Заплащане на курс (2019)
Форум на българските шофьори
Понеделник, 17 Юни, 2019, 16:19:20 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Заплащане на курс (2019)  (Прочетена 1586 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
m_a_rtins
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +19/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 100
Теми: 5



Активност
0.2%

« -: Вторник, 21 Май, 2019, 14:59:22 »
ОтговорОтговор

Привет на всички , искам да започна една тема със заглавие -ПЛАЩАНЕ НА КУРС . ,,,,, Аз ще дам мнението си (правилно или неправилно ) ,ПРОТИВ СЪМ за схемата плащане на курс,  та , според мен работодателите със заплащането на курс измислиха нов начин да стават още по богати ,защо - курс България - Италия варира средно 6- 10 дни като заплащането е около 700 лева . . , т.е дори и да се заработят три курса на месец заплатата на международен шофьор е 3 х 700 =2100 командировъчни лева като нека сложим и 560лева бг заплата по бг законодателство . Тотал на месец се събират около  2700лева като наблягам на аспекта че се говори за тъй наречените ПРАВИ КУРСОВЕ . Уловката която аз лично ще нарека ПОДЛИЗВАНЕ НА КУРС 2019 е следната че един единствен курс може да продължи и над 15 дни а ставката остава фиксирана .... Ако и работодателите се включат ще стане интересен диспут .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Вторник, 21 Май, 2019, 14:59:22 »

 Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +130/-30
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1043
Теми: 13



Активност
0.6%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #1 -: Вторник, 21 Май, 2019, 15:30:15 »
ОтговорОтговор

Къв диспут , за тия пари се ходи до Будапеща или Прага най-много и обратно. Тоест курс за макс 6дни и 45 у дома. Аз си смятам по 50€ на ден или около 500км пробег ако си на км. Под тези разценки си на загуба и се цакаш. Ако ти предлагат такава работа просто се врътни и напусни. Волани бол

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Вторник, 21 Май, 2019, 15:30:15 »

 Активен
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +64/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 278
Теми: 7



Активност
0.4%

Ел. поща
« Отговор #2 -: Вторник, 21 Май, 2019, 21:48:24 »
ОтговорОтговор

Докато има телета, ще има и колачи. Абе... умряла работа то, скоро няма да цъфнем и вържем, сами сме си виновни.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1462/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4781
Теми: 301



Активност
0.4%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #3 -: Вторник, 21 Май, 2019, 22:36:23 »
ОтговорОтговор

Защо се обвинявате момци, ефендитата искат да лапат и от време оно офертите са горе-долу едни и същи.
Тъй че, оставаме си в омагьосаният кръг, те реват, че няма кой да работи, ние ревем, че пари няма и така, докато и едните и другите шаваме.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +88/-14
Неактивен Неактивен

Публикации: 650
Теми: 10



Активност
0.2%

Ел. поща
« Отговор #4 -: Сряда, 22 Май, 2019, 09:34:59 »
ОтговорОтговор

Усмивчица Преди 3 години бях на тази схема и наистина щом още съществува нищо не се е променило и няма недостиг на шофьори, а всичко е фарс. Ако един курс се заплаща 700лв. и той продължи между 8-11 дни / ако е повече, нямам думи /, шофьора работи без пари и няма нищо в главата.
Към момента съм на 70 кинта надник, платена отпуска на 100% 1 месец, 20 работни дни в месеца по 9 часа и тук таме някой финансов бонус, ей Бога му като се сетя как висях по граници и се занимавах с митничари за същите пари на ден......
Повтарям се, но твърдя, че шофьорската професия е една от най-хубавите, обаче да не си българин!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Koci
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 23
Теми: 0



Активност
1.2%

« Отговор #5 -: Събота, 25 Май, 2019, 10:05:59 »
ОтговорОтговор

Някои са с впечатлението, че заплащане на курс е на супер далавера спрямо на отричаното на километър! Ако ти плащат до Германия нещо, ама едно е покрай чешката и австрийската граница друго е холандската. Един ден и то ако се движиш. А Франция ден и половина разлика. Заплащането на километър може да е много по-добре платено от другите видове.  На километър можеш да докараш 150-200 лв на ден и до Франция 3-5 дни и после наобратно. Няма кой да ти предложи по 200 лв на ден и да му карал по 7 часа и малко, щото нямало паркинг, нямало друго...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1462/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4781
Теми: 301



