• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Глоби за 45 часови паузи в кабината

Започната от varbanov.bg, Събота, 17 Март, 2018, 13:44:38

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

down_shiftеr

Цитат на: цецодебел - Понеделник, 19 Март, 2018, 00:23:12Какво е станало ?
Явно е нещо което няма връзка с *глоби за 45 часови паузи в кабината*....Май райдера ПАК е попаднал на некадърен шофер... как па все на него се случва,  тц ,тц,,,, кофти късмет има тоз чиляк....

down_shiftеr


rider777

Верно усрахме темата за паузите,,,,,,,  този работи при мен точно 11 месеца преди да се набие под моста,,,,,, ама пак аз съм виновен ,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

varbanov.bg

Надявам се админите да почистят темата и все пак, ако някой има отговор да го сподели.

Boroman21

Германия 500€-1500€ глоба съответно за водач-фирма. За да бъде нарушението установено е необходимо да хванат водача в кабината по време на пауза над 44часа. За съкратена пауза не глобяват , доказателство не искат поради написаното по-горе. Тоест ако си направил пауза някъде и не са те хванали и ашладисали може да си свиркаш.  Не вярно е също че на аутохоф не глобяват или пък на частен паркинг. Проверяват навсякъде , ама ако не са ви проверявали или колеги познати това в никакъв случай не означава че БАГ спи и не спазва тая разпоредба. Отговора е че просто нямат нужния капацитет та да обходят всеки паркинг и всяка кабина.
Франция глобата е за фирмата и варира според случая , искат доказуема пауза извън кабината 28дни назад ако е била на френска територия. Там риска е по-голям да сгащят някого в нарушение ако гледат за това.
Аз лично в рамките на месец имам 2 паузи по 60+ч  на Париж и една контрола на Страсбург но минах много между капките.
Белгия и идея си нямам , в такава престъпна държавица пауза йок.
При тревоманите (Холандиа) същата работа.
Швейцария се опитва  да иска доказателство за пауза извън кабината ако си правил в някоя от горните държави  . Глобата е 600€ за водача  , гледат 28дни назад.
Австрия (само Тирол) като Германия същото ама тия ги мързи да проверяват а и си имат други проблеми тама.
Навсякъде съкратена пауза 24ч.-44ч . може да се прави без никакви притеснения .
Ей това мога да доложа по темата .
Пп. Информацията е моя , казана ми е от началството НЕ Е ЕШК.

varbanov.bg

Ето един отговор, който заслужава адмирации на пук на лаладжията без доводи. Благодарско за отговора.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

rider777

Аз като един лаладжия без доводи правя пауза в центъра на Будапеща от вчера преди обед и ще я приключа в Понеделник сутринта ,,,,,,,,  интересно ми е тези с доводите дали ще успеят да качат тук поне една глоба затова, че не си бил на хотел ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

цецодебел

Я някой да каже за максимално 21 дневните командировки ? Че само слухове се чуват .
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

loshdancho

Анджик, все още са само слухове.
Има директива...европейска, не е влязла в сила, транспортната камара иска да накара държавата България да обжалва, ама това след  като свърши евро-председателството.
Готвили се стачки... Макрон, че си го премести у другио крачол.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Boroman21

Поредната глупост , тия нема се спрат докато не омешат хептем работата.

krasisof

Темата става комплексна и вече си говорим и за някой съпътстващи и свързани дейности с почивката. Била тя в камиона или БГ. Аз мисля, че те имат право да искат това да стане след толкова години. Отиват F и PL  камиони да товарят  с 1на реф. А познайте кой ще натовари. И не че им превзехме пазара, а те ни дадоха тази възможност и години чакаха изт.европейците да се аклиматизират и включат. А кво направиха всички. Купиха още камиони, джипове, къщи, любовници.... Стопираха заплатите за години, подбиха още повече цената и почти никой не инвестира в друга страна. Колко Бг,Ро или Латвийски, Чешки фирми имат бази, филиали, складове и т.нат. в Западна Европа. Те ти дават част от техният БВП а ти вместо да се развиваш по-утвърден път решаваш да си го прибереш в София или Варшава. Еми нормална реакция. Всъщност ако се замислите около 70% от бг фирмите нямат нищо общо с БГ освен документално и кадрово. Е няма как да продължи така с десетилетия. Да вярно е, че и те задържат по-голяма част от печалбата за себе си, но това е краткосрочен ефект защото се стопират паричните потоци в дадената държава и се нарушава баланса заради Марек, или Тодор та си купят джипове. Все пак това едната страна на монетата.. Другата е ясна и я знаем всички

