• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

STOP Malf. Engine ctrl. Unit

Започната от Shlyangov, Вторник, 11 Декември, 2018, 14:35:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Rammbon

Има едно нещо, което на диагностика не излиза. Ако не се оправи от всичко, което пробваш, пиши, какво да смените.

Rammbon


майн рид

Колега имах същия проблем . това е помпата за високо налягане на горивото . ако не се смени започва и стопа да свети червено и накрая ще угасне двигателя както си го караш и до там .Така че нова помпа и не е лошо да се види за пропикали дюзи .
Не позволяваи на магаретата да ви четат
конскоо

майн рид

Не позволяваи на магаретата да ви четат
конскоо

Shlyangov

#17
Сменихме горивните филтри и така нататък и пак не става кажи каквоте съмнява ще ти платя ако трябва

« Отговор #18 - в 08:50:12 »

Колега лесно ли се сменя мога ли аз да си я купя и да я сменя ?
Благодаря за инфото много ли помагаш


Сливане на две публикации.

Shlyangov

#18
Колега лесно ли се сменя мога ли аз да си я купя и да я сменя ?
Благодаря за инфото много ли помагаш

Публикацията е обединена с предходната.

майн рид

Мен ми я смени един монтьор на паркинг в Испания . Има три болта и два маркуча , и доколкото знам старата се връща за рециклиране и ти спадат от цената или нещо такова .щото шефа искаше де я върна обезателно . Така че би трябвало да си я смениш и сам , самата помпа има шлици и няма как да объркаш щом шлиците и дупките съвпаднат . Успех ..
Не позволяваи на магаретата да ви четат
конскоо

kron

Никой не започва със смяна на помпата,в сервиз почват от клапана за високо налягане който е на помпата,след това дюзи и накрая сменят помпа.Няма как да знаеш със сигурност че е от помпата без да знаеш какви са му грешките за изброените неща светят едни и същи грешки а именно ниско налягане на горивото в рейла.Когато сменях помпа камиона в някой моменти не палеше трябваше да му се подкачи гориво в Ман смениха цялата помпа макар че имахме случай със скания не беше от помпата за високо налягане а от помпата за ниско налягане но в Ман ги сменят комплект.Нещо друго което ми мина през акъла погледнал ли си си кабела за дюзите да не тече масло от него че и тогава дава грешки бърка работата на мотора а по някога гори и компютъра.Вкарай го в един сервиз да ти видят грешките че тъй само гадаем кво му е на камиона.

майн рид

Помпата е два бона  лв у Бг . Така че ако иска може да обиколи ВСИЧКИ сервизи на м а н  и да прави разходи , на края пак ще смени помпата !! Негов си е изборът . 


П.П М А Н около  1 000 000н километри  , дюзи , помпа ,и турбо  . Едно по едно /ГАРМЯТ/ .
Не позволяваи на магаретата да ви четат
конскоо

loshdancho

Баси, толкова елементарно нещо, като това да се видят грешките е непостижимо ... Хранете маймуните и не пипайте техниката!!.
ЗАКАРАЙ КАМИОНА ДА МУ ПРОЧЕТАТ ГРЕШКИТЕ В СЕРВИЗ, КАТО  НЕ Му РАЗБИРАШ!
За това удоволствие ще платиш "огромната" сума от няколко десетки лв/€. във всеки един нормален сервиз имат с какво да го тестват.
Баси драмите баси трагедията. Сега хем не върви, хем се чака да умре всеки един момент, хем има вероятност проблема да се задълбочи и ремонта да е с пъти по-скъп.
Ще го чакаш докато думне компютър от маслото, или докато сдроби тотал помпата и ще го прибираш с рапатрак, или да пропика дюза и да фърли мотора.... Това българските чорбаджии са уникално племе забогатяли неграмотници,  ще си забият пирони в дупето само и само да не дадат 40-50€ после реват  и скубят коси.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Shlyangov

Колеги на диагностиката показва грешка actives  p2bad

Shlyangov

Не излиза на диагностиката кажи какво да сменим ?

kron

Няма как да не излиза на диагностика,при ман всичко излиза аз нямам случай да не го покаже.Както каза Лошия не се занимавай с глупости трябва точна диагноза а не кажи кво да сменя.Ако не ти се вкарва в Германия прибирай го в България.

kron