• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

STOP Malf. Engine ctrl. Unit

Започната от Shlyangov, Вторник, 11 Декември, 2018, 14:35:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Shlyangov

Здравейте колеги нов дъм във форума .
Тъкмо го разгледай и много чи хареса има всякаква информация и все знаещи хора .
Та  въпроса ми е имам МАН ТГХ 440 и имам следния проблем :
Като запалиш камиона и е студен върви и всичко ок ,
Дори като е празен или по влекач пак няма проблем .
Проблема е когато е натоварен и стрелката на темперстурата отива до средната чертичка на таблото и светва грешката по горе която съм написал като заглавие и ГУБИ МОЩНОСТ .
Като изгасиш изчакаш малко да охлади 5 Мин запалиш и грешката я няма и пак върви докато чертичката не отиде на средата .
Моля  дайте някакви съвети ?
Благодаря предварително .

Shlyangov


loshdancho

Това не е грешка, а съобщение. Грешката ще се види в диагностика. Ако не я е регистрирало, ще се гледа жива информация сравнявана с еталонна.
Така по това съобщение и в Ман бус ен трък мяма да ти кажат кво му е.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Shlyangov

Благодаря колега .
Ако на някой друг се е случвало да даде малко инфо ако може.
Съобщението е в червено  И излиза червено двигателче .по-долу.

kron

Влизаш в менюто на ДИАГНОЗА там виждаш грешките дали са активни или пасивни пише ги,по всяка вероятност ще имаш грешка на ЕДЦ с номер 03779 или 03778 и ако съм познал почваш да страдаш има писано по темата за тези грешки не се лъжи че има нещо с температурата просто когато загрее мотора и се почва сагата.И съвет към всички които имат специално Ман разгледайте си менюто на камиона и ще знаете повече за камиона си,това което пише на таблото са съобщения но не грешки както е писал Лошия,грешките имат номера със съответното означение(EDC,Zbr,FFR,Diag,GDK/PDF)ако се поровите из нета ще намерите и значението на дадената грешка ако пък ли не в Ман ще ви кажат за какво иде реч,на мен лично не са ми отказвали но имам и книга с грешки.

loshdancho

За тgа съм ги качил тука.http://www.driver-bg.eu/index.php?action=dlattach;topic=2005.0;attach=3377
Предполагам са запазили кодовете и при тгх.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Shlyangov

Влизам в менюто диагноза и няма никакви грешки .
Наскоро ми излезе една грешка за вредните емисии а егр му е затапен между другото

kron

Закачи го на компютър да видиш какви са грешките,но по принцип грешките остават в менюто а грешките са еднакви при Тгх и Тга с някой нови ако камиона е евро 5 или 6

SOLAR

Цитат на: Shlyangov - Сряда, 12 Декември, 2018, 22:18:07
Влизам в менюто диагноза и няма никакви грешки .
Наскоро ми излезе една грешка за вредните емисии а егр му е затапен между другото

Shlyangov, не зная дали модела за който се интересуваш или този който карам са еднакви, но при тази грешка или светеща лампичка, от сервиза (лицензиран за MAN и е във фирмата ни), ме накараха двигателя да работи на високи обороти 45 мин. Така натрупалите се вредни емисии изгарят. 10-15 мин. след потеглянето ми лампичката изгасна. Моделите са ТГХ 480 и 500 Е-6, но Даката ще ти каже най-точно това.


ЛЕКИ ПЪТИЩА !

loshdancho

Правил е регенерация.
Съмнявам се тука да е така.
Или не знае как да влезе в подменюто на диагноза, или е заключено това подменю...волво  и мерцедес имат тая опция,  заключват се   софруерно и се виждат само актуалните грешки и съобщенията за тях. Старите грешки седят в паметта ама не можеш да ги видиш през камиона....вамо със комп и кабел за сиагностика. За ман не знам дали може.
Направете клипче как се влиза в диагнозата и подменютата, обясняяайки същевремено кво правите, качвате го в тубата и давате линк тука.  Не е сложно, ама карам волво и не съм актуален.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Shlyangov

Колеги ето две снимки да видите до каде няма проблем и каде се получава . Четох в един английски форум , ме в или горивнара помпа или компютъра като де нагрее и дава  грешка . Вие как мислите ? Погледнете снимките долу. До тази черната черта няма проблеми .

Shlyangov

Колеги също установих че като го държа в пълни убороти и пак святка дали не трябва да го държа 45 минути за да изгасне ?

Boroman21

Ходи да го проверят може да е почти всичко , ама щом още пали не е сериозно. Виж за хлабав куплунг или претъркана жица по двигател и скорости  , мими е скарана много с тоците.

kron

Ти от къде си колега,ако си от София дай да го погледнем на място имам китайска диагностика ще му намерим болката до сега нищо не ми се е опирало по тея манчоци ама по всяка вероятност както писах има проблем с дюзите и по малка вероятност да е помпата макар че един дранголник там даде ядове в един момент.

Shlyangov

#13
От Пазарджик съм колега, но камионът сега работи в Германия.  
Не знам кога ще го прибирам. Ще се опитам да го направим тук, ако не може ще ти се обадя като го докараме там как ти е номерът?


Редакция: Малко латиница и още други!

SOLAR

#14
Цитат на: kron - Неделя, 16 Декември, 2018, 07:04:08
Ти от къде си колега,ако си от София дай да го погледнем на място имам китайска диагностика ще му намерим болката до сега нищо не ми се е опирало по тея манчоци ама по всяка вероятност както писах има проблем с дюзите и по малка вероятност да е помпата макар че един дранголник там даде ядове в един момент.
Цитат на: Shlyangov - Неделя, 16 Декември, 2018, 16:57:07
OtПазарджик съм колега но камиона дега работи в Германия . 
Незнам кога ще го прибирам . Ще се опитам да го направим тук ако неможе ще ти се обадя като го докараме там как ти е номера ?

kron, Shlyangov, преминете на лични, телефона и името на фирмата са реклама.  ;) А резултата опишете тук.



ЛЕКИ ПЪТИЩА !

SOLAR

#14