Boroman21

Ако погледнеш , ще видиш че не Българския превозвач подбива цените. Това се прави от спедицията в която се товари в 99% от случая. Когато работиш на ръба на оцеляването няма как да имаш развитие към добро. Така именно оцеляват тези проблемни фирми за зпадняците. Поради много причини  нещата НЯМА как да се оеднаквят , или поне не докато не изчезнат хилядите посредници и транспортните фирми не преговарят директно с клиента.
Ако теоретично всички нови планове влязат в сила 100% от родните фирми за вътрешноевропейски транспорт ще фалират за отрицателно време.
Защото разходите им по поддържането на тези шофьори  ще са по-големи от приходите . Тогава съвсем нормално е западняците ще имат предимство и ще са предпочитани .
Цялата ситуация не може да се промени без някой да изчезне от пазара , или ако не се стигне до 100% интеграция на всяка държава в ЕС . А това включва уеднаквяване на всичко навсякъде  , което чисто теоретично няма как да стане . Ако стане ще се постигне една утопия , което всъщност  е оригиналната цел на ЕС , ама поне няма да е в това столетие .
За това изход няма , пригответе се да емигрирате по централна европа  и да бачкате за чужда държава , чужди виждания и чижди хора . А България рано или късно ще си стане  един голям бежански лагер какъвто явно е плана от самото ни приемане в ЕС.

krasisof


За това изход няма , пригответе се да емигрирате по централна европа  и да бачкате за чужда държава , чужди виждания и чижди хора . А България рано или късно ще си стане  един голям бежански лагер какъвто явно е плана от самото ни приемане в ЕС.
[/quote]

Това е самата истина и аз вярвам в това. И няма да е далеч този момент. Според мен след 20г. ще е факт. За останалото и си прав и не съвсем. Факт е че първо нашите се самопредложиха и задоволиха с тези цени защото мислеха че ще е ок ама после стана друго. И вече нямаше излизане от тази спирала. А иначетрябва редукция за бг фирмите. Те е без това половината са перални. Не може за 5г. да имаш двеста камиона или от бакшиш да си шеф на 2000 шофьора. Да фалират и после отначало, с надеждата че следващият път с тази работаще се занимават хора образовани и с нужното уважение към професията. Но и това утопия така че,... не знам и нямам представа кво ни чака, но не е нещо добро

micyri

Всеки ден си говоря с немски диспоненти и колеги.
Никой изобщо не се е притеснил за бизнеса си.
Проблема е в това,че бг фирми не плащат никакви данъци в ЕU,шофьорите също.
Мизерстват по камионите с месеци,масово правят нарушения по пътищата.
Цецо,за сега всичко е в сферата на предположенията и разтягане на "локуми" на сандъка.
Но според мене,шофьорите не бива да се притесняват.
Притесненията са за чорбаджийте!

briko

И аз съм на мнение, че не трябва да се притесняваме! Ако се преме тази директва ще сме само печеливши, защото на всеки 3 седмици ще можем да ползваме почивката като 'бели хора'. Не мога да разбера шефовете..... чисто и просто ще трябва да предвидят редовен транспорт и място за  почивка на шофьорите както е в всяка нормална държава. Това ако им срути бизнеса означава, че той не е нормален и се гради на пропуски в закона, а не на нормалните пазарни принципи.

briko