Глоби за 45 часови паузи в кабината
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 14:00:43 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Глоби за 45 часови паузи в кабината  (Прочетена 12709 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
down_shiftеr
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +9/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 101
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #15 -: Понеделник, 19 Март, 2018, 11:17:06 »
ОтговорОтговор

Какво е станало ?
Явно е нещо което няма връзка с *глоби за 45 часови паузи в кабината*....Май райдера ПАК е попаднал на некадърен шофер... как па все на него се случва,  тц ,тц,,,, кофти късмет има тоз чиляк....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Понеделник, 19 Март, 2018, 11:17:06 »

 Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1848
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #16 -: Понеделник, 19 Март, 2018, 13:52:58 »
ОтговорОтговор

Верно усрахме темата за паузите,,,,,,,  този работи при мен точно 11 месеца преди да се набие под моста,,,,,, ама пак аз съм виновен ,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Понеделник, 19 Март, 2018, 13:52:58 »

 Активен
varbanov.bg
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 13
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #17 -: Понеделник, 19 Март, 2018, 16:12:09 »
ОтговорОтговор

Надявам се админите да почистят темата и все пак, ако някой има отговор да го сподели.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #18 -: Понеделник, 19 Март, 2018, 18:28:21 »
ОтговорОтговор

Германия 500€-1500€ глоба съответно за водач-фирма. За да бъде нарушението установено е необходимо да хванат водача в кабината по време на пауза над 44часа. За съкратена пауза не глобяват , доказателство не искат поради написаното по-горе. Тоест ако си направил пауза някъде и не са те хванали и ашладисали може да си свиркаш.  Не вярно е също че на аутохоф не глобяват или пък на частен паркинг. Проверяват навсякъде , ама ако не са ви проверявали или колеги познати това в никакъв случай не означава че БАГ спи и не спазва тая разпоредба. Отговора е че просто нямат нужния капацитет та да обходят всеки паркинг и всяка кабина.
Франция глобата е за фирмата и варира според случая , искат доказуема пауза извън кабината 28дни назад ако е била на френска територия. Там риска е по-голям да сгащят някого в нарушение ако гледат за това.
Аз лично в рамките на месец имам 2 паузи по 60+ч  на Париж и една контрола на Страсбург но минах много между капките.
Белгия и идея си нямам , в такава престъпна държавица пауза йок.
При тревоманите (Холандиа) същата работа.
Швейцария се опитва  да иска доказателство за пауза извън кабината ако си правил в някоя от горните държави  . Глобата е 600€ за водача  , гледат 28дни назад.
Австрия (само Тирол) като Германия същото ама тия ги мързи да проверяват а и си имат други проблеми тама.
Навсякъде съкратена пауза 24ч.-44ч . може да се прави без никакви притеснения .
Ей това мога да доложа по темата .
Пп. Информацията е моя , казана ми е от началството НЕ Е ЕШК.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
varbanov.bg
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 13
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #19 -: Понеделник, 19 Март, 2018, 21:08:53 »
ОтговорОтговор

Ето един отговор, който заслужава адмирации на пук на лаладжията без доводи. Благодарско за отговора.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #20 -: Сряда, 21 Март, 2018, 20:44:25 »
ОтговорОтговор

За Румъния нещо споменава ли се.... Смотан

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1848
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #21 -: Събота, 24 Март, 2018, 17:10:28 »
ОтговорОтговор

Аз като един лаладжия без доводи правя пауза в центъра на Будапеща от вчера преди обед и ще я приключа в Понеделник сутринта ,,,,,,,,  интересно ми е тези с доводите дали ще успеят да качат тук поне една глоба затова, че не си бил на хотел ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +464/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0.6%


« Отговор #22 -: Неделя, 25 Март, 2018, 00:28:39 »
ОтговорОтговор

Я някой да каже за максимално 21 дневните командировки ? Че само слухове се чуват .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #23 -: Неделя, 25 Март, 2018, 08:14:46 »
ОтговорОтговор

Анджик, все още са само слухове.
Има директива...европейска, не е влязла в сила, транспортната камара иска да накара държавата България да обжалва, ама това след  като свърши евро-председателството.
 Готвили се стачки... Макрон, че си го премести у другио крачол.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #24 -: Неделя, 25 Март, 2018, 08:51:20 »
ОтговорОтговор

Поредната глупост , тия нема се спрат докато не омешат хептем работата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
krasisof
Младши потребител
**

Рейтинг: +23/-13
Неактивен Неактивен

Публикации: 88
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #25 -: Неделя, 25 Март, 2018, 10:26:57 »
ОтговорОтговор

