Проблем с темпомат Даф ХФ105
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 19 Юли, 2018, 16:20:36 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Проблем с темпомат Даф ХФ105  (Прочетена 830 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Nachinaesht
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +28/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 193
Теми: 18



Активност
0.2%


« -: Четвъртък, 08 Март, 2018, 12:25:24 »
ОтговорОтговор

Здравейте, от два дни имам проблем с темпомата и моторната спирачка на Дафинка. Паля сутрин, тръгвам и всичко е ОК. Темпомата и моторната си работят. След 15 - 20 минути темпомата започва да изключва сам. Сле още 4-5 минути вече въобще не иска да се включи. Моторната спирачка също спира да работи. На дисплея свети грешка EBS. На другата сутрин се повтаря същото. Работи за малко и после не. Някакви идей за самопомощ, докато се прибера в БГ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 08 Март, 2018, 12:25:24 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +616/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3596
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #1 -: Събота, 10 Март, 2018, 01:10:29 »
ОтговорОтговор

Предполага се  скоростен сензор(абс).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Събота, 10 Март, 2018, 01:10:29 »

 Активен
Nachinaesht
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +28/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 193
Теми: 18



Активност
0.2%


« Отговор #2 -: Вторник, 13 Март, 2018, 18:55:29 »
ОтговорОтговор

    Проблема с ЕБС-а беше в кабела на датчик към едно от колелата. Оправих го, но темпомата и моторната продължиха да не работят. Днес ново пет - камиона започна да глъхне и направо да угасва. На място пали и всичко е ОК. Забелязах, че когато завъртя волана наляво и камиона заглъхва. Когато завъртя волана надясно няма проблем. Потеглям и си върви, но когато завия повечко наляво и заглъхва, а понякога и угасва. Много е гадно, защото на всяко кръгово /завивам наляво/  заглъхва и понякога гасне. Предполагам са някакви кабели по волана, но ако някой има по-точна идея моля да помага.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Nachinaesht
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +28/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 193
Теми: 18



Активност
0.2%


« Отговор #3 -: Неделя, 25 Март, 2018, 10:03:37 »
ОтговорОтговор

Колеги, криво ляво камиона се прибра до БГ. Седя една седмица при един специалист в София и уж всичко било оправено. Да ама не. Темпомата и моторната въобще не работят. Това го прежалих, но още на петия километър пак светка чека. Иначе си върви нормално. Спрях да товаря и след това, като запалих камиона не може да се изфорсира на място. Поработи две- три минути и се оправи, но незнам къде пак ще ме остави на пътя.

Препоръчайте ми читав сервиз за ДАФ, може и в Солун.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +616/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3596
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #4 -: Неделя, 25 Март, 2018, 12:14:39 »
ОтговорОтговор

Солун при Мулас, имаше невероятен жичкаджия, ама това преди над 15год,
https://www.google.de/maps/place/DAF+MOULAS+A.E./@40.6528062,22.876552,17z/data=!4m5!3m4!1s0x14a83a4bd5f30389:0x8e8d6fe7052d989f!8m2!3d40.6528062!4d22.8787407?hl=bg

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Nachinaesht
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +28/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 193
Теми: 18



Активност
0.2%


« Отговор #5 -: Неделя, 25 Март, 2018, 13:59:33 »
ОтговорОтговор

Благодарско!
Ако някой има по-скорошни впечатления моля да сподели.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Nachinaesht
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +28/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 193
Теми: 18



Активност
0.2%


« Отговор #6 -: Събота, 31 Март, 2018, 07:12:30 »
ОтговорОтговор

Ходих до Мулас в Солун. Жичкаджията намери и оправи проблема за 2 часа. Окоза се прекъснат кабел в снопа към двигателя. Евала, голям майстор.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +616/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3596
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #7 -: Събота, 31 Март, 2018, 17:37:59 »
ОтговорОтговор

Радвам се, че съм помогнал. Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1457/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4765
Теми: 299



Активност
0.4%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #8 -: Събота, 31 Март, 2018, 17:58:36 »
ОтговорОтговор

Радвам се, че съм помогнал. Намигване
Че помагаш та, не е лошо да разучиш Дафинките, че ще взимам една

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


hgv_driver
Старши потребител
****

Рейтинг: +68/-105
Неактивен Неактивен

Luxembourg Luxembourg

Публикации: 362
Теми: 8



Активност
0.2%

« Отговор #9 -: Неделя, 01 Април, 2018, 10:04:09 »
ОтговорОтговор

Някоя мишка е прегризала кабела. Виждал съм инсталация на скъп мерцедес, един кабел към датчик изгризан и прекъснат от мишка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +616/-711
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3596
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #10 -: Неделя, 01 Април, 2018, 22:53:21 »
ОтговорОтговор

Ако е прегризала снопа нямаше да е прекъснат само един кабел. Всеобщ проблем са вибрациите в кабелния сноп в частта рама- двигател и кабина-рама, ос/диференциал-рама. Там при всички марки и модели след определен период се натрупва умора в сопа от вибрациите и почват проблемите от скъсани кабели вътре в самия сноп.
Всеки един кадърен жичкаджия знае къде са им слабите места на тия снопове и с няколко манипулации ги намира. некадърника даже е чувал за такива места и почва да рови по сензори и да байпасира, реже и изолира.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!