Активност
0.4%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #6 -: Събота, 25 Май, 2019, 15:59:07 »
ОтговорОтговор

Някои са с впечатлението, че заплащане на курс е на супер далавера спрямо на отричаното на километър! Ако ти плащат до Германия нещо, ама едно е покрай чешката и австрийската граница друго е холандската. Един ден и то ако се движиш. А Франция ден и половина разлика. Заплащането на километър може да е много по-добре платено от другите видове.  На километър можеш да докараш 150-200 лв на ден и до Франция 3-5 дни и после наобратно. Няма кой да ти предложи по 200 лв на ден и да му карал по 7 часа и малко, щото нямало паркинг, нямало друго...
Що ми се струва, че и на км и на курс е исти курец.
200лв. от км при сегашните разценки, че вземеш само Со магнет.
Минава ли Ви през акъла, че паузите независимо от какво естество са породени, трябва да се заплащат според действащият кодекс на труда, а те не се заплащат

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +68/-54
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Italy Italy

Публикации: 704
Теми: 15



Активност
0.6%


« Отговор #7 -: Събота, 25 Май, 2019, 16:03:48 »
ОтговорОтговор


Минава ли Ви през акъла, че паузите независимо от какво естество са породени, трябва да се заплащат според действащият кодекс на труда, а те не се заплащат
Бригадире , те карането не плащат ,ти искаш паузите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +64/-129
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 955
Теми: 19



Активност
0.4%


« Отговор #8 -: Понеделник, 27 Май, 2019, 22:25:54 »
ОтговорОтговор

Гледам,че вече освен цифри обръщате внимание и на други неща.
Поздравления!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Koci
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 23
Теми: 0



Активност
1.2%

« Отговор #9 -: Вторник, 28 Май, 2019, 15:51:56 »
ОтговорОтговор

Що ми се струва, че и на км и на курс е исти курец.
200лв. от км при сегашните разценки, че вземеш само Со магнет.
Минава ли Ви през акъла, че паузите независимо от какво естество са породени, трябва да се заплащат според действащият кодекс на труда, а те не се заплащат

Двеста лева са един-два дни в седмицата. По името ти изглежда да си близък с магнитните?

При заплащане на курс плащат ли се седмични почивки или чакане? Какво толкова сложно съм написал? Разтоварване и връщане в Пасау и Дортмунд може и повече от два дни разлика да има, а разценката на курса е до Германия. Разбира се, че е редно да се плаща за всеки ден в камиона и за всеки адрес - Ташев го има поне това.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +130/-30
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1043
Теми: 13



Активност
0.6%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #10 -: Вторник, 28 Май, 2019, 16:53:44 »
ОтговорОтговор

Все е прецакване , за паузите ще претакаме зелето . А па ако е фризер още по сгодно.

На час си е най-добре за всички + другите добавки естествено.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hristo Lishev
Старши потребител
****

Рейтинг: +64/-6
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 278
Теми: 7



Активност
0.4%

Ел. поща
« Отговор #11 -: Вторник, 28 Май, 2019, 19:34:14 »
ОтговорОтговор

Двеста лева са един-два дни в седмицата. По името ти изглежда да си близък с магнитните?

При заплащане на курс плащат ли се седмични почивки или чакане? Какво толкова сложно съм написал? Разтоварване и връщане в Пасау и Дортмунд може и повече от два дни разлика да има, а разценката на курса е до Германия. Разбира се, че е редно да се плаща за всеки ден в камиона и за всеки адрес - Ташев го има поне това.

Колега, на теб Ташев ли ти е ориентир за добро заплащане и коректно отношение? Завърти очи

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Koci
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 23
Теми: 0



Активност
1.2%

« Отговор #12 -: Сряда, 29 Май, 2019, 23:45:40 »
ОтговорОтговор

Колега, на теб Ташев ли ти е ориентир за добро заплащане и коректно отношение? Завърти очи

В тази част, да. Пишеш като запознат, дай подробности и ще видя дали ще ми е отправен ориентир.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!