Шофьори с кат. С+Е за Германия
Форум на българските шофьори
Неделя, 24 Март, 2019, 15:20:39 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Шофьори с кат. С+Е за Германия  (Прочетена 593 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Balkaninvest
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 1
Теми: 1



Активност
0.2%

Ел. поща
« -: Сряда, 13 Март, 2019, 16:14:11 »
ОтговорОтговор

Балканинвест.ЕУ ЕООД предоставя консултантски услуги в сферата на човешките ресурси за компании от България и чужбина от 2009г. Агенцията е специализирана в подбор на таланти в сферата на маркетинга, клиентското обслужване на чужди езици и компютърните технологии.

За наш клиент, водеща немска компания, оперираща и в сферата на транспортните услуги, с български диспонент, търсим:

Шофьори за Германия

2 типа транспорт (всеки шофьор трябва да има готовност и за двата типа):

    Първият се състои в превозване на живи пилета (в контейнери) от фирмата до заводите като при този тип не се изисква товарене и разтоварване от страна на шофьора. Фирмата предлага обучение за шофьорите без опит с такъв превоз.
    При втория тип се включва превозване на неживи пилета в хладилници от заводите до хипермаркети само в Германия, като при този тип е включено разтоварване и нощни смени, и рядко се налага спане в камионите.

Изисквания:

    Чиста шофьорска книжка кат. С + Е
    Минимален опит – поне 2 години с категория С + Е
    Карта за квалификация на водач на МПС (CPC card)
    Дигитална карта за тахограф
    Възможност за започване веднага – предимство
    Опит с хладилен транспорт – предимство

Нашето предложение:

    Навременно заплащане, немски трудов договор
    Осигурена квартирa през първите 3 месеца. От четвъртия месец служителите заплащат такса от 200 евро месечно
    Работа в голяма немска компания, с осигурен български диспонент
    Възможност за развитие и повишаване на квалификацията
    Възнаграждение: На час
    Полагаем годишен отпуск: 26 дни
    Разходите за обучение за превозване на живи пилета, обхващащо общо 5 модула, се заплащат от фирмата

Ако това предложение представлява интерес за Вас, изпратете ни автобиография, придружена с актуална снимка. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Телефон за контакт:  +359 2 8781580

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. „Балканинвест ЕУ“ ЕООД е лицензирана фирма за извършване на подбор и посредническа дейност, с лицензни номера 1757и 1758, издадени от Министерство на труда и социалната политика.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Сряда, 13 Март, 2019, 16:14:11 »

 Активен
m_a_rtins
Младши потребител
**

Рейтинг: +19/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 98
Теми: 4



Активност
0.6%

« Отговор #1 -: Сряда, 13 Март, 2019, 22:10:26 »
ОтговорОтговор

Само който не е попадал във немска пирамида създадена между работодател и агенция не знае че в този омагьосан кръг губещият винаги е шофьора , т.е  няколко месеца конкретният шофьор НЕ е работник на работодателят а на агенцията която го преодстъпва на работодателят за което агенцията взима финансови облаги и от двете страни , след изтичане на договора има  негласно споразумение помежду агенцията и работодателят че на шофьорът НЯМА да му бъде сключен договор директно със работодателят и той остава в капана на агенцията .... странно ми е че тук във форума има господа който са запознати със тези факти , но пасуват ,,, а иначе са големи разбирачи . пиша това защото съм потърпевш от точно такива агенций , моят съвет е преди да тръгнете посока немско-турската губерния първо изисквайте абсолютно всичко да ви бъде разяснено във писмен формат ,,,да не забравя ще бъдете подложени и  на изпит по кормуване .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Сряда, 13 Март, 2019, 22:10:26 »

 Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +64/-127
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 945
Теми: 19



Активност
2.2%


« Отговор #2 -: Четвъртък, 14 Март, 2019, 00:08:14 »
ОтговорОтговор

Аз също ходих на интервю от чисто любопитство ако не се лъжа точно от обява на въпростната агенция за подбор на кадри.
На интервюто с немския работодател ми беше отговорено на всички мой въпроси.
Не мога да разбера обаче,защо толкова ви притеснява комисионната на някой!?
Заплатата на работника е неприкосновенна и никой не може да я пипне.
Колега,обясни за схемата в която си попаднал.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
m_a_rtins
Младши потребител
**

Рейтинг: +19/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 98
Теми: 4



Активност
0.6%

« Отговор #3 -: Четвъртък, 14 Март, 2019, 08:42:05 »
ОтговорОтговор

  1  Кандидат работника , в нашият случай шофьора , не се среща със никой друг освен представители на агенцията .
  2  Агенцията започва процедура за изваждане на документите свързани със работа във Германия .
  3  След като документите на шофьора са готови му се предлагат  опций за работа . 
  4   Насрочва се изпит по кормуване от работодателя на който присъства и лице от агенцията .
  Това е пътя който изминава шофьор който идва от България за да работи в Германия.
 
  П.с  Агенцията не представя документите на работника на неговият роден език , агенцията не упоменава във документ цената на нейните услуги за шофьора ( което е видно и от обявата по горе). Агенцията не гарантира конкретна работа на шофьора а  му предлага опции но след като вече е там на място.
 През цялото време което шофьора е подчинен на две институций  Агенцията и работодателя . Лично според мен за да си заслужава влизането във този вид пирамиди трябва човек задължително да забрави за поне от 6-12 месеца за България за да изтърпи тежкото финансово робство на Агенцията , и ако след това сключи договор директно със работодателя нещата се подреждат финансово добре и за самият шофьор .



  Не отговарям на колегата ( немец )  със написаното по горе , пояснявам за хора който не са се изпадали във такива ситуаций .
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +64/-127
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 945
Теми: 19



Активност
2.2%


« Отговор #4 -: Четвъртък, 14 Март, 2019, 14:16:01 »
ОтговорОтговор

По документи и имена все още съм българин!
Да благодарим на пострадалия колега за изчерпателния отговор и да му пожелаем успех!
Сега ако и агенцията си каже думата,ще е добре.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
m_a_rtins
Младши потребител
**

Рейтинг: +19/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 98
Теми: 4



Активност
0.6%

« Отговор #5 -: Четвъртък, 14 Март, 2019, 15:06:34 »
ОтговорОтговор

( Колега) ти си оставил голяма радост когато си напуснал близки и приятели , и не ми се прави на голям разбирач и съдник , пази си под похлупака това малко нещо което то е останало , това е приятелски съвет и мълчи, мълчи мълчи .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +64/-127
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 945
Теми: 19



Активност
2.2%


« Отговор #6 -: Четвъртък, 14 Март, 2019, 20:06:55 »
ОтговорОтговор

Нали знаеш,по умния отстъпва.... Усмивчица
Да забравим за проблемите на m_a_rtins и да помълчим..... Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!