Темата става комплексна и вече си говорим и за някой съпътстващи и свързани дейности с почивката. Била тя в камиона или БГ. Аз мисля, че те имат право да искат това да стане след толкова години. Отиват F и PL  камиони да товарят  с 1на реф. А познайте кой ще натовари. И не че им превзехме пазара, а те ни дадоха тази възможност и години чакаха изт.европейците да се аклиматизират и включат. А кво направиха всички. Купиха още камиони, джипове, къщи, любовници.... Стопираха заплатите за години, подбиха още повече цената и почти никой не инвестира в друга страна. Колко Бг,Ро или Латвийски, Чешки фирми имат бази, филиали, складове и т.нат. в Западна Европа. Те ти дават част от техният БВП а ти вместо да се развиваш по-утвърден път решаваш да си го прибереш в София или Варшава. Еми нормална реакция. Всъщност ако се замислите около 70% от бг фирмите нямат нищо общо с БГ освен документално и кадрово. Е няма как да продължи така с десетилетия. Да вярно е, че и те задържат по-голяма част от печалбата за себе си, но това е краткосрочен ефект защото се стопират паричните потоци в дадената държава и се нарушава баланса заради Марек, или Тодор та си купят джипове. Все пак това едната страна на монетата.. Другата е ясна и я знаем всички

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #26 -: Неделя, 25 Март, 2018, 11:14:38 »
ОтговорОтговор

Ако погледнеш , ще видиш че не Българския превозвач подбива цените. Това се прави от спедицията в която се товари в 99% от случая. Когато работиш на ръба на оцеляването няма как да имаш развитие към добро. Така именно оцеляват тези проблемни фирми за зпадняците. Поради много причини  нещата НЯМА как да се оеднаквят , или поне не докато не изчезнат хилядите посредници и транспортните фирми не преговарят директно с клиента.
Ако теоретично всички нови планове влязат в сила 100% от родните фирми за вътрешноевропейски транспорт ще фалират за отрицателно време.
Защото разходите им по поддържането на тези шофьори  ще са по-големи от приходите . Тогава съвсем нормално е западняците ще имат предимство и ще са предпочитани .
Цялата ситуация не може да се промени без някой да изчезне от пазара , или ако не се стигне до 100% интеграция на всяка държава в ЕС . А това включва уеднаквяване на всичко навсякъде  , което чисто теоретично няма как да стане . Ако стане ще се постигне една утопия , което всъщност  е оригиналната цел на ЕС , ама поне няма да е в това столетие .
За това изход няма , пригответе се да емигрирате по централна европа  и да бачкате за чужда държава , чужди виждания и чижди хора . А България рано или късно ще си стане  един голям бежански лагер какъвто явно е плана от самото ни приемане в ЕС.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
krasisof
Младши потребител
**

Рейтинг: +23/-13
Неактивен Неактивен

Публикации: 88
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #27 -: Неделя, 25 Март, 2018, 12:02:30 »
ОтговорОтговор


За това изход няма , пригответе се да емигрирате по централна европа  и да бачкате за чужда държава , чужди виждания и чижди хора . А България рано или късно ще си стане  един голям бежански лагер какъвто явно е плана от самото ни приемане в ЕС.
[/quote]

Това е самата истина и аз вярвам в това. И няма да е далеч този момент. Според мен след 20г. ще е факт. За останалото и си прав и не съвсем. Факт е че първо нашите се самопредложиха и задоволиха с тези цени защото мислеха че ще е ок ама после стана друго. И вече нямаше излизане от тази спирала. А иначетрябва редукция за бг фирмите. Те е без това половината са перални. Не може за 5г. да имаш двеста камиона или от бакшиш да си шеф на 2000 шофьора. Да фалират и после отначало, с надеждата че следващият път с тази работаще се занимават хора образовани и с нужното уважение към професията. Но и това утопия така че,... не знам и нямам представа кво ни чака, но не е нещо добро

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #28 -: Неделя, 25 Март, 2018, 12:08:10 »
ОтговорОтговор

Всеки ден си говоря с немски диспоненти и колеги.
Никой изобщо не се е притеснил за бизнеса си.
Проблема е в това,че бг фирми не плащат никакви данъци в ЕU,шофьорите също.
Мизерстват по камионите с месеци,масово правят нарушения по пътищата.
Цецо,за сега всичко е в сферата на предположенията и разтягане на "локуми" на сандъка.
Но според мене,шофьорите не бива да се притесняват.
Притесненията са за чорбаджийте!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #29 -: Неделя, 25 Март, 2018, 12:31:43 »
ОтговорОтговор

И аз съм на мнение, че не трябва да се притесняваме! Ако се преме тази директва ще сме само печеливши, защото на всеки 3 седмици ще можем да ползваме почивката като 'бели хора'. Не мога да разбера шефовете..... чисто и просто ще трябва да предвидят редовен транспорт и място за  почивка на шофьорите както е в всяка нормална държава. Това ако им срути бизнеса означава, че той не е нормален и се гради на пропуски в закона, а не на нормалните пазарни принципи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!