградата на Ортхаджала, а извън моргите и гаражните сервизите са неясно количество.
КПП Вале изглежда е най-добрия вариянт на Турско-Грузинската граница.
Активен
Тариката
Пълноправен потребител
Рейтинг: +18/-16
Неактивен
Публикации: 208
Теми: 11
Активност
0%
Re: Кавказ последни вести имате ли?
«
Отговор #5
-:
Неделя, 11 Февруари, 2018, 12:25:18 »
Отговор
Цитат на: Haydutyn в Неделя, 31 Декември, 2017, 14:58:25
хладилен агрегат Митсубиши до шасито и почти не се чува.
Постепено се подобри работата на двигателя, който е Евро2+руспартикел филтър така отговаря на Евро4 по документи.
Батуми няма речен, а морски порт.
Вярно ли, е че хладилен агрегат Митсубиши изкарва поне 6000моточоса/общо на ток и нафта/спрямо реномираните Кериър и Термокинг?
Руспартикел-а прави чудеса
от Евро2 става на Евро4 за ДВГ от 3900до 6900кубика.
Нямам идея дали в България ги сертифицират, но в Германия и Дания със сигурност.
Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
Рейтинг: +25/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 212
Теми: 12
Активност
0%
Re: Кавказ последни вести имате ли?
«
Отговор #6
-:
Понеделник, 26 Февруари, 2018, 14:27:14 »
Отговор
Цитат на: Тариката в Неделя, 11 Февруари, 2018, 12:25:18
Батуми няма речен, а морски порт.
Вярно ли, е че хладилен агрегат Митсубиши изкарва поне 6000моточоса/общо на ток и нафта/спрямо реномираните Кериър и Термокинг?
Руспартикел-а прави чудеса
100% вярно за Митсубиш-то и. С Евро 5 двигател бяхме до там.
Активен
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +288/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Re: Кавказ последни вести имате ли?
«
Отговор #7
-:
Вторник, 27 Февруари, 2018, 14:41:38 »
Отговор
Цитат на: Haydutyn в Понеделник, 26 Февруари, 2018, 14:27:14
С Евро 5 двигател бяхме до там.
То това са луди хора с Евро 5 двигател да отидеш в Грузия или Украйна сам си търсиш проблеми.
Активен
цецодебел
Потребител герой
Рейтинг: +465/-57
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 861
Теми: 17
Активност
0.6%
Re: Кавказ последни вести имате ли?
«
Отговор #8
-:
Вторник, 27 Февруари, 2018, 22:57:39 »
Отговор
Цитат на: Monster в Вторник, 27 Февруари, 2018, 14:41:38
с Евро 5 двигател да отидеш в Грузия или Украйна сам си търсиш проблеми.
Обясни защо ,че не съм в час
Активен
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +288/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Re: Кавказ последни вести имате ли?
«
Отговор #9
-:
Петък, 02 Март, 2018, 14:49:43 »
Отговор
Редовно разреждат нафтата с парафинова емулсия и всякви други гадости. Внимавай къде зареждаш!!!
Питам на АЗС-автозаправачния солярка зимная? Бензинджията да. После на минус 15 замръзва - значи е лятна. Турците с Аксор Евро 5 викат пътна помощ до сервиза.
Активен
Тариката
Пълноправен потребител
Рейтинг: +18/-16
Неактивен
Публикации: 208
Теми: 11
Активност
0%
Re: Кавказ последни вести имате ли?
«
Отговор #10
-:
Понеделник, 09 Април, 2018, 12:52:02 »
Отговор
Цитат на: Haydutyn в Понеделник, 26 Февруари, 2018, 14:27:14
100% вярно за Митсубиш-то
Къде го поддържате?
Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
Рейтинг: +25/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 212
Теми: 12
Активност
0%
Re: Кавказ последни вести имате ли?
«
Отговор #11
-:
Вторник, 15 Май, 2018, 12:16:59 »
Отговор
В Русия на 2-та камиона и едното ремарке има еднакъв агрегат серия TU и от Япония внасят части. Цените за потдръжка са много по-изгодни от България. На второто ремарке постоянно се взимат и връщат чужди ремаркета с различни марки и модел. Извод колкото по-нов модел толкова по-капризен и скъп.
Активен
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +288/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Re: Кавказ последни вести имате ли?
«
Отговор #12
-:
Вторник, 19 Февруари, 2019, 13:52:09 »
Отговор
Потресен съм!!! Врамките на една година грузинците си направиха пътищата!!!
Както главния път Батуми – Кутаиси е чистонов, така и обиколния Батуми – Поти - Кобулети – Кутаиси е рехабилитиран. В пъти по-малко крадат политиците от колкото в България-направо невероятно.
Пътните правила се спазват повече отколкото в България. Джигитите и бандитите в по-голямата си част живеят извън страната. Вярно пътниците и водителите на маршрутките се кръстят-не че са толкова религиозниПолицията не взима рушвети, защото ако ги хванат отиват в затвора. Грузинците пищят, че турците ги глобяват често. От февруари „концлагера” между КПП Сарпи и КПП Сарп не се ползва, а се минава по покрит остъклен модт над него.
Турските камионджий зареждат на фирмената бензиностанция на Метро Туризм – естествено цените са космически спрямо грузинските конкуренти.
Колега преминавал през КПП Вале каза, че всички печати се слагат на турската страна както на „Евротунел”-а от френската страна.
Активен
Tarykata
Младши потребител
Рейтинг: +288/-1
Неактивен
Публикации: 87
Теми: 1
Активност
0%
Re: Кавказ последни вести имате ли?
«
Отговор #13
-:
Вторник, 19 Февруари, 2019, 21:59:41 »
Отговор
Американците и Евросаюза яко дават кинти в Грузия с цел да не се върне носталгията към СССР. Явно в грузинските пътища няма пепел и варовик. Също са случили на политици.
В северна америка полицай хванат с рушвет губи пенсията си и отделно дело, съд и затвор. Грузинци са ми разказвали, че след реформата в полицията взятки не берут.
Активен
Етикети:
Страници: [
1
]
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...