STOP Malf. Engine ctrl. Unit
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 18 Април, 2024, 06:27:18 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: STOP Malf. Engine ctrl. Unit  (Прочетена 11229 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Rammbon
Потребител герой
*****

Рейтинг: +287/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1424
Теми: 107



Активност
0%


« Отговор #15 -: Неделя, 16 Декември, 2018, 22:57:06 »
ОтговорОтговор

Има едно нещо, което на диагностика не излиза. Ако не се оправи от всичко, което пробваш, пиши, какво да смените.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Неделя, 16 Декември, 2018, 22:57:06 »

 Активен
майн рид
Младши потребител
**

Рейтинг: +7/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 61
Теми: 3



Активност
0%


Асен Георгиев
Ел. поща
« Отговор #16 -: Понеделник, 17 Декември, 2018, 09:36:50 »
ОтговорОтговор

Колега имах същия проблем . това е помпата за високо налягане на горивото . ако не се смени започва и стопа да свети червено и накрая ще угасне двигателя както си го караш и до там .Така че нова помпа и не е лошо да се види за пропикали дюзи .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не позволяваи на магаретата да ви четат
конскоо
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Понеделник, 17 Декември, 2018, 09:36:50 »

 Активен
Shlyangov
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 15
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #17 -: Понеделник, 17 Декември, 2018, 09:44:11 »
ОтговорОтговор

Сменихме горивните филтри и така нататък и пак не става кажи каквоте съмнява ще ти платя ако трябва

« Отговор #18 - в 08:50:12 »

Колега лесно ли се сменя мога ли аз да си я купя и да я сменя ?
Благодаря за инфото много ли помагаш


Сливане на две публикации.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 17 Декември, 2018, 17:08:09 от SOLAR » Активен
Shlyangov
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 15
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #18 -: Понеделник, 17 Декември, 2018, 09:50:12 »
ОтговорОтговор

Колега лесно ли се сменя мога ли аз да си я купя и да я сменя ?
Благодаря за инфото много ли помагаш

Публикацията е обединена с предходната.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 17 Декември, 2018, 17:13:50 от SOLAR » Активен
майн рид
Младши потребител
**

Рейтинг: +7/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 61
Теми: 3



Активност
0%


Асен Георгиев
Ел. поща
« Отговор #19 -: Понеделник, 17 Декември, 2018, 17:28:20 »
ОтговорОтговор

Мен ми я смени един монтьор на паркинг в Испания . Има три болта и два маркуча , и доколкото знам старата се връща за рециклиране и ти спадат от цената или нещо такова .щото шефа искаше де я върна обезателно . Така че би трябвало да си я смениш и сам , самата помпа има шлици и няма как да объркаш щом шлиците и дупките съвпаднат . Успех ..

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не позволяваи на магаретата да ви четат
конскоо
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #20 -: Понеделник, 17 Декември, 2018, 21:08:21 »
ОтговорОтговор

Никой не започва със смяна на помпата,в сервиз почват от клапана за високо налягане който е на помпата,след това дюзи и накрая сменят помпа.Няма как да знаеш със сигурност че е от помпата без да знаеш какви са му грешките за изброените неща светят едни и същи грешки а именно ниско налягане на горивото в рейла.Когато сменях помпа камиона в някой моменти не палеше трябваше да му се подкачи гориво в Ман смениха цялата помпа макар че имахме случай със скания не беше от помпата за високо налягане а от помпата за ниско налягане но в Ман ги сменят комплект.Нещо друго което ми мина през акъла погледнал ли си си кабела за дюзите да не тече масло от него че и тогава дава грешки бърка работата на мотора а по някога гори и компютъра.Вкарай го в един сервиз да ти видят грешките че тъй само гадаем кво му е на камиона.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
майн рид
Младши потребител
**

Рейтинг: +7/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 61
Теми: 3



Активност
0%


Асен Георгиев
Ел. поща
« Отговор #21 -: Вторник, 18 Декември, 2018, 01:19:14 »
ОтговорОтговор

Помпата е два бона  лв у Бг . Така че ако иска може да обиколи ВСИЧКИ сервизи на м а н  и да прави разходи , на края пак ще смени помпата !! Негов си е изборът . 


П.П М А Н около  1 000 000н километри  , дюзи , помпа ,и турбо  . Едно по едно /ГАРМЯТ/ .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не позволяваи на магаретата да ви четат
конскоо
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #22 -: Вторник, 18 Декември, 2018, 12:02:10 »
ОтговорОтговор

Баси, толкова елементарно нещо, като това да се видят грешките е непостижимо ... Хранете маймуните и не пипайте техниката!!.
ЗАКАРАЙ КАМИОНА ДА МУ ПРОЧЕТАТ ГРЕШКИТЕ В СЕРВИЗ, КАТО  НЕ Му РАЗБИРАШ!
За това удоволствие ще платиш "огромната" сума от няколко десетки лв/€. във всеки един нормален сервиз имат с какво да го тестват.
Баси драмите баси трагедията. Сега хем не върви, хем се чака да умре всеки един момент, хем има вероятност проблема да се задълбочи и ремонта да е с пъти по-скъп.
Ще го чакаш докато думне компютър от маслото, или докато сдроби тотал помпата и ще го прибираш с рапатрак, или да пропика дюза и да фърли мотора.... Това българските чорбаджии са уникално племе забогатяли неграмотници,  ще си забият пирони в дупето само и само да не дадат 40-50€ после реват  и скубят коси.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Shlyangov
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 15
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #23 -: Вторник, 18 Декември, 2018, 14:27:35 »
ОтговорОтговор

Колеги на диагностиката показва грешка actives  p2bad

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Shlyangov
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 15
Теми: 4



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #24 -: Вторник, 18 Декември, 2018, 19:41:34 »
ОтговорОтговор

Не излиза на диагностиката кажи какво да сменим ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +165/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #25 -: Вторник, 18 Декември, 2018, 21:19:48 »
ОтговорОтговор

Няма как да не излиза на диагностика,при ман всичко излиза аз нямам случай да не го покаже.Както каза Лошия не се занимавай с глупости трябва точна диагноза а не кажи кво да сменя.Ако не ти се вкарва в Германия прибирай го в България.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети: Man tgx 440 E4 
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!