Стратегия и програма на СБТР
Форум на българските шофьори
Петък, 23 Февруари, 2018, 20:03:18 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Стратегия и програма на СБТР  (Прочетена 269 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Ал.Стамболийски
Младши потребител
**

Рейтинг: +11/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 72
Теми: 14



Активност
0%

СБТР


WWW Ел. поща
« -: Неделя, 14 Януари, 2018, 23:27:02 »
ОтговорОтговор

Всеки, които иска може да прегледа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter


Активен
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 14 Януари, 2018, 23:27:02 »

 Активен
m_a_rtins
Младши потребител
**

Рейтинг: +17/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 84
Теми: 4



Активност
0.2%

« Отговор #1 -: Понеделник, 15 Януари, 2018, 01:30:28 »
ОтговорОтговор

  http://www.etf-europe.org/etf-press-area.cfm/pressdetail/11698

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 15 Януари, 2018, 01:30:28 »

 Активен
m_a_rtins
Младши потребител
**

Рейтинг: +17/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 84
Теми: 4



Активност
0.2%

« Отговор #2 -: Понеделник, 15 Януари, 2018, 01:33:27 »
ОтговорОтговор

Ал.Стамболийски ,    ще  те помоля за твоя коментар на препратката която съм дал по- горе а също и на  тази , Мерси предварително   -      https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.etf-europe.org/files/extranet/-75/45196/Flyer%2520Road%2520transport%25202015%2520BG.pdf&ved=0ahUKEwiPmqD_ydjYAhXUhqYKHV6_CkEQFghdMAg&usg=AOvVaw38l8xYwwrrgXvJNqxxuOM-

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Ал.Стамболийски
Младши потребител
**

Рейтинг: +11/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 72
Теми: 14



Активност
0%

СБТР


WWW Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 15 Януари, 2018, 21:04:38 »
ОтговорОтговор

По първата препратка. Решението на Европейският съд не е изненада. То е в полза на водачите и това е причината за измененията в Регламент 561/2006/ЕО, регламентиращи седмичните почивки. Както съм казвал и преди тези промени са продиктувани от непрестанния социален дъмпинг в лицето на бившите соц. страни спрямо тези от западна Европа. Решението беше да се регламентира нормалното заплащане с директивата за командироване, но това пропадна и сега се изготвя съвсем отделна такава за транспортните работници. При невъзможност да престоява водача заедно с автомобила, то се очаква дъмпинга да намалее. Така също се отстояват и нормалните условия, в които един водач трябва да прекарва почивката си, а не както много пъти сме виждали да се създава "катун".
По повод листовката то тя е създадена за да осведоми всички водачи за правата им, гарантирани от европейските регламенти и директиви. Тези права са ясно транспонирани и в нашето законодателство, но всички знаем, колко се спазват. Може би не е тайна за никой, колко от нашите водачи знаят, че в задълженията им не влиза охрана на автомобила и стоката. При евентуално посегателство има застраховки, от които нашите работодатели спестяват.
Разбира се евентуалното прилагане на тези решения на Европейският съд, ще бъдат въпрос на допълнителни разпоредби и тълкувателни решения, но това нещо за което трябва да сме доволни, а не да се оплакваме с фрази, като "какво ще стане с камиона" или "ако ми източат нафтата". Това е собственост на дружеството за което работите и би трябвало вашият работодател да може да заплати за охраняем паркинг, транспорт до най-близкият хотел и престоят ви там.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
m_a_rtins
Младши потребител
**

Рейтинг: +17/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 84
Теми: 4



Активност
0.2%

« Отговор #4 -: Понеделник, 15 Януари, 2018, 22:55:18 »
ОтговорОтговор

  Мога само да те поздравя че си вникнал точно в общото между двете ми препратки    ,,,      Нека поясня защо пиша всичко това , ,,,,, При постъпване на работа като международен шофъор се сключва договор втора категория труд  и съответното заплащане , ако по време  на почивките  от 45мин, 24 часа и 48  се  открадне от камиона или стоката впоследствие в края на месеца ако шофъора е заработил примерно 2000  евро работодателя знае че само около 260 евро е задължен да плати по договор   нали ,  и там започват мъките за шофъора -удръжки  ,,,, и евентуално щастието на работодателя защото ако има застраховка  започва да взима и от застраховката и от шофъора ...... т.е за шофъор попаднал в тази ситуация няма измъкване  . п.с     мога да ти гарантирам че колкото и да са виновни шофъорите за последващите проблеми от подписването на съпътстващите документи при назначение на работа НЕ ние сме измислили тези документи , но не пречи да спомогнем за тяхната промяна                              +

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Ал.Стамболийски
Младши потребител
**

Рейтинг: +11/-1
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 72
Теми: 14



Активност
0%

СБТР


WWW Ел. поща
« Отговор #5 -: Вторник, 16 Януари, 2018, 09:30:56 »
ОтговорОтговор

Колега m_a_rtins, категоризацията на труда е ясно описана в КСО и няма или поне не би трябвало да има, как да се заобиколи, ако е изписан правилно кода на професията по НКДП и кода на икономическата дейност по НКИД. В нашия случай тя е важна само за нуждите за определяне на пенсионната възраст. Колкото до заплатата , то всеки има глава на раменете си за да може да прочете и ясно да прецени, какво подписва. Немалък е броя на колегите, които машинално подписват и след това се чува фразата "ми то шефа каза". Това е част от нашата народо-психология. Относно спирането на пари, да това е честа нерегламентирана практика. Сега има и друга с превеждането на заплати и командировки, като в основание за плащане пише служебен аванс. КОЛЕГИ ВНИМАВАЙТЕ И СЕ ПАЗЕТЕ ОТ ТОВА. Много фирми започнаха да подават жалби за наказателни дела срещу шофьори за невърнат или неотчетен служебен аванс. Подвеждането под наказателна отговорност е за кражба. Който има такива преводи трябва да изисква от работодателя си документ за липса на претенции.
Благодаря ви.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!